Šodien Ženēvas autosalonā Nissan prezentēja savu konceptauto Qazana, kas ir jaunā kompaktā krosovera prototips, kas paredzēts Eiropas tirgum.

Kompānijas preses relīzē teikts: "Oficiāli šis automobilis ir tikai koncepts, dizaina projekts, kurš demonstrē to, kā var izskatīties nākotnes kompaktauto. Pēc tam, kad tika paziņots par jaunā bezceļnieka - Qashqai "jaunākā brāļa", ražošanas plāniem, Qazana nozīmi nevar novērtēt par zemu."

Jaunais automobilis tika izstrādāts Nissan Londonas dizaina centrā, un tā radītāji ir pacentušies šo auto padarīt pēc iespējas kompaktāku. Automobiļa riteņu bāze ir 2530 mm, garums - 4060 mm, augstums 1570 mm un platums 1780 mm.

Konceptauto ir ieguvis četras divviru durvis, kuras ir izveidotas pēc MINI Clubman aizmugurējo durvju principa. Vēl viena interesanta Qazana īpatnība ir tāda, ka konstruktori ir atteikušies no tradicionālā radiatora režģa. Tā vietā ir akrila noslēgs ar Nissan logotipu. Gaiss dzinēja dzesēšanai nonāk motora telpā caur pieciem apaļiem gaisa ieņēmējiem, kas atrodas priekšējā bufera apakšējā daļā.
Uz doto brīdi nav zināms, ar kādu dzinēju un transmisiju ir aprīkots jaunais Nissan Qazana.
Nu kroplis, kas kroplis. Priekšā 5 caurumi kur krāties sniegiem, dubļiem un brīvdienās zvirbuļiem ligzdas vīt. Kaut kādas lampiņās un pagriezienu lampiņās paredzētas lidmašīnām un helikopteriem. Gabarītu lampiņas nevajag, kā sugu. Ja vidējam tusnim jau tagad prasās ķeblīti, lai iekāptu savā parketdž..kastē, tad šitam ķeblītis nepieciešams obligāti, lai tās pāris piena pakas vispēr varētu ielikt bagažnieciņā. Trīskāršīgi palielinātas melnas arkas un begemotu rati nu "lieliski" iet kopā ar sievišķīgi sarkano saloniņu.