Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

No oktobra Latvijā aizliegts lietot vissezonas riepas ziemā: eksperts skaidro riepu izvēles nozīmi 48

 

Foto: Publicitātes foto

Ergo | 9.oktobris 2024 10:26

No šī gada oktobra Latvijā stāsies spēkā jauns regulējums, kas aizliegs izmantot vissezonas “M+S” riepas ziemas periodā, tā vietā nosakot nepieciešamību izmantot riepas, kas marķētas ar “kalns un sniegpārsliņa” simbolu.

“Drošas braukšanas skolas” vadītājs Jānis Vanks skaidro, ka “kas der visam, neder nekam”, uzsverot, ka vissezonas riepas nav pietiekami efektīvas Latvijai raksturīgajos sniega un ledus apstākļos, un ņemot vērā, ka riepu kvalitāte ir būtiska drošībai, jaunais regulējums ir atbilstošs un loģisks.

Vissezonas riepas ziemā – nepiemērots risinājums Latvijai

Viens no galvenajiem riskiem, kas rodas, izmantojot vissezonas riepas ziemā, ir to salīdzinoši sliktā saķere ar apledojušiem ceļiem. “Vissezonas riepas var būt pieņemams risinājums reģionos ar maigākām ziemām, bet ne Latvijā, kur ziema bieži nāk ar apledojuma un sniega kārtuuz ceļa braucamās daļas. Šajā gadījumā vispār nav jautājuma par to, vai šis jaunais regulējums ir pamantots Latvijā – mūsu ziemas mēdz būt skarbas un ledainas. Ziemas riepu efektivitāte ir tieši saistīta ar drošību un labākas riepas nozīmē lielāku drošību gan vadītājam, gan citiem ceļu satiksmes dalībniekiem. Latvijas autovadītāji nereti savās izvēlēs maldīgi vadās pēc tā, vai konkrētais risinājums izpilda minimālākās drošības prasības. Runājot par ziemas riepām, ir vadītāji, kuri paļaujas uz, piemēram, minimālo riepu protektora dziļumu. Šādas riepas var iziet tehnisko apskati, tomēr tās noteikti nespēj nodrošināt pietiekamu drošību uz ceļa. Es tomēr ieteiktu izvēlēties riepas ar ne mazāk kā 6-7 mm protektora dziļumu,” skaidro eksperts.

Apdrošināšanas sabiedrības ERGO dati rāda, ka ziemas mēnešos būtiski pieaug satiksmes negadījumu skaits, īpaši saistībā ar automašīnu saslīdēšanu uz apledojušiem ceļiem. “Ik gadu mēs saņemam desmitiem KASKO un OCTA atlīdzību pieteikumu ziemas periodā, kas ir tieši saistīti ar auto bojājumiem pēc saslīdēšanas uz ceļiem. Šī gada sākumā saņemti daudzi KASKO pieteikumi pēc tam, kad saslīdēšanas rezultātā automašīnas ietriekušās dažādos šķēršļos: ielu apmalēs, sniega kupenās, vārtos, arī būvmateriālu kaudzē un citur. Piemēram, vienā gadījumā pēc saslīdēšanas uz ceļa automašīna ietriecās apdrošināšas sabiedrības klienta spēkratā, kā rezultātā tika izmaksāta atlīdzība 12 723 eiro apmērā. Otrā gadījumā, automašīnai nobraucot no apledojuša ceļa grāvī, tika izmaksāta atlīdzība 18 089 eiro apmērā, un transportlīdzeklis tika norakstīts,” atklāj Atlīdzību regulēšanas departamenta direktore Sanita Rubene.

Ziemas riepas – nozīmīgs ceļu drošības elements

J. Vanks norāda, ka riepu izvēlei jākļūst nedaudz pārdomātākai, ņemot vērā, ka tirgū ir pieejami dažādi risinājumi pieejamās cenās: “Autovadītāji nereti nepievērš pietiekamu uzmanību, piemēram, riepu izmēriem, kas ir noteikti katram konkrētajam automobiļa modelim un kuras iesaka modeļa ražotāji. Riepas, kuras ir neatbilstošā izmērā, var ietekmēt automašīnas vadāmību. Šobrīd autovadītājiem ir pieejama plaša riepu izvēle, tāpēc viņu primārais uzdevums ir pievērst uzmanību tam, kas ir labākais viņa spēkratam. Jāatzīst, ka dažādiem ražotājiem atšķiras riepu kvalitāte, piemēram, premium klases ziemas riepas piedāvās vislabāko saķeri un drošību, it īpaši uz slapjiem vai sniegotiem ceļiem. Tomēr redzam, ka tirgū ziemas riepas kļūst aizvien pieejamākas un piemērota gumijas sastāva riepas autovadītāji var atrast arī par salīdzinoši labām cenām,” uzsver eksperts.

Lai izvēlē neapjuktu starp skandināvu tipa, Eiropas un riepām ar radzēm, J. Vanks skaidro, ka autovadītājiem ir jāizvērtē, kur viņi visbiežāk pārvietosies ziemas sezonā. “Radžotās riepas ir labākais risinājums lauku apvidos vai braukšanai īpaši skarbos apstākļos, jo tās nodrošina maksimālu saķeri ar ledu un sniegu. Tomēr radžotām riepām ir savi mīnusi, piemēram, braukšanas pieredze ir skaļāka un tās nav atļautas vairākās citās valstīs, līdz ar to var nākties pie valstu robežas riepas negaidīti mainīt. Skandināvu tipa riepas ir laba alternatīva, jo rada labu saķeri ar ceļu ziemās arī lauku rajonos. Braukšanai tikai pilsētas apstākļos, kur ceļi tiek regulāri tīrīti un ir vairāk slapji, nekā apledojuši, Eiropas tipa ziemas riepas var būt pietiekami efektīvas,” skaidro eksperts.

Eksperts norāda, ka droša braukšana ziemā sākas ne tikai ar labām riepām, bet arī ar pielāgotu braukšanas stilu. “Visupirms, autovadītājiem modinātājs ir jāliek agrāk un ir jāparedz vairāk laika ceļā, īpaši, ja satiksme ir intensīva. Nevaram doties savās gaitās tāpat kā vasarā – ir jāparedz, piemēram, laiks logu atkausēšanai un sniega tīrīšanai. Tāpat jāapzinās, ka ikkatrs manevrs uz ceļa ziemā prasa vairāk laika, ir jābremzē laicīgāk, jāieslēdz pagrieziena rādītāji agrāk. Ir kritiski jānovērtē spēkrata tehniskā gatavība ziemas sezonai, jo uz autovadītāja pleciem gulstas visa atbildība par drošības maksimālu grantēšanu uz ceļa,” norāda “Drošas braukšanas skolas” vadītājs.

 

 
Visi komentāri
 
Onsis 9.oktobris 2024 10:38
20 2 Atbildēt

Ziemas riepas vajag no 1. decembra. Jocīgi, ka aizliedz no Oktobra

Pļurkt 9.oktobris 2024 13:47
6 0 Atbildēt

I-auto kā vienmēr kaut ko nogrābsta pa virsu un uztaisa jucekli uz līdzenas vietas!!!!!!!

Oktobrī STĀJAS SPĒKĀ likums par riepu izmantošanu ziemā, t.i. NO PIRMĀ DECEMBRA!!

Nja 9.oktobris 2024 10:43
18 2 Atbildēt

Vispār jau tagad mierīgi var braukt ar M+S, kurš šito virsrakstu izdomāja?

darklight 9.oktobris 2024 11:40
8 0 Atbildēt

Kāpēc tāds maldinošs virsraksts? Vissezonas riepas NAV aizliegtas! Aizliegtas ir tikai dubļu riepas, un arī ne visas.

anonimikis 9.oktobris 2024 12:12
3 0 Atbildēt

Kā var uzlikt tik debilu un nepatiesu virsrakstu lapa, kas pretendē uz auto portāla statusu? 

Kas ir Michelin Crossclimate? Vissezonas riepa, kas kā tāda arī tiek segmentēta tirgū. Vai to kāds aizliegs? Nē! Šo un daudzas citas līdzīgas vissezonas riepas varēs turpināt izmantot.

imzz 9.oktobris 2024 12:38
0 0 Atbildēt

Te gudrīši tev paskaidros, ka visas riepas ar "kalnu un sniegpārslu faktiski ir ziemas riepas, un vissezonas nosaukums ir tikai marketingam.

0pis 9.oktobris 2024 12:43
1 1 Atbildēt

pērciet riepas Muļķis + Slīmests

imzz 9.oktobris 2024 12:50
2 0 Atbildēt

Uz pulēta ledus nobremzēt var tikai ar radzēm. Par to varēju pārliecināties pagājušo ziemu, kad manam auto viens nedaudz ielika aizmugurē, viņam bija īstās ziemas riepas, bet bez radzēm. Es ar savām vissezonas ( ar kalnu un sniegpārslu, protams ) spēju nobremzēt pirms priekšā esošā, jo sapratu, ka tur ir ledus un savlaicīgi samazināju ātrumu, bet viņš ne.

Sergejs 9.oktobris 2024 13:18
2 0 Atbildēt

Nu tu jau arī tagad mūs tā kā maldini, nobremzēt uz pulēta ledus var arī ar plikām vasarenēm, jautājums kāda tā distance būs😁

 Ar tām vissezonas un ziemas riepām uz ledus arī viss nav tik viennozīmīgi, atkarīgs no konkrētiem riepu modeļiem, kā parasti kad jāizvēlas tad sākas tas ka jo dziļāk mežā jo resnāki partizāņi🤔:

www.tyrereviews.com/Article/2023-...-Tyre-Test.htm

Pļurkt 9.oktobris 2024 13:50
0 0 Atbildēt

Beidz muldēt!!

Labi bremzē ziemas bezradžu riepas, atstājot redzamas švīkas.

BET tās pieminetās M+S iet kā ar slidām.

Esmu izbaudījis.

uupis 9.oktobris 2024 14:11
3 1 Atbildēt

Nepareizi!

Bezradžu riepas bremzē labi bet radzes uz ledus bremzē LABĀK!

BMW 9.oktobris 2024 16:05
3 5 Atbildēt

Pamēģiniet ar tām radžotajām apstāties uz slapja bruģa! Bremzēšanas ceļš būs garāks kā ar vasarenēm.

Sergejs 10.oktobris 2024 11:13
0 0 Atbildēt

Nu tāpēc jau katram ir jāpadomā kur viņš braukā un kādi ir tie ceļi - bruģis vai apledojuse grantene mežā vidū. Bet viss uz ko liela daļa skatās ir cena - būs radžota SuperWinterIceKingPro vislētākā tad brauks ar to arī pa bruģi, pat no Rīgas ārā nelienot😁

darklight 9.oktobris 2024 14:55
5 0 Atbildēt

Klau, redaktor, bet nu nopietni! Es saprotu, ka šī ir preses relīze, bet tāds ar nepatiesu informāciju pārbāzts raksts, kur meli sākas jau virsrakstā, taču met ēnu uz visu portālu!

darklight 9.oktobris 2024 14:58
2 0 Atbildēt

P.S. Esmu pārliecināts, ka Vanks saprot atšķirību starp ziemas, vissezonas un M+S riepām, tādēļ jādomā, ka viņa teksts ir sagrozīts vai izrauts no konteksta.

Freijers 9.oktobris 2024 15:32
5 0 Atbildēt

Šitais buļļa sūds ar tām riepām....neesmu labi sen un nekur redzējis M+S bez tā kalna un sniegpārslas simbola, pat tādas, kas vairāk ir uz vasaras riepu pusi un sniegā/ledu ir ''mirušas''.

BMW 9.oktobris 2024 16:02
22 5 Atbildēt

Riepu tirgoņu lobijs! Vēl pagājušo ziemu visi brauca un bēdu nezināja, bet no oktobra pēkšņi riepas esot bīstamas. Vispār līdz decembrim var braukt ar vasarenēm, tas nevienam neliekas bīstami!?

Musarstāna 10.oktobris 2024 20:42
2 0 Atbildēt

Vispār nekad nav varēts ar vasaras vissezonas riepām braukt, es nesaprotu cilvēki ir stulbi vai izliekas.  Kurš tad brauca ar vasaras vissezonas riepām?!?!?

650 9.oktobris 2024 16:04
0 1 Atbildēt

Hmm.Ira iestājies totāls Bezdidzejass stāvoklis.No 1mā okt aizliegts lietot,taču pienākums lietot ir tikai no 1mā decembra.Oktobris it kā ir, bet ziema it kā nava.x*Ujtuviņu tagadt vispābā sazini.Ko tev šo dien lietot/nelietot (un/vai cik Daudz). Jā.

Taisni brīnumaini- kā (atsevišķas ĪPAŠI bezkaunīgas autobraucēju kategorijas dēl...) var sataisīt šhitādu te fufeļa ažiotāzu nezcik gadu (Ziemu..) garumā.Kā neapnīk.Nē.Jā.

Sergejs 10.oktobris 2024 11:16
0 0 Atbildēt

"Ko tev šo dien lietot/nelietot"

Tas gan, bez polša skaidrībā te nekādi netikt...

Gints 9.oktobris 2024 17:28
1 1 Atbildēt

Protams Liepājā un Daugavpilī vienmēr vienāds sniega un ledus daudzums!

650 9.oktobris 2024 17:49
3 0 Atbildēt

Njā.Jājā.Lohi tagad pastiprinati kasa pakakaušus- jo viņi (joprojām!) nevar iebraukt.Par ko īsti ir runa.Kur ir problēmas būtība.Kā pēc šāda gradiOdioza ažžiotāža.No kurienes vispār rodas spēki sai te ilgstoši ieilgušajai drššānai.

Vai (un kuram!) daudzmaz normālam ražotājam ir piedāvājumā šādas fiktīvās "ziemasriepas" -AR m+s uzrakstu, bet BEZ sniegakalna un alpenPārsliņas.

Kādā vispār izmērā šādi te bez-pārsliņu M+s izstrādājumi vispār (lielākoties!) ir sastopami?

Kas ir šī te "īpašo iedzīvotāju" (ļaužu ar īpašām Vajadzībām) kategorija, dēl kuras šī m+s jezga vispār izcēlās?

CIk diez gadus (vai pat cik gadu desmitus) priekš tādiem "normāliem" cilvēkiem JAU SEN AGRĀK eksistēja pašaprotama norāde, ka Ziemas riepām ir jābūt tieši ar kalnu un pārsliņu??

darklight 9.oktobris 2024 19:45
5 0 Atbildēt

Te es vēl piebildīšu, ka arī vissezonas riepas (īstās) vienmēr ir bijušas ar kalnu un sniegpārsliņu.

W12 9.oktobris 2024 20:10
3 1 Atbildēt

Varu derēt, ka šīs likuma izmaiņas reāli neko īpaši no drošības viedokļa nemainīs. OK, tehniskajā apskatē inspektori čekos tos simbolus uz riepām, bet tas arī viss. Kur ir problēma? Problēma ir pavisam kaut kur citur Pilns tirgus ar dažnedažādām ķīniešu riepām. Un kā zināms, tad ķīnietis izdarīs visu, lai tikai ietirgotu savu lēto produktu. Tur uz riepas sāniem būs virsū visi simboli pēc kārtas. Gan kalns ar sniegpārsliņu, gan kalns bez sniegpārsliņas, gan M+S utt. Problēma ir tajā apstāklī, ka neviens no ķīniešu riepu tirgoņiem jums nevar pateikt un apliecināt kāds ir šo riepu gumijas sastāvs. Ķīniešiem absolūti nesagādā nekādas problēmas nokopēt pasaulē vadošo ziemas riepu ražotāju protektoru zīmējumus, bet gumijas sastāvu tie tomēr nevar nokopēt. Un te nu ir - skaista, lēta ķīniešu ziemas riepa, bet auto uz ceļa īsti neturas…

650 9.oktobris 2024 22:12
3 2 Atbildēt

Dēļ prasta ķiķīniešripu pircēja neviens šādu gigaJezgu netaisīs.Te tas iemeesls ir cits.Ko šie te drršošie liekuļi nespēj publiski godīgi izdrirst.

Kaut gan- arī toķīnieš kaloš suudu tirdzniecību BŪTU jāuzrauga attiecīgiem Valsts dienestiem.Kuri (nezkāpēc) to absurdu izliekas neredzam.

Kas te vēl ir pilnīgs būļļašits- ka zaļi zili blējošajā dabassargu Kāraļ Valstī (jo projām!)darbojas massu tirdzniecības portāli, kuri tirgo (bŗīvi, nepiepiesti, 90% bez jebkādiem pavaddokiem, bez nodokļiem un bez sirdsapziņAss uzmetumiem...) no skandināvu miskasstēm izvilktos vecos "5,4mm" gumijas suudus.

Kā tur gadiem ilgi raksta viens tāds  oficiāls(!) riepumijēj sūduutirgoņ dižkantoris- riepas izgatavošanas gadam esot INFORMATĪVA nozīme.Nu lab ka ne pedagoģiska vai intīmi transportseksuāla. Nodokļus maksājošie dablajoēbi sit plaukstas un/vai (skaļi) Gavilē- pie mums valda pilnīgā Demokretīnkrātija.

Zive 9.oktobris 2024 22:48
1 1 Atbildēt

Tie lēmēji varbūt arī iedos naudiņu tām riepām? Bļāviens, mazpilsētā praktiski visur 30 jeb 20 km/h, reti kur 50. Un ko lai dara tie, kas nesen nopirkuši nederīgas? Tās jau nav kapeikas

Sergejs 10.oktobris 2024 11:22
0 0 Atbildēt

90% gadijumā var 2 mēnešus nepīpēt un pietiks ziemas riepu komplektam, ja ne Michelin tad Kumho noteikti. Ja nevar uzturēt auto tad tas ir jāpārdod (jānodod šrotā) un jāizvēlās sabiedrisko vai K2, tik elementāri.

 Bļāviens, pat 245/45/17 vidējās klases jauna riepu komplekta izmaksas ir 100+-20 eur gadā, tautas izmēram 205/55/16 tas jau būs krutas branda riepas.

Mazais 10.oktobris 2024 20:23
0 0 Atbildēt

Varbūt parādīsi, kur var 205/55/r16 komplektu par 100 euro nopirkt. Kaut to pašu Kumho. Man kā reizi nākašajai sezonai vajadzēs. Michelin viena riepa tuvu simtam maksā, viss komplekts savi 300 droši.

darklight 11.oktobris 2024 1:03
1 0 Atbildēt

Viņš teica "gadā". Vai tad tu katru gadu pērc jaunu riepu komplektu? Bet nu ja galīgi knapi ar naudām, var taču paņemt atjaunotās, kam mūsdienās arī galīgi nav ne vainas.

Mairis 10.oktobris 2024 7:06
5 0 Atbildēt

Kas šitā par dezinformāciju. 

Ar šā gada 1. Oktobri stājas spēkā likums, kas nosaka ka ar pirmo decembri jābūt riepām vai nu ar sniegpārsliņas un kalna simbolu(vissezonas riepas tikai sertificētas) vai īstas ziemas riepas kurām arī ir šis simbols. Līdz 1 decembrim braucam ar m+s , vasaras vai dubļu bez starpības.

Uja 10.oktobris 2024 8:26
0 0 Atbildēt

Galvenais ir aizliegt. Ko vēl varētu aizliegt?

Profs 10.oktobris 2024 8:26
5 0 Atbildēt

Šos virsrakstu idiotus vajadzētu ar sūdainu mietu noslānīt, rada neadekvātu trauksmi cilvēkos

BMW 10.oktobris 2024 9:17
8 0 Atbildēt

Jocīgi ka ir valsts atbalsts EV iegādei, bet drošām riepām nav! Riepu lobisti, sarosieties!

650 10.oktobris 2024 15:00
2 0 Atbildēt

Jājā jā.Ir jābūt.Tam alpenkalnam ar to suudpārsliņu uz ZIEMAS riepām "ir jābūt" jau kopš neatminamiem senseniem laikiem.Tas tādam valstiski/Vidējajam daudzmaz saprātīgajam indivīdam ir (un bija) visu šo laiku loģiski un paš-saprotami.Bet (prottams) mums ir arī kāda tāda atsevišķa iedzīvotāju viP-kategorija.Kuri bija iedomājušies,ka (arī) šis uz viņiem neattiecas.

Pamēģini tu viņiem tagad bez (kārtējās!) vispārēji Valstiskās ažiotāžas šhito visu ieskaidrot.Nee, ar šo kategoriju tas nebūs tik vienkārši.

Modris 10.oktobris 2024 18:03
4 0 Atbildēt

Visām ziemas un arī vissezonas riepām ir gan m+s marķējums gan 3PMSF ( trīs pīķu kalns ar sniegpārsliņu vidū) marķējums. Likuma mērķis ir lai uz auto ziemas periodā netiktu uzstādītas vasaras riepas ar m+s marķējumu. Šī raksta virsraksts ir ļoti maldinošs.

Mazais 10.oktobris 2024 20:15
0 1 Atbildēt

Tās centrāleiropas ziemas riepas ir vēl sliktākas kā tās vissezonas. Biju tādas nopircis, pēc pirmā sniega izmetu. Ar tādām var braukt tikai siltajā dienvideiropā, nevis pie mums.

Solvita 10.oktobris 2024 22:42
1 0 Atbildēt

Vispār vissezonas riepām arī ir simbols - kalns ar sniegpārsliņu.

Maikls 11.oktobris 2024 22:24
0 2 Atbildēt

Ar vissezonas riepām līdz šim ir braukts, visi dzīvi, un nav tā, ka tās neder gan vasarai gan ziemai, un lūdzu tad valsts atbalstu, ar iespēju esošās riepas nodot, saņemot atlaidi "atļautajām" riepām, cilvēkiem ne visiem ir līdzekļi iegādāties riepu komplektus, nemaz jau nerunājot par džipiem, kur labs riepu komplekts ir mazlitrāžas lietota auto vērtībā. Ja tādā valstī dzīvojam, kur politiku uzrauga mediji, bet politiķi atsēž savu termiņu un kā mērķi izvirza, kur ko sev labāk, un visos galos tikai mums slikti, ierosinu visas institūcijas veidot tikai ar ārvalstu speciālistiem, un tad nebūs projektu par miljardiem un varbūt beidzot sakārtos fundamentālas pamatvērtības kā veselības nozari, izglītību un ekonomiku un tad tikai domās, kur tērēt naudu un izveidos programmu arī kaut vai šīm nelaimīgajām riepām, kad atbalsta cilvēkus.

650 12.oktobris 2024 2:39
2 0 Atbildēt

Ā.Jā.Daļa to dablodalboēbu ar tiem džipiem un/vai pikakapiem mums ietilpst kāreiz tajā īpašajā viP dižlitrdrāžas resnoriepu kategorijā.Jā.

Tāpēc pārējiem (tiem mazāklitrāžass lohiem,kuriem ira drusku vairāk nauda) vaig aizvaig uzmanīties.Neparvelti tie mēēdiji tagad tā tik dikti mēēdās.Jā.

Priekš kam vispār iegādāties riepu komplektu.Labāk (lētāk) būtu iegādāties (maz lietotu) zārku.Šonakt vēl stabīli turās visi +7, tapc var ņemt bez vāka vai pa daļām.

Arnis 12.oktobris 2024 8:57
2 0 Atbildēt

Virsraksts, manuprāt, pilnīgi neloģisks !

Pats 13.oktobris 2024 0:39
0 0 Atbildēt

Riepu izvēle ir apdrošinātāju problēma, nevis štruntīgā eksperta Irbīša un mafiozā CSDD problēma.

kravas auto 13.oktobris 2024 13:32
1 0 Atbildēt

bet vai CSDD virzot šo prasību ir noskaidrojuši, vai visa veida kravas auto līdz 3.5 t vispār tādas riepas ražo?

As 13.oktobris 2024 19:02
0 0 Atbildēt

Cik rēķins šoziem, par MS bez kalniem ?

Evita 14.oktobris 2024 6:34
0 0 Atbildēt

Lai vispirms ceļus uztur kā nākas...cik nav nācies braukt pa pilnīgi netīrītiem ceļiem un tiešām var nonākt grāvī. Nodokļi tehniskajā jāmaksā, bet ceļu uzturēšana ,,nulle,, . Tagad izdomāja,riepas vainīgas😡

Ābols 14.oktobris 2024 11:46
9 0 Atbildēt

Izglītojies! Tavs samaksātais transportlīdzekļu ekspl. nodoklis aiziet kopējā valsts kasē, kuru visdrīzak vienkarsi skolotāji un mediķi sev izdala, jo tie katru gadu piketē čīkstot, ka alga zema(ķip parejā sektorā viss esot čikiniekā un viņi vienīgie atdalītie)

Gribi perfekti nošķūretas ielas? Savam dranduļetam liec priekšā šķūri, šķūrē un tad prasi no valsts kompensaciju par padarīto darbu.

 😉 Valsts uzlabošana SĀKAS AR SEVI nevis ar ierēdņiem!

Meli 14.oktobris 2024 20:46
0 0 Atbildēt

Var braukt , tikai vajag kalnu+ sniegpārslu virsū , liela dezinformacija

Hehe 14.oktobris 2024 23:09
0 0 Atbildēt

Just business

650 20.oktobris 2024 3:55
0 0 Atbildēt

Ergo produkcificētais Virs raksts  maldina cilvēkus (lohus).No "oktobra" itin nekas vēl nevar never būt aizliekts, jo oktobrī vēl (mums,Lohiem) ira Vasara un  tādē jādi mēs(lohi) varam (drīkstam) lietot vasaras riepas ar at likām atli kušo (pieguļošo) portektora zīmējuma reāli aktuālo atlikuma  zīmējuma dziļiumu 1.5 mili metri. Jā.

Ticiet Man.Jā jā,

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Nepilni 25 000 eiro - lielā Panda gatava startam

Fiat paziņojis, ka elektriskais krosovers Grande Panda (lielā panda) pieejams pasūtīšanai. Ražotāja ieteiktā cena – 24 990 eiro. Lasīt vairāk

 

Vairāki simti miljonu eiro - Eklstons pārdos savu F-1 bolīdu kolekciju 5

94 gadus vecais Bernijs Eklstons izlēmis pārdot savu 50 gadus krāto Formula-1 bolīdu kolekciju, kuras vērtība ir vairāki simti miljonu eiro. Lasīt vairāk

 

Piestās arī Tesla Cybertruck konveijers 8

Tesla uz trim dienām aptur Cybertruck ražošanu. Iemesli īsti nav zināmi, taču darbinieki saņēmuši vēstuli ar informāciju par ražošanas pārtraukumu no 3. līdz 5. decembrim. Lasīt vairāk

 

Mīlēt vai nīst - jaunie Jaguar neatstās vienaldzīgu nevienu (+ FOTO) 13

Prezentēti jaunās ēras Jaguar. Automašīnas ir tik neparasta dizaina, ka varianti lielākoties ir tikai divi – tos mīlēs vai ienīdīs. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti