Pirms četrdesmit gadiem čehu autoražotājs Škoda uzsāka modeļa Škoda 100/110 ražošanu. Automobilis tika ražots no 1969. līdz 1977.gadam.
Škoda 100/110 nomainīja 1000/1100 MB modeli. Jaunais modelis bija automobiļa modernizētā versija, kura ražošanai 60-to gadu sākumā kompānija uzcēla rūpnīcu, kurā ražoja visus auto komponentus - no dzinēja līdz virsbūvei.1969.gada 12.augustā rūpnīcā notika ugunsgrēks 24 tūkst.m2 platībā. Visvairāk cieta instrumentālais cehs. Tomēr ieplānota Škoda 100/110 ražošana netika pārtraukta, un jaunais modelis nonāca pie pircējiem augusta beigās.
Atšķirībā no Škoda 1000 jaunajam automobilim bija modernāka virsbūve, jauns interjera dizains un daudzi citi jauni elementi. Laika posmā no 1969. līdz 1977.gadam tika saražots 1 079 708 sedanu (100, 100L, 110L, 110LS). 1970.gadā dienas gaismu ieraudzīja divdurvju kupeja 110 R, kuras ražošana turpinājās līdz 1980.gadam.
Škoda 100/110 kalpoja par pamatu vairākiem prototipiem un nelielu sēriju versijām - Škoda Kirby (Itālija), Škoda V.F.Buggy (Beļģija), Škoda 110 Super Sport.
šīs škodiņas vēl tagad Čehijas laukos vietumis manāmas māju pagalmos uz estakādēm - čehi bija varen lepni par šiem auto un lepojās ar tiem vēl šodien. Vienkārši un ļoti izturīgi auto. Motori bija līdzīgi kā moskvičam 408. Cik atceros, čehi savulaik (70-tajos gados) ar tādiem vinnēja daudzos starptautiskos raļļos ieliekot gan fričiem, gan krieviem. Šaubos, vai pašreizējā jaunā oktavija ir izturīgāka par bildē redzamo auto.