Sarkandaugavas iedzīvotājiem vēl aprīlī būs jāpacieš tilta būvniecības trokšņi nakts stundās 1

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

Nozare.lv | 30.marts 2021 10:39

Sarkandaugavas iedzīvotājiem vēl aprīlī būs jāpacieš tilta pār dzelzceļu būvniecības trokšņi nakts stundās, šodien tika informēti Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas deputāti.

Satiksmes departamenta direktors Vitālijs Reinbahs pastāstīja, ka nav izdevies no sarunāt ar "Latvijas dzelzceļu" no vilcienu satiksmes brīvus laikus, kad varētu dienas laikā turpināt būvniecību. Tādēļ darbi notiek nakts stundās, kad vilcienu satiksme ir mazāk intensīva.

Kā informēja Reinbahs, labā ziņa esot tā, ka skaļākie darbi - rievsienas demontāža, esot faktiski beigušies. Atlikušie darbi, lai gan skaļi, tomēr būšot klusāki un līdz ar to mazāk traucēšot pilsētnieku naktsmieru,

Atlicis tikai viens neliels rievsienas posms, kuru demontēšot no 1.aprīļa līdz 5.aprīlim.

Savukārt vēlāk notiks kontakttīklu izbūve, dzelzsbetona siju montāža un citi būvdarbi.

Departamenta direktors uzsvēra, ka šie darbi notiek naktīs nevis ļauna nolūka dēļ, bet gan tādēļ, ka dienas laikā vilcienu satiksmes dēļ tos nevar īstenot. 

Kopumā nakts darbus paredzēts pabeigt līdz maijam.

Opozīcijas deputāti pauda sašutumu par to, ka nav izvietota trokšņu slāpēšanas siena un iedzīvotāji nav pietiekami informēti par plānotajiem nakts darbiem. Turklāt šie darbi esot notikuši deviņas naktis pēc kārtas, un šāda situācija neesot pieņemama. 

Komitejas vadītājs Olafs Pulks (JV) informēja, ka trokšņus slāpējošā siena noteikti tiks uzstādīta un viņš turpmāk noteikti iesaistīsies dažādu problēmu risināšanā, tostarp, ja būs nepieciešams, arī lai panāktu kādus risinājumus sarunās ar "Latvijas dzelzceļu".

Pulks atvainojās Sarkandaugavas iedzīvotājiem, kuru naktsmiers tika traucēts.

Kā ziņots,  Sarkandaugavā tiek būvēts tilts pār dzelzceļu Rīga-Skulte. Tilta būvniecību veic apvienība "OTC," kurā ir apvienojušies trīs būvnieki - SIA "Binders," AS "LNK Industries" un AS "Latvijas tilti".

Tilta būvdarbi sākās 2020.gada 30.martā, bet tos pilnībā pabeigt plānots 2022.gadā.

Tilta izmaksas ir 45,4 miljoni eiro. No tām Eiropas Savienības Kohēzijas fonda finansējums 27,15 miljoni eiro, Latvijas valsts budžeta dotācija - viens miljons eiro, savukārt pārējais ir pašvaldības finansējums.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 31.marts 2021 10:09
1 0 Atbildēt

Kam interesē tas saskaņas prolietariāta viedoklis. viņi balso par atpalicību un lai būtu kā krievijā. Bet krievijā neviens nedomā par tādām lieta, kā skaļums naktīs.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti