Video autors lūdz spriest "taisnu tiesu" (+ video) 78

 
iAutolv | 13.augusts 2015 16:44

Un atkal kreisais pagrieziens. Video autors lūdz interneta lietotāju palīdzību mūžīgajā jautājumā: "kurš vainīgs avārijas izraisīšanā?" (skatīt no 0:15).

 
Visi komentāri
 
KillerMiller 13.augusts 2015 17:24
1 5 Atbildēt

Visdrīzāk jau kreisā pagrieziena veicējs vainīgs. Nevar jau redzēt kad kurš ieslēdza pagriezienu.

armands 13.augusts 2015 17:54
12 3 Atbildēt

Pec auto sagriesanas var noprast par kontaktu a.m. aizmugureja dala,vainigs otrais.

LMT 13.augusts 2015 18:10
3 16 Atbildēt

Standarta situācija, priekšējais nejēga un pilnīgi vienalga par pagrieziena ieslēgšanu. Palasiet Vernona kunga komentārus par griešanos no labās malas...

aa 13.augusts 2015 18:35
2 4 Atbildēt

Nogriežoties pa kreisi, jāpārliecinās, vai tevi neapdzen vai neapbrauc. Tā kā pats vien vainīgs, ka dabūja pa sāniem.

rt 13.augusts 2015 19:28
13 0 Atbildēt

Pirms apdzīšanas ir jāpārliecinās vai kāds nav uzsācis pagriezienu pa kreisi.

vova 13.augusts 2015 23:17
18 0 Atbildēt

konkrētajā gadījumā tur ne vella par apstākļiem nevar saprast, bet tur vesela rinda ar auto bija. Iespējams, ka apdzinējs vilka garām vairākiem auto. Tādā gadījumā, ja griezējs pagrieziena rādītāju bija ieslēdzis, samazinājis ātrumu un pārliecinājies, ka aiz muguras braucošais ļauj viņam izpildīties, tad ar to pietiek no juridiskās puses, jo tam , kas uzsāk apdzīšanu, ir jāpārliecinās, ka manevru varēs arī droši pabeigt, bet tas kas nogriežas nevar zināt, ka kaut kur tālu aiz muguras vienam niez nesties garām. Tās ir tiesības un pienākums paļauties, ka arī citi satiksmes dalībnieki ievēros CSN

Vernons 13.augusts 2015 23:36
0 24 Atbildēt

Policijai jāuzliek par pienākumu savus "rakstu darbus" uz ceļa sākt ar CSN 4., 6. un 10. punktiem!

Palaidniex 14.augusts 2015 9:11
20 0 Atbildēt

kopš kura laika likuma vai noteikumu vispārīgā daļa, nevis likuma/noteikumu konkrētie panti, tiek ņemta par pamatu apsūdzības vai pārkāpuma noformēšanai?

M 13.augusts 2015 18:41
2 1 Atbildēt

Otrais nevarēja apdzīt šajā situācija, jo pa priekšu ir redzams ka ir krustojums, pirms krustojums nedrīkst apdzīt.

martinslusis 14.augusts 2015 10:10
11 0 Atbildēt

Pirms krustojuma ar mazākas nozīmes ceļu drīkst arī apdzīt. Bet baigi gudri gan tas tik un tā nav...

Vernons 13.augusts 2015 18:45
5 32 Atbildēt

Kas priekšā, tas vainīgs!

Kādam ir citi varianti?

"Liriku" vajag pildīt, tad CSN sastāvēs tikai no 10. punkta vien!

rt 13.augusts 2015 19:32
17 0 Atbildēt

Kas PIRMAIS brauc, tas pirmais maļ!!! Šo teicienu no sadzīves vajadzētu pārnest arī uz braukšanu.

Pirmais tiki pie pēdējā desas luņķa veikalā, nu tad vari arī izlemt ko ar to darīt. Pirmais piebrauci pie krustojuma, nu tad arī pirmais vari izlemt kur braukt, loģiski ne?

Palaidniex 13.augusts 2015 19:50
23 0 Atbildēt

un jā - sena vernona "taisnība" - ja griežās pa kreisi ar autobusu ar garmošku, vilcēju ar puspiekabi vai slaveno K-700, tad laicīgi nepamanītais pagrieziens ir apdzinēja problēma, ja ar ko mazāku - nemaz nedrīksti gribēt nogriezties, jo aiz muguras braucošais vernons ar savu apdzīšanu ir svarīgākais uz pasaules...

Vernons 13.augusts 2015 23:47
2 38 Atbildēt

"Taisno tiesu" spriestu uz vietas, ja Tevi, mani un ikvienu no mums piesietu pie aizmugurējā bampera! Nāves sods uz vietas!

CSN vajag zināt!!! Tu viņus vienkārši nezini!!!

Palaidniex 14.augusts 2015 8:16
20 0 Atbildēt

Vernon - drīkst gāzi nespiest, ja neesi pārliecināts par to, vai spēsi apstāties!

Nedomāju, ka baigi necietīsi, ja ietesīsi redzamā šķērslī, bet būsi sevi piesējis pie pakaļbampera. Tā rīkoties ir spējīgi tikai tie memļaki, kuri par savu rīcību uzņemties nav spējīgi uzņemties atbildību...

Ja būsi piesējis sevi pie priekšbampera, nezkāpēc izrādīsi lielāku interesi par priekšā esošajiem transportlīdzekļiem, šķēršļiem, objektiem... Uzreiz parādīsies spēja uzņemties atbildību par "gāzes" pedāļa spaidīšanu...

Vernons 14.augusts 2015 8:27
1 40 Atbildēt

Palūkojies, kur "piesieti" autobusu un smago vadītāji! Priekšā!

Šajā situācijā K-700 būtu pāri pārbraucis! Nezini Tu Noteikumus un pat nevēlies tos zināt, ar emocijām un ambīcijām tālu netiksi.

Vadītajam jāsamazinā ātrums pirms šķēršļa, bet šķērslim ir jārada tādi apstākļi, lai aizmugurē braucošais Tavu rīcību neparprastu. Es spēju uzņemties atbildību, bet Tu nē.

Palaidniex 14.augusts 2015 8:44
25 0 Atbildēt

Nocitē lūdzu CSN punktu, kas ļautu aiz muguras braucējam negarantēt pa priekšu braucējam drošību?

Punktu, kas ļautu lielākam smagākam transportam rīkoties bezkaunīgāk?

Punktu, kas ļauj uzsākt apdzīšanu neskatoties uz to, ka pa priekšu braucējs savlaicīgi un, pats galvenais, ārtāk par apdzīt gribošo parādījis kreiso pagriezienu, kas signalizē par vēlmi veikt manevru?

Tak NESPĒJ NOCITĒT NEVIENU ŠIEM NO PUNKTIEM, jo tādu nav!

Un aizmuguras braucējam ARĪ IR JĀIEVĒRO PILNĪGI VISI PUNKTI, nevis izlases kārtībā.

Palaidniex 14.augusts 2015 8:26
16 0 Atbildēt

p.s. vernon, kā tieši nepārprotami un 200% pamanāmi ar signāliem tu vari brīdināt sev pa priekšu braucēju?

Un ko vienkāršāk ieraudzīt pa priekšu braucējam - tavu aiz muguras braucēja pacelto roku vai pa priekšu braucēja bremžu uguņus/pagriezienu rādītāju?

Palaidniex 13.augusts 2015 18:49
33 3 Atbildēt

Vernon atkal sludini bezkaunīgu un agresīvu braukšanu? Kam lielāka bezkaunība, ko labāk un nospļauties par pārējiem...

Vernons 13.augusts 2015 23:27
1 21 Atbildēt

"Lirika" ir tie paši CSN punkti, kurus Tu ne pa kam negribi ne saprast ne arī pildīt!

Un te Tev un tev līdzīgiem dubultā morāle, "priekšā braucošam bremzējot" vienā gadījumā, sadursmes rezultātā, jāievēro ''katram otram distance", bet šajā gadījumā nogriežoties pa kreisi, jāpalaiž garām apdzinējs.

Bet situācija ir viena un tā pati, priekšā esošam braucējam CSN prasības ir jāievēro un jārīkojas TĀ, lai šādas sadursmes nenotiktu.

Nospļauties uz pārējiem ir Tev!

"M" komentāram es piekrītu par 100%, TĀ vajadzētu būt, bet nebija... .

Evolūcijas ceļā jāmaina Noteikumi.

Palaidniex 14.augusts 2015 8:21
30 0 Atbildēt

Bet apdzinējam nav jāatceļ sava vēlme apdzīt, ja priekšā braucējs ir pirms viņa ieslēdzis pagrieziena rādīāju?

Tu te pat esi mēģinājis attaisnot stulbeņus, kuri šķērsoja dubulto nepārtraukto, lai kādu apdzītu.

Kas, uz aiz muguras braucējiem noteikumi vispār neattiecas???

Man kaut kā galīgi nav nospļauties, kur es braucu un kā es braucu un man ar savu nesaturēšanu nav ienācis prātā uzbāzties citiem un mainīt viņu braukšanas plānus... Un es neuzskatu, ka kāds no man pa priekšu braucējiem mab būdu dajebko parādā. Man pašam ir jāatbild par savu rīcību un pašam nav jārada satiksmes saspīlējums un sasknaņā ar MK noteikumu vispārīgo daļu ir pamats uzskatīt, ka tā rīkosies arī citi. IESKAITOT TEVI!

rt 13.augusts 2015 19:36
24 0 Atbildēt

Vernons arī veikalā pie kases ieņem labo malu, palaiž garām aizmugurē esošos un tikai tad piebrauc maksāt. Mūsdienās tādi cilvēki ir retums, muzeja eksponāti!

aizejošais 13.augusts 2015 20:14
13 1 Atbildēt

pēc video nav iespējams noteikt, kurš kad rādīja vai nerādīja pagriezienu.

bet viennozīmīgi - abi labi. Arī pagriežot pa kreisi, ir jāskatās, ko darīs aiz muguras braucošais, un apdzenot, pats par sevi saprotams, jāsaprot, ko priekšā braucošais darīs.

Priekš sevis sen ievēroju likumu, krustojumā neapdzīt!

martinslusis 14.augusts 2015 10:12
1 1 Atbildēt

Es tieši nodomāju, ka pagriezina rādītāja signālu salonā nedzird. Parasti tas tomēr ir diezgan skaļš un labi dzirdams...

aansis 17.augusts 2015 9:02
0 0 Atbildēt

Tad jau iznāk, ka vai nu Smaidīgais neapdzen nekad, vai arī ir izcili bīstams uz ceļa - jo nepamana krustojumus. Latvijā nav iespējams izvairīties no apdzīšanas krustojumā, ja vien nebrauc pa ceļu, ko pats esi iepriekš ar kājām izstaigājis un uzrakstījis savu personīgo "leģendu" ar nepazīmētajiem krustojumiem.

Pancho 13.augusts 2015 23:10
18 3 Atbildēt

vernon mazo rupucīti tavi mati ir tik glīti :D jāklis...

Niks 13.augusts 2015 23:54
1 3 Atbildēt

Vainīgs priekšējais, jo nevari veikt kreiso pagriezienu, ja tevi apdzen.

Palaidniex 14.augusts 2015 8:24
17 0 Atbildēt

Tev ir neapgāžami pierādījumi, ka apdzinējs ātrāk ieslēdza pagriezienu rādītāju un bija uzsācis apdzīšanas manevru, pirms nogriezties gribētājs bija ieslēdzis kreiso pagriezienu?

Ja pa priekšu braucējs ir PIRMS TEVIS ieslēdzis pagriezienu, vairs nav tiesību ne uzsākt apdzīšanu ne nelaist pa priekšu braucēju veikt ieplānoto manevru. NAV UN VISS! Un nekas nenotiksi, ja mazliet piebremzēsi savu nepacietību.

Vernons 14.augusts 2015 8:34
0 12 Atbildēt

Noteikumu punktus - "studijā"!

Palaidniex 14.augusts 2015 8:50
12 0 Atbildēt

Tu vēl savus neesi nocitējis, par kuriem apvaicājos...

Ja jau apgalvo ka zini CSN, tad nebūs pašam sarežģīti atcerēties nodaļu, kurā atrakstīts kas un kā jādara apdzīšanu veicot, kur viens no punktiem skaidri un gaiši norāda, ka par apdzīšanu ir JĀAIZMIRST, ja pa priekšu braucējs ir ieslēdzis kreiso pagriezienu, un dažās situācijās arī papildus - nedīrkst taču šķērsot nepārtraukto līniju - par to taču, kā pats sludini pienākas nāvessods.

Un jā - pašu galveno arī nesaprati - CSN rakstīti ir lai satiskme būtu pirmkārt droša (nevis ātra) un pa priekšu braucējiem nebūtu jābaidās no agresīviem tipiem aiz muguras. CSN gars saka - labāk lēnāk nekā ātrāk. Mazāks ātrums - mazāki zaudējumi ja notiek CSNg

:-) 14.augusts 2015 8:52
9 0 Atbildēt

Pirms apdzīšanas sākuma transportlīdzekļa vadītājam jāpārliecinās par to, vai:

pa to pašu joslu priekšā braucošā transportlīdzekļa vadītājs nerāda kreisā pagrieziena signālu;

Palaidniex 14.augusts 2015 8:54
11 0 Atbildēt

Ša vernons teiks, ka tāda punkta nav un ka arī Tu nezini CSN

Vernons 14.augusts 2015 10:35
0 5 Atbildēt

Abide ir zemāk un rakstam vienkārši katru komentu secīgi!

Bobs 14.augusts 2015 7:50
37 1 Atbildēt

Interesanta loģika te daudziem. Tad pastāstiet, cik bieži jūs skataties vai jūs kāds krustojumā vai līdzīgā vietā , apdzen,veicot kreiso pagriezienu? Ja arī priekšējais bij mudaks un ieslēdza pagriezienu pēdējā momentā, pakaļējam ir jāievēro distance. Ļoti vienkārši! Un ja tu esi tik drosmīgs un apdzen tādās vietās, kur ir iespēja nogriezties pa kreisi, vai arī kads tev var purnā izlīst, pats ar to rēķinies! Tur nav variantu, ka tas Šumahers, kas no aizmugures ir vainigs!

aansis 17.augusts 2015 9:03
0 1 Atbildēt

Varu atbildēt - VIENMĒR!

Vernons 14.augusts 2015 8:32
1 26 Atbildēt

"pakaļējam ir jāievēro distance". Skumji, ka CSN sastāv tikai no šī frāzes vien! CSN ir kautkas vairāk rakstīts un pat noteikta secība un kārtība, kā to darīt!

Ievēro distanci un garantē drošību, tā rakstīts 119. punktā!

Palaidniex 14.augusts 2015 8:46
18 1 Atbildēt

tu debils, stulbs, marazmātisks vai pilnībā izliecies?

aiz muguras braucējam nav jāievēro ātrums?

nav jāļauj pa priekšu braucējam veikt manevru, ja tas ātrāk parādījis signālu?

aiz muguras braucējam nav jārīkojas tā, lai netraucētu satiksmi un neradītu bīstamību?

Dace 14.augusts 2015 8:49
10 0 Atbildēt

Spriežot pē tā ka cietusi ir auto aizmugurējā daļa.vainīgs manuprāt ir tas otrs...jo viņš jau Tev uzskrēja virsū,ne Tu viņam,bet es jau nēesmu tiesnese.. :) Man div dien atpakaļ ar bij tāda situācija,bet tas aizbrauca..un tik tad es nogriezos,bet principā apdzīvotā vietā vajadzēja griezt pa kreisi,līdz ar ko ātrumu samazināju un šis velk garām,dabuju apstāties lai palaistu viņu...pagrieziens man bija ieslēgts :) Un vispār uz ceļa ir visādi lopi...tā pat kā dzīvē...ir laipni un ir ne tik laipni,kurus reizēm arī vajag pārmācīt. Būtu visi tik laipni kā es..mēs dzīvotu cepuri kuldami :D

Palaidniex 14.augusts 2015 8:53
6 0 Atbildēt

vernons jau par advokātu tiem lopiem uzmeties...

Izrādās uzšosejas ja vadi ko lielāku par vieglo auto 81. punktu arī drīkst neievērot, kā arī drīkst aizlaisties no CSNg vietas...

bastard 14.augusts 2015 8:57
0 2 Atbildēt

abi vainīgi!

Guncha 14.augusts 2015 8:58
2 13 Atbildēt

Priekšā braucošais auto vainīgs ,jo izdarot kreiso pagriezienu jāpalaiž tie kas ir uzsākuši apdzīšanu.

Dace 14.augusts 2015 9:03
7 0 Atbildēt

Pēc idejas Tev ir taisnība,bet mēs jau neredzējām kas notika aizmugurē...vismaz es neredzēju :P ;)

Palaidniex 14.augusts 2015 9:09
11 1 Atbildēt

Tākā nav nekādas informācijas kā vari droši apgalvot, kas bija pirmais - apdzinēja pagrieziena rādītājs un uzsākts apdzīšanas manevrs vai pa priekšu braucēja pagrieziena rādīājs tuvojoties krustojumam?

Ja uzskati kā vernons, ka apdzīšanu vienalga pilnīgā bezkaunībā drīksti uzsākt arī skaidri redzot, ka pa priekšu braucējs ir ātrāk par tevi ieslēdzis kreiso pagrieziena rādītāju, tad labāk nodod autovadītāja apliecību tuvākajā CSDD nodaļā...

Dace 14.augusts 2015 9:15
6 0 Atbildēt

Jūs vīrieši tomēr esat forši,un ir piektdiena,un šo situāciju mēs neatrisināsim ar saviem spriedelējumiem,tāpēc es Jums novēlu jautri pavadīt šo dienu un ne tikai ;)

Palaidniex 14.augusts 2015 9:34
11 0 Atbildēt

vernon?

neesi neko dzirdējis par izmantojamajiem signāliem, lai pievērstu citu transportlīdzekļu uzmanību? it īpaši, lai pievērstu apdzenāmā transportlīdzekļa uzmanību?

Kā šo punktu neizmantošana iet kopā ar 10. punktu?

un 70. punkts neattiecas uz tiem, kuri grib veikt apdzīšanu?

It īpaši kas attiecas uz pārliecināšanos par satiksmes drošību?

sirmais 14.augusts 2015 10:06
0 18 Atbildēt

Jebkurā gadījumā, vainīgs tas kas nogriežas pa kreisi! Pagrieziena rādītājs nedod nekādu priekšrocību, jāpārliecinās par sava manerva drošību.

Palaidniex 14.augusts 2015 10:26
7 0 Atbildēt

toties apdzinējam ir viss atļauts? Nu tā ka dajebkas, lai vai kāda būtu situācija uz ceļa?

Pļurkt 14.augusts 2015 10:30
5 11 Atbildēt

Te ir jāpapildina:

Pagrieziena rādītāja ieslēgšana vai neieslēgšana ne tikai nedod nekādas priekšrocības, bet arī nerada nekādas sekas!!

Taču tā auto nepalaišana kurš jau ir uzsācis apdzīšanu rada sekas.

Apdzīt neaizliedz nedz ceļa apzīmējums, nedz krustojuma veids (ar mazāksvarīgu ceļu).

Visus tos idiotiskos prātuļojumus par kaut kādiem priekšā braucošo garantēšanām var droši sarullēt tūtiņā un iespraust sev pakaļa - vai tur pat kur pie bampera piesiets esi!

Pļurkt 14.augusts 2015 10:32
0 2 Atbildēt

Palaidniex

Nocitē lūdzu CSN punktu, kas ļautu aiz muguras braucējam negarantēt pa priekšu braucējam drošību?

Punktu, kas ļautu lielākam smagākam transportam rīkoties bezkaunīgāk?

================

"У кого морда пошырше - у того больше правов!"

Vernons 14.augusts 2015 10:34
1 14 Atbildēt

Saskaņā ar CSN 4., 6. un 10. punktiem, kas noteic kārtību un secību, kā darbojas ceļu satiksmes anoteikumi un kā katram satiksmes dalībniekam uz ceļa ir jarīkojas, par vanīgu sadursmes izraisīšanā atzīstams "priekšā braucošais" auto vadītājs, jo nav izpildījis CSN prasības šādā secībā: 119., 70.un 121.2., 73., 77., 76. un tas viss atbilst CSN 10. punkta uzstādījumam - rīkoties TĀ, lai neveidotu bīstamu situāciju un neradītu zaudējumus. Spogulī ir jakontrolē aizmugurē notiekošais. Tas netika darīts. Kā lai aizmugurē braucošais izpilda CSN 113. un 127. punktu prasības, ja "priekšā braucošais bremzējot" ignorē iepriekš minēto?

Katram ir tiesības paļauties, kad neviens neatkāpsies no Noteikumu prasībām, ne tik cik melns aiz naga! Un Noteikumu nezināšana neatbrīvo no atbildības.

Iebraukšana privātā vārtu rūmē nav krustojums un ikviens ātruma samazinājums bez savlaicīgas informācijas ir noziegums, to derētu katram iegaumēt!

Pie stūres bija egoists un pirmo soda mēru, sasistu sava auto aizmuguri, viņš jau saņēma. Un tā notieks ar katru no Jums, ja ignorēsiet elementāras lietas.

70. punkta savlaicība kopā ar izstieptu roku, pa kreisi, un kreiso malējo stāvokli braukšanas virzienā, ar skatu kreisajā spogulī būtu pietiekami, lai no aizmugures braucošais pārslēgtos uz 127. punkta izpildi! Ja tas nenotiek, palaid garām!

Nevari garantēt šādā veidā drošību, stājies uz labās nomales un gaidi, kad ceļš būs brīvs abos virzienos! Visi būs laimīgi!

Palaidniex 14.augusts 2015 11:01
15 0 Atbildēt

Šitik savārsmotu murgu sen nebiju lasījis...

klau - vecais - csn punkti 4. 6. un 10.. vispārīģā daļa neattiecas uz apdzinēju?

kā tieši 119. punktu neizpildīja apdzenamais ar ieslēgtu pagrieziena rādītāju?

kā tieši nepārprotami 70. punktu izpildīja apdzinējs un nepārprotami lika saprast priekšā braucējam par savu manevru, vai pārliecinājās un vai izmantoja arī 126. punkta norādes, lai būtu pamats domāt, ka ar ir pamantīts un vaiņa manevrs ir saprotams?

121.2 uz apdzinēju jau nu nekādi neattiecas vai ne?

73. izmanto tie, kas pa ielu brauc ar bojātu un satiksmes prasībām neatbilstošu transportlīdzekli.

starp citu saskaņā ar 77. punkt arī apdzinēja parādītais pagrieziena rādītājs NEDOD TIESĪBAS uzsākt apdzīšanas manevru!

76. Tu vari pierādī ka apdzīšana jau bija uzsākta atbilstoši visam iepriekšminētajam penterim? vai vienkārši pēc tavas loģikas - var nospļauties uz visu un NAGLA apdzīt pilnīgi piedrāžot, cik savlaicīgi un cik stundas pa priekšu priekšā braucējks ir nepārprotami norādījis uz manevru liekot apdzenošajam vai nu ievērot vai rupji pārkāpt 121.2 punktu...

nu 113. punkts dotajā situācijā varēja rasties tāpēc ka apdzinējs VISPĀR neskatās kur brauc. savlaicīgi parādīs pagrieziena rādītājs ar bremžuguņiem bija aplūkojams vienā citā video, vienalga tu mēģini attaisnot bezkaunīgus dorņus... un kāpēc iestājās 113.? Kaut kur redzēji pēkšņu un strauju bremzēšanu? Vai kāds, iespējams visai rupji, pārkāpa ātrumu un nebija savlaicīgi pamanāms? Starp citu cik rupji citu satiksmes dalībnieku CSN pārkāpumi ir jāpieļauj un ar kādiem obligāti būtu jārēķinās piedaloties satiksmē. Un kā tas viss iet kopā ar CSN vispārīgās daļas 6. punktu?

apdzīvotā vietā 127. punkts ir spēkā?

Cik skaitās savlaicīgi? 13 sekiundesa tev biaj par maz? kā atšķirt minūti mirgojošu pagrieziena rādīāju no laicīgi neizslēgta?

un pēdējais skaidrojums - klau vernon tevis regulāri stūŗētie tr. līdzekļi patiešām atbilst mk 466. noteikumiem, ka tev viss jārāda ar roku? un kāpēc 127. punktam ir kāda nozīme apdzīvotā vietā?

Uz labās nomales stāties tak esot noziegums...

es domāju, Tvaika ielā atsevišķs numuriņš būtu īstā vieta šādu murgu autoram...

Vernons 14.augusts 2015 13:23
0 17 Atbildēt

Nesūti mani tur, kur jābūt Tev pašam!

krix 14.augusts 2015 10:34
6 2 Atbildēt

Konkrētais video satur mazu daudzumu lietderīgas informācijas jeb tikai CSNg iesaistīto personu emocijas. Pie tam, pilnīgi nekas nav zināms par darbībām, ko veica apdzenošā autotransporta vadītājs.

Katra iesaistītā puse pārkāpa jeb precīzāk līdz galam neievēroja vienu vai vairākus CSN punktus.

Mans subjektīvais viedoklis, bez vainas norādīšanas.

Video autors nepārliecinājās, par notiekošo aiz muguras, kad auto sagriezās, var redzēt, pietiekami lielu distanci līdz nākamajam autotransportam. Tapēc izslēdzu iespēju, ka 2.iesaistītais būtu veicis vairaku auto apdzīšanu. Manuprāt arī nogriešanos pa kreisi, uz blakus teritoriju video autors veica gana netīri( aiz matiem var pievilkt 79. un 86.punktu). Neko nevar spriest par darbībām, kas tika veiktas aizmugurē braucošo informēšanai, bet video neparāda, ka pilnība izpildīti 75., 76., 77. un iespējams 122.punkts.

Līdzīgi ir ar 2.iesasitīto pusi, bet tur pamatā ir 121.punkts.

Manuprāt taisnīgi ir sodīt abus.

Vernons 14.augusts 2015 10:38
0 2 Atbildēt

Par braukšanas ātrumu var diskutēt!

Konuss 14.augusts 2015 11:04
11 0 Atbildēt

Vernon,

Kurā gadījumā auto vadītājs spēj ievērot lielāku piesardzību un kontrolēt situāciju - skatoties uz priekšu, vai aizmuguri, īpaši ņemot vērā to, ka no vadītāja skatu punkta priekšpusē ir stipri mazāka aklā zona, kā aizmugurē?

Palaidniex 14.augusts 2015 11:34
10 0 Atbildēt

Ja nu CSN ir jāpapildina ar kādu punktu, tad tieši patreizējās redakcijas:

123.2. neregulējamos krustojumos, izņemot gadījumus, kad apdzen uz galvenā ceļa attiecībā pret šķērsojamo ceļu;

a) pilnībā aizliegt apdzīšanu krustojumā! Daudzi, protams, protestēs, ar vernonu priekšgalā, jo padarīs ņeķerpilu dzīvi neizturamu.... Toties atkritīs vainīgo meklēšana un skaidrošanās kurš pirmais ieslēdza p[agrieziena rādīāju.

b) atļaut, bet ar piebildi, ja notiek CSNg starp apdzenošo un to, kas veic manevru pa kreisi - vainu jāuzņemas apdzenošajam, jo nav pietiekami izvērtējis sava manevra drošību un savlaicīgi pamanījis nogriezties gribētāju sev priekšā... Tas dos iespēju krustojumā tomēr apdzīt, bet liks kārtīgāk apdomāt manevru...

Saprotu - vernonam atkal infarkts, jo punkts spiedīs rūpīgāk skatīties uz priekšu un nevarēs tik bezatbildīgi skriet...

ar piebildi, ka notiekot CSNg atbildību par to ir jāuzņemas APDZENOŠAJAM.

Kanibaals 17.augusts 2015 15:29
0 0 Atbildēt

Pilsētās toč vajag aizliegt. Ārpus tikai, ja ir zīme par krustojumu.

Vernons 14.augusts 2015 12:58
0 15 Atbildēt

a) sadaļā es ar Tevi esmu 100% par apdzīšanas aizliegumu krustojumā.

b) sadaļā es Tev nepiekritīšu!

Vispārīgās sadaļas 4., 6. un 10. punkti attiecas uz visiem, kas vien mēģina diskutēt par satiksmes drošību. Un tā ir vislielākā kļūda, ka tā tas netiek darīts, jo līdz šīm CSN bija jāievēro un jāpilda katram otram, brīžiem katram trešajam.

Pamatojoties uz šiem trim punktiem jau ir iestājusies atbildība CSDD vaībai par bezdarbību amatā esot!

Esi korekts!

Vernons 14.augusts 2015 13:07
0 16 Atbildēt

Nemāki kontrolēt situāciju, nerādies uz ielas! Spoguļu skaitam un regulējumam ir jabūt tādam, lai viss būtu pārredzams.

Iekāp autobusā, kuram priekšā ir divas "lāpstas", apsēdies vadītāja vietā un pārliecinies par manu vārdu patiesumu.

Pēdējā kvartālā un pēdējā kilometrā esi tur kur Tev jābūt, lai veiktu manevru ar savalaicīgiem brīdinājuma signāliem un situācijai atbilstošu ātrumu.

Brīdinājumu signālu esamība vēl nedod tiesības nepārliecināties par drošību.

Aizmugurē noslēpies velosipēdists jau ir pārkapis CSN prasības!

Palaidniex 14.augusts 2015 13:37
14 0 Atbildēt

nemāki kontrolēt to, kas notiek tev ACU priekšā un kļūsti bezkaunīgs ar savu steigšanos - neko vairāk par iepirkumu ratiņiem uzticēt nevajadzētu...

