Izskatās, ka Volkswagen nopietni pieķēries bezceļniekiem. Uzreiz pēc lielā Touareg, kompānija gatavo nelielu, tikai 4,4m garo bezceļnieku, kas būs daudz ko aizņēmies no "Touran" un "Touareg".
Zināms, ka auto izmantos jaunās paaudzes Golf platformu. Auto aprīkots ar pilnpiedziņas sistēmu 4Motion ar daudzdisku Haldex diferenciāli, kas sadalīs dzinēja jaudu uz asīm. Bez tam, auto saņēmis elektronisko diferenciāli (EDS), kas ierobežos riteņi izslīdēšanu. Automobilim plānots uzstādīt trīs tiešās iešprices FSI dzinēju variantus. Bāzes versijām tiks uzstādīti 1,6 (115zs) un 2 litru (150zs) dzinēti. Bet "topa" versija saņems 3,2 litru sešcilindru dzinēju ar jaudu 240zs – to pašu, kas tiek izmantots VW Golf RS32. Bez tam jaunajam bezceļniekam būs iespējami arī dīzeļdzinēji ar augstu griezes momentu: 1,9 litru (100zs) un 2 litru (136 un 180zs). Mini-Touareg bāzes versijai tiks sešpakāpju manuālā ātrumkārba, bet kā opcija būs iespēja jaunā revolucionārā kārbā no VW Golf RS32. Tirgū auto parādīsies 2005. gadā, bet tā orientējošā cena būs sākot ar 25,000 eiro. iAuto- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vecais Golfs ar "bezceljnieka" paskatu bija interesants. Veel kaut kur pa Riigu viens zaljsh braukaa. Bet tagad visi auto pilnigi vienaadi. Nekaa individuaala, nekaadas "odzinjas"