Lielus starptautiskus panākumus šī gada pirmajos divos mēnešos piedzīvojušas Alfa Romeo 147 un Alfa Romeo Brera. Alfa Romeo Brera kļuva par pirmo mašīnu pasaulē, kura ieguvusi “Automotive News Gada konceptauto” balvu uzreiz divās kategorijās “Labākais ārējais dizains” un “Gada labākais konceptauto”.
Alfa Romeo 147 saņēma Quattroruote lasītāju piešķirto titulu “mašīna, kuru es izvēlos” vidējo un mazo automašīnu kategorijā. Savukārt Vācijā Alfa 147 ieguva vēl vienu svarīgu titulu – trešo gadu pēc kārtas -, kļūstot par “Labāko automašīnu“ importēto mašīnu zemākajā-vidējā klasē; par to nobalsoja 27.3% no gandrīz 110,000 žurnāla “Auto, Moto und Sport” lasītājiem.
“Automotive News Gada konceptauto” balvu pasniegšanas ceremonija Alfa Romeo Brera notika Detrotā, 8. janvārī, Autoweek Dizaina Foruma laikā COBO centrā (2003. gada Ziemeļamerikas starptautiskā autošova norises vieta). Pasākumā piedalījās vairāk nekā 700 pārstāvji no pasaules vispazīstamākajām autobūves firmām un nozīmīgākajiem auto medijiem.
Šī prestižā balva seko lielajiem panākumiem un citām starptautiskām balvām, kuras Alfa Romeo Brera ir saņēmusi savā nepilnu gadu ilgajā vēsturē. Tā debitēja Ženēvas autošovā 2002. gadā un saņēma “Labākā Šovā” titulu, kuru pasniedza žurnāls Autoweek. Par “Labāko šovā” tā kļuva arī Prototipu kategorijā Elegances konkursā Villa d'Este.
Divu kategoriju balvas Alfa Romeo Brera izpelnījās 2002. gada Bibendum Challenge pasākumā, tostarp titulu „Viena no viselegantākajām pasaulē”. Savukārt, pasākumā Super Car Rally 2002 no Parīzes uz Montekarlo Brera tika nosaukta par “Visvaldzinošāko automašīnu”. Alfa Romeo Brera pamatoti kandidē uz Automobilia balvu “Visskaistākā automašīna pasaulē”.
Šī konceptauto dizainu ir veidojis Giorgio Guigiaro; tas ir perfekts sportiskuma, elegances un tehnisko iespēju apvienojums. Tai piemīt visas labākās Alfa Romeo īpašības. Breras stilu pārņems arī coupé jaunā līnija, kura aizvietos Alfa 156 jau 2005. gadā. Runājot par 156 modeli, ir jāpiebilst, ka tas ir saņēmis ne mazāk par 36 (!) starptautiskiem tituliem – sākot no “Gada mašīna” 1998 gadā, “Eiropas 1998. gada auto”, “Best Compact Executive 1998” un “Mašīnas, kuras es izvēlos 2000”.
No Alfa Romeo Brera pie 147
Pievilcīgs stils, lielisks temperaments un izcilas tehnoloģijas – tās ir priekšrocības, kuras ir ļāvušas Alfa 147 iegūst plašas sabiedrības simpātijas. Kvalitāte, stilīgs, labi izstrādāts salons un ērts, labi saprotams elektronikas un automātikas ierīču iekārtojums. Šīs ir īpašības, ar kuru palīdzību Alfa Romeo pavisam nesen ir saņēmusi dubultu atzinību.
Šī gada februārī jau trešo gadu pēc kārtas Quattroruote lasītāji piešķīra tai “mašīna, kuru es izvēlos” titulu vidējo un mazo automašīnu kategorijā. Par vēlamāko to nosauca 31.7% no 60,000 dalībniekiem – konkursā, kuru katru mēnesī rīko auto speciālisti. Un nevar nepamanīt, ar kādu pārsvaru mašīna apsteidza savus tuvākos konkurentus – franču autoražotājus, kuri ieņēma otro un trešo vietu ar attiecīgi 10.3% un 8.7% balsu.
Vācijā Alfa 147 ieguva vēl vienu svarīgu titulu – trešo gadu pēc kārtas -, kļūstot par “Labāko automašīnu“ importēto mašīnu zemākajā-vidējā klasē; par to nobalsoja 27.3% no gandrīz 110,000 žurnāla “Auto, Moto und Sport” lasītājiem'.
Šie divi apbalvojumi, kuri pievienojas jau 21 Alfa 147 iegūtajam starptautiskajam titulam. Starp tiem ir tādi tituli, kā “Labākā 2001. gada automašīna”, “Zelta Stūre 2000”', “Eiropas 2001. gada automašīna” (uzvarētāju noteica 8 Eiropas žurnālu lasītāji) un “Trophées du design 2000”. Un laika posmā no 2000. Līdz 2002. Gadam šis modelis ieguva vairākus apbalvojumus Japānā, Argentīna un Brazīlijā. Piemēram, Brazīlijā Alfa 147 Selespeed tika apbalvots kā “Labākā 2002. gada importētā mašīna Brazīlijā”.
iAuto // AutoTorino
Nee, veelreiz paarliecinaajos, ka Brera rulz... Protams, ir dazhi dizaina elementi kas man netiik, bet kopumaa - rulz! :)