Konuss 14.augusts 2015 13:50
6 0 Atbildēt

Par situācijas kontrolēšanu piekrītu, taču jautājums vispār bija citādāks!

Vernons 14.augusts 2015 13:48
0 17 Atbildēt

Man pietiek ar tiem "distances zagļiem" vien, kas ikdienā, no joslas joslā iebrauc bez skatīšanās. Straujāk piebremzējot nokrīt pasažieris, kuram bija jāšēž savā sēdvietā ar drošības jostu piesprādzētam! Nekaunības dzītais pasažieris prasa 1000 eiro sāpju naudu un to piedzīsim no tik pat nekaunīga "distances zagļa".

Un esmu pārliecināts, ka pienāks brīdis, kad sāksim saukt pie atbildības tādus kā Tu, kas brīvo telpu, autobusam vai smagajam priekšā, uzskata par savu.

Video reģistratori noliks arī Tevi pie vietas! Spirinies vien, kamēr Tev ļauj!

Konuss 14.augusts 2015 13:55
10 0 Atbildēt

Tu pēc vienas situācijas tagad mēri visas pārējās, kurām ar Tevis minētajiem gadījumiem galīgi nav sakara, un esi gatavs pārrakstīt visus CSN. Skumjākais, ka ar asīnīm un dzīvībām.

Palaidniex 14.augusts 2015 14:50
14 0 Atbildēt

čehijā tramvaji brauc kā daži pie mums atsaldētie ar vieglajiem, visi, atkārtoju VISI babuļi ir pieraduši turēties ar visām četrām un NEVIUENAM neienāk prātā piedzīt kompensāciju no tramvaja vadīāja, par to ka nolicis uz gurķa, jo neturējās.

Pat šeit tava izkropļotā izpratne par to, kam par ko jāatbild izpaužas pilnā košumā! pasažierim ir vai nu jāsēž savā vietā piesprādzētam vai nu pašam jāuzņemas atbildība par sekām...

GB12 14.augusts 2015 18:01
0 0 Atbildēt

Kāds ir redzējis tramvajā kaut ko, pie kā var piesprādzēt?

Palaidniex 14.augusts 2015 18:04
12 0 Atbildēt

Vernona autobusā tak noteikti ir pie kā sevi piesprādzēt...

Vernons 14.augusts 2015 16:05
0 3 Atbildēt

Par to kuram no mums ir izkropļota izpratne parasti lemj tiesa. Jūsu pienākums būtu palasīt arī CSN punktus tādā secībā, kā es tos sarindoju. Varat arī savu versiju uzrakstīt, saskaņā ar spēkā esosiem Noteikumiem. Ar profesionālu auto vadītāju atbalstu es šeit kaut ko arī uzrakstu.

Situācija ir standarta, "man vajag un es daru"!

Nospļauties par to kas notieks aizmugurē. Noteikumus pāraksta CSDD, ceļu policija tos uzrauga! Kāpēc pa ceļam "nomira" virkne punktu, kas rakstīta Noteikumos?

To sauc par noziedzīgu politiku ceļu satiksmē!

Palaidniex 14.augusts 2015 16:20
11 0 Atbildēt

Noteikumu traktējums "pa tavam", traktējums kas tieši ir atkarīgs no tā kurā transportlīdzeklī redzi sevi sēžam un pārpsīlēta izkropļota "segas vilkšana" savā virzienā nudien nebūš pareizais piegājiens.

Šos noteikumus rakstīja vairāki simti specialistu un tie skatāmi kompleksi, nevis tev vien zināmā (katru reizi citādākā) izkropļotā secībā. Un Kāpēc kaut kādā jocīgā secībā??? - tie jāskata KOPUMĀ!!!

Un parasti skaidrojot savu penteri tu piemirsti galveno - ka tam, kuru aizstāvi piemērojot tādā pat secībā noteikumu ievērošanu - sūds vien sanāk un jāraksta krietni garāks pārkāpumu saraksts...

Pļurkt 14.augusts 2015 16:31
12 2 Atbildēt

Par tavu spēju lems psihiatrs!

Pats 15.augusts 2015 0:12
1 27 Atbildēt

Palaidniex ir sapīpējies "spaisu" Tāpēc ka:

1. vārtu rūmi nosauc par krustojumu

2. tas kas nogriezās vārtu rūmē nebija ieslēdzis pagriezienu

3. pateicoties videoreģistratoram ,tas viss ir redzams ,neskatoties uz to ka Vernonam bieži nav taisnība

4. jānogriežas pa kreisi ir no kreisās joslas , nevis no labās

Palaidniex 15.augusts 2015 12:02
14 0 Atbildēt

Čalīt, tev ir nojausma kā izskatās vārtu rūme?

Un kopš kura laika jānogriežas no pretējās joslas?

Bija vai nebija pieslēgts pagrieziens- ir tikai minējumi, ne visiem auto pagrieziena relejs klakšķ gana skaļi, lai to rakstītu videoreģistrators...

P.s.

Nu vernons varētu turpināt bļaut piekri, ka pagrieziens pa kreizi jāveic no labās nomales. Bet tikai ne ar autobusiem, garmoškām k-700 un citu lielgabarītu.

MJanis 15.augusts 2015 0:50
19 0 Atbildēt

vai man vienīgajam šķiet, ka vernons nav izliecies, bet tups ?

BadAss 15.augusts 2015 2:22
11 0 Atbildēt

Es atzīstu faktu, ka "priekšā braucošajam" ir pietiekošā mērā jākontrolē situācija aiz sevis.

Tomēr jau kādreiz sen atpakaļ rakstīju - "aizmugurē braucošajam" ir daudz lielākas iespējas novērtēt situāciju, saskatīt pazīmes par iespējamo avārijas situācijas veidošanos un daudz vairāk iespējamo variantu - kā rīkoties, lai avārija tomēr nenotiktu.

Attiecīgi (pretēji Vernona apgalvojumiem) arī viņam jāuzņemas vairāk atbildības un jāgarantē vairāk drošība, kā priekšā braucošajam.

Sliktais 15.augusts 2015 13:49
1 10 Atbildēt

Sveieciens.

Es, protams, apzinos, ka mani tulīt "eksperti" nories, bet tomēr..

Latvijā šādā situācijā vanīgs būs tas, kurš nogriezās. Citējot ceļu policiju: Skaties divreiz, DIVREIZ!

Palaidniex 15.augusts 2015 15:24
9 0 Atbildēt

Domāji, ka divreiz jālūr spidometrā?

Brumburbaks 16.augusts 2015 15:33
0 17 Atbildēt

Ak, lieciet taču Vernonam mieru. Viņam ir tiesības izpaust savu viedokli, mums arī. Abām pusēm ir tiesības dažādi izrakstīties. Protams. Bet - apnicīgi. Bet! (I.G.) - izlādēsim apspiesto agresiju(as) šeit, nevis uz ceļa. Piedāvāju nākošnedēļ apriet Palaidniex-a kungu. BTW, "cik daudz maksāsiet, tik daudz taisnibas panāksiet" (A.G.) ( aptuveni). Tā arī zobus griezdami braucam.

Picis 16.augusts 2015 15:48
11 1 Atbildēt

Par CSN citēšanu, tas ir degunā bāšanu, nobanot uz tik dienām, cik pantu piesaukts.

Kārlis 18.augusts 2015 9:48
1 0 Atbildēt

Aprošinatajam būs viens vienkaršs risinajums Vainas dalījums. Par cik abi ir potenciāli vainīgie, katram pa 50% Atlīdzības un par pārējo lai maksa paši. Ja nemaldos pēc satiksmes noteikumiem pagrieziena rādītājs tiek ieskaitīts ja nomirgo ne mazāk kā trīs reizes. Daudzi jau ir par slinku lai uzmirkšķinātu vairāk par vienu. Otram savukārt patīk lidot nereķinot līdzi citu satiksmes dalībnieku potenciālos manevrus. Īsāk sakot abiem briežiem ir kur pieslīpēt braukšanas iemaņas. Skola maksā naudu, arī uz ceļa.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kāpēc ir tik svarīgi noteikt atbilstošu ātrumu satiksmes organizēšanai? Ceļa zīmes 110 km/h piemērs (+ VIDEO) 6

iAutolv skaidro, kādēļ arī tik nelielā satiksmes nogrieznī kāds ir Rīgas-Jūrmalas šosejas posms, nepieciešams savlaicīgi mainīt noteikto maksimālo ātrumu un kādēļ dažkārt lielāks ātrums nozīmē mazāku agresiju uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Ko dara šī tehnika? (+ VIDEO) 5

Kravas auto ar piekabi kaut ko vienmērīgi izkaisa uz ceļa. Vai varētu būt, ka šādi ātrā un vienkāršā veidā tiek atjaunots ceļa segums? Lasīt vairāk

 

Tikai tagad Latvijas Valsts ceļi atjauno 110 km/h uz Rīgas - Jūrmalas šosejas 30.04.2024 (+ VIDEO) 18

iAutolv konstatē, ka aprīļa pēdējā dienā situācija uz Rīgas-Jūrmalas šosejas izmainījusies un tagad maksimālais atļautais ātrums ir 110 km/h. Lasīt vairāk

 

Tiesai būs vēlreiz jāskata lieta par bēgšanu no policijas pirms 5 gadiem (+ VIDEO) 3

Tiesai atkārtoti būs jāizskata krimināllieta, kurā pirms aptuveni pieciem gadiem kāds autovadītājs narkotisko vielu reibumā bēga no policijas. Pakaļdzīšanās laikā – no Rīgas līdz Ogrei – cieta vairāki likumsargi. Bēgošo autovadītāju izdevās apturēt, tikai lietojot šaujamieroci. Un tieši ar vīrieša ievainošanu galvā saistīts Augstākās tiesas Senāta lēmums, kas paredz daļēji atcelt zemākās instances tiesas lemto, ka vīrietim par izdarīto jāizcieš piecarpus gadu cietumsods. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti