Sportiski auto Ženēvā 11

 
27.februāris 2003 0:06

Ženēvas izstādē pirmo reizi tiek prezentētas jaunās Alfa Spider un Alfa GTV, tagad ar pavisam jaunu agresīvāku izskatu, uzlabotiem tehniskajiem rādītājiem un papildinātu dzinēju klāstu. Sadarbībā ar Pininfarina modernizēta abu populāro automašīnu priekšpuse.



Piemēram, aizsargs ir līdzīgs tiem, kādi tiek izmantoti citos jaunākajos modeļos, nodrošinot Alfas unikālā dizaina nepārtrauktību. Tā augšējā mala ir paralēla pārsegam un tad pazeminās, lai pārtrauktu bampera līniju.

Logo atrodas augstu vidusdaļā, un to ietver hromēts dekors, kas uzsver Alfa preču zīmes spēcīgumu un komunikatīvo vērtību. Hromētie stieņi izceļas uz melnā režģa pamata. Šie horizontālie elementi vairāk palielina un paplašina malējās līnijas, kas vizuāli akcentē mašīnas stabilitāti un noturību uz ceļa. Zemāk divas gaisa atveres, kuras ierobežo trapecveida miglas lukturis, ir atdalītas un kopā ar aizsargu veido leģendāro Alfa krustojumu.

Tradicionālo V-formu uz pārsega veido malējie balsti: divi saplūstoši izciļņi, kuri norobežo un uzsver centrālo izliekumu, kas norāda uz spēcīga dzinēja klātbūtni zem tā.



Jaunās Alfa Spider un Alfa GTV dizainā tika saglabātas šo modeļu raksturīgās ķīļveida līnijas, kuras pastiprina saīsinātā aizmugurējā daļa, un kuras piedod mašīnai ļoti agresīvu izskatu. Tika nolemts arī neatmest stipri izliekto aizsargstiklu un akcentēto izcilni malējā panelī, kas modelim liek izskatīties slaidākam un dinamiskākam. Ir saglabāts arī abu sporta mašīnu daudz slavinātais kopējais veidols, tai skaitā Alfa GTV augsti šķeltā aizmugurējā daļa un Spider šaurā, slaidā aizmugure.

Turpretim 16 collu vieglo alumīnija riteņu dizains ir jauns, tāpat kā trīs pieejamās krāsas: Brunello Red, Racing Green, Cobalt Blue.



Jaunajās Alfa Spider un Alfa GTV pasažieru nodalījumos ir ieviesti vairāki jauninājumi, sākot ar zemāku vadītāja sēdekli attiecībā pret pamatni (H punkts) ērtākai braukšanai. Arī salona interjers ir izveidots daudz stilīgāks un ergonomiskāks. Kā piemēru varētu minēt melno priekšējo aizsargpaneli un jauno centrālo grīdas paneli, kurā atrodas ASR, radio un satelītnavigācijas sistēma. Instrumentu un kontroles paneļa apgaismojums tagad ir sarkanā krāsā, jauni materiāli tiek izmantoti sēdekļu un iekšējai apdarei. Visi šie uzlabojumi nodrošina elegantas vienkāršības un klasiska sportiskuma konceptus, kuri vienmēr ir saistījušies ar šīs nišas abiem Alfa modeļiem.

Jaunie Alfa Spider un Alfa GTV piedāvā īpaši interesantu dzinēju izvēli. Sākot ar diviem dzinējiem, kuri jau ir izmantoti citos jaunākajos Alfa modeļos un izraisījuši lielu interesi Alfas cienītāju vidū: 165 Zs 2.0 JTS un 240 Zs 3.2 litru V6 24.

2.0 JTS (Jet Thrust Stoichiometric) ir revolucionārs benzīna dzinējs ar tiešo iesmidzināšanu un jaudu vairāk nekā 60 kW/l un īpašu griezes momentu virs 100 Nm/l. Otrais dzinējs, 3.2 litru V6 24, piedāvā 240 Zs pie 6200 apgriez./min. jaudu un lepojas ar griezes momentu, kas sasniedz 289 Nm pie 4800 apgriez./min. - izcilam sniegumam gan ātrumsacīkstēs, gan ikdienas lietošanā. Ar šo dzinēju aprīkota GTV mašīna var sasniegt 255 km/h, un šis sniegums padara to par ātrāko mašīnu visā Alfa Romeo vēsturē.



Vēl viens dzinējs šajā sērijā ir 150 Zs 2.0 T.Spark - Alfas pieredzes apvienojums ar Twin Spark tehnoloģijām. Snieguma rādītāji ir izcili: GTV vislielākais sasniedzamais ātrums ir 215 km/h, bet Spider - 210 km/h. Abām mašīnām ir vajadzīgas tikai 8.5 sekundes, lai izdarītu uzrāvienu no 0 līdz 100 km/h.

Izteikti stilīgās, ar jaunākajām tehnoloģijām aprīkotās un patiesi sportiskās Alfa Spider un Alfa GTV, kas priecēs apmeklētājus Ženēvas autošovā, Eiropā pārdošanā būs jau maijā, tātad pašā sezonas sākumā.

 
Visi komentāri
 
66573. viesis 27.februāris 2003 8:42
0 0 Atbildēt

SKAISTULES!

66577. viesis 27.februāris 2003 8:54
0 0 Atbildēt

tas mellais jau ir smuks bez gala.....

66580. viesis 27.februāris 2003 8:58
0 0 Atbildēt

Jā Itāļu dizains vienmēr ir izcēlies ar sava veida orģinilitāti, man patīk, viņās ir kautkas īpaš.

66604. viesis 27.februāris 2003 9:36
0 0 Atbildēt

Jā, nav ko piebilst...

Tikai pakaļa kaut kāda 'derevenskaja' bet vienalga tas ir Alfa Romeo...

66608. viesis 27.februāris 2003 9:44
0 0 Atbildēt

Hmmm, a man gan nepatiik... Brera smukaax. :) Nepatiik taas siiklampinjas priexhaa un apaljiiigais dizains. :P Gaumes jautaajums, jo ja jau pat Nissan Micra te daudziem patiik... :P

66635. viesis 27.februāris 2003 10:23
0 0 Atbildēt

NJu man visumaa Alfas patiik, tachu ar "cirvi" nocirstaa peecpuse gan ne. Bet no otras puses protams - firmas ziimee. :)

66659. viesis 27.februāris 2003 11:20
0 0 Atbildēt

GTV jau nu rulle gan. Abet apraksts gan piesuukaa, neinteresee kaadas kuraa vietaa ir pluudliinijas blje! :E

66671. viesis 27.februāris 2003 11:58
0 0 Atbildēt

For more inform. see:

www.italiaspeed.com

66759. viesis 27.februāris 2003 16:46
0 0 Atbildēt

...tiek prezentētas jaunās Alfa Spider un Alfa GTV, tagad ar pavisam jaunu agresīvāku izskatu...

nu jau gan 'saliekushi'

izskataas peec ne paaraak veiksmiiga, pavisam parasta facelift. buutu labaak turpinaajushi razhot to pashu veco priekshu, apvienojot ar jaunajiem 2 un 3.2 litru motoriem. kaut ka nepaarliecina pininfarina peedeejie izstraadaajumi alfai, taa sprint kupeja arii, manupraat, diez gan negliita sanaakusi.

66782. viesis 27.februāris 2003 20:42
0 0 Atbildēt

Sarkanajam priekša neder...

Par dzinējiem. Lai viņi tur nedračī uz saviem 240zs, ja BMW jau 95' spieda no 3,2l 321 zs, bet tagad no 3,2l 343zs !!!

66844. viesis 28.februāris 2003 10:45
0 0 Atbildēt

Nu ko tie itāļi tur ņemās, alfa nevar būt normāla!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti