Pārkāpj vai nepārkāpj? 53

 
20.janvāris 2003 9:58

19. janvāra vakars, plkst. 23:00. Kr. Valdemāra un Basteja bulvāra krustojumā uz gājēju pārējas (CSN 89.5. punkta neievērošana) stāv CP ekipāža un sastāda protokolu taksometra šoferim, kuru apstādināja par kreisā pagrieziena veikšanu ne no tramvaja sliedēm (CSN 53. punkta neievērošana).

Uz jautājumu kāpēc CP stāv krustojuma zonā (CSN 89.6. punkta neievērošana), sekoja atbilde, ka te nav nekāds krustojums. Te esot iebrauktuve blakusteritorijā un krustojuma zona beidzās tieši CP ekipāžas mašīnas priekšā. Īstenībā strīdīgs jautājums. Es, pamatojoties uz CSN 89.6. un 1.22. punktiem, uzskatu, ka te tomēr ir krustojums, jo "Krustojums ir norobežots ar iedomātām līnijām, kas savieno brauktuves pretējo malu noapaļojuma sākumu." Rīt būs jāuzzīmē krustojuma shēma un jāpieprasa CSDD situācijas izskaidrošana. Uz jautājumu kāpēc CP stāv uz gājēju pārejas (CSN 89.5. punkta neievērošana), sekoja iepriekšējas atbildes atkārtojums, ka viņi stāv blakusteritorijā. Tomēr vēlāk viņi atzina, ka tiešām CP auto var nedaudz traucēt gājējiem, bet es esot pirmais, kuram CP auto ir traucējis. Ko var atbildēt pretī? Varbūt taksometra šoferis arī nevienam nav traucējis, veicot kreiso pagriezienu Basteja bulvārī svētdien plkst. 23:00 ne no tramvaja sliedēm, tomēr bija sastādīts protokols. Un ja es, parastais cilvēks, novietošu savu auto tādā pašā veidā "ārpus krustojuma", ka CP ekipāža, es šaubos ka CP mani nesodīs par to ka es "nevienam netraucēju". Ar cieņu, Aleksandrs P.S.: Atgādinu CP ekipāžai nokomentēt savu uzvedību uz ceļa mūsu diskusijā, ka tas tika solīts. Kā cilvēki, iespējams, Jūs esat "labie". Bet Jums kā amatpersonām man ir lūgums - nopirkt CSN grāmatiņu (lai vienmēr būtu Jums līdzi), un nekad neatkāpties no CSN prasībām.
 
Visi komentāri
 
59999. viesis 20.janvāris 2003 10:11
0 0 Atbildēt

shodien iebraucot imantaa no babiites, CP atkal notureejushi vienu liikumaa, naacaas vinju apbraukt pa preteejo (sab trans) joslu, paarbraucot paari nepaartauktai liinijai, briinums kaa veel par to neparaava malaa, peec csn man buutu jaapstaajas un jaagaida kameer cp to beigtu mociit un tas saaktu braukt :)

60026. viesis 20.janvāris 2003 10:56
0 0 Atbildēt

MOnk: taa arii vajadzeeja dariit, tad mosh shameejie buutu saakushi domaat

60044. viesis 20.janvāris 2003 11:30
0 0 Atbildēt

Labs numurs EJ, vajadzēja EJ-*******

Bosnija

60051. viesis 20.janvāris 2003 11:42
0 0 Atbildēt

>uzskatu, ka te tomēr ir krustojums, jo "Krustojums ir norobežots

>ar iedomātām līnijām, kas savieno brauktuves pretējo malu

>noapaļojuma sākumu."

Es it kā kaut ko esmu dzirdējis ka krustojums tipa sākas 5m pirms šķērsojamās brauktuves sākuma! Es kļūdos?

60063. viesis 20.janvāris 2003 11:59
0 0 Atbildēt

To: iuch 20.01.2003 11:42

Staaveet ir aizliegts 5m pirms/peec krustojuma, kursh ir norobezhots ar iedomaataam liinijaam...

60069. viesis 20.janvāris 2003 12:12
0 0 Atbildēt

Sanich, thnx!

Bet tādā gadījumā, šā vai tā vai kā šie konkrētie policisti pārkāpj, jo viņi tur stāvēt varēja tikai ar ieslēgtām bākugunīm.

Es atkal kaut ko jaucu?

60076. viesis 20.janvāris 2003 12:36
0 0 Atbildēt

Svētdien rīta pusē zaļie stāvēja Trijādības un Starajas Ruses ielas krustojumā, tie kurus apstādināja bieži vien palika krustojumā, sekojot CP norādēm. A zaļajam bija pofig, ka tas traucē satiksmi. Šie niekojās kādas 3 stundas ar satiksmes čakarēšanu.

Vai tā ir taisnība, ka CP tagad Rīgā nelieto radarus???

60080. viesis 20.janvāris 2003 12:50
0 0 Atbildēt

Vai tā ir taisnība, ka CP tagad Rīgā nelieto radarus? ??

Drošvien blefs, lai varētu noķert ātri braucošos

60081. viesis 20.janvāris 2003 13:08
0 0 Atbildēt

Kur jūs tādu sveistu dzirdējāt ka CP pēkšņi nelietos radarus?

60086. viesis 20.janvāris 2003 13:17
0 0 Atbildēt

Vakar vakarā mani apturēja pie nobraukšanas no Oškalna tilat, tur kur Rallija krodziņs. Tur tāda saliņa ir pa vidu, var turpināt braukt taisni, vaigriezt pakreisi. Nu lūk, un CP auto bija novietots uz šīs saliņas...ZAĻAJĀ ZONĀ!!! Diemžēl bija pietiekami vēls, nevarēju saskatīt ne auto, ne arī numura zīmes. Bet ekipāža bija viens onka un tāda drūma izskata blondīne...

60089. viesis 20.janvāris 2003 13:24
0 0 Atbildēt

Nezinu. kas noticis Jūrmalā, bet pēdējo divu nedēļu laikā dienā tie reāli manāmi TIKAI jaunajā kontrolpostenī pie Dubultu stacijas , bet naktī - Kauguru mazajās ieliņās. Agrāk viņi regulāri tusējās pie Slokas kontrolposteņa būdiņas, bet tagad tur jau viss aiznaglots. Arī slavenie radarķērēji uz Dzintaru viadukta nav redzēti. Interesanti?! Bet, reāli, CP iekšienē valda dziļa neizpratne, jo KATRAM jaunam ministram ir sava izpratne par CP funkcijām un darbību. Viens nabaga policmeņus stumj krūmos, cits savukārt velk no turienes ārā...

60090. viesis 20.janvāris 2003 13:25
0 0 Atbildēt

To: iuch 20.01.2003 12:12

Tieshi taa: tikai ar iesleegtiem baakugunjiem.

Redaktors 20.janvāris 2003 13:39
0 0 Atbildēt

Tad, kad vienā komentārā bija precīzi raksturots, kāda mašīnas ekipāža, kur un kā "strādāja" ar nu jau atcelto slēpto metodi, man zvanīja no policijas un teica lasītājiem paldies un apgalvoja, ka jūrmalniekiem esot izteikts brīdinājums vairāk tā nedarīt...

Vēl policijas pārvaldē aicināja lasītājiem ziņot par gadījumiem, kad ceļu policisti nestāv atklāti uz ielas, bet gan slēpjas tupus rāpus krūmos utt. Adrese ziņojumiem vecā: cp@iauto.lv

60095. viesis 20.janvāris 2003 13:50
0 0 Atbildēt

nezinu nezinu, pašam gan arī nepatīk CP, bet kā savādāk, lai soda pārkāpējus???? pats gan arī bieži pārkāpju, bet piemēram iedomājamies situāciju - garš tilts, kā zināms uz tilta stāvēt nedrīkst, bet kā lai šajā gadījumā soda pārkāpējus, kas pa tiltu brauc ar ātrumu + 50 km/h ???? pašiem arī nevajag pārkāpt ok ja nepārkāp nepārkāp, bet ja pārkāp tad esi gatavs samksāt savu 5īti un braukt tālāk nevis pats pārkāp csn un tad piesienies mentiem, kuri Tevi apstādinājuši !! kaut kā stulbi ne???

60098. viesis 20.janvāris 2003 13:57
0 0 Atbildēt

user:

Nekad neesi redzeejis CP Vanshu tilta viduu ar radaru un CP mashiinu aiz tilta????

60100. viesis 20.janvāris 2003 14:00
0 0 Atbildēt

viesis 20.01.2003 13:57

esmu redzējis, tā pat arī uz Akmens tilta, bet aiz Akmens tilta jau arī nevar stāvēt.'tikai ar bākugunīm, bet tas jau pievērš uzmanību.

es uzskatu, ka ja zini, ka pārkāp noteikumus tad arī esi gatavs samaksāt savu 5īti un parunāt moš palaiž tā pat vaļā, bet nevis sākt norādīt mentam kur viņš drīkst un kur nedrīkst stāvēt.

60102. viesis 20.janvāris 2003 14:03
0 0 Atbildēt

Redaktoram:

Ļoti apsveicami, ka ir tāda e-pasta adrese! Lūdzu to atgādināt arī turpmākajos rakstos, vai to komentāros, kā arī lūgt lasītājus rakstīt arī labus vārdus par CP darbu. Piemēram dažas dienas atpakaļ izlasīju rakstu par to, ka tas ir pārkāpums braukāt ar nenokasītām vecām uzlīmēm logā, braucot vakarā mājās mani, apturēja Jūrmalas CP. Tā un šitā, apskatījās visu kas jāskatās, inspektors ļoti laipni palūdza šo uzlīmi nokasīt (tjipa, kad man būs laiks un varēšana), tā vietā lai sodītu. Paldies viņiem! (nepiefiksēju ekipāžas auto NR)

60103. viesis 20.janvāris 2003 14:04
0 0 Atbildēt

protams, ir jau arī sakarīgi CP!!!

60105. viesis 20.janvāris 2003 14:08
0 0 Atbildēt

un tas ir pilnīgi normāli, ka ja kaut kāds garāmgājējs kas iet garām CP ekipāžai pēkšņi sāk viņu fotografēt, prasīt kāpoēc stāvi utt, ka viņi nebūs īpaši apmierināti ar šīs personas rīcību, ka Tu pildi savu darbu un kaut kāds "loms" Tev traucē darbu.

iedomājieties situāciju, ka piemēram kāds no jums strādā savu darbu, vienal kas tas arī būtu, piemēram, strādā kaut ko ar datoru un katrs otrais pienāk klāt un sāk stāstīt, ka Tu nedrīksti to nedrīksti to un katrs 5tais Tevi vēl fotografē, nu tas ir absolūti stulbi. Ja pats pārkāp tad netraucē viņudarbu un neesi lecīgs, tas arī viss.

60116. viesis 20.janvāris 2003 14:22
0 0 Atbildēt

Izskatās ka USER pats ir ments, jo tik dedzīgi aizstāvēt...nu sorry. Visos komentos jau tā doma ir apmēram šāda: nesodi citus par pārkapumiem, ja pats neievēro likumus!!!! Vaig cien. USER bišķi iedziļināties rakstītajā!

60123. viesis 20.janvāris 2003 14:35
0 0 Atbildēt

to viesis 20.01.2003 14:22:

neesmu nekāds ments, kopš vasaras jau 7 oficiāli pārkāpumi (CP datubāzē) un 5 neoficiāli (5Ls)

pats iedziļinies, ja nepārkāp ok skaties, bet ne vienmēr ir iespējams sodīt pārkāpējus pašiem nepārkāpjot. mentus es arī neaizstāvu tikai man besī arā cilvēki, kuri paši apzināti pārkāpj un tad tjipa es neko, ments tur nedrīkstēja stāvēt.

ja es braucu uz 140km/h es apzinos, ka pārkāpju un tāpc ja kas esmu gatavs samaksāt viņam to 5īti un viss nevs kaut ko *******ies, piemēram, "kāpēc Jūs nestādījāties priekšā???" kāda tam nozīme pārkāpums ta ir izdarīts, labāk normāli aprunājiues ar viņu, kā ar cilvēku un moš pat atlaidīs Tevi tāpat.

60133. viesis 20.janvāris 2003 15:15
0 0 Atbildēt

to user:

es darbā sēžu pie datora un nepārkāpju nekādus apstāšanās vai stāvēšanas noteikumus.

un garām gājējs neaizrāda, ka protokolā policists raksta ar kļūdām vai aizpilda nepareizi, bet aizrāda par CSN pārkāpumiem

tā lūk

60135. viesis 20.janvāris 2003 15:25
0 0 Atbildēt

Hehe analogjija: BSA dators ar nelicenzeetu windosi un co ;)

60137. viesis 20.janvāris 2003 15:30
0 0 Atbildēt

to Aivarins, un visi pārējie:

esmu saprati vienu: ar mentiem jārunā kā ar draugiem un tad viss būs ok. nevis jānorāda uz viņa pilnvarām.

visrēcīgākās ir situācijas, kad ments kādu aptur par ātrumu palūdz dokumentus utt, bet apturētā persona uzreiz sāk: žetona numuru, vārdu, Jūs šeit nedrīkstiet stāvēt utt, un tad mēnesi ir dusmīs uz visiem mentiem un pie sevis domā " nez kāpēc viņš mani sodīja?"

galvenais izturies pret mentu kā pret cilvēku un tad arī ments Tevi šad tad palaidīs bez soda, via uzliks mazāku sodu utt...

piemēram ziniet daudzs cilvēkus kuri ir apturēti pilsētā ar ātrumu 160km/h tātad +110km/h un par šo pārkāpumu katram mentam samaksāja kaut kādus 40 santīmus kafijai??? es vienu tādu zinu, un tas tāpēc, ka viņa attieksme ir nedaudz savādāka.

60144. viesis 20.janvāris 2003 15:49
0 0 Atbildēt

to user 20.01.2003 15:30

1. Es neesmu neko paarkaapis. Es vienkaarshi stajgaajot pa pilseetu ieraudziiju un pienaacu.

2. Ja kafejniicaa pie Tevis atnaaks oficiants ar degosho cigareti zobos un pateiks: "Te ir aizliegts smeekjeet" ko Tu dariisi? Paliksi drugos ar oficiantu, dzeshot cigareti un atbildeejot "Paldies, ka pateicaat!"?

Aleksandrs

60151. viesis 20.janvāris 2003 16:42
0 0 Atbildēt

Sanich, labs saliidzinaajums, tas ar to cigareti :)))

60162. viesis 20.janvāris 2003 17:01
0 0 Atbildēt

gan jau ar laiku arī Latvijā cilvēku attieksme pret policiju mainīsies'kā tas ir citās valstīs. Pagaidām, spriežot pēc dažādām diskusijām un komentāriem, izskatās, ka liela daļā ši vortāla apmeklētājiem ir zināmi kompleksi un aizspriedumi attiecībā uz CP un viņi uzskata, ka citi viņus neuzskatīs par labiem autovadītājiem. stulbi, bet tā tas ir.

cilvēki ar nedaudz rietumnieciskāku domāšanas veidu un plašāku problēmas skatījumu saprot, ka CP ir lai palīdzētu un novērstu satiksmes notiekumu pārkāpumus, nevis katru brīdi domā ko izdarīt, lai viņus traucētu. Protams, ka policijā arī nepieciešamas lielas pārmaiņas gan taktikā gan attieksmē, taču gan jau ar laiku ts notiks.

60163. viesis 20.janvāris 2003 17:07
0 0 Atbildēt

ja jau pret mentiem vajag iztureties draudzigi un pievert acis uz vinu parkapumiem.. tad kapec mes visi blaujam ja valdiba izdara kaut ko stulbu.? :) tas par cigaseti bija uz godu...

60165. viesis 20.janvāris 2003 17:10
0 0 Atbildēt

uuzer, pilnīgi piekrītu

60191. viesis 20.janvāris 2003 19:15
0 0 Atbildēt

he he :) useris taads sakariigaaks palicis :)

bet kas man, kaa kaajaam gaajeejam aizliedz aizraadiit mentam, kas staav uz gaajeeju paarejas un it kaa jau netraucee man paariet paari ielai, bet paarkaapj likumu ... taapat kaa shie piekasaas par pilniigi siikiem paarkaapumiem ...

vot taa

60248. viesis 21.janvāris 2003 3:39
0 0 Atbildēt

60250. viesis 21.janvāris 2003 4:53
0 0 Atbildēt

60251. viesis 21.janvāris 2003 6:01
0 0 Atbildēt

Kā Es redzu šeit viss notiek vienpusīgi bez īpašas piepūles ,vienbalsīgi vainīgs.Bara instingts."Es dzirdēju ,daudz nedomājot ,to ko gribēju dzirdēt,bet nevis kā tas ir"

Aplūkosim CSN tuvāk.CSN 1.22 p.neizprotam lasīto ?skatām attēlu N3 CSN 89.6 p.neizprotam lasīto?apskatam attēlu N30.Šos punktus apvienojot sanāk "superā"Jautājums Aleksandram no kuras vietas mērīt 5metrus kuri minēti CSN 89.6 p ?No noapaļojuma sākuma?1)Ir ielas kur no noapaļojuma sākuma līdz brauktuvju krustošanās vietai ir no 3-8metri tātad +CSN 89.6.p. 5metri un līdz krustojumam Jūs visi stāvat no 8 līdz 13metri"super"Dariet tā un man būs brīvdienās kur netraucēti nolikt savu a/m(murgs kaut kāds) 2)CSN 1.22 uzmanīgi lasot ir teikts.........iedomātām līnijām,kas savieno brauktuves PRETĒJO malu att N3 labāk izprotama jēga otram zīmējumam no aug...Ar vienu riteni brauksim pe ietvi pa iedomātām līnijām.Aplūkojiet CSN 30 att.ja neizprotiet rakstīto 89.6.p No kuras vietas mērīsim 5metrus.

Aleksandr!Kāds sakars šeit būtu CSN 89.5.p.?Aizliegts apst...un stā..... uz gājēju pārejas.Aplūkojot fotto nesaskatu pamatu šī punkta piemērošanai.""gājēju pāreja""CSN 1.19-brauktuves daļa ,kas apzīmēta ar 530 un 531 c/z un vai 931 vai 932 ceļa apzīmējumu.Kur tas ir????Un ja vērīgi aplūkot sesto fotto no augš...fonā redzemi vārti kuri paredzēti iebraukšanai vai izbraukšanai no teritorījas.CSN 1.22.p.pēdējā rindkopa ......Šis termins neatiecas uz vietu ,kur uz brauktuves izbrauc no blakusteritorijas u.tml.

P.S Aleksandr! par gājējiem mēs jums teicām ,ka iespējams varētu traucēt,nevis traucējam gājējiem.Bet nu tā ir mūsu dzeltenā prese.Uzklausa tikai vienu pusi.

60257. viesis 21.janvāris 2003 8:41
0 0 Atbildēt

User dižošanās ar saviem pārkāpumiem atgādinamazu puišeļu mērišanos ar "čibrikiem", kuram garāks....

Redaktors 21.janvāris 2003 9:53
0 0 Atbildēt

Es tur nebiju, bet pēc bildēm spriežot, īsti korekti jau auto tur nestāvēja. (To lai izšķir bataljona vadība)

Man radās doma to pārbaudīt dzīvē. Meklējam kādu, kas strādā tuvumā un aicinām nolikt tur auto (precīzi pēc foto redzētajā vietā) uz 1 dienu. Un tad mēs varētu pārliecināties, ko domā citi policisti, tai skaitā PP.

Iespējamos 10Ls izdevumus apmaksāsim...

60288. viesis 21.janvāris 2003 11:04
0 0 Atbildēt

To: CP_aa 21.01.2003 06:01

Vispirms gribu pateikt liels paldies CP darbiniekiem par 1) izpildiito soliijumu; 2) par piedaliishanos diskusijaa.

Kad Juus piedalaties diskusijaa, tikai tad mees varam ieklausiities otro pusi.

Otrkaart, es gribu pajautaat: vai ES driikstu tajaa vietaa paarkot savu netrafareetu auto?

Peec "gajeju parejas" definiicijas es Jums pilniigi piekritu: nav tur gajeju pareja. Par krustojumu - es jau uzrakstiiju, ka shodien jautaashu CSDD nokomenteet situaaciju.

Ja ir ko teikt - luudzu sakiet! Un vairaak piedalieties diskusijaa. Ja abas puses naaks pretii viena otrai, buus labaakas saprashanaas starp CP un brauceejiem!

Ar ceribu uz gaisho naakotni,

Aleksandrs

P.S.: Peec muusu sarunas tajaa krustojumaa mani aptureeja CP darbinieks Sergejs Stepanovs, kursh veicot kaut kaadu "alko tests" reidu (kaa man bija pateikts), bija laipns un atstaaja ljoti labu iespaidu. Ja Juus pashaa muus sarunas saakumaa vareetu man skaidri un gaishi (ar CSN graamatinjas paliidzibu, kura Jums starp citu nebija liidzi) paskaidrot CSN, tad iespejams muusu sarunas rezultaats butuu savadaaks.

60302. viesis 21.janvāris 2003 12:33
0 0 Atbildēt

Kāpēc Aleksandr Jūs domājat ka mums nav CSN grāmatiņu līdzi.Ja būtu uzmanīgāk fotogrāfējis a/m tad uz priekšējā paneļa tā tur stāvēja.Un es nevaru saprast attiecībā par sarunas rezultātu. Kā tas būtu savādāks?Un vai CP insp.tagat kopā ar žetonu un apliecību būtu jāuzrāda arī CSN grāmatiņa?Jūs esat a/m vadītājs kurš ir "ieguvis"vadītāja apliecību tātad CSSD nokārtojis teorījas sksāmenu un esat lasījis CSN grāmatiņu.Un tagat Jūs vēl gribat lai CP insp.jums izskaidro CSN.Aleksandr CSN vajadzēja mācīties autoskolā.Kāpēc CP insp būtu jāmāca vai jāskaidro CSN vadītājiem kuriem ir vadītāja apliecība.

P.S A/m vadītāji CSN grāmatiņa nav nekādi X-file tos var iegādātie jebkurā kioskā vai DUS stacījās.

60312. viesis 21.janvāris 2003 13:20
0 0 Atbildēt

jā to es arī esmu ievērojis, ka 100% visiem CP ir CSN grāmatiņa līdz :)

to viesis 21.01.2003 08:41

es nemaz negribu dižoties ar saviem pārkāpumiem, bet ņemot'ņemot vērā manu izteikto viedokli šajā sakarā kādam likās, ka es pats esmu CP un tikai tāpč to pteicu. + drīzāk dižošanās ar "krāniņiem" man liekas, ka ir tādiem kā Tu "es šodien 3 mentiem "uzbraucu" pateicu, ka viņi tur nedrīkst stāvēt, maz jau es kruts esmu ne? " un tādā stilā darbojoties visu laiku brīnies kāpēc esi starp tiem cilvēkiem, kuriem vienmēr sanāk konflikta situācija ar CP, bet nez kāpēc ir cilvēki, kuri arī reizēm pārkāpj, bet nesanāk šīs konflikta situācijas??? pārdomā savu rīcību un pameklē atbildi uz šo jautājumu!!!

/USER/ slinkums logoties

60380. viesis 21.janvāris 2003 18:43
0 0 Atbildēt

Saskaņā ar Ceļu policijas darba organizēšanas instrukciju, CP ekipāžai noteikti jāņem līdzi CSN grāmatiņu uz izbraukumu vai patrulēšanu.

60388. viesis 21.janvāris 2003 21:20
0 0 Atbildēt

to T.P

bet nekur nav teikts ka CP ir jāuzrāda CSN grāmatiņa Vadītājam kā apliecība un žetons

60400. viesis 21.janvāris 2003 23:11
0 0 Atbildēt

Malachi CP, ka straadaajat un kerat paarkaapeejus, tikai luudzu pabrauciet kaadreiz netrafareetaa auto aiz kaada mikrinja. Varu dereet, ka 1h laikaa noteikti saskaitiisiet paaris paarkaapumus.

Pats izmantoju vinju pakalpojumus, tachu uzskatu, ka vinji spljauj virsuu CSN un paareejiem brauceejiem. Luudzu!

Xin

Redaktors 21.janvāris 2003 23:54
0 0 Atbildēt

Jā, patramdiet tos mikriņus!

60506. viesis 22.janvāris 2003 13:05
0 0 Atbildēt

respect, CP. Prieks ka ir diskusija.

60510. viesis 22.janvāris 2003 13:22
0 0 Atbildēt

To CP_aa

Protams, bet CSN grāmatiņa Aleksandram noteikti ir pašam un eksāmenus viņš arī kārtoja.

Runa ir par to, vai tiešām tur vai stāvēt? Tas ir jautājums Nr.1!

P.S. Forša vieta :)

60519. viesis 22.janvāris 2003 13:41
0 0 Atbildēt

Pirms kaada laika bij kaukadas runas par to, ka no CP aprindaam buuskaukaada vieniiba, kura ciiniisies pret korupciju, braukaas netrafereetaas automashiinaas civilajaas dreebees. Vai ir taada vieniiba izveidota? Un ja ir, tad kaa vinjiem veicas? Kaadi rezultaati? Ja taadas vieniibas veel nau, tad vajadzeetu. Riebjas kretiini, kuri meegjina izkraapt naudu!

Respect to CP mobilajam pulkam!

60521. viesis 22.janvāris 2003 13:47
0 0 Atbildēt

Domaaju, ka CP vajadzeetu kardinaali mainiit savu attieksmi pret autobrauceejiem - CP straataa priekss mums un nevis mees vinjiem. Vajadzeetu nevis seedeet kruumos ar radaru un kkert pilsoniissus, kuri paarkaapj aatrumu, bet gan nedaudz vairaak nodarboties ar satiksmes organizeessanu - tipiska vieta, kas domaaju, ka daudzus speej stipri uzkurinaat - Vanshu tilts, katru riitu trolejbusi griezz garaam taam divaam rindaam(virzienaa uz centru VUC), un tad galaa paar salinju griezzaas pa kreisi pirmajaa joslaa, tikmeer, kameer vinjss tur tiek, tie kas grib nogriezties pa labi staav un gaida kad viens "kungs" tiks aatraak uz priekssu, savukaart pirmaa rinda tur staav muuzziigi, gaidot kameer visi kungi iegrieziisies!. Saprastu, ja cilveeks tur brauktu pirmo reizi un nezinaatu, ka labaa josla griezzas tikai pa kreisi, tak nee - tie ir ikdienas brauceeji. Peedee laikaa jau ir pamaniitas tur CP ekipaazzas - paldies vinjiem par to! Vienvaardsakot satiksmes organizeessana muusu valstii ir lloti ssvaka, tas protams ir arii saistiits ar brauceeju kultuuru, idiotiski izvietotiem luksoforiem un gaajeeju paarejaam, un gadaas arii momenti, ka CP "aktiivaas" darbiibas rezultaataa tiek noblokkeeta kaada iela, tapeec ka vienam tur paarbauda dokumentus, vai ar josla, un tas protams notiek intensiivaakaas satiksmes stundaas.

Diemzzeel pagaidaam man par CP ir radies iespaids, ka vinji ir domaati tikai naudinjas iekaseessanai un probleemu radiissanai nevis tiessaam satiksmes organizeessanai.

Ar cienju,

Sandis

60532. viesis 22.janvāris 2003 14:49
0 0 Atbildēt

To CP_aa

Pretenziju pret CP darbu principaa nav, jo shie inspektori uz ielaam ir sisteemas sekas. Tikkai iesakiet visiem CP padomaat prieksh kam ir CSN. Tie ir nevis lai sodiitu bet lai ieviestu kaartiibu. Ja esmu taads idiots un paarkaapju sabiedriibas uzliktos ierobezhojumus (CSN un citi likumi), tad ir jaaveertee kaa es esmu trauceejis sho apkaarteejo sabiedriibu ar savu patvalju, nevis viennoziimiigi jaauzliek bargaakais sods.

Lai viss izdodas

Martins

big@valsts.lv

60602. viesis 23.janvāris 2003 0:16
0 0 Atbildēt

to T.P

izlasi manu komentāru 21.01.03.aplūko fotto un manā komentārā ninētos CSN.p.Ja fotto nav saprotams tad diens laikā aplūko Kr Valdemāra un Basteja kr..kur cauru dainu stāv TAX brīžiem pat divi TAX.Un izdari secinājumus no tā ko tu redzi.Vai arī man ir "labāks"ieteikums a/m vadītājiem(ar nelielu ironīju)izlasot redaktora Aleksandra komentāru .Pirms vadītājs pieņem lēmumu novietot a/m stāvēšanai pirms krustojuma doties uz CSDD un saņemt iziņu par to vai šis ir krustojums vai kaut kas cits,bet nekādā gadījumā neticiet tam ko reāli jūs redzat.

60611. viesis 23.janvāris 2003 1:00
0 0 Atbildēt

To Ar cieņu Sandis

Pārkāpumu redzam tikai tiem trnsporta līdzekļiem kuri ir lielāki par mikroautobusu?Tādi paši a/m vadītāji var būt arī kāds no jums dara tieši to pašu bet protams tūlīt būs bļāviens"bet es nevienam netraucēju"Protams netraucēju,bet tāds jautājums,ar ko tie "lohi"kas pacietīgi brauc pa savu joslu ir labāki vai sliktāki par jums.Tiem vadītājiem arī ir mērķīs nokļūt izredzētajā galapunktā.Vadītāji nav savstarpēji disciplinēti,galvenais ka uz prikšu tieku es ātrāk nekā tie pārējie.Tas man atgādina teicienu ka vīrieši no maziem zēniem ne ar kao neatšķiras tikai dārgākas automašīnas.Katrs smilškastē brauc uz savu pusi bet audzinātājai/CP insp.ar oirkstiņu jārāda nu ,nu un aiz kājiņas jāvalk atpakaļ smilškastē."Palieciet beidzot pieauguši mammītes vai audzinātājas vairāk pie rociņas nav.Vai tagat CP ir jābūt mammas vietā ?

Kas attiecas uz braukšanu pirmo reizi tad tur ir uzstādītas "norādījuma zīmes"protams ja kāds uz viņām skatās un saprot to nozīmi.

Par CP aktīvo darbību ,nav ienācis prātā ka insp apturējis nekaunīgāko"kundziņu"a/m vad.Tieši pēc jūsu lūguma.

60616. viesis 23.janvāris 2003 1:41
0 0 Atbildēt

To viesis Mārtiņš

Nu ja tev interesē, tad pēc taviem vārdiem ,esmu "šīs sekas"Kādam kaut ko ieteikt nav manā varā

Uzdodu to pašu jautājumu. Priekškam ir CSN?

Ja pareizi aceros ka 1800 gados tika ieviesti pirmie CSN ,tad CP insp vispār nebija tie parādījās kritni vēlāk,CSN noteica zināmu kārtību kādā ir jāpārvietojas pa ceļiem ar saviem spēkratiem.

Ņemam mūsu CSN un lasam 2.punktu "Šie noteikumi """"nosaka"""(nevis ievieš) ceļu satiksmes kārtību Latvijā.Pavisam cita jēga.Piekrīti?

Skatamies tālāk punkts N6 "Katram ceļu satiksmes dalībniekam ir tiesības uzskatīt,ka arī citas personas izpildīs ceļu satiksmei noteiktās prasības.

(Atceries!Esi pieklājīgs !Cieni sevi un citus)

Pamatojoties uz šo punktu to vadītāju vietā kuri ievēro CSN tādam idiotam atņemtu mašīnu, liegtu vadīt a/m un visi bariņā sadotu pa ŗīkli lai vairs nesēstos pie stūres.Nevajag pat CP lai liktu bargākos sodus

P.S

lasot te jūsu komentārus,ir teiciens "Sliktam dejotājam ******* traucē" kas nesaprata tulkoju "Sliktam vadītājam vienmēr CP inspektors maisīs.

Visu cieņu,

CP_aa

60617. viesis 23.janvāris 2003 1:46
0 0 Atbildēt

Maza piebilde

Atgādinu ka CSN nav X-file tos brīvi var iegādāties tirdzniecības vietās ja nemaldos pat var atrast internetā.

60779. viesis 23.janvāris 2003 13:34
0 0 Atbildēt

To CP_aa

Piekrītu Jūsu apgalvojumiem, bet vai tiešām tur var stāvēt? Ja var, tad tas noteikti traucē (varbūt mazliet) gajējiem.

Un CSNoteikumos ir 90.3. apakšpunkts, kurā par to iet runa: "...citās vietās, kur stāvošs transportlīdzeklis neļauj braukt (iebraukt vai izbraukt) citiem transportlīdzekļiem vai traucē gājēju pārvietošanos."

Tātad, cien. CP, Jūs un arī taksisti pārkāpj CSN? Negribētos ticēt...

75216. viesis 23.aprīlis 2003 12:41
0 0 Atbildēt

Interesanti par to stāvēšanu gan!

Vēl viena identiska vieta ir Krasta iela pie Zemesgrāmatas.

Tur arī ir viena šāda veida iebraukšana blakusteritorijā, tikai tur ceļam priekšā ir SĒTA, pat ne vārti, bet bija logā 10LS. Tā ka, varbūt vajag CP ar Pašv.P aprunāties un vienoties, kur var stāvēt un publicēt šīs šaubīgās vietas?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Dīzelis beidzot lētāks par benzīnu: Dīzelis 1.637 un 95 benzīns 1.657 EUR -26.03.2024 (+ VIDEO) 16

iAutolv uzpilda degvielu, secina, ka dīzeļdegviela lētāka par benzīnu un aicina aizdomāties par to, vai varam atļauties zaļo politiku šādā formātā un maksāt par degvielu vairāk kā, piemēram, Spānijā. Lasīt vairāk

 

Saskaņotais paziņojums – kā to pareizi aizpildīt 11

Ceļu satiksmes negadījums var notikt ar ikvienu, neatkarīgi no autovadītāja vērības vai braukšanas pieredzes. Pārsvarā notiek nelieli satiksmes negadījumi, un ļoti bieži auto braucējiem nākas pildīt saskaņoto paziņojumu. Lasīt vairāk

 

ASV kravas kuģis daļēji sagrauj 2,5 km garo tiltu Baltimoras pilsētā (+ PAPILDINĀTS 11:45 VIDEO) 25

ASV, Baltimorā kuģim ietriecoties tilta konstrukcijās daļēji sagrauts tilts pār Potapskas upi. Tiek ziņots, ka tajā brīdī pār tiltu braukušas automašīnas un pārvietojušies gājēji, tādēļ iespējami upuri. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti