Jorģa Zemitāna tiltu plānots pārbūvēt līdz 2026.gada rudenim - iAuto

Jorģa Zemitāna tiltu plānots pārbūvēt līdz 2026.gada rudenim 22

 

Foto: Publicitātes foto

Rīgas pašvaldība | 12.novembris 2024 10:15

Novembrī sākti Jorģa Zemitāna tilta pārbūves darbi, un plānots, ka tilts varētu tikt atjaunots līdz 2026.gada rudenim. Pēc tilta pārbūves tiks būtiski uzlabota vides pieejamība gājējiem, velosipēdistiem un personām ar kustību traucējumiem.

Patlaban objektā norisinās barjeru demontāža, brauktuves seguma demontāža līdz sijām, kā arī pirmajā etapā ieviesta jauna satiksmes organizācija. Pašvaldība uzsver, ka nepārtraukta satiksme tiks nodrošināta visas pārbūves laikā.

Tāpat Rīgas pašvaldība īpašu uzmanību pievērsīs tam, lai mazinātu sastrēgumus un satiksmes dalībnieku neērtības, tāpēc būvniekam uzdots noteikt samērīgus satiksmes ierobežojumus un tikai laikā, kad objektā reāli notiek būvdarbi.

Gājēju pārvietošanās objektā patlaban nav mainīta, savukārt, velobraucējiem atsevišķā josla ir slēgta. Aicinām velobraucējos izmantot citus, tuvējos pārvadus vai izmantot J. Zemitāna tilta gājēju ietvi, ievērojot ceļa satiksmes noteikumus un respektējot gājējus.

Jorģa Zemitāna tilta pārbūves darbi sadalīti trīs etapos un katrā no etapiem satiksmes dalībniekiem tiks nodrošinātas divas braukšanas joslas katrā virzienā, šādi satiksmes ierobežojumi pirmajā etapā saglabāsies orientējoši līdz pat nākamā gada 6.maijam. Par papildus satiksmes ierobežojumiem Jorģa Zemitāna tiltam piegulošajā teritorijā, kā arī Pērnavas ielas un Aleksandra Čaka ielas krustojumā, veicot komunikāciju tīklu pārbūvi, informācija tiks sniegta pirms šo darbu uzsākšanas.

Pārbūves laikā tiltam tiks saglabāti esošie balsti un laidums, bet pilnībā tiks pārbūvēta brauktuve, izveidojot trīs joslas, no kurām viena būs sabiedriskā transporta josla, kā arī paredzēti divvirzienu veloceliņi un gājēju ietve katrā pārvada pusē. Tāpat uz tilta tiks saglabāta sabiedriskā transporta pieturvieta.

Kopumā pārbūves laikā tilts iegūs mūsdienīgu dizainu, pilnībā tiks demontētas un no jauna izbūvētas kāpnes, ierīkotas taktilās joslas, lifts, eskalators uz tilta un atjaunoti mobilitātes punkti, tādā veidā būtiski uzlabojot velo un gājēju infrastruktūru. Tostarp tilta pārbūves laikā tiks atjaunotas arī tiltam piegulošās teritorijas pie tirdzniecības centra “Domina”, kā arī Pērnavas un Čaka ielas krustojums.

Plānots, ka kopumā tilta pārbūve izmaksās līdz 24,2 miljoniem eiro, no pašvaldības budžeta tam piešķirot līdz 3,6 miljoniem eiro un 20,6 miljonus eiro aizņemoties no Valsts kases.

 

 

 
22 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
0pis 12.novembris 2024 12:22
4 0 Atbildēt

21.gs. ar dilstošu Eiropas populāciju, vecumnieku namos ikmēneša maksa aug katru gadu, un tad mēs te dzirdam vēlmes "dodiet četrjoslu šossejas" un "gribam arhitekniski augstvērtīgus tiltus un pārvadus", nuja aha.

uupis 12.novembris 2024 10:26
3 1 Atbildēt

Tak noplēsta!

Krotow 12.novembris 2024 12:37
3 0 Atbildēt

Kad uzbūvēs Ziemeļu šķērsojumu, tad varēs atdot.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 20

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti