PAPILDINĀTS 30.09: Īsā jaunuzbūvētā posmā Jūrmalā ir tik daudz nepilnību; "Ierēdni nesēdi autā" (+ FOTO) 21

Māris Ozoliņš, iAuto redaktors | 30.augusts 2019 19:54

Turpinām portāla iAuto rakstu sēriju "Ierēdni nesēdi autā". Tā ir kā atbilde Latvijas valsts ceļu kampaņai "Nebrauc autā". Ja satiksmes organizētāji sēž autā, tad tā arī braucam.

Šodien (30.augusts 2019) apskatām Dubultu prospekta posmu no Ceriņu ielas līdz Kļavu ielai.

Dubultu prospekts, Jūrmala. 30.08.2019. Foto: iAuto.lv

Vēl viens spilgts piemērs no Jūrmalas pašvaldības ierēdņu nesaimnieciskās un pat noziedzīgās rīcības. Jā noziedzīgas, jo  pieļautā nolaidība apdraud cilvēku veselību. Kā var būt no vienas puses velo ceļš, lūk attiecīgā ceļa zīme.

30.08.2019. Foto: iAuto.lv

30.08.2019. Foto: iAuto.lv

Bet no otras puses vienkārša gājēju ietve ar sarkanu betona bruģi. 

30.08.2019. Foto: iAuto.lv

Šajā mazajā posmā, kurā tikko veikti remonta darbi ir redzami arī citi brīnumi, kas liecina par hronisku pilsētvides plānošanas un uzraudzības trūkumu.

Interesanta apmales līnija pie autobusu pieturas.

30.08.2019. Foto: iAuto.lv

Kas tieši te ir domāts? 30.08.2019. Foto: iAuto.lv

Vairākās vietās, visticamāk būvnieki, ir būtiski bojātas apmales un noskrāpēts bruģis. Šādu darbu kvalitāti nedrīkstētu pieņemt. Bet Jūrmalā var, un lai gājēji tagad gadiem skatās uz sabojāto segumu.

30.08.2019. Foto: iAuto.lv

Pēkšņi ietvei ir realizēts pilnīgi jauns raksts. Pilsētvides plānošana?

30.08.2019. Foto: iAuto.lv

Tas tiešām ir īss posms, tikko pēc renovācijas. Bez tā, ka tiek apdraudēta gājēju veselība, otra sliktākā lieta ir tā, ka atkal būs jaremontē un atkal, protams, par pilsētas budžeta līdzekļiem. Neviens par šo nolaidību nebūtu saņēmis sodu, mēs no iAuto puses raudzīsim pēc atbildīgā!

PAPILDINĀTS 01.09.2019 ar Ceļu satiksmes noteikumiem:

2.29. velojosla – josla uz brauktuves, kas paredzēta braukšanai ar velosipēdu un no citu transportlīdzekļu satiksmes ir atdalīta ar 920. ceļa apzīmējumu (tiek apzīmēta ar 941. ceļa apzīmējumu; var tikt apzīmēta ar 413. un 824. ceļa zīmi);

920.  941.  413.  824. 

2.30. velosipēdu ceļš – atdalīts ceļš vai ceļa daļa, kas paredzēta braukšanai ar velosipēdiem un apzīmēta ar 413. ceļa zīmi un 932. vai 941. ceļa apzīmējumu.

413.  932.  941. 

PAPILDINĀTS 02.09.2019 ar foto - nolaidība satiksmes organizēšanā arī pirmajā mācību dienā nav novērsta.

02.09.2019. Foto: iAuto.lv

PAPILDINĀTS 4.09.2019 ar VAS Latvijas valsts ceļi komunikācijas daļas vadītājas Annas Kononovas atbildi:

"Projekts “Satiksmes organizācijas uzlabošana Dubultu prospektā no Slokas ielas līdz Kļavu ielai Jūrmalā” ir viens no vairākiem satiksmes uzlabošanas projektiem Dubultu satiksmes mezgla rajonā. Tāpēc tas ir jāskata kopskatā ar citiem satiksmes uzlabošanas projektiem. Satiksmes uzlabošana notiek pakāpeniski, pārbūvējot Dubulta prospektu, Strēlnieku prospektu un tiem piegulošās ielas pa atsevišķiem posmiem un krustojumiem. Realizējot satiksmes uzlabošanas projektus pa posmiem, var rasties situācijas, ka ne visi projekta risinājumi ir izprotami, jo tie visi vēl nav pilnībā īstenoti.

Šā projekta robežās izbūvēts velosipēdu ceļa posms, kas austrumu virzienā turpināsies pa Ceriņu ielu un Rūdolfa Blaumaņu ielu, un rietumu virzienā pa Kļavu ielu un Strēlnieku prospektu. Velosipēdu ceļi Ceriņu ielā, Rūdolfa Blaumaņu ielā, Kļavu ielā un Strēlnieku prospektā pašlaik tiek projektēti. Līdz velosipēdu ceļa pārējo posmu izbūvei un savienošanai nepārtrauktā ceļā, LVC ir uzdevis projekta realizētājam saskaņot un izvietot pagaidu ceļa zīmes, kas brīdinātu satiksmes dalībniekus par atsevišķi izbūvēto velosipēdu ceļa posmu sākumu un beigām.

Projekts: “Satiksmes organizācijas uzlabošana Dubultu prospektā no Slokas ielas līdz Kļavu ielai, Jūrmalā” LVC Rīgas nodaļā saskaņots 2018. gada 10. oktobrī."

PAPLIDINĀTS 30.09.2019 ar iAuto fotogrāfijām. Tagad nepieciešamās velo joslas ceļa zīmes ir uzliktas. Pareizi būtu to darīt uzreiz, bet vai tās vispār bija plānā!

30.09.2019. Trūkstošās ceļa zīmes ir uzliktas. Foto: iAuto.lv

30.09.2019. Foto: iAuto.lv

30.09.2019. Foto: iAuto.lv

30.09.2019. Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
Ezis 31.augusts 2019 19:18
2 10 Atbildēt

Vietās kur ietve vai trotuārs noklāts ar sarkanu bruģi. Gājēju kustība pa sarkano bruģi ir kategoriski AIZLIEGTA!!!

TAS IR JĀZIN VISIEM GĀJĒJIEM!!!

Pēc būtības nav pieļaujams, ka gājēju ceļu noklāj sarkanā krāsā, tas automātiski nav pieejams gājējiem. TAS IR JĀZIN, UN STINGRI JĀIEVĒRO!

Max 31.augusts 2019 21:37
4 1 Atbildēt

Varbūt tā arī ir, bet to visticamāk normāls gājējs nezin, jo tas nekur netiek norādīts. Ja tiešām pa sarkano bruģi gājēji nedrīkst pārvietoties, tad to vajadzētu reklamēt, lai visi to zin.

Un ar bruģa krāsu vien nepietiek, jābūt arī attiecīgām zīmēm, jo ziemā tu krāsu neredzēsi...

iAuto 1.septembris 2019 9:23
9 0 Atbildēt

Opā, kur tad tas ir rakstīts, noteikts vai definēts. Tas ir svarīgi, kad notiek negadījums, pēc kuras normas vadīsies?

Ierēdņu bezatbildība ir šādā satiksmes organizēšanā.

iAuto 1.septembris 2019 9:43
5 1 Atbildēt

Speciāli pieliku CSN punktus, lai Ezis nemānītu sabiedrību un būtu precīza informācija, kas ir velo josla un kas ir velo ceļš.

solaris 31.augusts 2019 22:03
2 4 Atbildēt

Kas par murgiem?! Tev sveiciens no psihiatra!

Aijo 1.septembris 2019 7:16
6 4 Atbildēt

Tas tiešäm ir šausmīgi. Cilvēki noteikti pa šo ielu vairs nepārvietosies,

iAuto 1.septembris 2019 9:31
1 4 Atbildēt

Var censties nivelēt, bet tieši nepareizi organizētas satiksmes dēļ Jūrmalā viens auto uzbrauca 4 gājējiem, bija bojā gājušie, tajā vietā arī šobrīd nekas nav atrisināts. Viss ir labi, kamēr nav avārijas un cietušie. Redzi, konkrēti šī vieta ir pie sākumskolas, pie autobusu pieturas.

650 1.septembris 2019 14:07
0 3 Atbildēt

Kā tad nav, kur tad zīme 50 ?? Tā, kuru uz viadukta permanenti un svinīgi pakāra sakarā ar "brauktuves slikto stāvokli ziemas periodā" ?

Tajā jaunajā dubultu posmā ir vairāki luksofori- lai gan viņi nakts stundās pamatā spīd zaļi, tomēr derētu izpētīt, vai tiešām ir vajadzīgs izgaismot zaļā tonī visu to apkārtni puskilometra diametrā.Jo mazāk pārliecināts braucējs var zaudēt orientāciju.Bet tas tomēr ir nedaudz "labāk", nekā tas idiotu uzstādītais semafors 20m no Domes.Ar visu augu diennakti ieslēgto nonstop 20sek zaļo/sarkano ciklu.

iAuto 2.septembris 2019 11:33
1 1 Atbildēt

Par to jau arī raksts, pilnīgs izpratnes, zināšanu un kontroles trūkums.

650 2.septembris 2019 14:52
0 0 Atbildēt

To jau mēs pirms nezcik gadiem uzzinājām, ka, jo lielāks lohs ielikts "amatā", jo mums labāk.Galvenais, ka pie Domes augu diennakti ar 25sek intervālu strādā tas Semafors,kurš norāda mums "pareizo" virzienu.

ps- te nupat uzdzirdēju šādu stāstu: svētdien Bulduru gala-punktā cilvēki gaidījuši (brīvdienās 2x stundā kursējošo) pl.19:10 pēc saraksta paredzēto 4.maršuta autobusu.Tas ar ielēgtām gaismām stāvējis apgriešanās vietā, bet līdz pat 19:25 pie pieturas klāt neesot braucis.Esot pamatotas aizdomas, ka šoferis tur gulējis...Viss tas bars ap 19:30 sakāpis cits citam uz galvas vienā maršrutniekā. Tas,savukārt,otrā pilsētas galā piebraucis pārāk tuvu pie apmales un sabojājis savas durvis- kuras kādu brīdi nav bijis iespējams ne atvērt ne aizvērt.Profesionāļi it visur, glābiņa nav no viņiem..

Kanibaals 1.septembris 2019 10:39
1 0 Atbildēt

Kā uz to sarkano bruģi nokļūst lecot pāri zālienam?

Vispār interesanti kāds izskatijās projekts.

Es 1.septembris 2019 18:31
1 0 Atbildēt

Jūrmalas dome sēž bijušie komunugas sarkanie čekisti labuma guvēji sevis slavinataju kalpu pēcteči viņiem pie pakaļas ko citi domā manam paziņam noņēma māju Jūrmalā atbrauca četri ar melnu cemudanu atvēra un teica re cik mēnesī vairāk nedabusi vācies ārā

Nu nu 1.septembris 2019 18:42
3 0 Atbildēt

Ielaižiet pilsētā normālus ceļa būves kompānijas, tad būs viss kā vajag, nevis vietējo kompāniju "Liktenis", kas nemāk būvēt ceļus,drīzāk viņi varētu sniegt pakalpojumus apbedīšanas birojā.

Ritvars 1.septembris 2019 19:00
4 0 Atbildēt

Tās gājēju ietves tas viss ir pupu mizas. Jūrmalas pilsētas dome pilsetplanošanā ir izveidojusi sastrēgumu tajā posmā, uzstādot tur 4 luksoforus. Risinājums tur bija ļoti vienkāršs uzstādīt 326 ceļazīmi kreisajā ceļa pusē (ja brauc virzienā uz kauguriem) un satiksme būtu ideāla. Saprotot cik izmaksā uzstādīt vienu luksoforu tqad uz to var ļoti labi sabāzt kabatā. Tur pretī jūmalas pilsētas dome iekasē naudu par iebraukšanu jūrmalas pilsētā lai samazinātu satiksmes plūsmu caur jūrmalu jo tas rada piesārņojumu, tad nafig jāveido pilsētā sastrēgums ja pilsētā ir ieinteresēta kontrolēt gaisa piesārņojumu pilsētā?

WALA 2.septembris 2019 12:43
1 0 Atbildēt

Nu jūs jau ar tauta tā kā neiznātu - plānošana beidzas tajā brīdī, kad ir sadalīts pasvaldības vai iestādes budžets. Kad parasti iesāk šo plānošanu - manuprāt pašās gada beigās, un es tiešām gribētu uzzināt cik dauz laika tam tiek tērēts. Pēc tam jau vienkārši ir jāpieturas pie plāni laicīgi ieplānoto notērēt - un visiem labi …

Tā kaut kā tas budžets pie mums strādā ...

tt 2.septembris 2019 13:05
0 0 Atbildēt

Vispār jau pašvaldībā nav neviena ierēdņa.

Ierēdņi ir valsts civildienestā esošās personas, tātad atrodami valsts iestādēs.

Conqueror 2.septembris 2019 19:53
1 0 Atbildēt

Bet kas konkrēti projektēja? Kas to projektu parakstīja kā sertificēts ceļu projektētājs? Ir veikts ceļu satiksmes drošības audits projektam? Kas veica? Uzvārdus studijā! Sertifikātus anulēt!

iAuto 30.septembris 2019 9:30
0 0 Atbildēt

Malači - uzlikāt nākamreiz lūdzu uzreiz!

Tagad vēl tur pat jāsalabo ātrums, kādā ieslēdzas zaļā gaisma gājējiem. 50 sekundes ir par vēlu!

650 30.septembris 2019 11:44
0 0 Atbildēt

Zaļā gaisma kā tāda tur ir domāta netikdaudz priekš gājējiem, kā priekš apkārtnes izgaismošanas nakts laikā! Gaismasparks nummer divi! Jau no rītdienas visiem par brīvu!

Visdrošāk ir šķērsot šo maģistrāli pārejā tieši pie pašas domes.Tur gājēju kustība (un transporta Izbraukšana!) ir "paredzēta" 24/7/366, pat nakts melnumā ik pēc 50 sek uz treknām 25cām sek šī iespēja tiek oficiāli dota.Speciālbalvu tam, kurš tur saskaitīs kādu gājēju vai kā citādi pamatos šo te idiOtismu pīķalaikā no pl.23 līdz 5 !

iAuto 30.septembris 2019 12:02
0 0 Atbildēt

Jā, pamanīju, ka luksofors pie Jūrmalas domes strādā arī naktī

650 30.septembris 2019 13:18
0 0 Atbildēt

Tīšām pārbaudīju pagāšnedēl- precīzi 50/25.Bet slavenā Dubult- vienvirziena remonta laikā visdrīzāk bija vispār 30/30. To tad vēl varētu psiholoģiski saprast- ka likt "apdomāties" pirms bezsakarā aprīkotās remontzonas.Bet kas tur kam traucē Tagad- tas nudien nav skaidrs.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Līdz pat 70 centiem dārgāka degviela – vācu mediji ziņo par zaļo plāniem 16

Vācu mediji ziņo, ka zaļās politikas plānus varēs izpildīt vien tad, ja pieņems drastiskus plānus attiecībā uz fosilo degvielu un samazinās braukšanas ātrumu uz automaģistrālēm. Lasīt vairāk

 

Spītīgs velobraucējs aptur satiksmi uz šaura ceļa (+ VIDEO) 15

Satiekoties ar pretimbraucošo kravas auto, velobraucējs nedomā piekāpties ne sprīdi, uzskatot, ka 15-tonnīgā fūre viņu var apbraukt pa nomali. Lasīt vairāk

 

Lielākās Latvijas pilsētas plāno savienot ar ātrgaitas autoceļiem 42

Starp lielākajām Latvijas pilsētām plānots veidot ātrgaitas autoceļus, aģentūrai LETA pavēstīja satiksmes ministra padomniece komunikācijas jautājumos Baiba Ābelniece. Lasīt vairāk

 

To nevarēja novērst (+ VIDEO) 16

VAZ-2107 izbrauc priekšā kravas auto no mazākas nozīmes ceļa, izraisot sadursmi, kurā iet bojā abi vieglajā mašīnā braucošie. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti