Reālā fantastika - drīz kokos kāpsim? 157

 
8.aprīlis 2004 2:02

Trešdienas vakars. Plkst. 17:40. Braucot no Mūkusalas ielas puses uz Akmens tiltu, uz paša tilta ievēroju dīvainu auto kontūru. Dīvainu tāpēc, ka tā atgādināja ceļu policijas auto jumtu...

Pirmā doma - nevar būt! Auto (Rover, valsts numurs CF4035) stāv uz tilta, piedevām uz ietves! Turklāt bez ieslēgtām bākugunīm! Šķiet, ar jauna ministra parādīšanos, drīz ceļu policistu transports stāvēs visur, kur vien vēlēsies. (Svētdien jau redzēti CP automobiļi stāvam uz Salu tilta.)

Turpat blakus atrodas arī pats policists, kurš seko automobiļu plūsmai - tos, kas uzbrauc uz tilta. Kā zināms, tur ir tikai viena josla - kreisā puse ar ceļa apzīmējumu palīdzību pārveidota par saliņu, uz kuras uzbraukt nedrīkst.

Tieši šajā laikā kāds vadītājs "aizskatījies" un brauc pa tiltu augšā pa otro joslu, bet drīz vien atjēdzas un mēģina "iespraukties" labajā - legālajā joslā. Bet nekā - policists šo ir pamanījis, ātri skrien pretīm pārkāpējam rādot ar zizli, ka lai tik viņš brauc šurp...

Protams, CSN pārkāpējus vajag sodīt, bet vai tāpēc pašiem [policistiem] jārāda slikts piemērs? Vai tiešām "grūti" ieslēgt bākugunis? Ja nevar, tad varbūt auto var novietot kaut kur citur - nu ne jau uz tilta + ietves, kas vispār nav paredzēta braukšanai?

o7.jpg

o8.jpg

Jautājums policijas visatļautības idejas aizstāvjiem: Vai varat izdomāt kaut vienu loģisku aizbildinājumu, kas atļautu CSN noteiktā kārtībā neieslēgt bākugunis šādā situācijā?

iAuto

iauto_olympus.gif

 
Visi komentāri
 
122444. viesis 8.aprīlis 2004 2:09
0 0 Atbildēt

Nu vot, uz taas salinjas arii viens staaveeja, pametu skatu uz vinju un nokaveeju nobremzeet kad priekshaa esoshais opis nobijaas no kaada un nobremzeeja, kaut arii jau saaka braukt aaraa. Siikaaks apraksts skat:

www.iauto.lv/viewtopic.php...9&last_page=on

Varbuut taapeec ka jutaas vainiigi arii mani palaida bez protokoliem un noformeeshanas?

122446. viesis 8.aprīlis 2004 7:11
0 0 Atbildēt

Atskatoties uz Jēkabsona kunga tizlo taisnošanos par iepriekšējiem policistu pārkāpumiem, izsludinu konkursu uz labāko atmazku šiem policistiem.

Mana versija: Konteinerā bija Latvijas Bankas zelta rezerve, kuru nācās tur atstāt, jo saplīsa bruņumašīna. Policists tur brauca garām uz servisu, lai saremontētu bākugunis, bet tika apturēts un palūgts pasargāt Latvijas naudu, līdz atbrauc LB otrā bruņumašīna.

122447. viesis 8.aprīlis 2004 7:29
0 0 Atbildēt

Nu neliekas tava atmazka reaaala, sitaados konteineros naudu nevadaa.

Driizaak jau nabadzinjiem generators bija nopliisis un nelaadeeja akji, ka ari degviela beidaas, tadeelj vinji to autinju uzceela tur augsaa, lai netrauceetu satiksmei. Un ne aju vinjs tur iet kaadu sodiit, bet gan luugt paliidziibu, tb kaadu 5ciiti jaunaam gjeneraaatora ogliiitiem un paris litriem bendziina.

122448. viesis 8.aprīlis 2004 7:50
0 0 Atbildēt

Nee, izskaidrojums tur vareetu buut:

1. auto nevareeja atstaat talaka vietaa (atljauta), jo ekipazas otram policistam saap kaaja un vinjsh nevareeja skraidiit pie apturetajiem autovaditajiem un vinjam bija jaseez mashinaa, kad sastadiija protokolu.

2. vinjiem vienkarshi ir MAZS.....IQ

122449. viesis 8.aprīlis 2004 8:00
0 0 Atbildēt

viņiem bij slepens NATO uzdevums.

122450. viesis 8.aprīlis 2004 8:17
0 0 Atbildēt

Jāāa,šitā kasīšanās velk uz šizofrēniju....a kāpēc iauto neuztrauc konteiners bez bākugunīm? Kāpēc konteiners uz trotuāra?Kāpēc nav izlikta avārijas zīme? Vobšem zakaļebal ar šito sviestu iauto,sāk jau apnikt!

Zoga

122451. viesis 8.aprīlis 2004 8:18
0 0 Atbildēt

Nu vareetu te tapt atkal kads interesants izskaidrojums, lidziigi kaa shii 'atmazka' : www.apollo.lv/portal/articles/17495

Pedeja laika CP iekshejaas parbaudes laikaa nav atklaats neviens CP parkapums, kur nez iAuto tos parkapumus izrok? Nu tad lai ieksheeja parbaude nebuutu 'fufelis', tad noriikoja sho ekipaazu PARKAAPT, lai nejaushais iekshajaas parbaudes veiceejs BEIDZOT statistikai kaut ko arii dabuutu.

122452. viesis 8.aprīlis 2004 8:22
0 0 Atbildēt

viesis 08.04.2004 08:17 (ZOGA)

Ir parkapums...ir. Vai lails vai mazs, bet ir. Un cik reizes CP ir pakratiijusi ar pirkstu par Taviem mazajiem parkapumiem un palaidusi ar bridinajumu? Vienmeer seko sods, ja ir parkapums.

122453. viesis 8.aprīlis 2004 8:31
0 0 Atbildēt

nafig CP auto stāvot uz trotuāra būtu jāieslēdz bākugunis ?

122454. viesis 8.aprīlis 2004 8:41
0 0 Atbildēt

Nav jaiesledz, jo vinjam tur VISPAAR nav jaatrodas. Pamegini novietot savu auto tur pat un pajautaa - a kapeec man dzelteno plaksteri 10 Ls vertiiba uzlimeeja?

122455. viesis 8.aprīlis 2004 9:00
0 0 Atbildēt

Sen bija laiks sākt sodīt tos gudrīšus, kas ielien kreisajā joslā un aizsedz visu redzamību tiem, kas godīgi brauc pa labo joslu. Tāpēc jau te sastrēgumi veidojas. CP auto jau nevienam netraucē, tikai bākugunis gan vajadzēja ieslēgt.

122459. viesis 8.aprīlis 2004 9:05
0 0 Atbildēt

Zini, Redaktor, tu sāc apnikt ar savu piesiešanos policijai. Pareizi viņi dara, nevienam netraucē un tā ir īstā vieta, kur visus "krutākos pampjampinjus" nolikt pie vietas. Un ieslēdzot bākugunis šim pasākumam zūd jēga. Vai tiešām tev nepielec? Nav runa par gadījumiem, kad POLICIJA traucē satiksmi, bet šis gadījums liecina par tavu praranoju pret CP. Skumji...

Ja CP lasa šos komentārus gadījumā, tad ir vēl viena vieta, kur noteikti ir vērts no rītiem pastāvēt. Tā atrodas starp Dignājas ielu un Bauskas ielu paralēli Ziepniekkalna ielai. Maza divvirzienu ieliņa. No rītiem, lai mazinātu korķi, kas veidojas uz Ziepniekkalna ielas pirms Bauskas ielas liela daļa vadītāju apgriežas pretējā virzienā un metot līkumu šo korķi apbrauc izmantojot šo ieliņu. Arī uz šīs ieliņas veidojas rinda, kura 1 min laikā ir izstāvama(ekonomija ~3 min). Tomēr vienmēr ir "krutie steidzīgie" (kādi 6 gab šīs 1 min laikā, kas taisa otro rindu un griež pa kreisi. Bet ir vēl krutāki - , kā piemēra ķiršsarkana BMW 3xx coupe ar Nr XX 13, ar sarkani tonētie logiem, kas neskatoties uz visu apbrauc šo rindu un no kreisās joslas vēl uztaisa labo pagriezienu.

Lūdzu "NOSLĒPIETIES" uz Bauskas ielas cntra virzienā. Jūs iegūsiet apmēram 5-6 gab AGRESĪVOS BRAUCĒJUS minūtē.

MĒRENI AGRESĪVS BRAUCĒJS ar 12 gadu stāžu :)

PS BMW fani - pasveiciniet to idinju savos "tusinjos"

122462. viesis 8.aprīlis 2004 9:10
0 0 Atbildēt

2viesis 08.04.2004 09:05

Sīm pasākumam zūd jēga, ja mērķis ir sodīt.

Ja mērķis ir organizēt satiksmi, tad bākugunis netraucē

122463. viesis 8.aprīlis 2004 9:13
0 0 Atbildēt

No vienas puses, noteikumi ir noteikumi, bet no otras - pārkings tur ir labs, nevienam netraucē. Bākugunis, protams, ļautu šos labāk pamanīt, bet kurš nav novēlējis "garām līdējiem" sarunu ar CP?

122464. viesis 8.aprīlis 2004 9:13
0 0 Atbildēt

Ko Jus te idiotiski nematies!!!! Cp labi rikojas vai slikti ...bla bla bla. LIKUMS ir visiem VIENS un CP bija jaiesledz bakugunis!!!!! Viss, nav ko debili te moralizet. Kas bus ja visi saks darit, ka grib?

122465. viesis 8.aprīlis 2004 9:18
0 0 Atbildēt

Nahalus nevar organizēt,jāsoda,bez žēlastības!

Zoga

122466. viesis 8.aprīlis 2004 9:23
0 0 Atbildēt

A mentu auto ir tas oranžais, ja?

122467. viesis 8.aprīlis 2004 9:27
0 0 Atbildēt

Ir ierosinajums – ATLAIST CP vispaar!

Vinji tikai sliktu dara, nevienas pozitiivas atsauksmes.

pastiisies kaa juus dziivosiet bez CP.

122468. viesis 8.aprīlis 2004 9:29
0 0 Atbildēt

bljin, dazi te taadi kaa sveetaa nevainiiba!...

paarkaapi- maksaa- sanjem sodu...

es braucu 120 pa tukshu un sausu vencpils shosejas taisnu posmu ar saab 9-5 Aero... tagad bled peekshnji no preteejaa virziena brauc kaukaads mentu shrots mitsubishi galants vai kaukas taads (ventspils raj.), aptur, un veel negrib 10Ls njemt, nu neko naacaas dot 20, bet dzeki gariigi slimi,saaka jau protokolu staadiit. gavenais paprasa kur materiaalus vest, es dziivee neiebraucu kas pa meteriaaliem, domaaju ka tas muljkjis prasa kur es braucu...

iisteniibaa protokolu gribeeja staadiit..

122470. viesis 8.aprīlis 2004 9:30
0 0 Atbildēt

Cartman: labs variants!!!...

Ja CP tur no sirds gribēja ieviest kārtību, ne kādu sodīt, tad paši varēja mierīgi stāvēt uz uzkrāsotās saliņas, tikai tad pie 5īšiem netikt... Nu, ja grib 5īšus, lai noliek videokameru un paši stāv kaut tilta otrā galā -- autiņš jau Daugavā neieleks... Domāju, ka videokameru izvietošana šādās "pārkāpējiem tradicionālās" vietās ātri atpelnītos...

122471. viesis 8.aprīlis 2004 9:32
0 0 Atbildēt

Esmu no tiem, kas regulāri brauc pa kreiso joslu tieši pieminētajā vietā uzbrauktuvē uz Akmens tilta un tikpat regulāri braucu pa kreiso joslu un taisu kreiso pagriezienu "mēreni agresīvā braucēja ar 12 gadu stāžu" pieminētajā vietā. Man baigi iepatikās nosaukums - mēreni agresīvs - arī es varētu sevi tā nosaukt. Par Bauskas ielu - pārsvarā visi griežas tur pa labi, līdz ar to sevišķi nevienu netraucēju taisot savu kreiso. Un ja kāds pirms manis grib nogriesties pa kreisi, tad es viņu mierīgi palaižu, līdz ar to neko agresīvu šajā pasākumā nesaskatu.

Attiecībā par Akmens tilta uzbrauktuvi ir viens liet BET. Paldies CP, ka viņi nestāv un neķer no rīta, kad cilvēki brauc uz darbu. Jo no rītiem rinda lai uzbrauktu uz Akmens tiltu parasti stiepjas līdz luksoforam. Tā kā es parasti braucu no Radisson puses, tad ieņemt šo rindu ir ļooooti problemātiski. Pavisam vienkārša iemesla pēc - neviens nelaiž. Ir variants taisīt ķīli, kas nozīmē apturēt kustību pa joslu, kas paiet zem tilta, līdz ar to izraisot "visnotaļ saprotošu attieksmi"no tā kuru vēlies paņemt uz masu, no tiem kas tiek kavēti gan aiz tevis gan tiem kas brauc no sāniem. Līdz ar to vienkāršāk un sakarīgāk ir pārkāpt noteikumus un braukt pa kreiso joslu.

Sašs. Mēreni agresīvs braucējs :)

122472. viesis 8.aprīlis 2004 9:36
0 0 Atbildēt

To viesis

08.04.2004 09:29

Man ar vienreiz šitā bija braucot uz Ventspili, par 33km/h pasteidzos, apturēja un prasīja, uz kurieni sūtīsim, bla, bla, sapratu, ka piektdiena - džekiem slāpst, aliņu gribas, uzmetu šamējiem 10nieku un laidos prom...

Tad, kad ments piesauc pie sevis, uzreiz ir skaidrs, ka viņš ir prostitūta - pērkams, jo par noteikumu pārkāpumu, mentam, bez manas konsultācijas ir štrafnojs jāizraksta un viss, nevis man jāprasa kas un kā..

Man jau patīk menti - prostitūtas, mazāk kreņķi!!! :D

122473. viesis 8.aprīlis 2004 9:37
0 0 Atbildēt

kO VAR TEIKT.

Formāli tur it kā ir parkāpums. Bet reāli tas CP auto šoreiz nevienam netraucē - ne gājējiem, ne satiksmei.

ja viņi noliktu savu auto pie Radisona un katram pārkāpējam būtu jāgaida pusstunda papildus, kamēr aizte tur, sastāda protokolu, atnāk, pielabo protokolu, vēlreiz aiziet, arī tad atrastos vesels bars neapmierināto, kam jau atkal šāda kārtība nebūtu pa prātam.

122474. viesis 8.aprīlis 2004 9:39
0 0 Atbildēt

Malači tie poliči. Tā tik turpināt. Savādāk jau kārtību neieviesīsi, un āžus nepārmācīsi.

122475. viesis 8.aprīlis 2004 9:41
0 0 Atbildēt

Kā var būt tik truli cilvēki ? Nabaga CP, Reds piesienas ! Nav runa par pārkāpuma smagumu, runa ir par LIKUMU, kurš ir uzrakstīts, pieņemts un atzīts par labu un pareizu esam. Ceļu Policija ir tā struktūra, kurai ir jānodrošina šo likumu darbība un kā likuma pārstāvji viņi nedrīkst klaji un atklāti ignorēt to. Šāda rīcība veicina nihilistisku attieksmi no pārējiem, jo likumsargi klaji demonstrē iespēju nesodītiem spļaut likumam virsū. Šaja gadījumā pie liešu mēbeļu veikala ir skaista stāvieta kur novietot auto, un pārkāpējos var ķert kaut vai sēdot tajā oranžajā miskastē.

122476. viesis 8.aprīlis 2004 9:42
0 0 Atbildēt

forshi! man patiik, ka viens no iauto darbiibas pamatuzdevumiem ir izvirziits CP paarkaapumu fikseeshana. nevajag paartraukt - vajag turpinat fikseet uz rakstiit par to.

/legy/

122477. viesis 8.aprīlis 2004 9:43
0 0 Atbildēt

Nu tak aķis būtu nosēdies ja tās lampiņas ieslēgtu

122479. viesis 8.aprīlis 2004 9:45
0 0 Atbildēt

nu ziniet, labaak lai CP bez iesleegtaam baakuguniim kjer paarkaapeejus un soda, nekaa nedara neko vai tikai pleesh 5-10 Ls "nodevas"... ko mainiitu fakts, ja tajaa briidii CP ekipaazha straadaatu ar iesleegtaam baakugunimm ? ko ? da neko ! vienkaarshi dalja iauto lasiitaaju apchuraatos aiz laimes, ka arii CP ieveero noteikumus :) gh gh gh

tieshaam shie biezhie uzbraucieni CP saak smakot peec shizofreenijas un paranojas... protams, aptuveni 50% no shiem rakstiem ir arii ljoti pamatoti un sakariigi, bet dazhreiz gan tie smako peec ssuuudda...

122480. viesis 8.aprīlis 2004 9:46
0 0 Atbildēt

Kāds labums no ieslēgtām bākugunīm? No tā jau tas CP auto mazāk netraucēs gājējus. Drīzāk ir jācīnas pret CP visatļautību neievērojot elementāras CSN normas - nometot savu auto kur pagadās.

122483. viesis 8.aprīlis 2004 9:48
0 0 Atbildēt

anonimikis 08.04.2004 09:37

kO VAR TEIKT.

Formāli tur it kā ir parkāpums. Bet reāli tas CP auto šoreiz nevienam netraucē - ne gājējiem, ne satiksmei.

======================

Redz, ja kaadu "formaalu" paarkaapumu izdara autovadiitaajs, tad vinjsh ir spests shkjirties no reaalas naudinjas. Taa ka arii CP jaabuut "formaali" pareiziem...

122484. viesis 8.aprīlis 2004 9:48
0 0 Atbildēt

He, he... tad, kad poliči grib organizēt satiksmi uz šiš uzbrauktuves, tad šamie tiešām stāv uz uzzīmētās saliņas un redzami iraid pa gabalu... regulāri tur braucot, daži šādi gadījumi ir novēroti, BET... šādās reizēs korķis ir GRANDIOZS, ne malu, ne gala... sajūta tāda, ka sastrēgums tad sākas jau zem Salu tilta...

Laikam es arī piederos pie mēreni agresīvajiem, jo no rītiem izmantoju kreiso joslu iepriekš minēto iemslu dēļ, jo tie, kas stāv pirmajā rindā, cīnās uz dzīvību un nāvi, lai tik neielasitu kādu no Radissona puses braucošo sev priekšā... cik esmu novērojis, tad uzbraukšana divās joslās notiek diezgan korekti

122485. viesis 8.aprīlis 2004 9:50
0 0 Atbildēt

Juron, ieslēgtas bākugunis ir elemntāra CSN norma

122486. viesis 8.aprīlis 2004 9:51
0 0 Atbildēt

Ceru, ka nekritizēsiet manu nezināšanu, bet man ir jautājums. Vai ar ieslēgtām bākugunīm drīkst pārkāpt noteikumus? Vai tad operatīvais transports neskaitās tad, kad ir ieslēgtas bākugunis un sirēnas (skaņu signāli)? Cik es zinu, tad ar bākugunīm un bez sirēnām viņi tikai pievērš sev uzmanību un tas nedod tiesības pārkāpt noteikumus.

122488. viesis 8.aprīlis 2004 9:55
0 0 Atbildēt

Jaa jaa piekriitu JAACIINAAS PRET policiju, CP, RD, Saeimu, eiroviziju utt

Latvijas Autobrauceeji Savienojieties! Lenina idejas nemirst!

Juus visi laikam esat jeerinji bez greeka, ja redzat skabargu cita acii.

122489. viesis 8.aprīlis 2004 9:59
0 0 Atbildēt

HIPPY, tu i jocīgs, kapēc PRET ? Jācīnās PAR likumu ievērošanu. Vienkārši..

122496. viesis 8.aprīlis 2004 10:09
0 0 Atbildēt

Fakts ir viens - ja uz akmens tilta uzbrauktuves "strādā" policija, korķis uz Mūkusalas ielas ir 2x garāks.... Tālāk katrs pēc savas sirdsapziņas pats var izvērtēt šī "darba" lietderību. Bet bākugunis ir tikpat formāla piekasīšanās, kā policijas piekasīšanās tiem, kas brauc pa kreiso joslu.

122497. viesis 8.aprīlis 2004 10:14
0 0 Atbildēt

Arī es piederu pie tiem, kuri paretam brauc pa kreiso pusi, bet ko darīt, ka ir tādi ībļi, kuri pie stūres degunu baksta. Tur jau ir tā probza, ka tādu ir pa pilnam. Ja visi mācētu braukt, tad arī to korķu un tādu nahalu kā es būtu mazāk... Nu jā, ja tantei būtu riteņi, viņa būtu trambajs!

Svētdien mani uz šitā tilta menti nofilmēja :) A nafig viņi tā darīja nezinu!?

122498. viesis 8.aprīlis 2004 10:14
0 0 Atbildēt

LIKUMS VISIEM IR VIENS!!!

Briiviibu manam IQ

122500. viesis 8.aprīlis 2004 10:18
0 0 Atbildēt

Policists novietoja auto lai nevienam netraucētu ļoti pareizi un apsveicami.

Kaut kā jācienās ar tiem ākstiem, kas liek visiem mīksto un izveido otro joslu uzskatot ka ir paši gudrākie un stāvēt kopējā rindā nav viņu cienīgs pasākums. Beztam uzbraucot uz tilta viņi sāk kantēt tos, kas godīgi izstāvot rindu veic pagriezienu.

Tāda situācija novērojama arī uz vašu tilta, bet tikai līdz brīdim kamēr neparādās CP. Un kas intresantākais tiklīdz tas notiek kustība uz tilta paliek divreiz ātrāka, jo visi sāk braukt pieklājīgi nekur nebāžas nekāda stresa - vaitad tas nav mērķis?

p.s. Izlasot raktu un komentārus varu secināt ka rakstija tos cilvēki, kas pārkāpj un vēlas to darīt tālāk, viņiem noteikti gribas lai policista tur nebūtu un viņi varētu arī tālāk likt visiem mīksto.

122502. viesis 8.aprīlis 2004 10:20
0 0 Atbildēt

Iesaku JUMS, CP ap-dirs-eejiem pastrādāt ar "kulturālajiem" pārkāpējiem :) :) Pēc stundas paliksiet zaļi un psihi.

Mēreni agresīvais braucējs a12gs,

PS Lai arī regulāri pārsniedzu ātrumu, pārējos noteikumus ievēroju un iesaku arī JUMS. Esiet pieklājīgi pret sevi un citiem uz ielas. Nedariet citiem to, kas Jums pašiem riebjas un nemāciet visus braukt. Būs mazāk stresa, priecīgāks noskaņojums ;)

Es mīlu šo valsti par to, ka veru patirgoties ar CP, samaksāt to sūda piecīti vai čiriku par pārkāpumu un braukt tālāk. Lai Jums jauka saulaina diena... :)

122503. viesis 8.aprīlis 2004 10:20
0 0 Atbildēt

Labais! Dzjeki ielikushi mana Golfa focheni..!!! Es jau gandriiz trieku satjeeru, domaaju, ka raksts buus par agresiiviem brauceejiem un luuk arii viens dziivs piemeers...! =)

122508. viesis 8.aprīlis 2004 10:26
0 0 Atbildēt

a tiem CP ir mazins IQ, viniem pofig, ka tur tilts+ietve+vel kaut kas:)

122512. viesis 8.aprīlis 2004 10:28
0 0 Atbildēt

Ienaaca ideja tikko galvaa, tiem lielajiem *******veejiem vajadzetu uz stundinju uzvilkt muguraa CP formas terpu un zar kadu CP ekibazu izbraukt ielaas. Vini pasi butu pirmie kas ieteiktu vietu, kur ljoti daudz parkapj CSN un LIKUMU!!

122514. viesis 8.aprīlis 2004 10:32
0 0 Atbildēt

Es neuzskatu ka policijai dara godu tie policisti kas savu stavokli izmanto sava laba, bet saja situacija vinji meigina ciiniities ar rupjajiem paarkaapeejim.

122515. viesis 8.aprīlis 2004 10:34
0 0 Atbildēt

Sveiciens visiem IEM viesiem, kas atbalsta likumīgu satiksmes čakarēšanu no CP puses! Tā ka nepietiktu visādu opju kas reāli bremzē satiksmi un izraisa citos braucējos agresivitāti. Nolieciet pie katra krustojums Rīgā pa resnam vīriņam zaļā krūšturī un satiksme apstāsies vispār!

122516. viesis 8.aprīlis 2004 10:35
0 0 Atbildēt

Idiotisks raksts. Izejot pa Rīgas centra ielām puse mašīnu stāv ne tur, kur paredzēts un ne tā kā paredzēts. Kam konkrētajā gadījumā šis CP auto traucē? Laikam Redaktoram nekad neizdosies paskatīties uz sevi no malas, tikai CP ir tie svoloči, visi pārējie braucēji, vienkārši ideāli.

122522. viesis 8.aprīlis 2004 10:45
0 0 Atbildēt

Idiotisks, saki...? Cik var boreet, ka "paareejaas mashiinas" un "CP auto" nav gluzhi viens un tas pats...

122523. viesis 8.aprīlis 2004 10:48
0 0 Atbildēt

Interesanti - kā nav viens un tas pats? Vai tad CP jāievēro kādi "īpaši" noteikumi, vai arī visi var neievērot, bet CP sava mašīna bezmaz gaisā jāpakar, lai pildītu savus pienākumus. Neaizstāvu CP, bet man apnikusi šitā matu skaldīšana. Vai tiešām nav citu tēmu par ko rakstīt?

122524. viesis 8.aprīlis 2004 10:50
0 0 Atbildēt

Starp citu, vakar ap plkst. 17 policists stāvēja blakus savam auto, jo tā viņš ir vismazāk redzams tiem vadītājiem ,kuri brauc pa otro joslu. Ieraugot pārkāpēju policists strauji metās pāri pirmajai joslai un izraisīja REĀLU avārijas situāciju, jo es ,paskatījies, ka akmens tilta pirmā josla brīva uzsāku braukšanu. Par laimi, strauja bremzēšana paglāba policistu no traumām. Vai viņš atspiedās pret motora pārsegu es nepiefiksēju, bet fakts, ka atstarpe starp auto un policistu bija mērāma milimtetros vai dažos centimetros. Es saprotu, ka vajag ķert pārkāpējus, bet vai tā nav klasiska situācija, kad viens pārkāpums noved pie otra.

122525. viesis 8.aprīlis 2004 10:50
0 0 Atbildēt

Runa neiet par to kas ko atbalsta, runa iet par to kā cīnīties ar mudakiem uz ceļa. Visi mēs kādreiz mācījamies braukt mani citreiz pārsteidz tas kad es redzu, ka tiklīdz vadītājs ar zīmi 80 nedaudz vilcinās, kā uzreiz mudaku bari sāk spiest signālus un drudžaini mēģina viņu apbraukt.

Jā vēl viens novērojums tie kas māca citurs braukt pārsvarā māk to darīt tikai uz vārdiem. Labs vadītājs ir tas kas netraucē citus.

122527. viesis 8.aprīlis 2004 10:53
0 0 Atbildēt

To -viesis (IeM) 08.04.2004 10:18

Jā tas auto ir OK. Bet man ir jautājums - kāpēc tie CP neverētu stāvēt lejāpie uzbrauktuves sākuma un regulētu satiksmi, to biš ielaižot pirmajā joslā tos kas brauc no Radisona puses? Jo kā jau minēju pats iepriekš un vēl arī kāds cits, tad šādu manevru normāli, pēc noteikumiem veikt ir sarežģīti. Bez tam pilnīgi piekrītu, ka divās rindās braucot korķis kopumā ir mazāks, jo pārsvarā uzbraucot uz tilta tie kas brauc pa kreiso joslu palaiž arī to, kas tajā brīdī brauc pa labo loslu. Vismaz es tā daru vienmēr.

Tai pat laikā kā IeM pārstāvis komentētu faktu, ka braucot pa Vanšu tiltu regulāri (kad protams nestāv kāds zaļais pie Latvijas Bankas) kreiso joslu regulāri apstādina autobusi? Vienkārši aizvelk gandrīz līdz joslas beigām, tad apstājas un ņem uz masu vidējo joslu?

Sašs

122528. viesis 8.aprīlis 2004 11:00
0 0 Atbildēt

Apbēdina faksts, ka CP joprojām strādā pēc principa - iegūt vieglu un lētu peļņu, vairāk sodot neuzmanīgos autovadītājus, nekā ļaunprātigos un agresīvos braucējus. Konkrētajā vietā, par kuru ir rakstiņš, pirms dažām dienām redzēju skatiņu, kad viens niknais braucējs ar audi 200, pilnīgi atklāti, nobraucot no tilta, CP priekšā uztaisīja KREISO pa taisno...un fiksi prom. CP džeki no pārsteiguma pat neizkustējās no vietas, kaut ko tikai sāka čiepstēt rācijā... Jā, domāt ar galviņu, un strādāt tīri un pēc būtības, tas mūsu CP darbiniekiem ir sarežģīts uzdevums. Droši vien, jūtamu uzlabojumu ātrāk kā pēc 7-10 gadiem mums nesagaidīt. Kā galvenie CP darbaudzinātāji šajā laika periodā varētu būt ES prasības un Latvijas Administratīvo tiesu spriedumi.

Nu labi, štrunts ar tiem CP - līdz šo Lieldienu priekšvakaram , sabiedrības uzticamību viņi nav ieguvuši, un diez vai līdz Jāņiem ar pašreizējo darbības stilu un attieksmi pret autovadītājiem, pagūs to izdarīt. Bet VISIEM iauto LASĪTĀJIEM un iauto REDAKCIJAI novēlu Priecīgas Lieldienas !

122530. viesis 8.aprīlis 2004 11:16
0 0 Atbildēt

>--------------------------------------------------------------------------------

riat24 08.04.2004 09:51

panem CSNg gramatinju un izlasi 32 punktu.

122531. viesis 8.aprīlis 2004 11:19
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis - paldies! Tev arii prieciigas!

viesis 08.04.2004 10:48 "(...) Vai tiešām nav citu tēmu par ko rakstīt?" Ir. Bet rakstiishana par CP paarkaapumiem nav nejausha. Taa ir viena no lietaam, ar ko iauto nodarbojas un nodarbosies arii turpmaak.

122533. viesis 8.aprīlis 2004 11:21
0 0 Atbildēt

IeM Viesim

Likumi ir jāievēro visiem! Vai arī ierosiniet veikt izmaiņas šajā likumā, lai palielinātu CP pilnvaras!

CP šoreiz likumu pārkāpj formāli (tipa šis pārkāpums nevienam netraucē),jūs viņus aizstāvat, tajā pašā laikā, ja formāli likumu pārkāptu autovadītājs (kaut vai turpina braukt uz 70 pa tukšu krasta ielu aiz zīmes 50), tad viņš tiek izd***ts pēc pilnas programmas!

Kur ir loģika? CP drīkst pārkāpt formāli, bet mēs nedrīkstam? tādā gadījumā man gribas teikt - da pašļi jūs visi divkosīgie CP bekot ...

122537. viesis 8.aprīlis 2004 11:35
0 0 Atbildēt

CP neko nepārkāpj viņi pilda dienesta pienākumus.

Attiecībā uz vanšu tiltu un autobusiem piekrītu bet nevar pastāvīgi nodrošināt CP visās vietās.

Es jau arī būtu priecīgs ja cilvēki saprastu, ka nevajag veidot divas josla un pārkāpt CSN tikai diemžēl Latvijā kamēr nesoda neasaprot. Pie vanšu tilta tiklīdz aizbrauc policija tā sākas bardaks momentā. Kas pie tā vainīgs CP?

viesis 08.04.2004 11:21

Atkārtošos nevajad salīdzināt CP ar vadītājiem kopumā, jo kontrolēt un sodīt ir CP darbs. Viņiem ir pilnvaras atkāpties un pārkāpt CSN kopējā lielā mērķa labā.

122540. viesis 8.aprīlis 2004 11:39
0 0 Atbildēt

viesis (IeM) 08.04.2004 11:35

"CP neko nepārkāpj viņi pilda dienesta pienākumus."

Teikshu rupji - saspiedies esi?!?

122541. viesis 8.aprīlis 2004 11:43
0 0 Atbildēt

Ja butu ieslegtas bakugunis, si raksta nemaz nebutu! Likums jaievero VISIEM...

122543. viesis 8.aprīlis 2004 11:51
0 0 Atbildēt

Cien. viesi IeM!

1. Šajā vietā pildot dienesta pienākumus policija bremzē satiksmi par 50%! Katru rītu tur braucu, un ja darbojas CP , korķī ir jāstāv 2x ilgāk! Kur Loģika?

2. Divas joslas veidot VAJAG , jo tas samazina sastrēgumu (arī tiem, kas stāv labajā joslā). Nedomāju, ka tas viens ģēnijs, kas izdomājis, ka tur jābūt vienai joslai ir gudrāks par tūkstošiem autovadītāju, kas brauc pa otro joslu.

3. Kāds ir tas kopējais LIELAIS mērķis? Visiem kopīgi stāvēt vienā LIELĀ sastrēgumā un nekustēt no vietas?

122544. viesis 8.aprīlis 2004 11:52
0 0 Atbildēt

Nav ko jābrauc virsū Red., jo gadījumā ja parasts mirstīgais pārkāpj noteikumus, tad viņš tiek sodīts, ja pārkāpj CP, tad - ? Diezgan stulbi, ja kādam tas liekas pieņemami.....

122545. viesis 8.aprīlis 2004 11:53
0 0 Atbildēt

Mani personīgi šādas lietas pārāk neuztrauc. Ir jau pierasts, ka policisti drīkst vairāk kā 'parastie' cilvēki, un tā tas ir visā pasaulē. Patīk mums vai nē, tas ir fakts. Tāpat kā tas, ka viņi vienmēr viens otru piesegs, neatkarīgi no tā kam taisnība. Protams, ir jau jauki ka kāds vērš sabiedrības uzmanību uz šādām lietām, tīri profilaktiski.

122547. viesis 8.aprīlis 2004 11:56
0 0 Atbildēt

viesis (IeM) 08.04.2004 11:35

Jūsu komentārs lieliski atspoguļo patreizējo CP attieksmi - "Likumi ir domāti visiem, tikai ne CP" un "Ikviens CP pārkāpums ir labs, ja tas atļauj noķert kādu autovadītāju-pārkāpēju"!

Bet autovadītāji redz šo visatļautību un kā jūs domājat, kāda attieksme viņiem veidojas pret CP ? Tieši tā - tāda kādu jūs to varat redzēt šajos iauto rakstos un komentāros!

Ja jūs varētu nodrošināt, ka likumus ievēro visi CP arī attieksme pret viņiem mainītos. Jo CP kurš pats pārkāpj noteikumus vismaz morāli nav nekādu tiesību kaut ko pārmest autovadītājam!

122549. viesis 8.aprīlis 2004 11:59
0 0 Atbildēt

Es saprotu tavas bažas red, ņemot vērā pastāvošo likumdošanu bākugunis būtu jāieslēdz.

Tomēr pēc būtības, ja CP transportlīdzeklis netraucē satiksmes kustību neredzu nekādu vajadzību to darīt.

Ieslēgtas bākugunis un izslēgts dzinējs aķis var neizturēt.

lapsa 08.04.2004 11:39

Tu labi saprati par ko es runāju, ja nesaprati tad paskaidrošu policistam protmas nav tiesību bez iemesla braukāt pa pilsētu 100km/h, neievērot aizliedzošos luksofora signālus, kantēt mašinās radīt avārijas situācijas utt. Padomā ar galvu nevajag visu uztvert burtiski.

122550. viesis 8.aprīlis 2004 12:00
0 0 Atbildēt

jasmine, Tev absoluuti nav taisniiba.

citaas valstiis policiju respektee deelj vinju pashu nopelnu deelj ienjemtaa statusa un TIKAI TAD vinji VARBUUT driikst sho to atljauties vairaak.

122553. viesis 8.aprīlis 2004 12:02
0 0 Atbildēt

To: viesis (IeM) 08.04.2004 11:59

tad kaapeec vinji mani soda, ja es vaaleeju pa pilniigi tukshu pleskaveni uz 130 un nevienu netrauceeju????? A?

122557. viesis 8.aprīlis 2004 12:05
0 0 Atbildēt

CP auto, bez ieslēgtām bākugunīm ir tāds pats civilis auto, kā pārējie auto, tas pats ir arī, ja CP ir bez formas, viņš nedrīkst mani sodīt utt., jo viņš nav darbā!!!

Un ja es noliktu savu megarulzzu tajā vietā, tad kirdik būtu man, paņemtu priekšā, ka maz neliksies!!!

CP (lielākā daļa) ir stulbi, visatļautības kalngals, kam PO uz likumiem, lo viņš tač pats sargā likumu un neies jau sodīt sevi..

122558. viesis 8.aprīlis 2004 12:05
0 0 Atbildēt

viesis 08.04.2004 11:56

Atkal atkārtošos - vadītājam nav jādomā par attieksmi, nav jāskatās ko dara citi vadītāji - vadītājs nav ēzelis vai mazs bērns kas mēģina līdzināties citiem, vēl jovairāk ja tie citi rāda kā nevajag darīt.

Vadītājam jāievēro CSN un viss.

122559. viesis 8.aprīlis 2004 12:06
0 0 Atbildēt

akal Tu brauc auzaas, IeM!

122561. viesis 8.aprīlis 2004 12:08
0 0 Atbildēt

lapsa 08.04.2004 12:02

Viņiem tāds darbs, diemžel.

122563. viesis 8.aprīlis 2004 12:10
0 0 Atbildēt

Lūk, arī Lapsa 12:02 kādu prātīgu domu pateica. Ja CP un viesi no IeM grib, lai viņu formālie pārkāpumi tiktu atzīti par "vērā neņemamiem", būtu jāsāk ar to, ka arī "parastie" šoferīši par formāliem pārkāpumiem tiek brīdināti, nevis sodīti.

Speciāli viesim no IeM:

Ceļu policistam nav jādomā par attieksmi, nav jāskatās ko dara citi ceļu policisti - ceļu policists nav ēzelis vai mazs bērns kas mēģina līdzināties citiem, vēl jovairāk ja tie citi rāda kā nevajag darīt. Ceļu policistam jāievēro CSN un viss.

122564. viesis 8.aprīlis 2004 12:11
0 0 Atbildēt

Viesis IeM parāda attieksmi, kapēc mani tad soda, ja es izdaru kreiso pagriezienu pāri divām nepārtrauktām līnijām??? Es visus pretīmbraucošos palaidu, nekādi bojājumi, nekādi zaudējumi, pat nenospolēju uz baltās līnijas!!!

Viesim IeM ar drošvien ir PO uz dažiem likumiem!!! Tu esi KALPS, MĒS tev maksājam, lai tu strādātu, nevis apčakarē mūs!!!

122565. viesis 8.aprīlis 2004 12:11
0 0 Atbildēt

Pievienošos - tieši tā! Man noņēma tiesības uz 2 mēnešiem jo braucu pa tukšu krasta ielu pusnaktī uz 80. Un CP mani paņēma 350 m. aiz zīmes "70 beigas". Vai šis arī nav formāls pārkāpums?

122566. viesis 8.aprīlis 2004 12:13
0 0 Atbildēt

ja CP riikotos taa, lai par vinjiem netaptu shaadi te raksti ar foto, vinji vareetu kjerstiit paarkaapeejus uz velna paraushanu.

122567. viesis 8.aprīlis 2004 12:14
0 0 Atbildēt

viesis 08.04.2004 12:11

Tevi vispār viņi, CP, nedrīkstēja sodīt!!! (Ņemt ar radaru)

122568. viesis 8.aprīlis 2004 12:16
0 0 Atbildēt

F323F 08.04.2004 12:14

Aha, to es arī pateicu mentiem un par to dabūju šādu sodu!

122569. viesis 8.aprīlis 2004 12:17
0 0 Atbildēt

Katrs ieraugot kā menti pārkāpj noteikumus, noteikti nodomā kaut ko sliktu par viņiem piemēram - VOT REDZKUR ATKAL SUŅI IZMANTO SAVU..

Un no viņu pārkāpumiem jau tā attieksme rodas!!!

Tā pat kā par krāpniekiem (neuzticies viņam, ja zini, ka viņš tāds..) un bandītiem!!!

122570. viesis 8.aprīlis 2004 12:17
0 0 Atbildēt

F323F 08.04.2004 12:11

Skaļi vārdi.

Diezvai tu vispār maksā nodokļus, lielais algas maksātāj.

Toties es maksāju 100%

Pēc tavas logikas CSN vispār nevajag visi to tāpat pārkāpj.

Reto 08.04.2004 12:10

To var attiecīnāt arī uz CP visi nekad nebūs ideāli.

122571. viesis 8.aprīlis 2004 12:22
0 0 Atbildēt

Ir protams arī normāli CP, bet RETI, Vēl ir viena vieta, kur menti patrulē pēdējā laikā, uz Bauskas šosejas, mašīnīti iedzen mežiņā, vai aiz pieturas būdiņas, viens caur krūmiem bliež uz abām pusēm un tad ziņo, kur un kas ir jāpaņem..

122572. viesis 8.aprīlis 2004 12:26
0 0 Atbildēt

To viesis (IeM) 08.04.2004 12:17

no ko trāpiju pa vājo vietu, ka ēd no manas, visu mirstīgo kabatas, ceru, ka biš sirdsapziņa nostrādāja, zinu kā jūs to lielo deķi dalat tajos kantoros!!! Nu protams, ja esi mazs un nīkulīgs, td tev tas deķis gandrīz netiek, bet tomēr ir dažas privilēģijas, ko nes vārds IeM

122573. viesis 8.aprīlis 2004 12:26
0 0 Atbildēt

viesis (IeM) 08.04.2004 12:17

Nē viesi, pēc mūsu loģikas, ja menti drīkst pārkāpt noteikumus formāli, tad arī mēs drīkstam par formāliem pārkāpumiem saņemt brīdinājumu!

Teiksmi kas liedza šiem mentiem nolikt mašīnu 100 metrus pirms akmens tilta stāvvietā, kājiņām aiziet līdz tiltam un rūpēties par satiksmes drošību?

122574. viesis 8.aprīlis 2004 12:28
0 0 Atbildēt

F323F 08.04.2004 12:22

Ko tu ar to gribi teikt, ka pa Bauskas šoseju var braukt 150km/h.?

Cilvēkam kurš brauc pie atļautiem 90 - 90 piekājas kur sēž policists vai tad tas tiešam nav saprotams? Nevajag pārkāpt bet ja reiz pārkāpi tad nevajag nevienu apcelt vajag maksāt sodu maksāt katru reizi ja pārkāpi pa pilnu programu.

Policists nav vainīgs ka tu pārkāp, viņam tev nav jāatvainojas ka vinš tevi noķēra.

122576. viesis 8.aprīlis 2004 12:29
0 0 Atbildēt

Nodokļus es nomaksāju ļoti daudz, tikai dažkārt man rodas jautājums, kam es viņus maksāju???

Par tukšu gaisa kulšanu???

Es nemaksājot jums, par jūsu "darbu", sen būtu braucis ar zelta zirgu!!!

122578. viesis 8.aprīlis 2004 12:31
0 0 Atbildēt

F323F 08.04.2004 12:22

Smiekli nāk. Man tās aldziņas knapi pietiek dzīvokli apmaksāt vai tu tiešam domā ka par tādu algu tagad var izdzīvot?

IeM algu uzskatu kā ikmēneša pabalstu un neko vairāk.

122579. viesis 8.aprīlis 2004 12:32
0 0 Atbildēt

Varbūt raksta autors to nezina, bet inspektors atradās tur ,jo viņam tas bija postenis sakarā ar Uzbekistānas prezidenta vizīti Latvijā, un tur bija jāatrodas visu dienu, tādejādi ieslēdzot bākugunis akumulātors varētu pārstāt ''elpot'' pēc pusstundas, tapēc vajadzētu iedarbināt dzinēju, bet tad izsniegtie 15 litri degvielas beigtos pēc trijām -četrām stundām....jautājums visiem ar LIELO IQ...KO DARĪT????:)))))

122580. viesis 8.aprīlis 2004 12:33
0 0 Atbildēt

Un vispār godīga nodokļu nomaksa neatbrīvo no pienākuma nepārkāpt CSN.

122581. viesis 8.aprīlis 2004 12:33
0 0 Atbildēt

viesis (IeM) 08.04.2004 12:28

Es nekad (pagaidām) tur neesmu paņemts par ātrumu, man kaitina tas, ka viņi neievēro likumu un bāž kabatās melno kāpostu!!! Un vēl pie tam nelikumīgi!

122582. viesis 8.aprīlis 2004 12:35
0 0 Atbildēt

F323F 08.04.2004 12:33

Nauko dot nebūs kam bāzt.

122583. viesis 8.aprīlis 2004 12:36
0 0 Atbildēt

Kaaa... piespiedu apstaashanaas formaa, ka nedeg avaarijas gaismas signaals un avaarijas ziimi, kuru izlika 15m aiz mashiinas jau veikli puishi ir nospeerushi!

122584. viesis 8.aprīlis 2004 12:36
0 0 Atbildēt

Tak shon arii shie tur no riita staaveeja kaa dziivi!

122585. viesis 8.aprīlis 2004 12:39
0 0 Atbildēt

To viesis IeM

Es nesaku, ka mani vajadzētu atbrīvot, no likuma, es gribu, lai visiem ir viens likums, kurš ARĪ VISIEM IR JĀIEVĒRO!!! Un ja neievēro, tad maksā visi, nevis tiek atbrīvoti izlases kārtībā..

A kurš to mentu sodīs - neviens!!! Pats sevi??? - Smieklīgi..

122590. viesis 8.aprīlis 2004 12:47
0 0 Atbildēt

Zināšnai, šodien turpinās Uzbekistānas prezidenta vizīte. Varējāt te mazāk muldēt, bet piebraukt un ieliet benzīnu, tad varētu papriecāties ,kā bākugunis mirgo:))):))))

122591. viesis 8.aprīlis 2004 12:50
0 0 Atbildēt

F323F 08.04.2004 12:39

Soda vecīt vēl kā soda dadzi inpektori aiziet no darba. Pakāpeniski sāk veidoties stuācija ka cilvēki nevēlās iet strādāt cp.

122592. viesis 8.aprīlis 2004 12:54
0 0 Atbildēt

Nevēlas strādāt, jo redz, ka zaļā dzīve iet uz beigām un tas ir apsveicami, ka ņem priekšā tos sliktos darboņus!

122596. viesis 8.aprīlis 2004 12:59
0 0 Atbildēt

nav nosleepums, ka daudzi beerniibaa gribeejushi kljuut par milichiem vai pazharniekiem, dazhiem, aciimredzot, shis sapnis paaraudzis slimiigaa maanijaa :) ... ka arii daudziem laikam ir bijusi smaga beerniiba, nabadziigi vecaaki, briesmiigi sociaalie apstaaklji... shie beerniibaa pieredzeeja paaraak maz priecinju... arii jaungada egliite (ja taada vispaar vinjiem bija) tika rotaata nabadziigi un pieticiigi (ar kalteetaam seeneem un kartona mantinjaam), nerunaajot jau par sveciiteem, gaisminjaam u.c. "degoshiem" rotaajumiem... no tiem laikiem dazhiem, aciimredzot, arii ir paliksui tieksme uz kaut ko spiiidiigu un mirgojosho, kas vinjam tik vitaali truuka beerniibaa... dalja no tiem (kuriem atljauj macinjsh) sapirka zilaas kraasas diodiites un sasprauda visos galos saviem luuzhnjiem, taadejaadi kaut kaa kompenseejot beerniibaa sev nodariitas saapes, bet otrai daljai, kura diodiites nespeej atljauties, atliek tik vien prieka, ka liiksmot, skatoties uz iedarbinaataam CP baakuguniim... un ja taas pie katras izdeviibas netiek iesleegtas - vinjiem atkal un atkal liek par sevi atgaadinaat beerniibaa guutaa smaga psihologjiska trauma :) gh gh gh :D :D :D :D

122597. viesis 8.aprīlis 2004 13:01
0 0 Atbildēt

a tev mamma neljaava beerniibaa izteikties?

liidz 5 gadu vecumam domaaji, ka tavs vaards ir Aizveries?

:P

122599. viesis 8.aprīlis 2004 13:02
0 0 Atbildēt

viesis 08.04.2004 13:01

piedod, ka es tevi TAA saapinaaju :) gh gh gh

122601. viesis 8.aprīlis 2004 13:10
0 0 Atbildēt

F323F 08.04.2004 12:54

Zaļas dzīves nekad nebija, nav tagad un nekad nebūs bet tev to nekad nesaprast.

Policistu brālība ir unikāla savā ziņā un ceru ka tā arī paliks. Policisti visi kopā dara vienu darbu sabiedrības labā un cilvēki kam palīdzēja policija ar sapratni izturās pert policiju un to problēmām.

Policiasti dara specifisku darbu, kuru vairākum darīt negrib, taču šis darbs padara dzīvi drošāku.

p.s. Es apzināti nenodalu CP no kopējās policijas, jo dažreiz šķiet ka latvijā ir tikai ceļu policija. Un vēl policists negaida pateicību no sabiedrības viņš vienkārši dara savu darbu.

122602. viesis 8.aprīlis 2004 13:12
0 0 Atbildēt

IeM, Tu gadiijumaa nejauc veelamo ar esosho situaaciju?

122605. viesis 8.aprīlis 2004 13:18
0 0 Atbildēt

viesis (IeM) 08.04.2004 13:10

Piedod, bet tas ir teorija!

Praktiski kāda puse no CP ir tādi, kas meklē iespējas piesist savas kabatas, un drošība uz ceļiem ir tikai iegansts, lai kārtējo reizi pieprasitu piečuku. Diemžēl, bet fakts...

Pats zinu kā mentu eskorts pavada līdz mājām kriminālās autoritātes, kuras brauc šmigā...

Uz ceļa neesmu pirmo dienu un pēc visa ko zinu un redzu manās acīs lielākā daļa CP ir vienkārši "menti". Kurus nevar cienīt. Jo viņi nerespektē ne likumus, ne autovadītājus!

122607. viesis 8.aprīlis 2004 13:21
0 0 Atbildēt

Tas, ka noseediisies akumulators, ja lietos baakugunis izklausaas peec smiekliigas formaalas "otmazkas". Ja CP darba specifikai ir nepiecieshams ilgstoshi staaveet ar iesleegtaam baakuguniim, tad taas vajag arii atbilstoshi apriikot. Papildus akumulators maksaa ~25-30 Lati (ja peerk vairumaa) - apmeeram tik pat cik viena CP ekipaazha "iekasee" pusstundas laikaa...

Jaapiebilst, ka ar izsleegtaam baakuguniim CP mashiina zaudee operatiivaa transporta statusu:

1.27. operatīvais transportlīdzeklis — mehāniskais transportlīdzeklis, kuram noteiktā kārtībā piešķirts operatīvā transportlīdzekļa statuss un kurš piedalās ceļu satiksmē ar iedegtu mirgojošu zilu vai zilu un sarkanu bākuguni un ieslēgtu speciālu skaņas signālu;

Iesleegta baakuguns ljautu shai mashiinai parkoties:

32. Iedegtai mirgojošai zilai bākugunij bez ieslēgta speciāla skaņas signāla ir tikai brīdinoša nozīme. To var izmantot, brīdinot par nelaimes gadījumu (ceļu satiksmes negadījumu u.tml.), kā arī pavadot transportlīdzekli (kolonnu).

Vadītāji, kuru transportlīdzekļiem ir iedegta mirgojoša zila bākuguns bez ieslēgta speciāla skaņas signāla, nedrīkst pārkāpt šo noteikumu prasības, izņemot apstāšanās un stāvēšanas noteikumus.

Konkreetajaa situaacijaa ar izsleegtu baakugunu CP mashiinas vadiitaajs buutu jaasoda ar Ls10.- sodu, gluzhi taapat, kaa visi paareeji vadiitaaji.

Ja es buushu noparkojies uz neapgaismota celja un nebuushu iesleedzis gabariitus vai staavgaismas, man buus jaamaksaa sods un tas, ka es baidiijos noseedinaat akumulatoru, netiks njemts veeraa.

122608. viesis 8.aprīlis 2004 13:24
0 0 Atbildēt

viesis 08.04.2004 13:18

a kaapeec tev bail aprakstiities ar NICKU ? :) zinoshais tu muusu :)

un tavos vaardos arii preruna:

"Praktiski kāda puse no CP ir tādi"...

"manās acīs lielākā daļa CP ir vienkārši "menti". "

nu tad tomeer, ZINOSHAI viesi, praktiski kaada puse, vai tomeer lielaakaa dlja ? esi luudzu konsikvents :) gh gh gh

P.s. un neuztver manus komentus paaraak saapiigi un tuvu pie sirds :P

122612. viesis 8.aprīlis 2004 13:37
0 0 Atbildēt

veters 08.04.2004 12:32

Varbūt raksta autors to nezina, bet inspektors atradās tur, jo viņam tas bija postenis sakarā ar Uzbekistānas prezidenta vizīti Latvijā, un tur bija jāatrodas visu dienu, tādejādi ieslēdzot bākugunis akumulātors varētu pārstāt ''elpot'' pēc pusstundas, tapēc vajadzētu iedarbināt dzinēju, bet tad izsniegtie 15 litri degvielas beigtos pēc trijām -četrām stundām... jautājums visiem ar LIELO IQ... KO DARĪT????

==========

Nedaudz matemaatikas:

1)Mazaakajiem akumulatoriem ietilpiiba kaadas 45 Ah, normaaliem - 60Ah. Baakugunij pareerinjsh - nez vai vairaak kaa kaadi 20A - buutu jaaizvelk kaadas 2-3 stundas;

2)2 litru motoram pateerinjsh tukshgaitaa ~1.5 litri/stundaa - ar 15 l buutu jaapietiek stundaam 10...

122613. viesis 8.aprīlis 2004 13:38
0 0 Atbildēt

DeaDMoroZZZ 08.04.2004 13:24

Tāpēc ka ne visi viesi regulāri blandās pa inetu un iauto. Un ne visiem ir šie niki. Nepiekasies vārdiem - doma bija skaidra...

122614. viesis 8.aprīlis 2004 13:40
0 0 Atbildēt

viesis 08.04.2004 13:38

labi labi, Zinoshais viesi :) tikai tie tavi "argumenteetie" teksti neiztur kritiku un velk vienkaarshi uz "viena tante teica..." vai "man visur ir chomi, es visu zinu..." pusi :)

ok, buus jau labi, nepaardziivo, tu neesi vieniigais savos uzskatos :)

122621. viesis 8.aprīlis 2004 15:43
0 0 Atbildēt

[to raimondo]

Interesanti, kā Tu iedomājies norakstīt benzīnu?? to var tikai nobraucot noteiktu ceļa posmu, bet caļazīmē nav tādas nodaļas ''bākuguns lietošana'', un arī akumulātori ir veci, ka dažreiz auto, pēc piemēram CSNg noformēšanas, kad lai brīdinātu citus autovadītājus, tie ir jaieslēdz (nevis lai izpatiktu iauto faniem), ir jāiestumj mašīna....

122622. viesis 8.aprīlis 2004 15:57
0 0 Atbildēt

veters 08.04.2004 15:43

[to raimondo]

Interesanti, kā Tu iedomājies norakstīt benzīnu?? to var tikai nobraucot noteiktu ceļa posmu, bet caļazīmē nav tādas nodaļas ''bākuguns lietošana'', un arī akumulātori ir veci, ka dažreiz auto, pēc piemēram CSNg noformēšanas, kad lai brīdinātu citus autovadītājus, tie ir jaieslēdz (nevis lai izpatiktu iauto faniem), ir jāiestumj mašīna...

==========

Taa nav mana probleema, bet gan CP darba organizeeshanas.

CP man nejautaas vai man ir nauda ziemas riepaam, apdroshinaashanai, 3-stuurim, aptiecinjai, u.t.t., bet gan uzliks sodu lai "stimuleetu" mani tos iegaadaaties. Ja CSN ir punkts, kas noraada, kaa jaalieto baakugunis, tas arii jaaieveero. Un nevajag visur jaukt iekshaa CSNg formeeshanu - cik man zinaams, ar to nodarbojas tikai 2 ekipaazhas Riigaa, paareejie nodarbojas ar naudas iekaseeshanu, neathkariigi no taa, ka 100m attaalumaa ir noticis negadiijums.

Buusim reaali - tas viss ir "otmazkas". Reaali CP, kas (pienjemsim) bija noriikoti dezhuureet sakarā ar Uzbekistānas prezidenta vizīti, izmantoja laiku lietderiigi - soda naudas iekaseeshanai. es neapgalvoju, ka to nevajag dariit, bet gan arii to vajag dariit likumiigi. Kaa gan mees varam cieniit policistu, kursh neciena likumu...

122623. viesis 8.aprīlis 2004 16:17
0 0 Atbildēt

Nu ko vajag kasīties? Esmu priecīga, kad uz Salu tilta no rītiem (arī uz Vanšu) stāv menti uz drošības saliņas- garantija, ka atsaldeņi nelien visai rindai garām. Man tas ir daudz svarīgāk , nekā sekot, lai būtu bākugunis ieslēgtas.

122624. viesis 8.aprīlis 2004 16:23
0 0 Atbildēt

[to raimondo]

Tad ''nebrauc'' virsū ierindas inspektoriem un brauc ar sabiedrisko transportu, tur nebūs jāmocās ar problēmām:))))

122626. viesis 8.aprīlis 2004 16:27
0 0 Atbildēt

P.S. ja nezini par CSNg formēšnu ,tad neļerksti, jo vajag mazliet padomāt:))) vidēji diennaktī notek ap 80 avārijām, tad ja vienu sīku negadījumu formē stundu, tad mazliet matemātikas:))) un sanāk, ka divas ekipāžas to darīs 80 stundas!!!, izmēri savu IQ:)))

122628. viesis 8.aprīlis 2004 17:00
0 0 Atbildēt

Es velejos izteikt savu sashutumu par vienu policijas Ford Focus (liekas, ka tie nebija CP, bet tas shaja gadijuma nav butiski) ar nummuru DU9153 - aizvakar vakara braucot, shobrid precizi nepateikshu pa kuru vienvirziena ielu, tieshi aiz shi policijas auto nacas ljoti strauji bremzet, jo shoferim ne no shaa ne no taa peekshni ienaca prata samera strauji sakt bremzet bez redzama iemesla jo ne prieksha ne sanos nekas nebija, netika raditi ari nekadi pagriezini, kas leicinatu par vina nodomiem, un pekshni beidzot tika veikts pagrieziens pa kreisi maza sanielinja, joprojam bez pagriezienu radishanas. Es domaju jebkuram vaditajam, kuri brauc kopeja auto pluusma shadi pagriezienu neraditaji, nerunajt par CSN parkapumu, liekas galigakie kretini ar mazako iespejamo IQ.

122630. viesis 8.aprīlis 2004 17:11
0 0 Atbildēt

veters 08.04.2004 16:23

Nevajag te ar muļķības gvelzt! Tik ilgi kamēr menti domās, ka likumi nav domāti viņiem, tik ilgi iauto viņus "reklamēs" ! Un paldies dievam ka tā!! Ja jau viņi par formāliem pārkāpumiem d**ž autovadītājus, tad lai arī mentiem tiek par viņu formālajiem pārkāpumiem...

122632. viesis 8.aprīlis 2004 17:36
0 0 Atbildēt

Klausieties, šodien Ceļu policisti atkal stāvēja pie DINAZ benzīntanka uzpildes stacijas Uzvaras bulvārī, ķēra pārkāpējus, bet nenodarbojās ar satiksmes sastrēguma regulēšanu Uzvaras un Slokas (Raņķa dambja) ielu krustojumā!!! Ekipāžas mašīnas NR ir DL 6317

122634. viesis 8.aprīlis 2004 17:37
0 0 Atbildēt

submitted by Opera/Linux. Jā, latviešu un krievu valoda perfekti strādā!

setxkbmap lv

122635. viesis 8.aprīlis 2004 17:49
0 0 Atbildēt

pilniigi neredzu jeegu shaadiem rakstiem! Vot ja juus ar shitaam fotkaam buutu veersushies IeM un prasiijushi vinju viedokli (kaut vai ministra) vai iesnigushi suudziibu, tad tam tiesham butu kada reaala jeega. bet vienkaarshi publiceet bildiites un vaimanaat... 4ista babskoje delo.

122636. viesis 8.aprīlis 2004 17:50
0 0 Atbildēt

Vakar policija tur atkal stāvēja. Auto gan bija kaut kur citur nobāzts.

122637. viesis 8.aprīlis 2004 18:18
0 0 Atbildēt

kas ta par oranzaa auto marku?

122639. viesis 8.aprīlis 2004 18:57
0 0 Atbildēt

vins neiesledza bakugunis jo vinam sudigs akits:DD

nu bet ta vai taa kretini vini ir un paliks(iznemot tos darba fanatus kuriem tas darbs nozime visu)

Viniem ir mazins IQ-nee viniem vina vispar nav:D

122640. viesis 8.aprīlis 2004 19:00
0 0 Atbildēt

Yakuza!!!!!!!

Davaj aizej un iesniedz tadu sudzibu-uz tevi ka uz mulki skatisies!!

Mazak umnjichit vajag!!!!!!!!!!!!!!

122641. viesis 8.aprīlis 2004 19:27
0 0 Atbildēt

Nu ko var pleesties - shoreiz raksts ir nevieta. Bet vispar shajos komentaros paradaas videjais cp raksturojums - ir dalja, kas tiesham dara savu darbu profesionali un korekti; ir dalja, kas ir iisti menti - proti katru autoovaditaju tur par sava personiga budzheta uzpilditaju, un ir veel kategorija, kas ir pilniigi zaabaki - dara To, jo neko citu nemak.

Taatad, noveelu lai 1a dalja kljuust ar vien lielaka un izspiezh meeslu vaboles no CP.

Tads mereni agresivs braucejs ( deelj aatrumparkapumiem ).

122645. viesis 8.aprīlis 2004 20:50
0 0 Atbildēt

veters 08.04.2004 16:23

[to raimondo]

Tad ''nebrauc'' virsū ierindas inspektoriem un brauc ar sabiedrisko transportu, tur nebūs jāmocās ar problēmām

=============

Cien. inspektor! Neviens Tev personiigi nebrauca virsuu.

Ja Tu jebkuru kritiku pret CP uztver personiigi, tad taa ir Tava personiigaa probleema. Kaa jau teicu, ja no manis prasa formaalu likuma ieveeroshanu, tad es to pashu gribu sagaidiit arii no pashiem policistiem...

Ne Tev buus spriest par manu IQ, ne Tu buusi tas, kursh noriikos mani braukt ar sab. transportu...

Ja nu vieniigi Tu esi no tiem CP, kas apzinaati melo lai "izpildiitu plaanu". Viena taada kretiina deelj es tieshaam reiz dabuuju 3 meeneshus iztikt bez tiesiibaam, taapeec lai manaas aciis ieguutu cienju vajag ko vairaak par dzelteno vesti...

Veereiz atkaartoju, ka ceru, ka Tu tomeer taads neesi...

Attieciibaa uz CSNg formeeshanu - ir gadiijies redzeet, ka CP atrodas 100 m no avaarijas vietas un nodarbojas ar naudas iekaseeshanu. Kad vinjam pateicu, ka netaalu notikusi avaarija un izveidojies sastreegums. Sanjeemu atbildi, ka, taa nav mana dalja un ka ar CSNg formeeshanu nodarbojas speciaalas brigaades. Atbildi, vai Tu vari liekot roku uz sirds teikt, ka taa bija vieniigaa CP ekipaazha kura taa riikojaas un ka visi paareejie taa nedariitu...

Attieciibaa ar matemaatiku man sanaaca, ka 2 ekipaazhas to tomeer dariitu 40 stundas...

;)

122646. viesis 8.aprīlis 2004 21:30
0 0 Atbildēt

To: viesis 08.04.2004 19:00

Piedod, bet shkjiet ka mulkis tomeer esi tu pats! varbuut man gadinji vairaak, varbuut izgliiitiiba augstaaka neka tev, bet es zinu, ka, iesniedzot pieteikumu (suudziibu utt.) valsts iestaadee (noteiktajaa kaartiibaa) uz to vinjiem jaatbild 2 ned. laikaa. Ja to vinji neizdara, tad vinji savaam 'augshaam' atskaitaas, huli neatbildeeja.

Iespejams, ka raksta autors to nezin, varbuut ir slaists, varbuut baidaas no polichiem... hvz, bet shitaas bildiites publiceet kaa rakstu NAV jeegas. Ja tieshaam gribi panaakt kaut ko, tad arii raksti shiis suudziibas, vismaz kaut kas notiksies, nevis vienkaarshi te iebaazt kaut kaadu kartejo seenalu fleimam. tad nav ko tam iauto gaudot kaa tirgus baabai, lai pazinjo IeM par sho paarkaapumu. Domaa, ka uz kaut kaadas lapeles publiceetaam bildeem vinji tur pashi reagjees - figu.

Karoche, dunduki ir tie CP, kas to mashiinu tur bez migalkaam nolika un dunduks ir raksta autors, kursh neko nedara bet tikai visu laiku vaimanaa kaa lauku tante par kaarteejo valdiibu.

122648. viesis 8.aprīlis 2004 22:22
0 0 Atbildēt

JA MUDAKI NEZIN KĀPĒC CP TUR STĀV TAD NAV KO *******!

122649. viesis 8.aprīlis 2004 22:45
0 0 Atbildēt

a kāpēc gotiņas končas smird pēc soļaras???

Ražotas z/s''Dimdiņi''

122667. viesis 9.aprīlis 2004 13:20
0 0 Atbildēt

a pasham ta logaa 2003. gada TA :D vai arii shoreiz taa kamera krasas sachakareja?

122668. viesis 9.aprīlis 2004 13:31
0 0 Atbildēt

>Yakuza 08.04.2004 21:30

Ja neskaties raidijumu, tad labak

nebutu teicis

vispar neko. :)

P.S.

Ejam labak alinju padzert :)

Redaktors 9.aprīlis 2004 16:43
0 0 Atbildēt

Loti gribētos lasītājam Yakuza un citiem pārdomāt uzrakstītos tekstus, pirms spiest «Pievienot komentāru». Apvainojumumi nevienā virzienā NAV ATĻAUTI!

iAuto raksti, kas ziņo par CP darbību bieži tiek izskatīti un policistu kļūdas tiek labotas.

Gribas paskaidrot, ka raksta autors no poličiem nebaidās un pats neko nepārkāpj - tā nav atriebība. Tas ir vienkāršs fakta konstatējums - policija (mūsu paraugs un sargs) pārkāpj LIKUMU.

Ko vēl piebilst?

Neko!

Sen nebiju teicis - man atkal sāk palikt kauns par [dažiem] mūsu policijas darbiniekiem. (Vai gadījumā viņi nereprezentē visu CP?)

Redaktors 9.aprīlis 2004 16:44
0 0 Atbildēt

to Escortdriver 09.04.2004 13:20

iAuto eskorta TA termiņš beigsies tikai maija beigās! Visi atslābst un gaida maija beigas. Tad varēsiet sākt vaktēt.

122675. viesis 9.aprīlis 2004 17:41
0 0 Atbildēt

man likas, ka 2004. gada TA uzlime ir sarkana kraasaa, bet 2003. zilaa... nu bet lai ka arii tur nebuutu man po*** :P

122676. viesis 9.aprīlis 2004 17:59
0 0 Atbildēt

iauto mašīnas numurs BM4152

Spied šeit:

www.csdd.lv/cgi-bin/fw.exe/tncalc/tncalc

ievadi numuru un skaties - nodokļu parādu nav - tātad TA ir OK.

Ja vēl nepietiek - sūti SMS uz CSDD.

122677. viesis 9.aprīlis 2004 19:11
0 0 Atbildēt

Nevajag vinjus apcelt, vinji jau ir sodiiti ar savu profesiju :)

122690. viesis 10.aprīlis 2004 13:58
0 0 Atbildēt

nuu, labaak lai dod pa kaklu tiem lunjiem, kas brauc pa kreiso pusi.. man jau ir piegriezies no riitien skatiities kaa visi brauc garaam..

122692. viesis 10.aprīlis 2004 14:49
0 0 Atbildēt

Njaaa....runas daudz bet jegas nav.....CP uz visu pofig. Shaja valsti likums aizsargaa cilveku tikai uz 50%. skumji.......

122693. viesis 10.aprīlis 2004 14:51
0 0 Atbildēt

aizmirsu ielogoties....tas biju es,virs si.

122697. viesis 10.aprīlis 2004 16:46
0 0 Atbildēt

Buutu labaak pasleepusjies TAJAA oranzjajaa konteineraa! Tascju kaada drosjiiba buutu,ka sjos nenobrauks neuzmaniigs vadiitaajs! Baakugunis vien reegotos virs -miskastes -malaam- ????Smiekliigi,bet arii skujsjs fakts,ka taa notiek!

122698. viesis 10.aprīlis 2004 17:17
0 0 Atbildēt

... kada te reala fantastika:) ... fantastika ir tur, ka cienijamais Reds ar so visu pataisa sevi par "kazleenu" ... butu piebraucis pie inspektora stadijies prieksa ... un izteicis savu aizradijumu, bet nee ... tas nav interesanti labak paslepties savaa auto un fochet uz nebedu ... rakstit paris stundas rakstu :) .... reali sanak "mizeju taktika" ... sevi paradit var tikai anonimi (: ar sensaciju :lol:

P.S. Pedeja laika CP loti biezhi bridina ... nevajag pasiem but gnusiem un bus vienmer OK :)

122703. viesis 10.aprīlis 2004 23:13
0 0 Atbildēt

Jaa, arii Boomer paustais variants nav slikts, kaut gan ja reiz raksta autors suudzaas, ka CP visi taadi, tad lai raksta suudziibu kaa jau teicu un pievieno fokjenes. nevis gaidiit, kad kaads no 'augshas' te ienaaks, nochekos un tad kaut ko dariis - tufta! Ja autoram to dariit ir slinkums vai bail (kaut gan Redaktors saka, ka autoram neesot bail), tad nevajag taadus tekstus dziit, ieliec bildes un viss!

122708. viesis 11.aprīlis 2004 12:32
0 0 Atbildēt

autoram ieslegta miizeitaktika

122713. viesis 11.aprīlis 2004 21:36
0 0 Atbildēt

par sho vietu cepuri nost!!! Ja tur brauktu ikdienaa, kaa es kaadreiz, tad arii besiitos, ka taadi "aizskatiijushies" atsaldenji nepaartraukti bliezh pa otro joslu. l nav ko atrakstiities ar padilusho kraasojumu, vai ir vai nav tas kraasojums, tas visiem poh!!!!!!!

122714. viesis 11.aprīlis 2004 22:11
0 0 Atbildēt

>Yakuza 10.04.2004 23:13

Redaktors ari ir raksta autors.

varbut tagad tev daleks.

aizej aizdedzi noregule :)

122727. viesis 12.aprīlis 2004 18:11
0 0 Atbildēt

ai, veca tēma.

Tagad ir jautrāk, kad aptur CP. Paldies iauto. Nopietni.

Īss stāsts:

Mani aptur (par ko gan, ja ne ātrumu). Apstājos, atveru logu un gaidu. Pienāk. Šis saka labdien un sāk stādīties priekša, bet ... es viņu pārtraucu un paziņoju, ka man viņa uzvārds un viss cits neinteresē, nekad nav interesējis un lai tik saka, ko grib. Esot 123km/h. Piekritu. Paprasīja papīrus, Ls5 un aizgāja. Pēc 1min un 40 sek bija klāt ar kvīti, lai parakstu. Laimīgu ceļu. :)

Redz cik ātri var risināt problēmas, ja inspektoram neliek izrunāt viņa paša sarežģīto dienesta pakāpi un uzvārdu. :)

122733. viesis 13.aprīlis 2004 0:38
0 0 Atbildēt

suki latishi.....

122739. viesis 13.aprīlis 2004 7:42
0 0 Atbildēt

katru riitu tur vajadzeetu nolikt CP ekipaazu, lai sodiitu "meereni agresiivos". CP auto staav normaali, vieniigi iAuto ZEENI saskata "probleemu", kur reaali taas nav. starp citu, juusu zinaasanai, CP tur staaveeja sakaraa ar Uzbekijas prezidenta viziiti Latvijaa. taa kaa pagaidaam varat uelpot "meereni agresiivie"

122746. viesis 13.aprīlis 2004 8:22
0 0 Atbildēt

> man pofik kautvai zimbaves prezidents atbrauc

LIKUMS VISIEM IR VIENS !!!

Citadu problemu nav :)

122754. viesis 13.aprīlis 2004 8:54
0 0 Atbildēt

viens likums? Viesi, tu no kurienes esi nokritis? Ja gribi padiskuteet par so teemu,par kuru tev nav nemazaakaas sajeegas, vispirms aizbrauc apskati dabas ainavas Mezaparkaa, Lielupee, Baltezeraa utt. Domaaju, ka iAuto laiks ir beidzies. Redaktor, varbuut jums labaak aiznemt manis aizskartaas teemas laucinu? Parakt zem tiesaam "biezajiem"? Juus tacu esat drosmiigi cali un ne no kaa nebaidaaties! Garanteeju, ka reitings pacelsies reizes 10, ja ne vairaak!

122764. viesis 13.aprīlis 2004 9:22
0 0 Atbildēt

Nevar! Var reāli atrauties pa seju. Vai tik ātri nopirks, ka rakstīsim par onkām žiguļos un vecos golfos.

P.S. Jūrmalas gatvē šorīt bija tikai viens supersteidzīgais - veca ******* Alfa ar cirvi pie stūres un dikti maziņu IQ. :)

122899. viesis 13.aprīlis 2004 14:39
0 0 Atbildēt

Redaktoram ir vajadzīgs tīņu bars, kas ar savu pārspīlēto "likumu ievērošanu" celtu lapas reitingu apmeklētības ziņā. Lielāks apmeklējums - lielākas izredzes nokāst piķīti.

Red, nokaunies, atzīsti, ka bizness vien tev šī lapa ir.

Un Jūs - apjātie (sorry) - esat malači, taisat redam kāpostu...

Paskatieties spogulī!!! Vai visi esat tik kristālskaidri, ka neviens JUMS neko principiāli pat pārmest nevar? Neesat? Nu un ko Jūs gribat no poličiem?

Idinji....

122903. viesis 13.aprīlis 2004 14:48
0 0 Atbildēt

viesi, piedod, bet idinjsh esi Tu pats, piedevaam veel nevienu reizi neesi saduushojies zem saviem vaardiem parakstiities.

kas attiecas uz biznesu, tad ar iporno droshi vien vareetu vairaak un aatraak nopelniit - tur taadi punkjutapas kaa Tu apgroziitos 3x vairaak.

taa ka pievaldi meeli un nebuus Tev spriest par to, kaapeec kaads kaut ko sheit vispaar dara.

naakamos Tavus komentaarus, ja uzskatiishu par vajadziigu, dzeesiishu araa.

122909. viesis 13.aprīlis 2004 15:07
0 0 Atbildēt

Atdziesti, Lapsa, politiskais atpestītāj. Tas, ka mans viedoklis tevi aizskar, nozīmē, ka publiska patiesība Jums ne visai patīk.

Tavi varianti:

A)Dzēst manus komentus un apstiprināt manu vārdu patiesību (PS - to ar maniem komentiem jūs jau esat adrījuši :) )

B) argumentēti atbildēt un pierādīt, ka man nav taisnība.

Tikai paskaties spogulī pirms izlem - būsi "āzis" vai cilvēks :)

Un nesauc nepazīstamus cilvēkus par puņķu tapām, ja pats slēpuies aiz nickname. OKI? Var sanākt nesmukums, no kura nepatiks atmazgāties....

122911. viesis 13.aprīlis 2004 15:11
0 0 Atbildēt

OK, tad es atljashos gribeet, lai Tu nesauc mani par idinju.

122930. viesis 13.aprīlis 2004 16:02
0 0 Atbildēt

> viesis 13.04.2004 14:39

Prieks iepaziteis ! :)

Kapec aiz sava paraksta daudzpunktu ieliki ?

122933. viesis 13.aprīlis 2004 16:05
0 0 Atbildēt

Zvani, ja vēlies ko teikt :) :)

122942. viesis 13.aprīlis 2004 16:57
0 0 Atbildēt

900xxxx

122962. viesis 13.aprīlis 2004 19:10
0 0 Atbildēt

Jaaa tas jau tiesaam ir par daudz,- menti bikinj par daudz no seviim meetaaa..

122981. viesis 13.aprīlis 2004 22:22
0 0 Atbildēt

Menti no sevis par daudz meetaa? Kaa buutu, ja CP saaktu sodiit par to, ka beniiti pa logu izlidini,a? Ar to valsts budzetu labi vareetu papildinaat! A sie pa siikumiem piekasaas- soda pa 5 vai10 Ls. Cita lieta beniitis vai papiirs izmests uz brauktuves. Ja nemaldos LAPK 140p.1d. Domaaju buutu sveetiigi, ja CP saaktu straadaat arii par siem LAPK pantiem.

124268. viesis 22.aprīlis 2004 20:40
0 0 Atbildēt

ej, mudaks, tachu treshdien bija atbraucis italijas valsts dzheks, tilti un ielas bija slegtas uz kadu laicinju.

124558. viesis 27.aprīlis 2004 9:24
0 0 Atbildēt

Vajadzētu vispār pārbaudīt kad būs lielāks sastrēgums tad kad brauks pa divām joslām virsū uz salu tilta vai pa vienu. Un nekādas problēmas tas nerada, ka autovadītāji brauc 2 joslās. Bet ja tur ir policija viņi aptur tad rodas sastrēgums visas Mūkusalas ielas garumā, tā kā vajadzētu padomāt. Ko viņi tur ievieš kārtību vai sastrēgumu.

165597. viesis 23.aprīlis 2005 11:33
0 0 Atbildēt

Miiljais viesi, 122649! varbuut pirms eeshanas dereetu nomazgaat rokas? un kas tas vispaar par vaardu soljara? taas gotinjas ir super, taa luuk! Gincha

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 6

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti