Uzmanību: Raiņa bulvārī izveidota sabiedriskā transporta josla (+ karte) 15

9.septembris 2009 16:03

Ar mērķi uzlabot sabiedriskā transporta kustību Raiņa bulvāra posmā no Krišjāņa Valdemāra ielas līdz Krišjāņa Barona ielai ir ierīkota sabiedriskā transporta josla.



Raiņa bulvāri izmanto 33 sabiedriskā transporta maršruti. Pa to kursē 16 autobusu maršruti, 10 trolejbusu maršruti un septiņi maršruta autobusu maršruti. Atbilstoši Rīgas pašvaldības SIA „Rīgas satiksme” sniegtajai informācijai sabiedriskajam transportam paredzētais laiks Raiņa bulvāra šķērsošanai visā tā garumā ir 4–6 minūtes. Tomēr sabiedriskā transporta kustības traucējumi Raiņa bulvārī līdz šim ir bijuši regulāri no četrām minūtēm līdz 51 minūtei, atsevišķos gadījumos pat līdz divām stundām.

Sabiedriskā transporta josla Raiņa bulvārī ierīkota pirmajā braukšanas joslā.

Sabiedriskā transporta joslas kā viens no līdzekļiem sabiedriskā transporta pakalpojumu uzlabošanai ir paredzētas Rīgas sabiedriskā transporta attīstības koncepcijā 2005. – 2018. gadam.

Tās ļauj apbraukt sastrēgumus, tādējādi samazinot maršruta veikšanas laiku. Sabiedriskā transporta joslas sabiedriskā transporta prioritātes nodrošināšanai tiek ierīkotas gan lielākajās Eiropas, gan Ziemeļamerikas pilsētās.

Atgādinām, ka saskaņā ar Ceļu satiksmes noteikumiem pa sabiedriskā transporta joslu drīkst braukt pasažieru sabiedriskie transportlīdzekļi un taksometri, kā arī operatīvais transports. Taču pasažieru sabiedriskie transportlīdzekļi drīkst izmantot arī pārējo transportlīdzekļu satiksmei paredzētās braukšanas joslas.
 
Visi komentāri
 
270938. viesis 9.septembris 2009 21:29
0 0 Atbildēt

Es pats neko neesmu redzējis, tāpec zinātāji varētu pakomentēt, kas noticis ar vēstniecību (usa un fr) stāvvietām. Vai parastiem braucējiem palika tikai viena josla?

270940. viesis 9.septembris 2009 23:33
0 0 Atbildēt

a nafigam visi sab.transporti brauc caur centru? pilnīgi pietiktu ar pāris trolbusiem

270941. viesis 10.septembris 2009 7:39
0 0 Atbildēt

ASV vēstniecība agri vai vēļu minētajā vietā vairs nebūs (va arbūt jau nav ???), un tehniski tās stāvvietas aizņēma vienu no 3 joslām !!!

270945. viesis 10.septembris 2009 9:03
0 0 Atbildēt

Ceru ka labo pagriezienu tur nedrīkstēs veikt no sabtransa joslas.

270947. viesis 10.septembris 2009 10:13
0 0 Atbildēt

lielaakaas probleemas gan parasti rada korkhis stacijas laukumaa ....

270948. viesis 10.septembris 2009 10:43
0 0 Atbildēt

Labais pagrieziens tur ir tikai vienā vietā, pašās beigās uz Baronielu, tas nekādus papildus sarežģījumus nerada.

270949. viesis 10.septembris 2009 10:59
0 0 Atbildēt

Rada gan, jo tur nogriežas samērā daudz auto + vēl jālaiž gājēji.

270952. viesis 10.septembris 2009 12:01
0 0 Atbildēt

Piemēram 19. trolim ilgāko laiku prasa nevis šis posms, bet 4x īsākais gabaliņš gar Kronvalda parku. Par to drīzāk būtu padomājuši.

270953. viesis 10.septembris 2009 12:04
0 0 Atbildēt

Jā, kā vienmēr viss vērsts uz aizliegumiem parastam mirstīgajam - ja tur nestāvētu vēstniecību (ne tikai USA) transports, tad šis viss būtu atbalstāms, bet tagad - visai transporta plūsmai tikai 1 josla - skarbi!

270954. viesis 10.septembris 2009 12:12
0 0 Atbildēt

270949. viesis 10.09.2009 10:59

Rada gan, jo tur nogriežas samērā daudz auto + vēl jālaiž gājēji.

---

un kur ir problēma?

270955. viesis 10.septembris 2009 12:17
0 0 Atbildēt

savulaik gan novētots, ka vakara PIK stundās tur braucošā sabtransa gūzma pati, bez privātā transporta palīdzības ir spējīga nosprūdināt satiksmi līdz pilnīgai nekustībai... ;)

270958. viesis 10.septembris 2009 14:12
0 0 Atbildēt

270954

Problēma ir tur, ka labo pagriezienu atļaujot no sabtransa joslas, tā josla pricipā tiek bloķēta un jēga no tās ir minimāla. Ja tajā pusē aizliegtu gājējiem šķērsot Brona ielu (paliek taču šķērsošanas iespēja Raiņa bulv. kreisajā pusē), tad tie auto, kas nogriežas pa labi uz Barona ielu nebremzētos dēļ gājējiem un nekavētu sabtransu.

270964. viesis 10.septembris 2009 16:26
0 0 Atbildēt

Mēdz teikt - Gribēja kā labāk sanāca kā vienmēr... Ar sabiedrosko joslu uztaisīts foršs "pudeļu kakla" efekts pie ASV vēstniecības līdz Brīvības ielai, atstājot reāli vienu joslu. Laikam jau vēstniecība stāvvietas ir neaizskaramas, lai gan tās varēja pārvietot citur (ASV uz mazo Reimersa ielu, Francijas - ēkas pagalmā. Un 1.ģimnāzijai arī stāvvietas paredzētas pagalmā.

270969. viesis 10.septembris 2009 19:30
0 0 Atbildēt

Galvenais, lai ir kads kurs vakte, lai tas sabtrans taja josla ari sez.

Slikti ka nebus vairs stavietas gar malu, ka vienmer nonemt mak visi, bet kko iedot vieta neviens nemak.

Nu nekas, ja vel tiks gala ar vestniecibam, un labo pagriezienu uz baronielu, tad jau bus ok.

Bet tas maz ticams.

270970. viesis 10.septembris 2009 19:50
0 0 Atbildēt

Ja paliks labais uz Barona ielu tāds, kā bija iepriekš, tad būs tas pats, kas ar sabiedriskā transporta joslu Kalpaka - Kr. Valdemāra krustojumā: dēļ gājēju plūsmas labo pagriezienu veic labi ja 2-3 transportlīdzekļi, kuri traucē sabiedriskajam, kuram būtu jābrauc taisni.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pārbiedējot pasažierus, Parīzē automatizēts metro vilciens neapstājas trīs stacijās 1

Parīzē automatizēts metro vilciens bez vadītāja otrdienas vakarā patraucies garām trim pieturām pilsētas centrā, manāmi satraucot pasažierus. Lasīt vairāk

 

Skrejritenis, kas sasniedz 100 km/h (+ VIDEO) 11

Motociklists ir pārsteigts, sastopot elektrisko skrejriteni, kas var sasniegt 100 km/h. Viņš aprunājas ar tā īpašnieku un pamēģina izbraukt. Lasīt vairāk

 

Kampaņā “Pamēģini sabiedrisko!” autovadītājus aicinās pārsēsties sabiedriskajā transportā 23

Pirmdien, 2019. gada 16. septembrī, VSIA Autotransporta direkcija” sadarbībā ar AS “Pasažieru vilciens” uzsāk informatīvu kampaņu “Pamēģini sabiedrisko!”, lai motivētu Latvijas iedzīvotājus pārsēsties no privātā automobiļa sabiedriskajā transportā, tādējādi ne vien mazinot satiksmes sastrēgumus, bet arī ietaupot resursus un saudzējot vidi. Lasīt vairāk

 

600 km gaitas rezerve un 4 līmeņa autopilots – Ķīnas Hongqi krosovera koncepts (+ FOTO) 6

Ķīnas marka Hongqi Frankfurtes autoizstādē demonstrē ne tikai 1400 Zs jaudīgo superhibrīdu S9, bet arī krosovera E115 konceptu, kas aprīkots ar ceturtā līmeņa autopilotu un spēj nobraukt 600 km bez papildu uzlādes. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti