Ķīnā būvēs pasaulē garāko tiltu 8

 
16.decembris 2009 0:03

Otrdien Ķīnā sākusies pasaulē garākā tilta celtniecība. Tilta garums būs 50 kilometri, un pēc formas būve atgādinās trīsstaru zvaigzni (Y burta veidā). Tas savienos Ķīnas Guandunas provinci ar Honkongu un Makao rajonu.

Tiltu tiek plānots pabeigt 2015.- 2016.gadā, tā būvniecības izmaksas ir aptuveni 10,7 miljardi ASV dolāru. Iespējams, tas būs maksas tilts.

Viena daļa no tilta (35 kilometri) atradīsies virs jūras. Celtniecības darbu laikā celtniekiem būs jāuzber divas mākslīgās salas. Lai atvieglotu lielgabarīta kravas kuģu satiksmi, starp salām ceļš tiks iebūvēts tunelī zem jūras.

Tilta konstrukcija ļauj izturēt taifūnus un tropiskās vētras, kā arī vēja brāzmas līdz 200 km stundām. Tilta aprēķinātais ekspluatācijas laiks ir 120 gadi. Satiksme tiks organizēta trīs joslās uz katru pusi.

 

 
Visi komentāri
 
273417. viesis 16.decembris 2009 9:40
0 0 Atbildēt

Nu jā, kam krīze, kam triumfs! Ķīna rullē!

273420. viesis 16.decembris 2009 10:09
0 0 Atbildēt

mūsējie arī mierīgi varētu pa 10 miljardiem vienu tiltu pāri daugavai!

273421. viesis 16.decembris 2009 10:21
0 0 Atbildēt

Nav nekāds jaunums (Y) formai. Dienvidu tilts ir (Y) formā :)

273422. viesis 16.decembris 2009 10:48
0 0 Atbildēt

1km = 100,58 miljoni lati! :)

Cik maksāja Dienvidslāvu tilta km?

273428. viesis 16.decembris 2009 13:33
0 0 Atbildēt

Vēl tik atšķirība ka jāiztur taifūni un vētras nevis vējš 25 m/s, bija tak, ka ķīnieši šāda veida tiltus būvē par apmēram 28 (ja nemaldos) miljoniem latu km

273430. viesis 16.decembris 2009 13:42
0 0 Atbildēt

Vēl tik atšķirība ka jāiztur taifūni un vētras nevis vējš 25 m/s, bija tak, ka ķīnieši šāda veida tiltus būvē par apmēram 28 (ja nemaldos) miljoniem latu km

Tad jau nesanāk nekāda varka, ja pa šitādu limonādi būvēs latvijā :D:D:D

273488. viesis 21.decembris 2009 12:46
0 0 Atbildēt

vmartini [?] 16.12.2009 10:48

1km = 100,58 miljoni lati!

Cik maksāja Dienvidslāvu tilta km?

==================

3x leetaak, turklaat tu par tiltu sauc tikai dalju virs Daugavas,

bet izmaksas ir apreekjinaatas KOMPLEKSAM izstraadaajumam,

ieskaitot t.s. Slaavu tiltu, Slaavu aplja rekonstrukciju, visas

taas bezskaita estakaades, plus veel "razvjazkas" kreisajaa

krastaa :-) Taa ka nav, ko ljurinaat - visu liidz shim veikto darbu

izmaksas ir atrodamas webaa! Kukulji vai nozagtais ir cita bik

opera, bet vajag apskatiit liidzshineejaas izmaksas un atcereeties, ka

SHEIT NAV KJIINA! Tur kompartija un valdiiba konkreeti nolika

izmaksu liimeni, ja kaads protestees, noliks pie sienas. Straadnieka

darba alga celtnieciibaa tur ir ap 40 ...50 USD, sheit diezvai kaadu

pierunaasi rukaat kaa skudrinjai :-)

273502. viesis 21.decembris 2009 17:43
0 0 Atbildēt

Jā,un nevelti Polijas bāņa divi posmi(katrs~100km) tiek būvēti ar ķīniešu mazajām rociņām(vinnēja tenderī ).

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti