Alfa Romeo saņem prestižas balvas 12

 
4.marts 2003 0:06

Lielus starptautiskus panākumus šī gada pirmajos divos mēnešos piedzīvojušas Alfa Romeo 147 un Alfa Romeo Brera. Alfa Romeo Brera kļuva par pirmo mašīnu pasaulē, kura ieguvusi “Automotive News Gada konceptauto” balvu uzreiz divās kategorijās “Labākais ārējais dizains” un “Gada labākais konceptauto”.

Alfa Romeo 147 saņēma Quattroruote lasītāju piešķirto titulu “mašīna, kuru es izvēlos” vidējo un mazo automašīnu kategorijā. Savukārt Vācijā Alfa 147 ieguva vēl vienu svarīgu titulu – trešo gadu pēc kārtas -, kļūstot par “Labāko automašīnu“ importēto mašīnu zemākajā-vidējā klasē; par to nobalsoja 27.3% no gandrīz 110,000 žurnāla “Auto, Moto und Sport” lasītājiem.

“Automotive News Gada konceptauto” balvu pasniegšanas ceremonija Alfa Romeo Brera notika Detrotā, 8. janvārī, Autoweek Dizaina Foruma laikā COBO centrā (2003. gada Ziemeļamerikas starptautiskā autošova norises vieta). Pasākumā piedalījās vairāk nekā 700 pārstāvji no pasaules vispazīstamākajām autobūves firmām un nozīmīgākajiem auto medijiem.

Šī prestižā balva seko lielajiem panākumiem un citām starptautiskām balvām, kuras Alfa Romeo Brera ir saņēmusi savā nepilnu gadu ilgajā vēsturē. Tā debitēja Ženēvas autošovā 2002. gadā un saņēma “Labākā Šovā” titulu, kuru pasniedza žurnāls Autoweek. Par “Labāko šovā” tā kļuva arī Prototipu kategorijā Elegances konkursā Villa d'Este.



Divu kategoriju balvas Alfa Romeo Brera izpelnījās 2002. gada Bibendum Challenge pasākumā, tostarp titulu „Viena no viselegantākajām pasaulē”. Savukārt, pasākumā Super Car Rally 2002 no Parīzes uz Montekarlo Brera tika nosaukta par “Visvaldzinošāko automašīnu”. Alfa Romeo Brera pamatoti kandidē uz Automobilia balvu “Visskaistākā automašīna pasaulē”.

Šī konceptauto dizainu ir veidojis Giorgio Guigiaro; tas ir perfekts sportiskuma, elegances un tehnisko iespēju apvienojums. Tai piemīt visas labākās Alfa Romeo īpašības. Breras stilu pārņems arī coupé jaunā līnija, kura aizvietos Alfa 156 jau 2005. gadā. Runājot par 156 modeli, ir jāpiebilst, ka tas ir saņēmis ne mazāk par 36 (!) starptautiskiem tituliem – sākot no “Gada mašīna” 1998 gadā, “Eiropas 1998. gada auto”, “Best Compact Executive 1998” un “Mašīnas, kuras es izvēlos 2000”.

No Alfa Romeo Brera pie 147

Pievilcīgs stils, lielisks temperaments un izcilas tehnoloģijas – tās ir priekšrocības, kuras ir ļāvušas Alfa 147 iegūst plašas sabiedrības simpātijas. Kvalitāte, stilīgs, labi izstrādāts salons un ērts, labi saprotams elektronikas un automātikas ierīču iekārtojums. Šīs ir īpašības, ar kuru palīdzību Alfa Romeo pavisam nesen ir saņēmusi dubultu atzinību.

Šī gada februārī jau trešo gadu pēc kārtas Quattroruote lasītāji piešķīra tai “mašīna, kuru es izvēlos” titulu vidējo un mazo automašīnu kategorijā. Par vēlamāko to nosauca 31.7% no 60,000 dalībniekiem – konkursā, kuru katru mēnesī rīko auto speciālisti. Un nevar nepamanīt, ar kādu pārsvaru mašīna apsteidza savus tuvākos konkurentus – franču autoražotājus, kuri ieņēma otro un trešo vietu ar attiecīgi 10.3% un 8.7% balsu.

Vācijā Alfa 147 ieguva vēl vienu svarīgu titulu – trešo gadu pēc kārtas -, kļūstot par “Labāko automašīnu“ importēto mašīnu zemākajā-vidējā klasē; par to nobalsoja 27.3% no gandrīz 110,000 žurnāla “Auto, Moto und Sport” lasītājiem'.

Šie divi apbalvojumi, kuri pievienojas jau 21 Alfa 147 iegūtajam starptautiskajam titulam. Starp tiem ir tādi tituli, kā “Labākā 2001. gada automašīna”, “Zelta Stūre 2000”', “Eiropas 2001. gada automašīna” (uzvarētāju noteica 8 Eiropas žurnālu lasītāji) un “Trophées du design 2000”. Un laika posmā no 2000. Līdz 2002. Gadam šis modelis ieguva vairākus apbalvojumus Japānā, Argentīna un Brazīlijā. Piemēram, Brazīlijā Alfa 147 Selespeed tika apbalvots kā “Labākā 2002. gada importētā mašīna Brazīlijā”.

iAuto // AutoTorino

 
Visi komentāri
 
67170. viesis 4.marts 2003 0:15
0 0 Atbildēt

Nee, veelreiz paarliecinaajos, ka Brera rulz... Protams, ir dazhi dizaina elementi kas man netiik, bet kopumaa - rulz! :)

67217. viesis 4.marts 2003 9:02
0 0 Atbildēt

Tak šāda infa jau bija

67220. viesis 4.marts 2003 9:10
0 0 Atbildēt

cereesim, ka fiat un gm bosi nenoljurinaas brera projektu un tomeer novediis liidz razhoshanai.

67258. viesis 4.marts 2003 9:45
0 0 Atbildēt

Nav slikti...

67325. viesis 4.marts 2003 12:02
0 0 Atbildēt

manuprāt, ilgi marinē to breru, cik ilgi vēl jāgaida, kad sāks ražot?

67404. viesis 4.marts 2003 15:41
0 0 Atbildēt

Tak nevar būt ka šo dizainu ir radījuši tie paši, ka Fiat Stilo? Cik zinu pēdējos gados italdesign un pininfarina taču nestrādā ar ar Alfām...

67417. viesis 4.marts 2003 16:47
0 0 Atbildēt

tieši pēdējos gados alfas atlaižot savus dizainerus, kas tagad strādā SUBARU un SEAT sākusi sastrādāties atkal ar vecajiem draugiem

67460. viesis 4.marts 2003 22:22
0 0 Atbildēt

Kamēr Auto Torino un viņu serviss kas ir pieņēmis kodētu nosaukumu Ervo un Ko nemainīs savus ātrumus pasūtīto rezerves daļu piegādē,itāļu autiņiem Latvijā nespīd nekas vairāk par exotisku mašīnu statusu.

Gaidīt pasūtījumu vienu mēnesi,kad ir solītas divas nedēļas,un pēc tam detaļu vietā saņemt textu: šoreiz itāļi nav daudz ko atsūtījuši.Tas sāk besīt.

Man pie X,ka tā neesot servisa vaina,tipa Torino pasūtot,bet septiņus gadus atpakaļ VW daļas no Doičiem atnāca nedēļas laikā.Lai nu Kulbergs autožurnālā bīda textus ka nu viņš mainīšot Fiat imidžu Latvijā.Neticu ka viņš to spēs,kamēr netiks sākumā sakārtotas lietas ar kvalitatīvu un imidžam atbilstošu,lētu(pašlaik 15 ls normostunda) cenu servisā,ātru rezerves daļu piegādi,un kaut vai to,lai servisa pieņemšanā kāds arī sēdētu uz vietas nevis parādītos pēc 5-10 min.

MAŠĪNU PĀRDOŠANAS RĀDĪTĪĀJI SĀKAS AR ŠĪS MARKAS SERVISA UN DETAĻU PIEEJAMĪBU, APKALPOŠANAS KULTŪRU UN ĀTRUMU! To nu lūdzu atceraties Kulberga un Vorobjova kungi!

67680. viesis 5.marts 2003 16:32
0 0 Atbildēt

tas īpatnējākais ka tie servisi visi tādi

man te vajadzēja vienu s.... Latvijā nav, Tallinā nav , Viļņā nav atšķirība bija tikai termiņos Latvijā un Igaunijā - mēneša laikā , Lietuvā 2 dienās, bet 2 x dārgāk, paziņas no Vācijas atsūtīja 4 dienās pa to pašu cenu ko Rīgā (ieskaitot ceļa izdevumus)

77758. viesis 8.maijs 2003 21:11
0 0 Atbildēt

FIAT ir vistitulētākais kā GADA AUTO, un tajā pat laikā nu neiet šamajam. Par dizainu jāsaka godīgi - bieži itāļu labākajās tradīcijās, bet viss pārējais pret dzīves īstenību nu nevelk...

P.S. BMW nekad nav ieguvis nomināciju GADA AUTO. Pēc izstādes apmeklējuma esmu vīlies jaunajā Megane - prastas plastmasas smaka+ nekvalitatīva montāža (vienīgais modelis , kuram izstādes laikā bija nokritušas pedāļu gumijas uzlikas, kuras pārstāvis pēc aizrādījuma nevis uzlika atpakaļ bet pastūma zem sēdekļa) un vēl utjp....

77763. viesis 8.maijs 2003 21:46
0 0 Atbildēt

nu nezin'... es ir pabraukaajis te ar alfinju nesen - totaali samiileejos shitai mashiinaa... patieshaam!

77764. viesis 8.maijs 2003 21:47
0 0 Atbildēt

robchix, Tev ir nepreciiza info gadiijusies! biku iebrauci auzaas...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti