U.Slakterim saspringtākais F2 Pasaules čempionāta sezonas sākums kopš 2002. gada. 1

 

Foto: Publicitātes attēls

LūMSF | 12.jūnijs 2017 12:29

Pagājušās nedēļas nogalē (10. un 11. jūnijā) Kauņā norisinājās Pasaules čempionāta (PČ) pirmais posms ūdens motosportā F2 klasē, kur Latvijas pilots Uvis Slakteris no ’’Riga Powerboat Team’’ smagā cīņā, startējot no pēdējās pozīcijas, izcīnīja 11 vietu, liecina Latvijas ūdens motosporta federācijas rīcībā esošā informācija.

Šī gada Pasaules čempionāts sākās ļoti spraigi, jo bija ieradušās 23 komandas. Pēc noteikumiem sacīkstē drīkst piedalīties tikai 20 laivas, tāpēc kvalifikācijas braucienos piloti brauca uz riska robežas. U.Slakterim izdevās uzrādīt ceturto labāko laiku, kas nozīmēja izdevīgo ceturto starta pozīciju un mierīgi pavadītu vakaru pirms sacīkstes. Bet, sverot laivu kopā ar pilotu, izrādījās, ka trūkst 5 kg līdz normai - 550 kilogramiem. Tas nozīmēja diskvalifikāciju kvalifikācijas braucienā. Cīņa par iespēju piedalīties Pasaules čempionāta posmā bija jāsāk atkal no sākuma, bet nu jau nākošās dienas rītā, no pēdējās pozīcijas. Šajā kvalifikācijas braucienā par četrām vietām PČ braucienā cīnījās septiņas laivas. U.Slakteris izcīnīja otro vietu un iespēju piedalīties PČ pirmajā posmā ar septiņpadsmito starta pozīciju. Tas nenācās viegli. U.Slakterim izdevās labs starts, un viņš uzreiz nokļuva otrajā pozīcijā. Bet jau pirmajā aplī bija avārija un tika dots atkārtotais starts, Bet šoreiz jau gaitā, ne no starta plosta. Tas nozīmēja, atkal no pēdējās pozīcijas. Bet U.Slakteris brauca tik pārliecinoši, ka atkal spēja aizcīnīties līdz otrajai pozīcijai. Viņa apdzīšanas manevri bija tik meistarīgi, ka pat konkurentu komandas tiem veltīja ovācijas un aplausus.

Arī pati PČ sacīkste bija ļoti smaga. Arī šeit jau pirmajā aplī bija avārija, kas atkal pasliktināja U.Slaktera pozīcijas, jo viņam jau startā bija izdevies apdzīt vairākus konkurentus. Atkal sekoja atkārtots starts, un atkal U.Slakterim tas bija izcils. Bet arī šajā reizē pirmajā aplī bija avārija. Un šoreiz tiesneši, drošības apsvērumu dēļ, pieņēma lēmumu par startu gaitā. Tas U.Slakterim bija īpaši neizdevīgi, jo viņam bija jābūt kolonnas beigu galā – septiņpadsmitajam. Tas nozīmē, ka pirmais braucējs ir priekšā vairākus simtus metru. Tas padarīja vadošo braucēju panākšanu gandrīz neiespējamu. Bet arī tad vēl avārijas nebeidzās. Notika vēl viena patiešām smaga avārija, kur nopietni bija jāiesaistās glābējiem un mediķiem, jo pilots avārijā nespēja tikt ārā no kapsulas un ilgstoši atradās zem ūdens bez skābekļa. Viņam bija nepieciešama nopietna mediķu palīdzība. Pēc veiksmīgas palīdzības saņemšanas, viņš tika nogādāts slimnīcā reanimācijā, kur atrodas novērošanā.

Neskatoties uz slikto starta pozīciju un psiholoģisko spiedienu, U.Slakteris spēja apdzīt piecus pilotus un izcīnīja augsto 11 vietu.

„Esmu dusmīgs, ka par visu rūpīgi nepārliecināmies. Kad paziņoja, ka mums trūkst piecu kilogramu, sākām meklēt kļūdu aprēķinos. Neatradām, bet pielikām klāt trūkstošos kilogramus. Kad nākamajā dienā atkal bija svēršana, izrādījās, ka pieliktie lieki kilogrami šoreiz ir pat par daudz. Būtu pārsvēruši laivu vēlreiz, varbūt būtu iztikuši bez visiem stresiem un startējis no labas pozīcijas. Nav saprotams kā, bet izskatās, ka sverot bija kāda tehniska kļūme. Starts gaitā ir ļoti izdevīgs pirmajiem braucējiem, bet tālākajiem gandrīz nav cerību panākt pirmos. Mana stiprā puse ir izrāviens startā, ko daudz reizes realizējis, bet šeit tam nebija lielas nozīmes. Šī būs laba mācība, ka sportā nav sīkumu toties ir gūta milzīga pieredze, braucot tik nervozos apstākļos. Vienīgais lielais prieks ir par kolēģes Ievas Milleres uzvaru FR1000 klasē Eiropas čempionāta posmā, kas arī šeit norisinājās,”, teica Uvis Slakteris.

 
Visi komentāri
 
Janka 12.jūnijs 2017 12:33
0 0 Atbildēt

Malacis džeks!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti