Saistībā ar Austrumu maģistrāles 1. kārtas būvniecību spēkā stājušās satiksmes organizācijas izmaiņas (+ FOTO) - iAuto

Saistībā ar Austrumu maģistrāles 1. kārtas būvniecību spēkā stājušās satiksmes organizācijas izmaiņas (+ FOTO) 6

 

Foto: Publicitātes attēls

SM | 24.maijs 2021 13:04

Austrumu maģistrāles 1. kārtas būvniecības laikā no 22. maija līdz 15. decembrim tiek slēgta transportlīdzekļu satiksme Madonas ielā posmā no Braslas ielas līdz ēkai Madonas ielā 10A, kā arī G. Zemgala gatvē posmā starp Ieriķu ielu un Dzelzavas ielu.

Tāpat transportlīdzekļu satiksme tiks ierobežota Vaidavas ielā posmā no Dzelzavas ielas līdz Ieriķu ielai – ielas braucamā daļa no divām joslām tiks samazināta uz vienu, abas malējās joslas atvēlot sabiedriskajam transportam, respektīvi, Vaidavas ielā tiks izveidota vēl viena sabiedriskā transporta josla, kurā sabiedriskais transports pretējā virzienā kursēs no Kastrānes un Ieriķu ielām uz Dzelzavas ielu.

Sabiedriskā transporta pieturvieta “Stārķu iela” G. Zemgala gatvē tiks slēgta, kā arī Vaidavas ielā (jaunais virziens) tiks pārnesta pieturvieta “Ūnijas iela”. Tāpat būvniecības laikā tiks slēgtas šajā ielas posmā esošās autostāvvietas.

Austrumu maģistrāles trūkstošā posma būvniecība ir viens no pēdējo gadu vērienīgākajiem Eiropas Savienības Kohēzijas fonda līdzfinansētajiem satiksmes infrastruktūras projektiem Rīgā, kura kopējās būvniecības izmaksas ir 37,8 miljoni eiro. Austrumu maģistrāles izbūve nodrošinās Rīgas centra apbraukšanas iespējas un no kravas transporta atslogos Rīgas vēsturisko centru un Purvciema apkaimi (Dzelzavas iela, Gustava Zemgala gatve, Ieriķu iela). Satiksmes infrastruktūras projekta būvniecību plānots pabeigt līdz 2023. gada jūnijam.

Projektā plānots izbūvēt vienotu pārvadu pār Ieriķu un Dzelzavas ielām 605 metru garumā, pārbūvēt objektam piegulošās ielu brauktuves, kā arī izveidot vienlīmeņa ielu un divlīmeņu satiksmes mezglus. Austrumu maģistrāles 1. kārtas izbūve paredz taisnvirzienā virzīt satiksmi no Braslas ielas uz Gustava Zemgala gatvi. Izbūvējot objektu, tiks paredzēta infrastruktūra arī gājējiem un velobraucējiem. Savukārt, domājot par nākotnes perspektīvām, Dzelzavas ielas apkārtnē tiks izbūvētas papildu sabiedriskā transporta pieturvietas. Satiksmes infrastruktūras projekta būvniecību plānots pabeigt līdz 2023. gada jūnijam.

Ņemot vērā projekta mērogu, Rīgas domes Satiksmes departaments (RDSD) aicina iedzīvotājus pret būvdarbiem izturēties ar sapratni un sekot līdzi satiksmes organizācijas izmaiņām.

Austrumu maģistrāles 1. kārtas būvniecības izmaksas posmā no Ieriķu ielas līdz Vietalvas ielai ir EUR 37 873 029,78. Projekta izbūvi veic piegādātāju apvienība “ACB, TILTS”, kuru veido ceļu būvniecības sabiedrība AS “A.C.B.” un tiltu būvniecības sabiedrība SIA “Tilts”.

Austrumu maģistrāles 1.kārta tiek īstenota Eiropas Savienības Kohēzijas fonda līdzfinansēta projekta “Austrumu maģistrāles posma “Ieriķu – Vietalvas iela” 1.kārta: posms no Ūnijas ielas līdz Staiceles ielai” (Nr.6.1.3.1/19/I/001) ietvaros. Projekta kopējās izmaksas plānotas 40 879 322.11 EUR apmērā, no kurām Eiropas savienības Kohēzijas fonda finansējums 23 016 338.99 EUR (85% no projekta attiecināmajām izmaksām), valsts budžeta dotācija 812 341.38 EUR (3 % no projekta attiecināmajām izmaksām), pašvaldības finansējums 3 249 365.51 (12 % no projekta attiecināmajām izmaksām) un neattiecināmie izdevumi 13 801 276.23 EUR.

 
6 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Smukulīte 24.maijs 2021 16:34
3 3 Atbildēt

Staķis - sliktākais mērs vēsturē. No Barona ielas līdz Pļavniekiem - neviena bērnu laukuma. Kur man jāiet ar bērniem?

benzīnjāklis 25.maijs 2021 12:56
3 2 Atbildēt

Šķic,prom,off-topic izskaužams kā sliktas audzināšanas pazīme!

atslābušais 25.maijs 2021 12:55
2 1 Atbildēt

Baudi N.Ušakava mantojumu-Grīziņkalnā,Barona sporta kvartālu,... nepīksti,bet skaties,būsi vēl smukāka un, varbūt, arī gudrāka.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti