Skumīgs sīkums, bet likumi jāievēro... 49

 
9.jūlijs 2003 0:00

iAuto lasītājs raksta: Sestdiena, pareizāk sakot - jau agrs svētdienas 6. jūlija rīts. Plkst. ~3:45. Dzelzavas iela, uzreiz pēc Zemitānu tilta. Iemīļota CP patruļvieta. Mani apstādina patruļa ar ROVER, numuru diemžēl neatceros.

Tieku apturēts. Man stādās priekšā, palūdz uzrādīt dokumentus utt. Viss kā parasti, pieklājīgi un lietišķi. Tad man vaicā - vai neesmu lietojis alkoholu? Atbildu, ka nē. Man palūdz izkāpt un aiziet līdz CP automašīnai, lai veiktu alkohola testu. Es saku labi. Tiek sagatavots testeris, bet ne miņas no protokola sastādīšanas.

Apvaicājos, kāpēc netiek stādīts protokols - saņemu atbildi, ka esot reids un tāpēc tas (protokols) neesot vajadzīgs. It kā pēcāk tikšot sarakstīta atskaite. Dīvaini, kā var uzrakstīt atskaiti nepiefiksējot datus par pārbaudāmo personu...?
Saku, ka tā nu gluži nav, par to protokolu, ka tas ir jāpilda neatkarīgi no tā - reids ir vai nav. Saņemu noliedzošu atbildi.

Nevēloties kasķēties, iepūšu aparātā, uzrādās 0.00 promiles. Policists mani laiž vaļā, bet sejā nīgrums: atradies uzbāzīgais gudrinieks, likumi, likumi.

Žēl ka tā. CP darbinieks paģērē no manis kā a/m vadītāja visu likumu ievērošanu, bet pats tos piemirst. Skumji, bet nezinot savas pilnvaras un tiesības, tiek piemirsta galvenā lietas būtība - a/m vadītājs ir tiesīgs darīt visu, kas nav noliegts, bet CP darbinieks tikai to, kas atļauts.

Tā ir milzīga atšķirība, kuru nezinot bieži notiek šādas te mazas nelikumības.

iAuto lasītājs

 
Visi komentāri
 
86437. viesis 9.jūlijs 2003 8:54
0 0 Atbildēt

nevaidzeeja puust

86452. viesis 9.jūlijs 2003 9:17
0 0 Atbildēt

Baigais notikums!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

86463. viesis 9.jūlijs 2003 9:45
0 0 Atbildēt

Tas vienmer ir bijis CP klupsanas akmens. Vienkarsi ker uz mulki.

Sadi fakti par CP cienu pret viniem nevairo.

Zeel.

86465. viesis 9.jūlijs 2003 9:51
0 0 Atbildēt

Un tev bija grūtības iepūst tai trubā bez protokola? Cilvēciņ saproti, ka ja viņi pārbauda visus pēc kārtas, tad ir iespēja pārbaudīt vairāk autovadītājus nestādot protokolus. Es atbalstu, jo iespēja, ka viens piedzēries lohs pabrauks garām patruļai, kas raksta protokolu tev, samazinās. Nav ko te īdēt par elementārām lietām, kas ir saprotamas lielākai daļai autovadītāju, tāpat kā CP atrašanās uz tiltu uzbrauktuvēm etc. Galvenais, ka viņi strādā tavā un manā labā nevis akli iekasē naudiņas.

86473. viesis 9.jūlijs 2003 10:07
0 0 Atbildēt

kurš var pateikt likuma numuru un punktu, ka pirms pūšanas jāraksta papīrs????

gribu būt gudrs, kad mani aprurēs un gribēs pārbaudīt!

86476. viesis 9.jūlijs 2003 10:08
0 0 Atbildēt

Ja protokols aizņem tik daudz laika - Tad vajag izmainīt likumu, nevis to nepildīt!

Neiet runa jau par to, ka vajag mazāk pārbaužu, iet runa par to, ka ir likums, kas jāpilda! Ja tāds ir uzrakstīts, tad tā arī jāpilda, jo neticu, ka CP darbinieks sniedz a/m vadītājiem kādas atlaides likuma priekšā. Es esmu PAR likumu ievērošanu, pat tad ja vainīgs esmu pats. Ir pārkāpums piefiksēts - ir likumīgā kārtā piespriests sods.

Pateicoties CP uz ielām ir cikneciek liela kārtība. Tiesa CP darbiniekiem (valsts politikas dēļ) ir iemīļotāki pārkāpumi (ātrums, jostas, apdrošināšanas trūkums, kādas spuldzites nedegšana) un itkā neesoši pārkāpumi (kreisā un vispār pagriezienu hroniska nerādīšana, joslu neievērošana, traucējoši mazs braukšanas ārtums)....

Tada vien sajūta, ka lielākai daļai mūsu ielu braucēju nav nojēgas, ka var arī pilsētā braukt arī savādāk. Vācijā visi no krusta pie zaļā aiziet svilpdami - līdz ar to palielinot krustojumu caurlaidību, brauc ar maksimāli pielaujamo ārtumu, bet neaizmirst palaist gājējus vai kādu auto no šķersielas vai pagalma...

86478. viesis 9.jūlijs 2003 10:10
0 0 Atbildēt

Pirmais

Vēl viens gudrinieks:( Nu kas - grūti iepūst? Vai arī mīli šmigā braukt? Pakonsultējies ar Ikdienas viesi, viņš te visus likumus un instrukcijas zina.

Redaktors 9.jūlijs 2003 10:11
0 0 Atbildēt

Pirmais: paskaties nedaudz uz augsu - tur ir sadala par alkohola parbaudem. Vai tad tiesam tik gruti ieraudzit?

86482. viesis 9.jūlijs 2003 10:13
0 0 Atbildēt

To Sinn.

Stāvēsana uz tiltiem ir gana bīstams fakts. Ieslēdz bākugunis un stāvi uz vella paraušanu. ibio. Ir kolosāla vieta kur CP ar savu patrulēšanu sataisa ziepes un avārijas situācijas, tā vietā, lai uzlabotu satiksmes drošību. Noķert pārkāpēju par katru cenu nav mērķis, mērķis ir panākt drošāku, kulturālāku un patīkamāku satiksmi.

MĒRĶIS IR SAMAZINĀT PARKĀPUMUS, NEVIS NOĶERT PĀRKĀPEJU!

86483. viesis 9.jūlijs 2003 10:13
0 0 Atbildēt

viesis

Kaut kur bija minēts, ka reida laikā protokols nav jāaizpilda. Zini un es pat tam ticu, jo nez vai Gulbis, kad bija tā pokazuha pa rajoniem, piedalījās tik klajā nelikumībā, jo protokoli netika rakstīti un kā par brīnumu, neviens arī nepieprasīja:). Paprasi Ikdienas Viesim, viņš ir speciālists:)

86486. viesis 9.jūlijs 2003 10:16
0 0 Atbildēt

www.iauto.lv/article.php?sid=4355&id=48

te būs viss par alkohola pārbaudēm.

Tas ir likums, nevis burtu čupa. Ir likums, jāievēro. Ja kas nepatīk - maini likumu vai sakodis zobus ievēro...

86487. viesis 9.jūlijs 2003 10:16
0 0 Atbildēt

viesis 09.07.2003 10:13

MĒRĶIS IR SAMAZINĀT PARKĀPUMUS, NEVIS NOĶERT PĀRKĀPEJU!

Tieši tā, pietiek vienai ekipāžai patusēt uz Akmens tilta uzbrauktuves un iauto visi raksta, ka sastrēgums tajā rītā ir bijis mazāks, jo visi redz, ka stāv CP un nespiežas pa kreiso joslu augšā uz tilta. Tas ir preventīvs pasākums, kas darbojas perfekti un neviens netiek drāzts.

Redaktors 9.jūlijs 2003 10:18
0 0 Atbildēt

Tādā jēdziena, kā reids nemaz īsti nav un NEKUR nav teikts, ka policists drīkst pārkāpt LIKUMU vai valdības izdotus noteikumus!

86491. viesis 9.jūlijs 2003 10:20
0 0 Atbildēt

Redaktoram paldies - atvainojiet nepamanīju - šos komentus var mest ārā :) eju lasīt likumus - būšu gudrs

86496. viesis 9.jūlijs 2003 10:25
0 0 Atbildēt

Redaktors 09.07.2003 10:18

Vai vai vai:) Labi pastāsti par savu nostāju - kas ir labāk? Viens CP 1 stundas laikā var "apkalpot" 6 autovadītājus (rakstot protokolu katram), vai 30 autovadītājus (nerakstot protokolu). Par kuru variantu esi tu, ņemot vērā pašreizējos noteikumus un likumus, kā arī faktu, ka iereibuši autovadītāji izraisa 5-10% no CSN Rīgā un 20-25% Latgalē! Man ir bail par sevi, savu lūzni, bērnu un sievu, tapēc es atbalstu.

86499. viesis 9.jūlijs 2003 10:29
0 0 Atbildēt

Redaktors

Jā un nepūt pīlītes par likumiem un noteikumiem. Mani interesē tava personiskā nostāja.

86501. viesis 9.jūlijs 2003 10:35
0 0 Atbildēt

Gribu precizet, tas nav likums, bet gan MK Nr 472 noteikumi.

Man neintrese, ka CP nevar sastadit protokolu pirms alk. parbaudes. Pec MK noteikumiem tas ir jadara un viss.

Tas ka MK nevar pienemt attiecigas izmainas nav mana problema, bet gan MK problema un lidz ar to CP problema. Un man ir gruti iepust truba, tik tadel, ka es ieveroju likumus, bet CP atlaujas neieverot un vel sunim lidzigi sak riet, ka nevajag.

Vairak tadus CP pie zaunam vajag nemt un drazt, tapat ka vini atlaujas drazt auto vad. ar pretlikumigam darbibam.

86506. viesis 9.jūlijs 2003 10:41
0 0 Atbildēt

palasīju to likumiņu augšā kur redaktors lika. Viennozīmīgi varu teikt, ka neviens normāls autovadītajs šitādu likumu nav lasījis un policija izmanto, ka vadītāji nezina likumus.

stingri ņemot es arī esmu par likuma maiņu, jo negtibu, ka piedzēries idiots ar sarūsējušu naglu spaini iepiļī man sānā vai vēl vairāk uzbrauc virsu kad es stāvu autobusa pieturā, bet pie mums ir likums un ir REĀLĀ SITUĀCIJA, kas ne tuvu ir viens un tas pats :(

žēl gan!

man te kolēģis Jāņos dabīja iepūst - nekāda protokola - un domāju ka tiem ko pa TV rādīja arī tikai administratīvie protokoli labākajā gadījumā tika stādīti.

86507. viesis 9.jūlijs 2003 10:42
0 0 Atbildēt

Es Tev piekritu Pirmais, bet nu pastav tada kartiba, tadel vina ari ir jaievero abam pusem.

86511. viesis 9.jūlijs 2003 10:49
0 0 Atbildēt

Sinn, ja pirms pūšanas netiek sastādīts protokols, vai fiksējot promiles, tas nedos iespēju CP par "paldies -pēc kursa 50.- Ls " palaist dropiņu vaļā?

Un kaut kur agrāk bija rakstīts, ka visas pūšanas reizes fiksējas aparāta atmiņā - tad vēl jo vairāk CP būtu jācenšas rakstīt APP...

Vai arī ir taisnība par to, ka CP vīriņi ir iegādājušies "savus" alkometrus?

86512. viesis 9.jūlijs 2003 10:50
0 0 Atbildēt

ministra atrakstīšanās slavenās jautājumu uzdošanas akcijas laikā:

Redoktors 11.03.2003 09:29

God. ministra kungs,

Pagājušo piektdien saskāros ar situāciju, ka joprojām alkohola pārbaude vadītājiem netiek veikta likumā noteiktajā kārtībā, konkrētāk - netiek sastādīts pārbaudes protokols. Var jau meklēt attaisnojumus, ka tas ir lieks laika un darbaspēka patēriņš un tamlīdzīgi. Bet tad man jājautā, kāpēc tad vispār likumi tiek rakstīti. Kādā veidā policija var uzskaitīt pārbaudīto vadītāju skaitu, vai pēc izlietotajām trubiņām? (bet varbūt policists kādu duci aiznes mājās?) No otras puses skatoties, kā tiek dokumentēts vienreizlietojamo trubiņu izlietojums, ja reiz nav protokolu par pārbaudes veikšanu? (turpretim uzņēmējam par katru izlietoto sīkumu jāstāda akts) Kā plānojat atrisināt šo situāciju?

Ministrs:

Piekrītu, nepieciešams veikt izmaiņas MK noteikumos,. Lai vienkāršotu šo procedūru, uz doto brīdi ir izstrādāti priekšlikumi.

Redaktors 9.jūlijs 2003 10:55
0 0 Atbildēt

Sinn citāts: Vai vai vai Labi pastāsti par savu nostāju - kas ir labāk? Viens CP 1 stundas laikā var "apkalpot" 6 autovadītājus (rakstot protokolu katram), vai 30 autovadītājus (nerakstot protokolu). Par kuru variantu esi tu, ņemot vērā pašreizējos noteikumus un likumus, kā arī faktu, ka iereibuši autovadītāji izraisa 5-10% no CSN Rīgā un 20-25% Latgalē! Man ir bail par sevi, savu lūzni, bērnu un sievu, tapēc es atbalstu.

Mana nostāja: es piekrītu, ka policists var vairāk izdarīt, nesastādot protokolus, bet papildus uzdrošināšos apgalvot, ka to nedarot, viņš pārkāpj MK noteikumus. Jāmaina ir LIKUMS vai MK noteikumi. Esmu par likumību.

86530. viesis 9.jūlijs 2003 11:37
0 0 Atbildēt

To Sinn:

Piekritīšu viedoklim, ka, ja nesastāda protokolu, tad iereibušam a/m vadītājam par Ls 50 vai vairāk ir iespēja sarunāt ar CP darbinieku par brīvlaišanu. Es nesaku, ka visi CP darbinieki ir piekukuļojami, bet šādus gadījumus es zinu un tas mani vairāk biedē, jo CP darbinieks kukuļa dēļ pieļauj aizturēta a/m vadītāja tāl''akbraukšanu.

Starp citu ASV pieredze liecina, ka ne visi, kas ir iereibuši brauc slikti, tur ir spēkā likums - KAMĒR TU NEKO NEESI PĀRKĀPIS, TEVI AIZTURĒT NEVAR!!!

Tas ir par tēmu - es zinu cilvēkus, kas izdzerot 2 aliņus brauc tikpat labi ka nedzēruši (pieļauju ka promilles varētu būt tā ap 0.03) bet citi skadrā brauc tik bīstami, ka trakāk vairs nevar.

P.S.

Tas ir mans personīgais viedoklis. Un tēma par deokumentu pārbaudēm - es uzskatu, ka aizturēt var tikai uz pārkāpumu pamata, nevis uz aizdomām. Ja CP grib uzzināt kā mani sauc, tas nav iemesls. Reids - cita lieta.

P.S.S.

Iedomājieties pie supermārketa durvīm stāv policists, kas katru pircēju pārbauda - sak vai viss, kas atrodas tavās tašās ir apmaksāts. Procedūra - salīdzinot preces tašā ar čeku. Kratīšanu veicot bez protokola?

86534. viesis 9.jūlijs 2003 11:46
0 0 Atbildēt

Palaidniex

Novirzamies no tēmas:) Nu nezinu kādi likumi ir štatos, bet es zinu, ka sabiedrības attieksme pret drink driving ir ļoooti negatīva atšķirībā no mūsu tēvzemes. Redz es nesaskatīju ne mazāko negatīvisma pieskaņu par cilvēkiem, kas brauc ar 2 aliem. mans uzskats ir tāds, ka arī 2 ali ir par daudz. paskaidroju - tas rada nesodāmības apziņu, bremzētu uztveri (mediķi to var apstiprināt). Es zinu cilvēkus, kas sāka braukalēt ar 1 alu pēc pusdienām un tagad tas ir izvērties par braukalēšanu smagā šmigā. Zini to teicienu par mazo pirkstiņu?

Jā un pēc 2 aliem promiles ir ap 0.5 vai arī virs tā (kārnākiem radījumiem).

86536. viesis 9.jūlijs 2003 11:51
0 0 Atbildēt

To Palaidniex:

tu gribi teikt, ka atbalsti alkashu braukaashanu zem graadiem, kameer tie naf neko paarkaapushi, tb, nevienu notriekushi?! vai tad ja tev ir vairaak kaa 0.49 promiles tu jau neesi paarkaapeejs?!

un kursh tad buus noteiceejs cik labi tu brauc ar promileem?! vai tev pasham likaas ka tu brauc labaak ja esi iedzeris 2 alinjus?!:))) (tas naf uzbrauciens:))

neesmu nevienu polici sastapis, kuru intereseetu kaa mani sauc, iznjemot gadiijumu, kas bija liidziigs kaa ar bembi, bet tas bija ar richuku kad es staaveju un runaaju pa mobilo autoostaa!:)) tas bija paarkaapums, tika izsaukta pat specrota:))

labaak nedzert! tb, labaak dzert bet nebraukt, vai nedzert un braukt! apvienot- labaak tomeer nee:)

86550. viesis 9.jūlijs 2003 12:19
0 0 Atbildēt

Te Palaidniex.

ES NEKAD NEESMU ATBALSTIIJIS DRINK&DRIVE! Lūdzu atvainot manu textu, ja kāds tajā ir izlasījis šādu manu nostāju.

Es personīgi zinu, ka pat 1 alus gana labi izkliedē manu uzmanību un liek braukt vaļīgak. To es pamaniju labu laiku atpakaļ un tāpēc man nepatīk braukt pat 1 aliņu iedzērušam. Es to neatbsalstu un cenšos no tā izvairīties.

Mums draugu starpā ir nerakstīts likums - ja braucam izklaidēties, tad viens no mums ir draiveris - cilvēks, kas neizdzer ne grama. Jo tad ir drošāka braukšana, iespēja sabojāt vakaru ir minimāla un ir kāds, kas savāc «kritušos» :) :) :).

86559. viesis 9.jūlijs 2003 12:39
0 0 Atbildēt

vot, tb, luuk, tas gan ir labi! ir tak arii praatiigi tuseetaaji:) priex, kur tu rodies:))

86626. viesis 9.jūlijs 2003 14:40
0 0 Atbildēt

Sinn-> Tava ideja ir visiem saprotama un varbūt vairākumam pieņemama, bet pašlaik IR LIKUMS, kas paredz protokolu! Un tas pats ir arī par tām estakādēm un tiltiem! Ir likums kas paredz kā tas vis jādara! NEDRĪKST DARĪT SAVĀDĀK!!! Tas ir pretlikumīgi! Un par to vispār nevar būt nekādu diskusiju!!! Ja vajag, lai būtu savādāk, tad jāmaina likums!!! Nevar būt tā, ka mēs paši (vai CP) tagad izdomās, ka šis ir draņķīgs likums un to mēs nepildīsim! garāM!!!

86658. viesis 9.jūlijs 2003 15:08
0 0 Atbildēt

vai tagad katrs varēs izvēlēties kādu likumu ko neievērot? vai es drīkstu policistam teikt, ka braucu šmigā, jo man ir reids un tāpēc CSN par braukšanu skaidrā nav jāievēro?

86662. viesis 9.jūlijs 2003 15:18
0 0 Atbildēt

es jau nu trubaa nepuutiishu, pirms nebuus protokols!!!!

86670. viesis 9.jūlijs 2003 15:26
0 0 Atbildēt

Da visi šamie teksti ir viņiem pofig. Tā tas mūžīgi arī turpināsies.

86701. viesis 9.jūlijs 2003 16:30
0 0 Atbildēt

Kam dafiga laika tam vajag protokolu, man tādiem murgiem laika nepietiktu.

86705. viesis 9.jūlijs 2003 16:43
0 0 Atbildēt

godīgi sakot nesaprotu, kāda mārrukta pēc raksta autors gribēja to protokolu? tik ļoti patīk polic mašīnā sēdēt, ka gribas uzkavēties vēl 10min?

86712. viesis 9.jūlijs 2003 16:57
0 0 Atbildēt

No pieredzes zinu ka:

vienreiz izdzerot 2, 5 pudeles alus, pec apmeeram 2 stundaam(!!!) man ekspertiizee uzraadijja 0,53 promiles. Sveru es 80 kg, augums 1,88.

Bet es nebiju pie rullliem, expertiizee gadiijos taadeel ka ar draugu apchuraajaam mentam mashiinu.Tas maita gadiijaas netaalu, sanaaca neliela klope.

86732. viesis 9.jūlijs 2003 18:08
0 0 Atbildēt

Man te drusku cits jautajiens ienacas, ka ir ar tam nejedzigajam apturesanam gaisadienas laika, tipa dokumentu parbaude, jo man loga ir abas sakanas uzlimes TA un OCTA, piespradzejies ari esmu, karoce nav kur piesieties, bet vakar un sodien dienu tiku apturets pa 4-5 reizem un principa vini tur visus pec kartas un parbauda dokumentus un tad mekle kur varetu piesieties !

86760. viesis 9.jūlijs 2003 19:45
0 0 Atbildēt

SuperEdmis! Pamēģini šeit pieejamo alkohola testeri un pēc tam padomā kā poličiem izdevās tevi piečakarēt. Pēc savas pieredzes zinu, ka 2 ar pus aliņi pēc divām stundām spēj knapi iedvesmot uz ciparu maiņu testerī, tas ir, nespēj uzdzīt vairāk par 0,2 prom.

86761. viesis 9.jūlijs 2003 19:56
0 0 Atbildēt

Vē es varu pastāstīt gadījumu, kā pēc 200gr. šņabja un četriem aliņiem desmitos vakarā, poliču testeris 8 nākošajā rītā priecīgi rāda 0.7, bet asins analīze slimnīcā vēl pēc pusstundas tikai 0,1

86769. viesis 9.jūlijs 2003 21:32
0 0 Atbildēt

Likums ir LIKUMS.Un,ja CP pārkāpj likumu,viņi nepārstāv VALSTI,bet savu KABATU!

Gulbi-kur Tu esi?

POLICISTS-TĀ NAV PROFESIJA-TAS IR DZĪVESVEIDS!

86789. viesis 10.jūlijs 2003 0:17
0 0 Atbildēt

Tas nav dzīvesveids , tā ir tautība (minoritāte), ar saviem likumiem, savu valodu, nu tāpat kā čigāni... :)

86869. viesis 10.jūlijs 2003 10:41
0 0 Atbildēt

miiliishi, ja juus pashi taa ieveerotu likumus, kaa prasat no policistiem, tad dziive un satiksme riigaa buutu kudi labaaka. senos laikos bija staastinjsh par baljkji un skabargu, paarlasiet mosh? :)

86903. viesis 10.jūlijs 2003 12:53
0 0 Atbildēt

Aga, un par tiem akmeņiem arī kaut kas bija...

86926. viesis 10.jūlijs 2003 15:02
0 0 Atbildēt

86927. viesis 10.jūlijs 2003 15:02
0 0 Atbildēt

Bla SINN tu neesi kāda menta dēls ko?

86958. viesis 10.jūlijs 2003 17:55
0 0 Atbildēt

Un ja Sinn ir menta dēls, vai tas ir slikti?

87108. viesis 11.jūlijs 2003 12:55
0 0 Atbildēt

Tas ir pamācoši!

Vadītāja pienākumi sarunājoties ar ceļu policijas inspektoru

(pielikums "Ceļu satiksmes noteikumiem")

1. Vadītājam nepieciešams atcerēties, ka izbraucot no garāžas viņš ir jau izveidojis avārijas situāciju.

2. Vadītājam jāatceras, ka uz ceļa viņš ir kā vājais punkts.

3. Vadītājam jāatceras, ka viņš ir - CMP (cilvēks, kurš ir materiāli parādā Ceļu Policijas darbiniekiem).

4. Vadītājam jāved nauda Ceļu Policijas darbiniekam ar ātrumu ne mazāku kā 60km/h.

5. Ieraugot sev aizmugurē mašīnu ar spīdošām un gaudojošām ugunīm, vadītājam nepieciešams mašīnu padzīt uz labo ielas pusi, apstāties, pašam izkāpt un nogulties uz zemes ar seju pret asfaltu, izstiepjot labo roku tajā turot 5 Ls naudas zīmi un atkārtot "atvainojiet, es labošos". Un nepacelt galvu, kamēr neaizbrauks gaudojošā mašīna.

6. Gadījumā, ja Ceļu Policijas darbinieks nav apstādinājis vadītāju, tad viņam pašam ir jāapstājas un jāpajautā vai gadījumā kaut kas nav noticis un kāpēc neviens viņu nav apstādinājis?

7. Labākajā gadījumā: ieraugot Ceļu Policijas darbinieku, vadītājam pašam bez jebkādas atgādināšanas ir jāpārkāpj kāds noteikums - pārkāpt atļauto braukšanas ātrumu, apstāties vai pagriezties, kur ir aizliegts.

8. Izkāpjot no mašīnas, vadītājam nepieciešams raitā solītī pieiet pie Ceļu Policijas darbinieka, pielikt roku pie maciņa un pateikt "Andris Kociņš. Stāžs - 4 gadi. Braucu par ātru. Naudas sods no 10 Ls līdz 200 Ls".

9. Vadītājam vienmēr līdz ir jābūt sviestmaizītēm, termosam ar karstu tēju un siltām drēbēm, ja nu gadījumā Ceļu Policijas darbinieks, kurš jūs apstādinājis ir nosalis.

Ieveerojot shos noteikumus radiisies veel ne shaadas diskusijas

87164. viesis 11.jūlijs 2003 19:53
0 0 Atbildēt

tu duracinj kamer tev rakstis protokolu tikmer daudzi aizbrauks smiga garam un nakosa krustojuma iespejams sadauzis tavu miskasti

87165. viesis 11.jūlijs 2003 19:58
0 0 Atbildēt

jus daunjus vajag chakaret kamer iemaciesieties braukt

87175. viesis 12.jūlijs 2003 12:08
0 0 Atbildēt

a kur tas rakstīts???

87389. viesis 14.jūlijs 2003 17:34
0 0 Atbildēt

1) BMW vadītājam nepieciešams atcerēties, ka priekš viņa neeksistē CSN ( ceļu satiksmes noteikumi).

2) BMW vadītājam jāatceras , ka uz ceļa viņs ir King of Roads.

3) BMW vadītājam jāatceras , ka viņs ir - CKVP ( cilvēks kam visi parādā) .

4) BMW vadītājam jābrauc garām Ceļu policijas darbiniekam ar ātrumu ne mazāk kā 100 km/h.

5) BMW vadītājam ieraugot sev aizmugurē mašīnu ar spīdošām un gaudojošām ugunīm, jāpalielina ātrums no 100 km/h līdz... šeit robeža nav noteikta.

6)Gadījumā, ja Ceļu Policijas darbinieks nav apstādinājis BMW vadītāju, tad viņam jāizbāž pa logu ārā roka, un jāizveido 3 pirkstu kombināciju (*******).

7)Labākajā gadījumā: ieraugot Ceļu Policijas darbinieku, BMW vadītājam bez iepriekšējā punktā minētās darbības , jāiztaisa pāris "saulītes" ( šeit BMW vadītājs var iedarbināt savu fantāziju).

8) Ja nepieciešams , tad izkāpjot no mašīnas , BMW vadītājam jāpajautā Ceļu policijas darbiniekam viņa vārds, uzvārds, ko viņs šeit dara un kādēl vispār šeit atrodas?

9) BMW vadītājam vienmēr līdz ir jābūt beisbola nūjai, gadījumam ja izveidojas situācija kas viņu neapmierina.

Ievērojot šos noteikumus neradīsies vairs nekādas diskusijas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 14

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti