Sarkandaugavas iedzīvotājiem vēl aprīlī būs jāpacieš tilta būvniecības trokšņi nakts stundās - iAuto

Sarkandaugavas iedzīvotājiem vēl aprīlī būs jāpacieš tilta būvniecības trokšņi nakts stundās 1

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

Nozare.lv | 30.marts 2021 10:39

Sarkandaugavas iedzīvotājiem vēl aprīlī būs jāpacieš tilta pār dzelzceļu būvniecības trokšņi nakts stundās, šodien tika informēti Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas deputāti.

Satiksmes departamenta direktors Vitālijs Reinbahs pastāstīja, ka nav izdevies no sarunāt ar "Latvijas dzelzceļu" no vilcienu satiksmes brīvus laikus, kad varētu dienas laikā turpināt būvniecību. Tādēļ darbi notiek nakts stundās, kad vilcienu satiksme ir mazāk intensīva.

Kā informēja Reinbahs, labā ziņa esot tā, ka skaļākie darbi - rievsienas demontāža, esot faktiski beigušies. Atlikušie darbi, lai gan skaļi, tomēr būšot klusāki un līdz ar to mazāk traucēšot pilsētnieku naktsmieru,

Atlicis tikai viens neliels rievsienas posms, kuru demontēšot no 1.aprīļa līdz 5.aprīlim.

Savukārt vēlāk notiks kontakttīklu izbūve, dzelzsbetona siju montāža un citi būvdarbi.

Departamenta direktors uzsvēra, ka šie darbi notiek naktīs nevis ļauna nolūka dēļ, bet gan tādēļ, ka dienas laikā vilcienu satiksmes dēļ tos nevar īstenot. 

Kopumā nakts darbus paredzēts pabeigt līdz maijam.

Opozīcijas deputāti pauda sašutumu par to, ka nav izvietota trokšņu slāpēšanas siena un iedzīvotāji nav pietiekami informēti par plānotajiem nakts darbiem. Turklāt šie darbi esot notikuši deviņas naktis pēc kārtas, un šāda situācija neesot pieņemama. 

Komitejas vadītājs Olafs Pulks (JV) informēja, ka trokšņus slāpējošā siena noteikti tiks uzstādīta un viņš turpmāk noteikti iesaistīsies dažādu problēmu risināšanā, tostarp, ja būs nepieciešams, arī lai panāktu kādus risinājumus sarunās ar "Latvijas dzelzceļu".

Pulks atvainojās Sarkandaugavas iedzīvotājiem, kuru naktsmiers tika traucēts.

Kā ziņots,  Sarkandaugavā tiek būvēts tilts pār dzelzceļu Rīga-Skulte. Tilta būvniecību veic apvienība "OTC," kurā ir apvienojušies trīs būvnieki - SIA "Binders," AS "LNK Industries" un AS "Latvijas tilti".

Tilta būvdarbi sākās 2020.gada 30.martā, bet tos pilnībā pabeigt plānots 2022.gadā.

Tilta izmaksas ir 45,4 miljoni eiro. No tām Eiropas Savienības Kohēzijas fonda finansējums 27,15 miljoni eiro, Latvijas valsts budžeta dotācija - viens miljons eiro, savukārt pārējais ir pašvaldības finansējums.

 
1 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 31.marts 2021 10:09
1 0 Atbildēt

Kam interesē tas saskaņas prolietariāta viedoklis. viņi balso par atpalicību un lai būtu kā krievijā. Bet krievijā neviens nedomā par tādām lieta, kā skaļums naktīs.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti