Slēgs kreisos pagriezienus Rīgas apvedceļa un vietējā ceļa Ķekava–Plakanciems krustojumā 9

 
LVC | 28.septembris 2023 11:58

Līdz ar jauna divlīmeņu šķērsojuma izbūvi, lai uzlabotu satiksmes drošību uz viena no noslogotākajiem valsts autoceļiem, no šā gada 29. septembra tiks slēgti kreisie pagriezieni Rīgas apvedceļa (Salaspils-Babīte) (A5) krustojumā ar vietējo autoceļu Ķekava–Plakanciems (V6).

Lai no Jūrmalas puses nokļūtu Ķekavā pa vietējo autoceļu V6, turpmāk apgriešanās manevrs būs jāveic autoceļa A5 un Bauskas šosejas (A7) aplī. Savukārt doties Salaspils virzienā no Ķekavas pa vietējo autoceļu V6 būs iespējams pa jaunizbūvēto Ķekavas apvedceļa pārvadu, kur ir izbūvēts divlīmeņu krustojums un ir iespējams veikt drošu apgriešanās manevru (skat. kartē).

Kreisie pagriezieni ir viens no bīstamākajiem manevriem satiksmē, īpaši bīstami tie ir uz tik noslogota valsts galvenā autoceļa kā Rīgas apvedceļš. Satiksmes intensitāte Rīgas apvedceļa (A5) posmā starp Jelgavas šoseju (A8) un Liepājas šoseju (A9) ir vairāk nekā 14 000 transporta vienību diennaktī, no kurām 20% ir kravas transports. Apvedceļa posmā starp Jelgavas un Liepājas šosejām pēdējo sešu gadu laikā notikuši vairāk nekā 65 ceļu satiksmes negadījumi (CSNg), kuros cietuši vai ievainoti vairāk nekā 70 cilvēki, bet bojā gājuši trīs.

Lai uzlabotu satiksmes drošību, šā gada jūnijā jau tika likvidēti 32 kreisie pagriezieni no un uz apvedceļu A5, vairāk informācijas https://lvceli.lv/aktuali/uz-rigas-apvedcela-starp-jelgavas-un-liepajas-sosejam-sledz-bistamos-kreisos-pagriezienus/.

 

Foto: LVC

 
Visi komentāri
 
Krotow 28.septembris 2023 12:37
0 0 Atbildēt

Pašu pārvadu tajā vietā vai tad jau ir pabeiguši?

Nja 28.septembris 2023 13:32
0 0 Atbildēt

Diezgan gatavs jau izskatās.

Jūrmalnieks 28.septembris 2023 14:33
0 1 Atbildēt

Tikai Latvānijā oficiāli ir atļauti 'kreisie' pagriezieni uz šosejām... (ceļu posmos kur ātrums ir 90km\h vai ātraks)

 Tikai tapēc, ka paši bāleliņi sacēluši kaut kādus miestus, jo nekurienē ir letāka zeme un tad bļaustās, ka viņiem neviens nevar aizliegt tikt uz pašu mājām!!!!!!!

A 28.septembris 2023 16:00
1 4 Atbildēt

Cik mans zināms, tad Vācijā, piemēram, nekāda speciāla aizlieguma ārpus apdzīvotām vietām no vienjoslas ceļiem griezties pa kreisi nav, un tur atļautais ātrums ir 100 kmh. Jebkurā gadījumā, iespēja īpašniekam piekļūt savam īpašumam valstij ir jānodrošina, tas ir paredzēts likumā, citādi no tā īpašuma nav jēgas. Atliek 2 varianti, vai nu uz visām asfaltētajām šosejām taisīt apļus ik pēc 10 km, vai arī visos krustojumos likt ātruma ierobežojumu?

Jūrmalnieks 29.septembris 2023 12:38
1 0 Atbildēt

Ko tu fantazē! Vācijā uz valsts 'galvenajiem' šosejas autoceļiem- jebšu bāņiem (pie mums šīs ceļu artērijas ir kā mūsu jebkura 'A' klases šoseja, vai tā ir Liepājas, vai Ventspils vai Daugavpils, nav svarīgi jo mums nav krutāku vai ātrumā ātrāku klases ceļu.) Doičlandē NEKUR nav kreisie. 

 Brauc pa šo ceļu un ja vajag uz savu miestu, tad ik pēc pārdesmit km būs tev droša nobrauktuve ar normāla garuma bremzešanas joslu kur pēc saviem ieskatiem izmanto(un šī ir iespēja par ko pats runā), kur ja arī ir otra pusē varēsi pārbraukt pa tiltiņu pāri.

 Nevis vienkārši entie piebraucamie celiņi, kur katra miesta iedzīvotāji izdomā izveidot lai pēkšņi uz šosejas pamatīgi bremzētu lai iegrieztu, jo redz aiz tām desmit priedēm vari redzet savu māju, jeb izveido sev 'īsāko' un sev ērtako piebraucamo ceļu.

 Un tad kad valsts vēlas, ko sakārtot drošības ziņā uzreiz bļaustās(jo skar tavu pieradumu)

Un es te runāju par mūsu 'A' klases ceļiem, nevis kaut kādiem P vai V.... 😉

A 30.septembris 2023 0:28
0 0 Atbildēt

Autobāņiem atbilst Kokneses šoseja. A klases ceļi autobāņiem neatbilst, jo tiem vienā līmenī ir pieslēgti  zemākas nozīmes ceļi un pat māju pagalmi. Autobāņi nav vienā līmenī ar reģionālajiem ceļiem, visu Vāciju var krustu šķērsu izbraukāt, uz autobāņa ne reizes neuzbraucot. Ja tu uzskati, ka es fantazēju, parādi man kur ir vispārējs aizliegums griezties pa kreisi ārpus apdzīvotām vietām Vācijā.

A 30.septembris 2023 0:37
0 0 Atbildēt

Runa ir par ceļiem ar vienu joslu, nevis autobāņiem.

A 28.septembris 2023 15:19
0 0 Atbildēt

Jācer, ka uz A5 pirms apļa sastrēgumi neveidosies. Jo citādi tiem griezējiem nevar rasties kārdinājums griezt riņķī turpat uz šosejas?

Nja 28.septembris 2023 23:10
1 0 Atbildēt

Nu tāpēc jau būvē to Ķekavas apvedceļu, liela plūsma netiks līdz aplim nemaz.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti1111

Skaties tiešraidi plkst.19.00; Šovakar paziņos “Latvijas Gada auto 2024” laureātus. Zināmi papildus nomināciju Top 3 auto (+ VIDEO) 5

Šovakar apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto iegūs titula “Latvijas Gada auto 2024” ieguvēju, kā arī apbalvoti laureāti papildus nominācijās. Nominācijas ir atkarīgas no katrā konkursa gadā pieteikto auto modeļu skaita un to īpašībām. Zināms, ka šogad tiks piešķirtas 10 balvas papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Kā rīkoties, ja auto uz ceļa saslīd? Skaidro eksperts 8

Ziema nes sev līdzi gleznainu, sniegotu ceļu ainavu, taču tā sagādā arī izaicinājumus autovadītājiem, īpaši, ja runa ir par slideniem ceļa apstākļiem. Lasīt vairāk

 

Bezceļš bez robežām. Can Am Maverick piedzīvojums Portugālē (+VIDEO) 1

Par tādu transportlīdzekli kā Can - Am Maverick pirms pāris gadiem bija dzirdējis tikai retais. Taču pateicoties minirallijam un Dakaras maratonam par Maverick dzirdam arvien biežāk. Šoreiz Autoziņas ir Portugālē, lai izbrauktu ar jaunāko un vienlaikus arī jaudīgāko Can- Am Maverick XRS. Lasīt vairāk

 

6 jauni "Toyota" elektroauto līdz 2026.gadam; parāda krosoveru konceptus (+ FOTO)

Japānas autobūves uzņēmums Toyota nodemonstrējis konceptuālos krosoverus Urban SUV un Sport Crossover, kas par sērijveida modeļiem pārtaps līdz 2024. un 2025.gadam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti