«BMW» uzsāks priekšpiedziņas automobiļa ražošanu 17

 
9.oktobris 2009 9:48

Kompānija BMW plāno ražot jaunu modeļu līniju 0-series, kura tiks būvēta uz MINI bāzes. Automobilis ar nosaukumu UKL1 kļūs par Audi A1 un Mercedes-Benz A-Class modeļu konkurentu.


Photo credit: Car Magazine/Jalopnik

<seesam>Automobilis tiks ražots kā trīsdurvju un piecdurvju hečbeks, kā arī divvietīgs rodsters. UKL1 tiks aprīkots ar trīs un četru cilindru dzinējiem. Modeļa ražošana tiek plānota BMW rūpnīcā Oksfordā. Pārdošanā pirmais priekšpiedziņas BMW nonāks 2013.gadā.

 

 
Visi komentāri
 
271786. viesis 9.oktobris 2009 10:01
0 0 Atbildēt

UKL1 - tas tipa kā burtu spēle no UGLY ????

271787. viesis 9.oktobris 2009 10:22
0 0 Atbildēt

Ar Dievu, BMW!

271793. viesis 9.oktobris 2009 12:35
0 0 Atbildēt

Virsrakstā minēts priekšpiedziņas auto, bet rakstā parādās pilnpiedziņa.

Kāds tad būs tas auto?

271795. viesis 9.oktobris 2009 12:50
0 0 Atbildēt

Priekšpiedziņa :)

271798. viesis 9.oktobris 2009 16:21
0 0 Atbildēt

Visam savs laiks. 80-to sākumā vēl neviens vēl neticēja, ka žigulisti sāks ražot priekšpiedziņas 08.žiguli. Bet tas tomēr notika. Bembisti aiz sava konservativisma ir krietni aizkavējušies. Gan jau pēc 5 gadiem visu sēriju bembji iznāks ar priekšpiedziņu.

271799. viesis 9.oktobris 2009 16:52
0 0 Atbildēt

:D :D :D Tad jau konservatīvie Ferrari, Lamborgini un Porse ari paries uz priekspiedzinju :D :D :D

271804. viesis 9.oktobris 2009 17:24
0 0 Atbildēt

IV,tā nebūs-lielākie modeļi būs bez FWD,jo neglābjami zudīs komforts un ideālam tuvinātais izsvarojums pa asīm

271805. viesis 9.oktobris 2009 17:58
0 0 Atbildēt

kāds vēl audī konkurents.... fofāgens taču mazo alumīnija a2 auģiku pirms gadiem diviem steigā norāva no konveijera .... kāpēc lai a1 pirktu labāk?

271806. viesis 9.oktobris 2009 18:24
0 0 Atbildēt

HIPPY [?] 09.10.2009 16:52

Tad jau konservatīvie Ferrari, Lamborgini un Porse ari paries uz priekspiedzinju

=============================

Diezi, auto, kuriem dzineejs novietots aizmuguree, FWD taa kaa nebuutu iipashi racionaals risinaajums ...

UUSA [?] 09.10.2009 17:24

IV, tā nebūs-lielākie modeļi būs bez FWD, jo neglābjami zudīs komforts un ideālam tuvinātais izsvarojums pa asīm

===========================

Par komfortu var piekrist, kaut arii ar lieliem liidzekljiem un "jebatoriju" shis

jautaajums praktiski ir atrisinaats :-) Man patika Auto , Motor u. Sport aptauja "lielo"

auto iipashnieku / brauceeju viduu - 90% no vinjiem ne tikai nezinaaja, kaads piedzinjas tips ir vinju "laineriem", vinji nemaz nezinaaja, ka existee dazhaadi :-) Un tie bij ljautinji, kas bij gadu gadiem braukushi, simtus tuukstoshus kilometru atmeeriijushi :-)

Pirmais [?] 09.10.2009 17:58

kāds vēl audī konkurents... fofāgens taču mazo alumīnija a2 auģiku pirms gadiem diviem steigā norāva no konveijera... kāpēc lai a1 pirktu labāk?

==============================

Ljamiinija Audi vispaar noraava no konveijera tiiri remonta probleemu deelj - to nolaapiito Al buudu paarliecinoshi var remonteet tikai ruupniicas apstaakljos,

jebkuraa citaa gadiijumaa auto jaanoraksta luuzhnjos. Un tad ciinjaa iesaistiijaas apdroshinaashanas kompaanijas ... Rietumos tas ir speeks :-)

271809. viesis 9.oktobris 2009 19:08
0 0 Atbildēt

Aaaa, pavisam aizmirsu, beidzot buus kaartiigs auto autokrosam / rallijkrosam, citaadi ar tamo Compact trijnieku jaachakareejas :-) Kopsh Hildegardes laikiem kaukaa BMW neasfalta druvaa stipri nobaaleeja ...

271812. viesis 9.oktobris 2009 22:38
0 0 Atbildēt

Crankshaft un kāpēc aptirsinātaji neko neteica par A8? :D

UUSA būmerim tāpat tas izsvarojums nav ideāls, tikai glābj pakaļas bezpiedziņa ar savu oversteer, savādāk būtu audī variants ar "pistaisni" understeer :D Tas jau tāpat skaidrs ka ja tiešām galvenās sērijas pārietu uz prieksās bezpiedziņu, tad R6 varētu mierīgi norakstīt, jo man liekas ka vai tikai vulvo nebija vienīgais, kas pamanījās novietot sešus katlus rindā šķērsām mašīnai :)

Kāds sakars piedziņai ar komfortu? Kā reiz komforts cieš, ja kārba ir tuvu salonam, kur nu vēl ja zem salona ir kaut kāds kardāns :D

271816. viesis 10.oktobris 2009 0:54
0 0 Atbildēt

Gribi teikt,ka BMW7,MB S,Lexus LS,RR,Bentley komforta trūkst?Un,ja kas-A8 kārba turpat,kur RWD autiņiem.Par Volvo taisnība.

271818. viesis 10.oktobris 2009 4:42
0 0 Atbildēt

Jā, īstajiem audī kārba tur ir - pareizās piedziņas opcijas dēļ. Pirms pāris gadiem bija runas ka nākotnē audī būšot motors šķērsām, jo tad kārba ir nostāk no salona, tādas ziņas iekš iauto nepiefiksēji? :) Paldies dievam vēl nekas tāds pagaidām nav noticis. Kārba un kardāns tuvāk salonam - vajag vairāk skaņas izolācijas :D

271819. viesis 10.oktobris 2009 10:35
0 0 Atbildēt

Tas ir labi-komfortablam auto jābūt arī pietiekoši smagam :D

271822. viesis 10.oktobris 2009 15:06
0 0 Atbildēt

msh [?] 09.10.2009 22:38

Crankshaft un kāpēc aptirsinātaji neko neteica par A8?

..............................................

Kaa tas pats izdevums bija izpeetiijis, tad vairaak par 65% Audi A8 un tamliidziigu kjerru lietotaaji bij vecumaa >60 gadiem, un izmantoja personiigaa shofera pakalpojumus :-) Laikam tak arii tas speelee savu lomu - kaut kaa nav maniits nekas par biezhi negadiijumos iesaistiitiem rollsroisiem ... :-)

Kāds sakars piedziņai ar komfortu? Kā reiz komforts cieš, ja kārba ir tuvu salonam, kur nu vēl ja zem salona ir kaut kāds kardāns

=================================

Nujaa, pietiktu palasiit kaadu automobilju teorijas graamatu, kaut to pashu veco labo Reimpeli, un viss kljuutu skaidrs ... t.sk. kaapeec RWD ar gareniski novietotu dzineeju automatiski nodroshina augstaaku komfortu, kaa FWD, jo iipashi FWD ar shkjeersmotoru :-) Kas ir 1. , 2. un taalaako liimenju vibraacijas, ko jaadara, lai FWD automobiljos no taam tiktu valjaa un ko tas izmaksaa ...

271825. viesis 10.oktobris 2009 21:16
0 0 Atbildēt

Es tikai saku to, kas bija te, iauto, nopublicēts. Kas tās par vibrācijām - motora izlīdzsvarojums?

271832. viesis 12.oktobris 2009 9:11
0 0 Atbildēt

Ikdienas viesim pēc 5 gadiem arī autobusi un fūres būs ar priekšpiedziņu :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti