Esiet iejūtīgi - Policijā strādā arī invalīdi... (+ foto) 102

 
14.septembris 2004 9:30

12.septembrī vairāki iAuto lasītāji pamanījuši un iemūžinājuši vienu un to pašu Ceļu* policijas automašīnu, kas "noparkota" Višķu ielas stāvvietā pie "T-Marketa".





Viss jau būtu, kā parasti - arī policisti iepērkas. Bet uzmanību piesaistīja ceļa zīmes "Stāvvieta" papildplāksnīte - "Tikai invalīdiem". Arī uz asfalta ir standarta apzīmējums: invalīdu ratiņi. Ja var ticēt automašīnas novietošanas vietai, mūsu Ceļu* policijā strādā invalīdi. Tomēr apskatot fotogrāfijas, dzeltenā zīme, kas to apliecinātu, logā nav pamanāma.



Ja kādreiz sastopat šo policijas ekipāžu ar valsts numuru FA5710 arī "strādājam", esiet īpaši iejūtīgi, jo tur var būt invalīds - paši kāpiet ārā no savas mašīnas, ejiet pie viņu auto, lai jau viņi sēž mašīnā un nemocās...

Un vēl viens ieteikums: ja redzat šādu auto stāvam invalīdu stāvvietā un tam pašam nav dzeltenā invalīdu atpazīšanas zīme, nepažēlojiet tos dažus santīmus - nopērciet viņiem to uzlīmi! Un, protams, arī uzlīmējiet! Domāju, ka viņi būs tikai pateicīgi...

________________
* - kā komentāros raksta IeM darbinieki un arī vēlāk pastāstīja Ceļu policijas pārvaldē, šī neesot CP automašīna, bet būtību tas nemaina.

iAuto
Foto: Green_Moon, Edgars


Redakcijas piezīme (16.09.2004.): Atvainojamies Ceļu policijai par šo pārpratumu - tik ļoti līdzīgas mašīnas... Ļoti ceram, ka iespējamie "invalīdi" tiks atrasti...
 
Visi komentāri
 
139530. viesis 14.septembris 2004 9:04
0 0 Atbildēt

nu,kas ta nezin,ka gariigaa invaliditaate jau taa pati invaliditaate tomeer iraid....:

briinums,ka tik viena ekipaazha izmanto savas priekshrociibas

139532. viesis 14.septembris 2004 9:06
0 0 Atbildēt

Lielākā daļa CP ir invalīdi!!! Jums tā nešķiet pēc saskarsmes ar viņiem???

139533. viesis 14.septembris 2004 9:06
0 0 Atbildēt

Muahahahahaaaa Labais! :)))))

139534. viesis 14.septembris 2004 9:10
0 0 Atbildēt

Visvairāk man interesē vai policistus soda, nolamā, vai vēl kā iespaido, lai tie beigtu graut savu un valsts amatpersonu reputāciju!!!! Kapēc man ir jāievēro ceļu satiksmes noteikumi, ja to pat paši CP nedara! Kur var redzēt statistiku par sodītajiem CP?????

139535. viesis 14.septembris 2004 9:13
0 0 Atbildēt

Zaļais mēness ir kaut kas līdzīgs zaļajam pūķim? :)

A šoreiz poliči drusku ieķēpājušies :)

139536. viesis 14.septembris 2004 9:20
0 0 Atbildēt

Crabis

Tā dzeltenā zīme jau nu gan nav tas faktors, kas nosaka, vai vadītājs ir invalīds. Tās'*******mbas par daždesmit santīmiem var nopirkt gandrīz katrā benzīntankā.

139537. viesis 14.septembris 2004 9:27
0 0 Atbildēt

Busim iejutigi, prata aptumsosanas ari var gadities.....

139542. viesis 14.septembris 2004 9:34
0 0 Atbildēt

labs raxtinsh:)))) taa jau arrii ir!!! ak shie nelaimes musari!!!!

139543. viesis 14.septembris 2004 9:34
0 0 Atbildēt

Manuprāt, viennozīmīgi. "prāta" invalīdi ir lielākā daļa CP darbinieku. Normāls cilvēks jau neies strādāt valsts darbā, kur ikdienas "jādrāž" līdzcilvēki - par tik nelielu darba algu. Konkrētājā bildē redzamais, ir apliecinājums realitātei. Ikdienā tādas ainas gan nav retums. TIKAI CP struktūras darbinieki / domāt-PERSONĪBAS /, savus auto atļaujas nereti atstāt invalīdu vietās pie "Rīdzenes", arī stāvvietās pie maksimas un Rimi. Piebildīšu, ka citu struktūru policisti tā NEKAD nerīkojas. Cerams, ka iauto redakcijas derbinieki šo bildi var pārsūtīt uz CP šefa Puķītes datoru. Lai viņam tiek fona bilde !

139544. viesis 14.septembris 2004 9:36
0 0 Atbildēt

Normāli. Pēc tā apgāztā milicijas busiņa Rīgā šis jau liekas tāds pašsaprotams fakts....

139551. viesis 14.septembris 2004 9:43
0 0 Atbildēt

Varonis, labāk būtu, ja ekipāža ieradusies uz izsaukumu, ar zilajiem stāvētu ceļā un traucētu citiem braukt. Kādēļ nestaigā un nefotogrāfē biezos meršus ar falšām poliču uzlīmēm, kas katru dienu parkojas visu lielveikalu invalīdu stāvvietās? Bail?

139557. viesis 14.septembris 2004 9:55
0 0 Atbildēt

"varonis" kā reizi ir viesis, kam "nepietiek prāta" ne parakstīties, ne piereģistrēties...

139558. viesis 14.septembris 2004 9:58
0 0 Atbildēt

Man liekas ka parkoties invaliidu staavietaas ir katra moraales jautaajums, protams ka visbiezjaak mees pieveersham uzmaniibu tad ja shaadaas staavvietaas ir noparkojusies policijas mashiina, bet pieveram acis uz to ja to dara taadi pashi autovadiitaaji kaa mees, un shis ir pirmais gadiijums kad shaadaa staavietaa redzu policijas auto.....negribu vinjus aizstaaveet, slikti un nepareizi ir taa dariit....un arii lielveikalu staavvietaas staav ne tikai biezie mershi shaadaas staavvietaas, bet gan biezjaak riktiigas shrotmashiinas, kurus vareetu nodeeveet par gariigajiem invaliidiem......

139559. viesis 14.septembris 2004 9:58
0 0 Atbildēt

TO viesis 14.09.2004 09:43

Varonis, labāk būtu, ja ekipāža ieradusies uz izsaukumu, ar zilajiem stāvētu ceļā un traucētu citiem braukt. Kādēļ nestaigā un nefotogrāfē biezos meršus ar falšām poliču uzlīmēm, kas katru dienu parkojas visu lielveikalu invalīdu stāvvietās? Bail?

Tāpēc, ka to darīt pienākums ir bildēs redzamajiem "invalīdiem", pie tam algu par to saņem.

139560. viesis 14.septembris 2004 10:00
0 0 Atbildēt

2 viesis 14.09.2004 09:43

V.Puķīte atkal aizmirsa ielogoties

139561. viesis 14.septembris 2004 10:01
0 0 Atbildēt

šito nobildējis viens no tiem memļakiem "invalīdiem", kuri savus auto tur Citymarket invalīdu stāvietās, policim kauns un bildētājam ar. Sabildē visus tos, kas stāv minētajās stāvietās un tad nosūti uz iauto, redzēsi vai tās publicēs.

139563. viesis 14.septembris 2004 10:03
0 0 Atbildēt

Labs foto!

Kad vienreiz kāds uztaisīs reportāžu no Baznīcas ielas, tur zem zīmes regulāri stāv kādi 5-6 poliču auto, kuriem logos ir daž ne dažādas uzlīmes, skate ir tikai katram otrajam. Vienam pat redzēju vācu POLIZEI :)

Kad paprasīju pašvaldības policijas pārstāvim, kurš nadzīgi līmēja uzlīmes pie baznīcas stāvošai mašīnai, vai tur drīkst stāvēt, viņš atbildēja ka nē, bet kad paprasīju kapēc netiek līmētas uzlīmes tām mašīnām, pateica ka viņš nav ne pie kā vainīgs un ko Es no viņa gribot???

139565. viesis 14.septembris 2004 10:05
0 0 Atbildēt

Labais !!!

139566. viesis 14.septembris 2004 10:08
0 0 Atbildēt

viesis 14.09.2004 09:58

tas nav moāles jautājums, tas ir satiksmes noteikumu pārkāpums un par to pienāks sods, ja nemaldos 10Ls. Tieši tāpat kā tam mersītim fonā, kas apstājies uz braucamās daļas.

139568. viesis 14.septembris 2004 10:13
0 0 Atbildēt

a rīgā vispār ir daudz garīgo invalīdu kas apstājas invalīdu stāvietās, ka tik kājiņas neonkrīt ejot tos liekos 40-50 mertus tālāko gabalu......

crush, cilvēks zem kura goda ir apstāties invalīdu stāvvietās pat tad, ja nav nevienas citas vietas kur apstāties

139569. viesis 14.septembris 2004 10:15
0 0 Atbildēt

to friday

viena lieta ir ka noteikumus pārkāpj parasts pilsonis, pavisam cita - ja to dara valsts ierēdnis, kurš dzīvo no ša pilsoņa naudas un kuram ir jākontrolē šie pārkāpumi!

Tur jau valsts iestāžu darbinieku problēma, ka viņi nesaprot to, ka pārējie cilvēki ir tie kas viņus baro vārda tiešākajā nozīmē! Pamēģini privātā sektorā tā izturēties pret klientu, uzreiz būsi uz ielas!

139570. viesis 14.septembris 2004 10:19
0 0 Atbildēt

Ko lai saka tas ka visaadi gariigie invaliidi staajas tajaas invaliidu staavietas pie taa laikam esam pieradushi, bet ja policijas mashina to dara tad tas pamatiigi kriit aciis. Bet uzliimes vajag saliimeet ka vieniem taa otriem. Visefektiigaak butu uzliimeet nevis logaaa bet uz aizmugureejaas haubes, lai uzreiz nepamana.

139572. viesis 14.septembris 2004 10:24
0 0 Atbildēt

Atziishos CSN es meedzu shad tad paarkaapt, bet luuk apsstaaties invaliidu staavietaas nemeedzu nekad, taa ka ta ir cilveeka pasha moraales jautaajums.....

139573. viesis 14.septembris 2004 10:24
0 0 Atbildēt

vislabāk ir uzvilkt invalīdu atšķirības zīmi ar naglu un ietonēt ar kādu sadolin produktu (šablons taču nav problēma)

139576. viesis 14.septembris 2004 10:27
0 0 Atbildēt

To viesis

Vai tad tieshaam shii policijas ekipaaza ir ieradusies uz izsaukumu? Negribaas ticeet. Manupraat policijai ir jaaraada piemeers paareejiem celju satiksmes daliibniekiem. Tas ka biezie mershi staav invaliidu staavietaas ir pierasta lieta, taapat pierasta lieta ir vinju atsaldeetaas smadzenes. Turpmaak tieshaam buushu iejuutiigs pret celju policistiem, jo nevar jau zinaat kuraa momentaa tevi aptur vesals celju policists, kuraa invaliids.

139581. viesis 14.septembris 2004 11:13
0 0 Atbildēt

Nu jāā,bilde vietā,vienīgais tāds jautājums,kā ir uzzināts,ka tā ir ceļu policijas mašīnīte,jeb vai tagad visas policijas automašīnas ar speciālo krāsojumu ir tikai ceļu policijai?

T.Ždanoks.

139582. viesis 14.septembris 2004 11:14
0 0 Atbildēt

aga. uz izsaukumu. paskataties pirmaas bildes kreisajaa pusee, tur ir paredzeetaa staavvieta. un ja labi ieskataas, tad var redzeet, ka tur ir briivas vietas.

nesen dziivoju paarsimc metrus no shiis staavvietas. invaliidu staavvietaa lika mashiinas visi, kam nav slinkums, bet polichus gan tur nebiju redzeejis. Smiekliigaakais jau ir tas, ka no "pareizaas" staavvietas liidz invaliidu staavietai ir kaadi 30 solji.

139583. viesis 14.septembris 2004 11:17
0 0 Atbildēt

Šķiet, tikai CP mašīnām ar šādu krāsojumu ir sarkan/zilās bākugunis...

139584. viesis 14.septembris 2004 11:19
0 0 Atbildēt

Kāda jēga fotografēt, ja tas tik vai tā neko nemaina???

139587. viesis 14.septembris 2004 11:31
0 0 Atbildēt

viesis 14.09.2004 11:19

Dēļ tādiem , kā Tu , arī nekas nemainīsies!

139592. viesis 14.septembris 2004 12:01
0 0 Atbildēt

tas nav ivaliids bet drosh ivien kroplis

139597. viesis 14.septembris 2004 12:42
0 0 Atbildēt

Kāds te pieminēja Citymarket. Pats redzēju,kā vienā saulainā atbrauca PP un visiem garīgajiem invalīdiem, neatkarīgi no auto markas, salīmēja "plāksterus". Visi apkārtējie to uztvēra ar lielu sajūsmu :)

139599. viesis 14.septembris 2004 12:52
0 0 Atbildēt

Nu ko Jūs mus piesienaties ? Iebraucām nopirkt ko ēdamu , la mazāk būtu laiks jākavē - nu apstājāmies tajā invalīdu stāvvietā - tāpat brīvu stāvvietu daudz visapkārt! Ne vienam netraucējām !!! Jūs domājat, ka mus ir viegls darbs ? Nekā tur laba nav !

139600. viesis 14.septembris 2004 12:54
0 0 Atbildēt

to viesis 12:52

Nabadzinš:) Riepa nepalika tievaaka no staigāšanas!

139604. viesis 14.septembris 2004 13:17
0 0 Atbildēt

Šeit uzskatāmi parādīts kapēc IR jāstājās invalīdu stāvvietās, un vēl dažas patiesības :

www.neptuners.com/learn-how-to-drive-safe.htm

139609. viesis 14.septembris 2004 13:27
0 0 Atbildēt

to VPP

Labs!

139611. viesis 14.septembris 2004 13:41
0 0 Atbildēt

ja juus lohi buutu informeeti ka shis auto nepieder cp bet gan 23 pol.nod. tad noteikti shiis bildes sheit nebuutu un tad jau vairs nebuutu jeegas ķengaaties. CpI

139616. viesis 14.septembris 2004 13:50
0 0 Atbildēt

viesis 14.09.2004 13:41

Re kur viens apvainotais.

139617. viesis 14.septembris 2004 13:58
0 0 Atbildēt

Jautājums jau nebija par to, kurais no policijas struktūrām pieder šī mašīna, bet KĀPEC tā noparkojusies invalīdiem paredzētajā stāvvietā.

Vēl sestdien pie gaisa tilta polictu mašīna stāvēja zaļā zonā, neskatoties uz to, ka tieši blakus bija tukša stāvvieta. Jautājums - kāpēc. "Otmazkas" jau var izdomāt dažādas, bet īstenībā skaidrs, ka tāpēc lai "paslēptos" aiz mājas un viņus neredzētu pa Brīvības ielu braucošās mašīnas...

139619. viesis 14.septembris 2004 14:13
0 0 Atbildēt

Diez vai 23. policijas nodalas darbiniekiem vajadzīgs auto ar tml CP vajadzībām domātu gaismu plafonu ? Nedomāju, ka valsts policija būtu tik izšķērdīga. Cik zināms, policiju nodaļu dežūrmasīnas labākajā gadījumā ir aprīkotas ar parastu zilo migalku.

139623. viesis 14.septembris 2004 14:47
0 0 Atbildēt

Ja jau trafarēta mašina ,tad uzreiz CP.

139625. viesis 14.septembris 2004 14:50
0 0 Atbildēt

Jautājums quattro

Ja jau tu apgalvo ka lielākā daļa cp darbinieku ir invalīdi, varbūt arī nosauksi tos simptomus pēc kuriem tu nosaki viņu invaliditātes pakāpi.

139626. viesis 14.septembris 2004 14:50
0 0 Atbildēt

Mašīna patiešām nav CP.

Skatoties uz foto var secināt, ka vietas pietiek kur auto novietot neaizņemot invalīdu vietu.

Bet pieļauju, ka ar minētā auto atbraukušie policijas darbinieki vai nu steidzās uz izsaukumu un domāt par to, kur novietot auto vienkārši nebija laika, iespējams ka auto tur stāv saistībā ar operatīvo nepieciešamību vai kādu citu būtisku iemeslu par kuru jūs nezinat.

Ar to es gribu teikt - ja nav vispārējas informācijas par aptākļiem nauko ironiski mētāties ar dumībām. Vispirms vajag noskaidrot apstākļus tikai tad nomelnot visu un visus.

139629. viesis 14.septembris 2004 14:59
0 0 Atbildēt

Es arī bieži steidzos uz izsaukumu uz mājām (pie sievas), bet mani parasti par to soda - izrādās, ko poličiem tas neinteresē. Mani arī neinteresē, kāpēc policists pēkšņi izliekas par invalīdu un nespēj dažus 10 m ar kājām paiet...

139630. viesis 14.septembris 2004 14:59
0 0 Atbildēt

to viesis 14:50

Atkal nabadziņu aizstāvis uzradies!

Jā bija bija izsaukums - Uz tualeti, zirgu piesiet:)

Vai tik gadījumā Tu te nelej atkal sviestu - apstākļus noskaidrot, utt, skaidri redzams, ka ir brīvas vietas visapkārt!!! Kādi te vairs varbūt apstākļi...

139632. viesis 14.septembris 2004 15:06
0 0 Atbildēt

IeM

Kas Jūs galīgi aptaurēti esat? Ja pārstāvāt to kantori uz kuru atsaucaties, tad pilnīgs kauns un negods ko tādu rakstīt.

Tad jau, kad man pie poliklīnikas uzlika pašvaldībnieki savus cietos 10 Ls man kāds prasīja apstākļus kapēc es noliku zem zīmes? KO? NĒĒĒ !!!!! Arī man bija steidzama lieta poliklīnikā, un nebija laika mklēt stajanku.

Kad es tos 10Ls pārsūdzēju un lūdzu samazināt, man pateica ka tā redz esot bīstamākā iela Latvijā, kur nezin kādas avārijas notiekot!!!!

Šito zušu locīšanos vienreiz izbeidziet!!! Kādreiz bija vienalga, bet tagad paskatoties ar ko nodarbojas Cp un pašvaldībnieki vemt gribas. Urķējas pa šķērsielām līmējot cedeles, tai pat laikā kāpēc katru dienu neviena nav aiz Latvijas bankas, kur var lūrēt kā tie, kas brauc lejā no tilta pa pirmo joslu, to nobloķējot mēģina ielīst 2rajā, kas iet taisni pa valdemāra uz priekšu. Tādu vietu ir simtiem, kur prasītos slepenās zaļās vestītes.

139636. viesis 14.septembris 2004 15:24
0 0 Atbildēt

viesis 14.09.2004 15:06

Dunjš tu esi vairāk nauko pateikt.

Es neaiztāvu tos kas bez iemesla vai aiz slinkuma to dara. Naiztāvu kukuļnēmējus un devējus un tos kas negodīgi pilda dienesta pienākumus un tos kas norīko strādāt vietās kur no tā nav nekādas jēgas.

Es runāju par operatīvo nepieciešamību lai glābtu cilvēka dzīvību, noķertu zagli, ierobežotu nozieguma vietu, veiktu dienesta pienākumus utt. bet diezvai tu saproti par ko es runāju, jo tādi kā tu brēc pēc policijas tikai tad kad ar viņiem kaut kas notiek un tad viņiem pie vienas vietas, kur, kapēc un priekškam tur stāv auto.

139637. viesis 14.septembris 2004 15:32
0 0 Atbildēt

to viesis IeM

Man liekas ka Tu pats esi dunduks, ja ņemies aizstāvēt policiju šajā situācijā.

Ja esi no IeM, tad iesaku pavērot situāciju uz Stabu un Valmieras krustojuma pēc darba laika beigām. Kā policijas a/m (nezinu ceļu vai valsts, kaut gan kāda starpība), veic krieso pagriezienu uz Velmieras ielu, vairums no labās joslas, jo kriesajā redz rinda! Kāda var būt cieņa, kat Tu sēdi sastrēgumā, bet policists cērt garām, jo viņam par to jau nekas nebūs...

139638. viesis 14.septembris 2004 15:32
0 0 Atbildēt

to:

viesis (IeM) 14.09.2004 15:24

Nu jau Tu gan aizlēji auzās. Operatīvajiem dienestiem parasti pildot neatliekamos pienākumus ir iespēja piebraukt max tuvu notikumu vietai. Šeit notikumu vieta izskatās varētu būt tikai veikala iekšpusē. Un tādā gadījumā mašīna stāvētu pie veikala durvīm ar ieslēgtām zilajām ugunīm, tā kā nevajag te lieki attaisnoties.

139639. viesis 14.septembris 2004 15:40
0 0 Atbildēt

To: viesis (IeM) 14.09.2004 15:24

--------

Ja tā būtu operatīvā nepieciešamība, tad mašīnai bija jāstāv ar ieslēgtām bākugunīm. Savādāk es neredzu stapību, kāpēc cits vadītājs nevarētu novietot savu auto invalīdu stāvvietā, ja tā ir ērtāk viņa darba funkciju veikšanai. Piem. celtnieks, kurš atbraucis uz veikalu nopirkt naglas, vai auklīte lai nopirktu jaunus pamperus, kas kādam arī ir ļoti svarīgi...

139640. viesis 14.septembris 2004 15:44
0 0 Atbildēt

raimondo [?] 14.09.2004 15:40

A ja nebūtu bākugunis?

139643. viesis 14.septembris 2004 15:46
0 0 Atbildēt

to viesis (IeM)

Nav jēga diskutēt ar lielu daļu šeit komentārus rakstošo, jo vismaz garīgi viņi ir vecumā,kad viss ir tikai balts vai melns un pat ja arī viņiem ir taisnība,tad bieži vien spēj to pateikt tikai rupjībās.

Par laimi vismaz daļa no viņiem ar laiku mainīsies:)

Jauku pēcpusdienu un vakaru visiem!

139644. viesis 14.septembris 2004 15:48
0 0 Atbildēt

Jā ments invalīds?? Aluksnietis@inbox.lv

139647. viesis 14.septembris 2004 16:09
0 0 Atbildēt

Ieslēgt bākugunis prasa 1 sekundi, to var pat izdarīt pa ceļam, un neviens nevarēs piesieties, ka stāv neatļautā vietā. Kādēļ tas netika izdarīts?

139648. viesis 14.septembris 2004 16:10
0 0 Atbildēt

STARPĪBAS JAU NU NAV NEKĀDAS-VAI TAS BŪTU CP VAICITS P!

139649. viesis 14.septembris 2004 16:13
0 0 Atbildēt

bl@#$, tie kas te raxtaaas no IeM ir pilniigi @#$%^#! Bet, ja taa padomaa.... ja es arii straadaatu taadaa iestadee kas man dod ultimate iespeejas uz ielas dariit ko gribu un kaa gribu, likt auto kur gribu, un braukt uz cik gribu..., es arii noliktu visus paareejos "taisniibas ciiniitaajus", un aizstaaveetu saveejos. Nu pameegjiniet iedomaaties sevi vinju vietaa!!!

Un vispaar, nevienu nevar saukt par vainiigu iekams to nav pieradiijusi tiesa! LOL kas gan shito izdomaaja.... :D

139654. viesis 14.septembris 2004 16:25
0 0 Atbildēt

tā nav Valsts policijas automašīna, bet gan kādas firmas auto. Lai dziivo CP!

139659. viesis 14.septembris 2004 16:36
0 0 Atbildēt

To: viesis (IeM) 14.09.2004 15:44

---------

Ja nebūtu bākugusnis (kaut vai ar magnētu uzliekamas), tad tas nebūtu nekāds operatīvais transports...

139663. viesis 14.septembris 2004 16:44
0 0 Atbildēt

ja ir kaadi jautajumi rakstiet privati :

visvaldis@inbox.lv

139677. viesis 14.septembris 2004 17:25
0 0 Atbildēt

Es sho pashu nofocheeju ar telefonu, bet bilde sudiga sanaaca! Nu malachi, veel domaju, zheel ka labs kadrs zuud!!! RESPECT tiem kas nofocheeja!

139678. viesis 14.septembris 2004 17:31
0 0 Atbildēt

To raimondo. Pietiks skatiities ASV bojevikus. Pie mums operatiivais transports ir ar stacionaari uzstaadiitam baakuguniim un skanjas sireenam.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

139681. viesis 14.septembris 2004 17:51
0 0 Atbildēt

To: Milicists WAP [?] 14.09.2004 17:31

----

Tu to pasaki nevis man, bet viesim no IeM...

:)

139685. viesis 14.septembris 2004 18:05
0 0 Atbildēt

nju a man godiigi pie kaajas ka vinji tur staav nedomaaju ka tas mainiitu situaaciju ja es par to uztrauktos tie kas te nezheeliigi aardaas par CP darbiibaam nu ejiet straadaat CP vinjiem truukst darbinieku buus jums taadas pashas privileegijas.

139687. viesis 14.septembris 2004 18:35
0 0 Atbildēt

To raimondo. Peec tevis saciitaa ne taa sapratu. Sorry. Koleegji IEM tas tev adreseets.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

139695. viesis 14.septembris 2004 19:32
0 0 Atbildēt

IeM darbonim. Tā kā es pats strādāju IeM struktūrā tad zinu, ka Renault Megane izmanto vai nu CP vai priekšniecība, līdz ar to atkrīt tavs aizstāvošais raksts par to, ka ar minēto automašīnu policijas darbinieki ieradušies uz izsaukumu. VP dežūrdaļas rīcībā nav tādas markas automašīnas, VP Apvienība apsardze ( pieļaujot iespēju, ka veic minētā objekta apsardzi, t.i ierodas uz signāl pogas izsaukumu ) arī neizmanto tādas markas automašīnas un VP ekonoiskā policija arī tādu automašinu savā rīcībā neizmanto. Tā kā apgalvojumi par dienesta pienākumu pildīšanu ierodoties uz izsaukumu ir nevietā.

139696. viesis 14.septembris 2004 19:37
0 0 Atbildēt

Taa ir. Ar meganeem brauc tikai cp un nodalju kungi. Arii to zinu.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

139698. viesis 14.septembris 2004 20:17
0 0 Atbildēt

Ha ha pats Puķīte bija atbraucis! :)

139702. viesis 14.septembris 2004 20:50
0 0 Atbildēt

Pareizi, Nav ko leekaat tam- no IeM. Tā jau katram visdažādākajās vietās var rasties tāda situācija sakarā ar veselību, ugunsgrēku vai citu ko, kad kaut kur jātiek, nedomājot par apstāšanās pareizību. Nu nav šis no tādiem gadījumiem. Acīmredzami.

139703. viesis 14.septembris 2004 21:01
0 0 Atbildēt

Man arī ir zināms sakars ar policijas iestādēm. Tas ko pauž "viesis IeM", ir demagoģija. Jau tradicionāli, gadu desmitiem ilgi, pastāv tradīcija - ka jaunās mašinas vienmēr saņem CP dienesti. Un visu līmeņu priekšnieki. Dežurdaļas, operi ,eksperti, izziņveži jau saņem tikai CP nobraukto šrotu. Laikam tikai izņēmums pirms daudziem gadiem bija,kad dažus roverus un mondeo jaunus, bez ekipejuma um trafarējuma saņēma dažas nodaļas. Bet šitie jaunie visi tika CP. Starp citu, CP ir arī lielākie bļaāvēji pēc autotransporta. Kājiņām 100metrus knapi var nostaigāt. Viens otrs no CP vīriem ne velti tik resnus punčus uzaudzējuši, ka knapi auto tiek iekšā. Domāju, ka bildēs redzamo auto paņēmis kāds no šefiem, un aizbraucis sev zināmās darīšanās. Ierindas CP tomēr ti bezkaunīgi rīkoties nemēdz, tiem jau ir bēdīga pieredze tautas modro aci - ne viens vien rājienus dabūjis.

139786. viesis 15.septembris 2004 9:29
0 0 Atbildēt

Skaidra lieta, ka tā nav CP mašīna. Atveriet acis muļļas - tie taču ir ģžinieki - 04, nevis 02!

139809. viesis 15.septembris 2004 9:52
0 0 Atbildēt

raimondo [?] 14.09.2004 17:51

Es nerunāju par operatīvo transportu bet gan par operatīvo nepieciešamību tās ir dažādas lietas. Kas ir operatīvais transportlīdzeklis ir pateikts CSN.

viesis 14.09.2004 21:01

Ļoti šaubos, ka tev ir skaidrs un tradīcijas tavas netbilst patiesībai. Nesen izdalītās dienesta mašīnas (trafarētās) proporcionāli aizgāja iecirkņu inspektoriem, kriminālpolicijai un CP.

Vēlreiz gribu pateikt tiem kas uzskata ka es te kautko aizstāvu palasiet manu iepriekšējo komentu tur es nerunāju, ka pārkāpt CSN ir labi un apsveicami, es runāju pavisam par citām lietām.

139840. viesis 15.septembris 2004 10:24
0 0 Atbildēt

To viesis (IeM) 15.09.2004 09:52

....

Vai tad operatīvā vajadzība ir tikai IeM darbiniekiem?

Varbūt auklītei pildoot savus dienesta pienākumus, pamperu nopirkšana ir vēl svarīgāka... :)

Bet tā visa ir demagoģija. Tā kā ši mašīna ir apgādāta ar bākugunīm, tad tām bija jābūt ieslēgtām...

139868. viesis 15.septembris 2004 11:06
0 0 Atbildēt

to viesis IeM

Tur jau tā lieta, ka Tu runā par pavisam citām lietām nevis par to ka policija te ir iebraukusi galīgās auzās:)

139923. viesis 15.septembris 2004 12:56
0 0 Atbildēt

smuce jau liela. it sevishkji, ka d jaaraada priekshziime. man parasti taa nepatiikami ap duushu paliekaas, kad braucu uz 50 km/h un bez baakuguniim mna paiet garaam kaa staavosham. taa ir visklajaakaa necienjas izraadiishana. un piemeera raadiishana.

139927. viesis 15.septembris 2004 13:12
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis [?] 14.09.2004 09:34

citāts: "Normāls cilvēks jau neies strādāt valsts darbā, kur ikdienas "jādrāž" līdzcilvēki - par tik nelielu darba algu".

Vai no šī ir jāsaprot, ka līdzcilvēku drāšana par labu naudu ir normāli? Paskatīsimies citā virzienā: pasaulē visi bagātie drāž nabadzīgākus, jo viņiem ir nogriezts skābeklis un tādējādi viņi nevar izrauties no nabadzīgāko loka. Manuprāt reti kurš bagātais ir "normāls", lielākoties viņi dzīvo citā pasaulē, nesaskaroties ar savādākiem cilvēkiem. Lielākoties viņiem ir pie vienas vietas citi cilvēki. Biznesmeņi reti kurš maksā normālu algu par smagu darbu. Kā mūsējie "biznesmeņi" mūsu nabadzīgajā valstī var sapirkt visādus Infinity, Porsche, X5 utt? Man liekas drāžot cilvēku masas vairāk un spēcīgāk, nekā attīstītajās valstīs. Pēc jaunām mašīnām varētu domāt, ka Latvijā dzīves līmenis ir attīstītāko valstu līmenī. Bet īstēnībā ir pavisam savādāk.

139939. viesis 15.septembris 2004 13:35
0 0 Atbildēt

viesis 14.09.2004 14:59

Tu gan gudrītis... pie sievas redz steidzies. Tev viņa dzemdē bieži? Vai uz slimnīcu jānogādā katru nedēļu? Tizli ir salīdzināt savu steigu pie sievas, kad dažas minūtes (kas Tev nepieciešamas lai noliktu mašīnu kur nākas) Tev nav dzīves un nāves jautājums (parasti), ar policista steigu uz izsaukumu. Tikai nesāciet te tagad tēlot gudrīšus, jo es neteicu, ka šajā konkrētajā gadījumā poliči tieši šī iemesla dēļ tā rīkojās.

139943. viesis 15.septembris 2004 13:44
0 0 Atbildēt

katram sava sāpe gan ir vislielākā....

139957. viesis 15.septembris 2004 14:22
0 0 Atbildēt

Īstenība ir tāda, ka nekad nebūs tā, kad policija ir kaut kas pozitīvs un labs. Tā nav nekur pasaulē. Es biju daudzās valstīs pat izslavētā amērikā, kur it kā policistus ciena un respektē. Muļķibas pietiek padzīvot ilgāk nevis izbraukt cauri valstij un tu saproti, ka ir tieši tas pac kas šeit. ASV policistu mīl netāpēc ka viņš ir labs bet tāpēc, ka viņš divasreiz neprasa velk stroķi un nolaiž tevi no kājām. Bet šet nav amērika un lietas ir tādas kādas tās ir. Policists ir sabiedrības daļa mainīsies sbiedrība tās tikumi mainīsies arī policija.

p.s. domāju, ka ir tomēr cilvēku daļa, kam policija asociējas ar kautko labu, tie ir tie cilvēki, kas nokļuva neilaimē un kuriem policija palīdzēja.

/Ainārs/

139961. viesis 15.septembris 2004 14:48
0 0 Atbildēt

O, viesi (IeM) 15.09.2004 14:22! Vai manīji taja izslavētajā amerika, ka kāds neinvadīds būtu iedrošinājies aizņemt invalīdiem paredzētās vietas? Pat lielāko iepirkšanās drudžu laikā tās vietas stāv tukšas, ja nav invalīdu (pareizi gan jāsaka - cilvēku ar īpašam vajadzībām) mašinu. Un ātrumu tur poliči ievēro perfeikti - tūlīt veidojas kolona aiz policijas mašīnas, jo neviens neuzdrošinās apdzīt pieliekot kaut 5 jūdzes/h pie atļautā.

139963. viesis 15.septembris 2004 14:56
0 0 Atbildēt

Ainār! formulēsim savādāk. policija nepalīdzēja! policija tikai pildīja savu darbu, par ko saņem naudu un zvērējusi to darīt!

jo citādi mēs varam teikt, ka arī maizes veikalu pārdevēji (un maizes cepēji) mums palīdz...

139972. viesis 15.septembris 2004 15:33
0 0 Atbildēt

viesis 15.09.2004 14:56

Piekrītu pareizāk būtu tā formulēt. Taču nau nemaz tik daudz cilvēku, kas vēlas kļūt par policistiem netikai tāpēc ka tur mazas algas - nepieciešama īpaša apziņa un varēšana kaut ko ziedot citu labā, kaut vai dzīvību ja būs nepieciešams. Tas ir logiski, jo nekatrs var kļūt par bankieri pat ja ļoti grib.

Atiecībā uz ASV personīgi neredzēju, ka kāds ieskaitot policiju vispār atļautos stāvēt invalīda vietā tur ir cita attiekme pret tādiem cilvēkiem un šie cilvēki ir ielās, priekš viņiem ir radīti visi apstākļi lai viņi varētu piedalīties sabiedriskajos procesos. Mums līdz tādai apziņao gadi 50 vēl.

Taču policija braukā tieši tāpat kā piemums un nevajag stāstīt nu nelieto viņi tās bākugunis visur. Bet ja lieto pamēģini tikai neapstāties un nedod dievs nepalaist operatīvo var cietumā mierīgi iesēsties. Vienā tev ir taisnība sastrēguma stundās uz haivejiem policistus neredzēsi, jo tas samazina ātrumu un rada vēllielākus sastrēgumus.

139987. viesis 15.septembris 2004 17:54
0 0 Atbildēt

Nesapratu. :? Tā 100% ir CP mašīna, pagaišo nedēl redzēju viņus st'vot uz krasta ielas, tieši ar šo pašu auto.

139996. viesis 15.septembris 2004 18:59
0 0 Atbildēt

reti pretiigs un zhultains raksts. domaaju, ka pat pashiem invaliidiem to lasiit nav patiikami, ka vinji tiek nozaakaati kaa kaut kaadi nevariigie. teksta autors ir tipisks padomju produkts, kursh pieradis, ka invaliidus padomju laikos sleepa un sabiedriibaa neveda... Saproti kaa gribi, raksta autor, bet tu esi moraals kroplis un taadi nav ne pa kapeiku labaaki par tiem polichiem, kas iespejams novietojushi savu auto neatlautaa vietaa.

139998. viesis 15.septembris 2004 20:18
0 0 Atbildēt

Vēl dažas vietas, kur invalīdu stāvvietās parkojās ne tikai CP, bet arī parastie mirstīgie, ir:

1. Barona ielas sākums, pie Radio ielas. Tur ir divas invalīdu stāvvietas, bet parasti tur sastūķējušās kādas 4 "parastās" automašīnas. Apsveru iespēju vienreiz ieiet turpat blakus atrodošajā Policijas pārvaldē un pajautāt, kas par problēmu. Kāpēc? Mana kolēģe, patiešām invalīde, parasti ir spiesta novietot automašīnu maksas stāvvietā, jo šīs vietas vienmēr aizņemtas. Lieki piebilst, ka mazās, dzeltenās zīmītes šīm mašīnām nav.

2. Ogre, pie lielveikala Pārogre. Pašā veikala priekšā, kur ir šadas stāvvietas, regulāri ir dažāda izmēra džipi.

utt.

140289. viesis 18.septembris 2004 12:36
0 0 Atbildēt

Ko juus visi uzbruukiet CP! Kur grib tur staav! A kas jums pa dalu?

140319. viesis 19.septembris 2004 15:41
0 0 Atbildēt

Pridurki nevarat CP auto noteikt?????????

140446. viesis 20.septembris 2004 17:30
0 0 Atbildēt

:))

policija ar īpašām vajadzībām..

;)

140458. viesis 20.septembris 2004 19:44
0 0 Atbildēt

es arī šito auto redzēju vakar /ar to pašu numuru/ krastenē pie stahanoviešu apļa. iekšā bija kādi četri zaļie vīriņi, kuri lasīja vakara ziņas. lai takš neviens znatoks(arī slavenais viesis IeM)neklārē tautai tādas dumības, ka iecirkņu inspektoru un dežūrdaļu auto tiek komplektēti ar dārgajiem gaismas/skaņas blokiem !? pats kādreiz slavenajā BRĪVĪBAS učastokā par pešku šancēju - zinu tās būšanas. Ticamāk, ka kads no CP bosiem pēc maiņas būs to auto paņēmis aizbraukt iepirkties.

140470. viesis 20.septembris 2004 21:46
0 0 Atbildēt

Tas ir labais!

140582. viesis 21.septembris 2004 11:51
0 0 Atbildēt

Vai tas vēl kādu pārsteidz? ...

140878. viesis 22.septembris 2004 13:55
0 0 Atbildēt

toč kālab neviens neaizbrauc uz molu un sasfoķi tur tos pajoliņus ar superduperīpašam vajadzībam, kas sastājušies invalīdu stāvvietās vai vispār iebraukuši pie pašām ieejas durvīm (pa kreisi no ratiņiem)

tur riktīgam invalīdam toč vismaz no pusstajankas jāšļūc uz vēdera

p.s.

arī nekādas plākstermotopeles nekur nav manītas, kas aplīmētu ar citiem dzeltenajiem plāksteriem tos, kas stāv invaļidkās bez atbilstošas zīmes uz autiņa

140967. viesis 23.septembris 2004 4:03
0 0 Atbildēt

10

141333. viesis 27.septembris 2004 9:20
0 0 Atbildēt

Nabaga policisti! nu noparkojās nepareizi....

pabraukājot gar lieveikaliem un aplūkojot invalīdiem paredzētajās stāvvietās novietotos auto - jāsecina, ka invalīdi ir ļoti labi situēti cilvēki......

un nekas, novieto invalīdu stāvvietās savus auto, stāv viņi tur ....

142929. viesis 7.oktobris 2004 20:56
0 0 Atbildēt

Gadiijumaa noteikumos nav rakstiit ka operatiivais transports arii taadaas vietaas driiks staaveet..????

143722. viesis 15.oktobris 2004 14:06
0 0 Atbildēt

es domāju ka tā ir policias mašīna tikAI viņi izliekas ka nav.

143724. viesis 15.oktobris 2004 14:29
0 0 Atbildēt

Bljāaviens. tie Policisti ir taadi lohi, nedot dievs uz *******aaj pie ziimes apstaaties aizligs, protokols rokaa, a pashi invaliidu vietaa noliek savu traktoru un baigi vareni juutas! Fui...

143736. viesis 15.oktobris 2004 15:40
0 0 Atbildēt

Padomjlaikā , uzzinot rakstā apspriežamo , nekavējoties reaģētu attiecīgā rajona atbildīgais uzraugošais prokurors, kurš par notikušo faktu pieprasītu informāciju no CP(autoinspekcijas) vadītāja. Tiktu informēts attiecīgais rajona policijas priekšnieks. 95 % gadījumu, vainīgā persona tiktu sodīta ja ne administratīvi, tad disciplināri pavisam droši. Ja tml. gadījumu būtu nofiksējusi prese, preses pārstāvji arī būtu saņēmuši atbildes informāciju.

Šobrīd, nu jau ilgu laiku pēc notikuma, nav manāms, ka kāds no CP preses pārstāvjiem vai GPP vadītājiem vispār būtu reaģējis uz attēlos redzamajiem faktiem. Bet, tā kā prasīties prasītos kaut otrā līmeņa oficiālas policijas amatpersonas komentārs par redzamā pārkāpuma būtību . Cerēsim, ka reiz kāds "oficiāls viedoklis" par apskatāmo problēmu būs šeit izlasāms !?

150251. viesis 30.novembris 2004 11:29
0 0 Atbildēt

ar riigas domes leemumu invaliidiem paredzeetaas staavvietas ir iznomaatas policijas un apsardzhu firmu autotransportam:P

150260. viesis 30.novembris 2004 11:42
0 0 Atbildēt

Tas varētu būt interesants Domes lēmums ? Ne tādi vien ir pieņemti. Bet, ņemot vērā, ka dažādi policijas auto pēdējā laikā itin bieži redzēti invalīdiem domātajās autostāvvietās pie hotel Rīdzene, Spices, Rimi-Alfa,Rimi-Kauguri - nav izslēgta tml.lēmuma esamība.

Vajadzētu iauto redakcijai šī fakta esamību pārbaudīt, un informēt iauto lasītajus.

154150. viesis 9.janvāris 2005 9:52
0 0 Atbildēt

paši jūs invalīdi.Jūs pat vienu dienu nevarētu nostrādāt!!!

Redaktors 9.janvāris 2005 10:29
0 0 Atbildēt

Neviens jau nedzen iet uz policiju strādāt. Ja nevar, tad nevar. Bet tiem, kas strādā, jādara tas pēc sirdsapziņas un LIKUMA.

162630. viesis 1.aprīlis 2005 11:13
0 0 Atbildēt

Vajag sodīt tādus MENTUS un divreiz bargāk ,!!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 6

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Īlons Masks veic optimizāciju: "Tesla" plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu 1

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" pasaulē plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu, pirmdien ziņoja interneta vietne "Electrek", kas publiskojusi kompānijas vadītāja Īlona Maska e-pasta vēstuli. Lasīt vairāk

 

Geely Panda tagad stilīgajā Go Kart Edition versijā 5

Ķīnas autobūves koncerns Geely nodemonstrējis elektriskā Panda Mini EV Go Kart Edition versiju, uzsverot, ka šāds modelis paredzēts gados jaunākiem pircējiem. Lasīt vairāk

 

Ford parādījis perfektāko hot hatch zīmola vēsturē (+ FOTO) 8

Ražotājs uzskata, ka jaunākais Focus ST Edition ir noslīpēts līdz pilnībai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti