Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Jorģa Zemitāna tiltu plānots pārbūvēt līdz 2026.gada rudenim 21

 

Foto: Publicitātes foto

Rīgas pašvaldība | 12.novembris 2024 10:15

Novembrī sākti Jorģa Zemitāna tilta pārbūves darbi, un plānots, ka tilts varētu tikt atjaunots līdz 2026.gada rudenim. Pēc tilta pārbūves tiks būtiski uzlabota vides pieejamība gājējiem, velosipēdistiem un personām ar kustību traucējumiem.

Patlaban objektā norisinās barjeru demontāža, brauktuves seguma demontāža līdz sijām, kā arī pirmajā etapā ieviesta jauna satiksmes organizācija. Pašvaldība uzsver, ka nepārtraukta satiksme tiks nodrošināta visas pārbūves laikā.

Tāpat Rīgas pašvaldība īpašu uzmanību pievērsīs tam, lai mazinātu sastrēgumus un satiksmes dalībnieku neērtības, tāpēc būvniekam uzdots noteikt samērīgus satiksmes ierobežojumus un tikai laikā, kad objektā reāli notiek būvdarbi.

Gājēju pārvietošanās objektā patlaban nav mainīta, savukārt, velobraucējiem atsevišķā josla ir slēgta. Aicinām velobraucējos izmantot citus, tuvējos pārvadus vai izmantot J. Zemitāna tilta gājēju ietvi, ievērojot ceļa satiksmes noteikumus un respektējot gājējus.

Jorģa Zemitāna tilta pārbūves darbi sadalīti trīs etapos un katrā no etapiem satiksmes dalībniekiem tiks nodrošinātas divas braukšanas joslas katrā virzienā, šādi satiksmes ierobežojumi pirmajā etapā saglabāsies orientējoši līdz pat nākamā gada 6.maijam. Par papildus satiksmes ierobežojumiem Jorģa Zemitāna tiltam piegulošajā teritorijā, kā arī Pērnavas ielas un Aleksandra Čaka ielas krustojumā, veicot komunikāciju tīklu pārbūvi, informācija tiks sniegta pirms šo darbu uzsākšanas.

Pārbūves laikā tiltam tiks saglabāti esošie balsti un laidums, bet pilnībā tiks pārbūvēta brauktuve, izveidojot trīs joslas, no kurām viena būs sabiedriskā transporta josla, kā arī paredzēti divvirzienu veloceliņi un gājēju ietve katrā pārvada pusē. Tāpat uz tilta tiks saglabāta sabiedriskā transporta pieturvieta.

Kopumā pārbūves laikā tilts iegūs mūsdienīgu dizainu, pilnībā tiks demontētas un no jauna izbūvētas kāpnes, ierīkotas taktilās joslas, lifts, eskalators uz tilta un atjaunoti mobilitātes punkti, tādā veidā būtiski uzlabojot velo un gājēju infrastruktūru. Tostarp tilta pārbūves laikā tiks atjaunotas arī tiltam piegulošās teritorijas pie tirdzniecības centra “Domina”, kā arī Pērnavas un Čaka ielas krustojums.

Plānots, ka kopumā tilta pārbūve izmaksās līdz 24,2 miljoniem eiro, no pašvaldības budžeta tam piešķirot līdz 3,6 miljoniem eiro un 20,6 miljonus eiro aizņemoties no Valsts kases.

 

 

 
Visi komentāri
 
0pis 12.novembris 2024 10:20
0 0 Atbildēt

Aicinām velobraucējos izmantot citus, tuvējos pārvadus vai izmantot J. Zemitāna tilta gājēju ietvi, ievērojot ceļa satiksmes noteikumus un respektējot gājējus.

===========================

Kas tad ir mainījies?!? Kāpēc velosipēdistiem jābrauc pa ietvi, nevis joslu kā to paredz CSN?

uupis 12.novembris 2024 10:26
3 1 Atbildēt

Tak noplēsta!

Sergejs 13.novembris 2024 15:34
0 0 Atbildēt

Tas tak velotrialam netraucē😁

0pis 12.novembris 2024 10:27
1 0 Atbildēt

Bet vispār jau nelāgi - nosaukt tiltu varoņa vārdā un tad nolaist to līdz kliņķiem. Nabaga Zemitāna pēcteči....

uupis 12.novembris 2024 10:28
2 0 Atbildēt

Vēl jau ir Vanšu tilts ar aizrūsējušām vantīm...

čīkstīgi pīksošais 13.novembris 2024 14:08
0 0 Atbildēt

Un Altonovas ielas pārvads ...

uupis 13.novembris 2024 14:22
0 0 Atbildēt

Tas jau norakstīts.

0pis 12.novembris 2024 10:30
0 0 Atbildēt

Nu jā, līdz sijām. Uztaisīs norobežotās velojoslas, kas būs pilnas ar smiltīm un akmeņiem. Lai paši brauc pa tām netīrumu renstelēm....josla pa kuru brauc arī auto, pati attīrās.

Sergejs 13.novembris 2024 15:37
0 0 Atbildēt

Tātad aktīvāk vajag tev tur arī pa velojoslu braukāt - arī attīrīsies😉

uupis 12.novembris 2024 10:27
1 1 Atbildēt

Laipni lūgti atpakaļ sastrēgumos!

anonimikis 12.novembris 2024 11:33
0 0 Atbildēt

Vantenieku vajag atdot gājējiem un velo. Tad tikai kosmētiskais remonts jāveic. Un visu ceļu no tilta līdz Kalnciema ielai var pārveidot par stāvlaukumu, kur atstāt auto tiem, kas grib tikt uz Vecrīgas pusi.

uupis 12.novembris 2024 11:42
1 0 Atbildēt

Nespīd!

Krotow 12.novembris 2024 12:37
3 0 Atbildēt

Kad uzbūvēs Ziemeļu šķērsojumu, tad varēs atdot.

Ābols 12.novembris 2024 12:09
0 0 Atbildēt

It kā 21g.s. ar visām to tehnoloģijām, bet nu apstiprinātais projekts- pelēks neglīts prasts betona klucis, kā kādos krievu laikos(jo tā vienkārsi visletāk un vispār nav ko sprēgāt! Kip priecajaties, ka visapār taisa!).... 🙈

0pis 12.novembris 2024 12:22
4 0 Atbildēt

21.gs. ar dilstošu Eiropas populāciju, vecumnieku namos ikmēneša maksa aug katru gadu, un tad mēs te dzirdam vēlmes "dodiet četrjoslu šossejas" un "gribam arhitekniski augstvērtīgus tiltus un pārvadus", nuja aha.

Krišs 12.novembris 2024 14:46
0 0 Atbildēt

krāsiņas... KRĀSIŅAAAAAS ir vajadzīgas īstam jevropietim!!!!! 😉😂

mnde 13.novembris 2024 11:27
0 0 Atbildēt

Kā svežzemju Mugabes kolorītie uzvelki vai kā vietējās Hūtes dresskods?

Sergejs 13.novembris 2024 15:41
0 0 Atbildēt

"dodiet četrjoslu šossejas"

Vispār jau šo lietu LVC boss intervijā 2023 gadā dēvēja par "stratēģija 2040" un bija visai optimistiski noskaņots.

 Bet kā viņš pats teica jau šogad citā intervijā "nauda aizgāja citiem infrastruktūras projektiem, ar dzelzceļu saistītiem" un līdz ar to nekas sevišķi nespīd.

 Cits kungs, no tiem kas tos ceļus būvē izteicās konkrētāk - ja uz 2060g tās 4 joslu A šosejas būs tad jau būs labi...

Torsons 12.novembris 2024 14:40
1 0 Atbildēt

Īsti neizlasīju, ko ar tām tramvaja sliedēm darīs. Atstās vai aizvāks beidzot? Jo nu tur tramvajs nekad nebūs.

iJuris 12.novembris 2024 16:58
0 0 Atbildēt

jau naski viens rāva ārā sliedes...

iJuris 12.novembris 2024 16:58
1 0 Atbildēt

Tātat no iespējas būvēt tiltu ar 3 joslām auto, taisam kautkādu kropli bez sadalošās barjeras starp pretējiem virzieniem, atkal ņemam nost no ātrāko transportu joslām. apsveicam, ģēniji ibio....

Šodien izbraucu tur, zīmes protams episkas. Neviens tā arī nesaparat kur viņam jābrauc, pēc būtības visi pa sabiedriskā joslu braucām vai pa velo joslu, vai hvz kur...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

 

LVC aicina arī satiksmes autobusus un kravas automašīnas aprīkot ar ziemas riepām 28

VSIA "Latvijas valsts ceļi" (LVC) aicina aprīkot transportu ar ziemas riepām, tostarp arī satiksmes autobusus un kravas automašīnas. Lasīt vairāk

 

Jaunmārupē uz ielas nogāžas ceļamkrāns, par laimi cietušo nav (+ FOTO) 16

Attēlos tas nav redzams, taču aculiecinieks apgalvo, ka tonnām smagā konstrukcija nogāzusies blakus skolas autobusam. Ja tā, tad esam izvairījušies lielas nelaimes tieši Zolitūdes traģēdijas 11. gadskārtā. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēju spēkrati 4 reizes biežāk nekā elektroauto paliek uz ceļa ar tukšu akumulatoru 29

Elektroauto skaits uz Latvijas ceļiem strauji aug. Un gluži tāpat kā auto ar iekšdedzes dzinējiem, arī elektroauto var nonākt situācijās, kad dažādu iemeslu dēļ tie vairs nevar turpināt ceļu. Apdrošināšanas sabiedrība BALTA (PZU grupa) regulāri sniedz palīdzību uz ceļa elektroauto un apgāž mītus par to, ka biežākais iemesls nespējai turpināt braucienu ir tukša baterija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti