Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

CSDD mērķis šogad būs bojā gājušo skaita samazināšana uz ceļiem 41

 

Foto: Ilustratīvs attēls

Nozare.lv | 3.marts 2018 14:22

Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) mērķis šogad būs turpināt samazināt bojā gājušo skaitu uz ceļiem, tiekoties ar satiksmes ministru Uldi Auguli (ZZS), teica CSDD valdes priekšsēdētājs Andris Lukstiņš.

Lai šo mērķi sasniegtu, jāpabeidz esošā 100 stacionāro fotoradaru uzstādīšanas programma.

CSDD informācija liecina, ka iepriekš bīstamajās vietās, kur uzstādīti fotoradari, samazinās bojā gājušo skaits, taču joprojām ir daudz autovadītāji, kurus soda par ātrumu pārsniegšanu. It īpaši tie ātrumu pārkāpēji, kuri pieķerti, izmantojot stacionāros radarus.

Līdz šim tādejādi piemēroti sodi par ātruma pārsniegšanu vairāk kā 15 miljonu eiro apmērā, norādīja Lukstiņš.
Tāpat pērn tika izpildīts valdības stacionāro fotoradaru uzstādīšanas plāns 2017.gadam un uz Latvijas ceļiem kopumā darbojās 60 stacionārie radari. Būtiski ir ātruma mērierīču tuvumā sasniegtie satiksmes drošības rezultāti - faktiskais ceļu satiksmes negadījumu kopskaits samazinājies par 47%, bet par 45% samazinājies smago ceļu satiksmes negadījumu skaits, atzīmēja Lukstiņš.

CSDD apkopotā statistika liecina, ka bojā gājušo gājēju skaits gadu no gada samazinās, bet attiecībā pret kopējo ceļu satiksmē bojā gājušo skaitu šis rādītājs vēl aizvien ir augsts - 38%. 2017.gadā uz Latvijas ceļiem bojā gāja 51, bet ievainoti 889 gājēji.

 
41 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 3.marts 2018 22:43
20 18 Atbildēt

Es ieteiktu samazināt atļauto braukšanas ātrumu - pilsētā uz 30, ārpus pilsētas uz 50.

Tiktu nošauti divi zaķi:

1) valsts kase papildinātos rekordtempos. Nopelnīto naudu varētu atvēlēt valsts attīstībai un deputātu prēmijām.

2) bojāgājušo skaits strauji saruktu. Jo ja uz 50 braucot gājēju var nosist viegli, tad uz 30 jau grūtāk. Bet autovadītājiem nosisties braucot uz 30 būtu ļoti jācenšas. Ārpusilsētas arī pat nenāktos dzīt traktorus un mopēdistus. Jo tie arī iet uz 50.

Visiem būtu labi.

Pļurkt 3.marts 2018 17:42
16 13 Atbildēt

Visefektīvākais līdzeklis ir VISU ceļu uzaršana -> tā lai pa tiem vispār nebūtu iespējams pabraukt ne ar ko, ja nu vienīgi ar tanku!!

-----

Visas šīs darbības ir vērstas tikai un vienīgi uz papildus kāpostu iekasēšanu deputāteļu un ministreļu algām!

Bradypus 3.marts 2018 20:34
13 0 Atbildēt

NEKO! Parstajiet šķiest naudu. Vidusmēra cilvēkam daudz lielākas iespējas nomirt ir nevis CSNg, bet gan sirds slimību dēļ - varbūt ir laiks naudu piešķirt medicīnai, nevis Lukstiņa afērām.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

OCTA turpmāk būs obligāta visiem transportlīdzekļiem, ja nav pārtraukta to reģistrācija 89

Latvijas Republikas Saeima šī gada 14.novembrī pieņēmusi, un Valsts prezidents izsludinājis grozījumus Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas (OCTA) likumā, kas paredz vairākas būtiskas izmaiņas. Lasīt vairāk

 

Škoda katapultējas uz pretējo joslu (+ VIDEO) 5

Komentārā teikts, ka Škoda vadītājs saduras ar priekšā braucošo Audi, novirzās no kursa un uzbraucot zaļajai zonai, kas nostrādā kā tramplīns, pārlido apstādījumam un nonāk uz ielas, kur kustība virzās uz pretējo pusi. Lasīt vairāk

 

Pētījumā atklāts: palielinoties spēkrata nobraukumam, pieaug odometra "attīšanas" un bojājumu skaits 6

Nobraukums ir viens no galvenajiem transportlīdzekļa nolietojuma rādītājiem, tādēļ daudzi šoferi uz to paļaujas, pērkot automašīnu. Taču ne vienmēr šis skaitlis ir precīzs - it īpaši vecākiem automobiļiem. Spēkrata kalpošanas mūža gaitā veiktais kilometru skaits tiek fiksēts odometrā. Krāpnieki bieži cenšas manipulēt ar tā datiem, lai maldinātu pircējus. Lasīt vairāk

 

Tesla slikti, Honda – labi: vācu TÜV atklāj, kas ir labākais 20

Ja jūs esat Honda Jazz īpašnieks, tad varat priecāties – jūsu auto nelūzīs un kalpos uzticami vismaz pirmos 2-3 gadus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti