CSDD mērķis šogad būs bojā gājušo skaita samazināšana uz ceļiem - iAuto

CSDD mērķis šogad būs bojā gājušo skaita samazināšana uz ceļiem 41

 

Foto: Ilustratīvs attēls

Nozare.lv | 3.marts 2018 14:22

Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) mērķis šogad būs turpināt samazināt bojā gājušo skaitu uz ceļiem, tiekoties ar satiksmes ministru Uldi Auguli (ZZS), teica CSDD valdes priekšsēdētājs Andris Lukstiņš.

Lai šo mērķi sasniegtu, jāpabeidz esošā 100 stacionāro fotoradaru uzstādīšanas programma.

CSDD informācija liecina, ka iepriekš bīstamajās vietās, kur uzstādīti fotoradari, samazinās bojā gājušo skaits, taču joprojām ir daudz autovadītāji, kurus soda par ātrumu pārsniegšanu. It īpaši tie ātrumu pārkāpēji, kuri pieķerti, izmantojot stacionāros radarus.

Līdz šim tādejādi piemēroti sodi par ātruma pārsniegšanu vairāk kā 15 miljonu eiro apmērā, norādīja Lukstiņš.
Tāpat pērn tika izpildīts valdības stacionāro fotoradaru uzstādīšanas plāns 2017.gadam un uz Latvijas ceļiem kopumā darbojās 60 stacionārie radari. Būtiski ir ātruma mērierīču tuvumā sasniegtie satiksmes drošības rezultāti - faktiskais ceļu satiksmes negadījumu kopskaits samazinājies par 47%, bet par 45% samazinājies smago ceļu satiksmes negadījumu skaits, atzīmēja Lukstiņš.

CSDD apkopotā statistika liecina, ka bojā gājušo gājēju skaits gadu no gada samazinās, bet attiecībā pret kopējo ceļu satiksmē bojā gājušo skaitu šis rādītājs vēl aizvien ir augsts - 38%. 2017.gadā uz Latvijas ceļiem bojā gāja 51, bet ievainoti 889 gājēji.

 
41 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 3.marts 2018 22:43
20 18 Atbildēt

Es ieteiktu samazināt atļauto braukšanas ātrumu - pilsētā uz 30, ārpus pilsētas uz 50.

Tiktu nošauti divi zaķi:

1) valsts kase papildinātos rekordtempos. Nopelnīto naudu varētu atvēlēt valsts attīstībai un deputātu prēmijām.

2) bojāgājušo skaits strauji saruktu. Jo ja uz 50 braucot gājēju var nosist viegli, tad uz 30 jau grūtāk. Bet autovadītājiem nosisties braucot uz 30 būtu ļoti jācenšas. Ārpusilsētas arī pat nenāktos dzīt traktorus un mopēdistus. Jo tie arī iet uz 50.

Visiem būtu labi.

Pļurkt 3.marts 2018 17:42
16 13 Atbildēt

Visefektīvākais līdzeklis ir VISU ceļu uzaršana -> tā lai pa tiem vispār nebūtu iespējams pabraukt ne ar ko, ja nu vienīgi ar tanku!!

-----

Visas šīs darbības ir vērstas tikai un vienīgi uz papildus kāpostu iekasēšanu deputāteļu un ministreļu algām!

Bradypus 3.marts 2018 20:34
13 0 Atbildēt

NEKO! Parstajiet šķiest naudu. Vidusmēra cilvēkam daudz lielākas iespējas nomirt ir nevis CSNg, bet gan sirds slimību dēļ - varbūt ir laiks naudu piešķirt medicīnai, nevis Lukstiņa afērām.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti