Reidā pie gājēju pārejām soda 57 vadītājus 50

 
21.marts 2002 13:11

Beidzot arī kaut kas notiek! Ceļu policija trešdien Rīgā veikusi reidu, kura laikā tika kontrolēts, kā tiek ievēroti gājēju pāreju šķērsošanas noteikumi.

Reida laikā par gājēju pārejas šķērsošanas noteikumu neievērošanu tika aizturēti 57 vadītāji. 26 aizturēšanas gadījumos tika sastādīti administratīvā pārkāpuma protokoli, bet no 31 vadītāja soda nauda tika iekasēta uz vietas bez protokola sastādīšanas. Skumji ir tas, ka CP uzreiz metas sodīt visus pārkāpējus. Iespējams, labāku rezultātu (nevis sodu kvīšu kaudzi) varētu iegūt vismaz vienu reizi - brīdinot un atgādinot, ka CSN ir jāievēro... Tāds "brīdinātais" vadītājs pie nākošās pārejas apstātos nevis tāpēc, ka bail no soda, bet gan tāpēc, ka tas ir jādara! Nesaprotami ir tas, ka CP dara visu uz savu roku un mēdiji, kas tieši varētu palīdzēt šīs problēmas izskaidrošanā un risināšanā, netiek pielaisti... Piemēram, iAuto redakcija šīs ziņas saņem tikai no ziņu aģentūrām, bet tas gan būtu CP preses dienesta darbs. Jau ziņojām par iekšlietu ministra Mareka Segliņa trešdien parakstīto rīkojumu pievērst lielāku uzmanību gājēju tiesību ievērošanai uz gājēju pārejām. Nākošnedēļ iAuto, sadarbībā ar citiem mēdijiem un CSDD, sāks "likt" lielu akcentu uz gājējiem un pārejām, apskatot šo problēmu no abām pusēm. iAuto//BNS
 
Visi komentāri
 
17490. viesis 21.marts 2002 13:28
0 0 Atbildēt

Pareizi, ka liek maksāt. Kad pārkāpumi pārsvarā tiks izdarīti aiz neuzmanības, tad arī varēs brīdināt, bet kamēr tas notiek aiz nihilisma, stulbuma, iedomīguma, idiotisma, tikēr ir jāsoda. Un vēl sodi jāpalielina un vairāk jāsoda. Jātaisa slepņi, jābildē utt. Džentelmeņu metodes cīņā ar slimiem cilvēkiem nepalīdzēs.

17491. viesis 21.marts 2002 13:32
0 0 Atbildēt

Nevaru piekrist. Ar šādām metodēm jau policija ir nonākusi tur, kur tā šobrīd atrodas ... tautas apziņas pašā pēdējā vietā, ja ne vēl zemāk. Cilvēkus "krata", kad tie ierauga policistu. Un ar šiem slēpņiem policija tikai pazeminās savus reitingus. Policijai vajadzētu "pietuvoties" tautai, jo vismaz citās valstīs tā ir iedzīvotāju aizstāvis nevis tikai soģis.

17497. viesis 21.marts 2002 13:46
0 0 Atbildēt

es piekritu tam ka jaciena vienam otru, bet ne jau vienmer ir tie autovaditaji tie sliktie, ari gajedi taisa dadus "sudus" un vel uz tevi skatas ka uz noziedznieku, a shis redz ir izdomajis 5 metrus talak no gajeju parejas skersot ielu vai vienkashi uznemis pashnavnieka trajektoriju pa bracamo ielas dalu!

17498. viesis 21.marts 2002 13:52
0 0 Atbildēt

Pag, bet, piemeeram, arii Rumbulaa ir kaut kaadas mistiskas gaajeeju paarejas, kaut arii atljautais aatrums ir 70 ,taatad, ja gadiijumaa tur kaads gaajeejs iedomaajas iet paari, man jaaspiezj "pa meemajiem", pat ja aizmguree brauc vesela virtene citu vadiitaaju?

17501. viesis 21.marts 2002 14:11
0 0 Atbildēt

pirms meenesha biju viesojies zviedrijaa. tur laikam ir ljoti bargi sodi par gaajeeja nepalaishanu paari gaajeeju paarejai. taapeec paarvietoties kaajaam tur ir baigaa bauda. biju pieradis pie taa un kad braucu maajaas tad gandriiz paliku igaunijaa, kur probleema uz gaajeeju paarejaam ir taada pati kaa latvijaa.

bet buutu jaasit shitie stulbi kapishonu gaajeeji, kuri paarvietojas nepiemeerotaas vietaas, bez galvas groziishanas pa labi un par kreisi. stulbaakais ir tas, ka parasti tie ir kaut kaadi penshi, kuriem ir gruuti ieliist tunelii.

kameer nebuus nostabilizeejusies sisteema:

sodiit vadiitaaju par gaajeeja nepalaishanu paari gaajeeju paarejai

un sodiit gaajeeju, par celja shkeersoshanu tam neparedzeetajaa vietaa,

mees staaveesim uz vietas.

17503. viesis 21.marts 2002 14:17
0 0 Atbildēt

viesim 2002-03-21 13:52:23

tuvojoties GP, nomet gāzi no 70+10 uz 70, 70-10 un pavēro, kas notiek aiz tevis. Redzot tevi vairākkārt piebremzējam, arī aizmugurējie piebremzēs un būs gatavi, ja liksi pa mēmajiem.

Nevajag radīt problēmas, kur to nav. Ja pa doto ceļu brauc pirmoreiz, tad nevajag vafeļoties, spaidīt stereo bet uzmanību veltīt ceļam. Ja šādi nepamanīsi luxaforu un pārmauksi pār sarkano, neviens CP tevī pat neklausīsies ka nepamanīji, ne ?

17513. viesis 21.marts 2002 14:46
0 0 Atbildēt

Tātad atkal cīnamies ar sekām nevis cēloņiem! Ja gājēji cienītu autovadītājus, tad arī autovadītāji cienītu gājējus. Man noriebušies pa ielu visos virzienos skraidošie "neaizskaramie" gājēji! CP vajag tramdīt tos un tad čakarēt autovadītājus par pārēju neievērošanu. %$^%#^*%

17517. viesis 21.marts 2002 14:59
0 0 Atbildēt

Saliidziniet, cik biezji gaajeeji paariet ielu pie sarkanaas gaismas un cik biezji pa sarkano brauc autovadiitaaji.... un tad lamaajiet autovadiitaajus par "kultuuras truukumu" ...

17524. viesis 21.marts 2002 15:23
0 0 Atbildēt

vzinis

Nevajag te kult salmus. Sāc no sevis un nefilozofē. Neesi nekāds Dievs tas Kungs, lai te izlemtu, kas tev būs jādara, kas nebūs. Pedantiski apstājies pie pārejām, aicini citus autobraucējus darīt tā pat un tad muldi par sliktajiem gājējiem. Tik pat labi, aizstāvot gājējus, varu izvirzīt šādu ultimātu - ja autovadītāji sāks cienīt gājējus, tad arī gājēji sāks cienīt autovadītājus. Bez tam. Pats droši vien arī esi gājējs, šad un tad. Jautājums. Vai tad, kad tu esi gājējs, tu cieni autovadītājus? NEKAD neej pār sarkano, VIENMĒR pārej ielu tikai pa gājēju pāreju? Ja nē, tad sāc ar sevi.

17536. viesis 21.marts 2002 15:41
0 0 Atbildēt

skolniek- es piekaashu gan tevi, gan policiju. paie veeleeshnas paies nedeella un visi rullees kaa ruleejushi.

Ja kaut kas nepatiik - pakaries.

17538. viesis 21.marts 2002 15:45
0 0 Atbildēt

Nu ej un piekās. Tikai nebrīnies, ka tevi kāds piekāš. Vai putns uzliek uz galvas. Putni nemīl kretīnus. Un visi nerulēs. Reizēm starp kretīniem tomēr parādās arī pa kādam normālam cilvēkam.

17540. viesis 21.marts 2002 15:49
0 0 Atbildēt

tipa skloniek? :DDDDD

17541. viesis 21.marts 2002 15:51
0 0 Atbildēt

skolniek:

CP ir dranki! Iemesls vienkāršs - soda tos, kurus vieglāk sodīt, nevis visus vainīgos! Kad izlasīšu, ka dienā sodīti 50auto vadītāji un 50 gājēji, tad OK! Bet tagad - CP - dranki!

17542. viesis 21.marts 2002 15:52
0 0 Atbildēt

Uzskatu, ka vainigi un nekaunigi ir gan gajeji, gan ari auto vaditaji! Besi ara visi tie atsaldetie kas velkas uz tramvaju pieturam kamer tramvajs vel nav apstajies! Pamegini sabraukt kaut vienu un tad shaize bus reala, jo pieradit, ka tramvajs nebija apstajies 100 punkti neizdosies. Un tas debilas vecenes kuras velakas pie tirgus pari ielai zem kuras ir tunelis vispar ir amx idiotisms. Zel sist masinu, jo no tadas jau neko nepanemsis ari tiesas cela!

Bet vaditaji ari varu but mazliet pieklajigaki. Un tiesa, ja reiz esat pieklajigi uzmaniet savu aimugurejo bamperi un bagaznieku, jo ne visi medz piebremzet pirms "zebras"!

17544. viesis 21.marts 2002 15:54
0 0 Atbildēt

Mati - pameegini to iestaastiit skolniek am! :)

17545. viesis 21.marts 2002 15:55
0 0 Atbildēt

Skolniek, vai nu Tu esi a) provokators, kurš pārstāv pats labāk zini ko vai arī b) galīgākais ****** (šeit vari ievietot kādu sev pazīstamu vārdu par cilvēku, kas no dabas nedaudz apdalīts). Turpmākais atkarībā no izvēlētā varianta ... :)

17546. viesis 21.marts 2002 15:56
0 0 Atbildēt

vai CP darbinieks (KABINETA)

17551. viesis 21.marts 2002 16:06
0 0 Atbildēt

es te bishki palasiijos Skolniek tavs piegaajiens ir paaraak radikaals, piekriitu Burbulim.

Varu dereet ka 50 gadiijumos vaina nebija viennoziimiiga un tikai taadeell ka policistiem ir neierobezzota patvalla neviens nestriidas pretii.

Pamats- Csn teikts jaadod cellsh, ja gaajeejs ir uz brauktuves. cella nedoshana ja gaajeejs ir spiests mainiit ieshanas virzienu vai ieshanas aatrumu.

P.S. shie spontaanie 57 gadiijumi neatrisinaas probleemu, tikai kaarteejo reizi nokaasa naudu neaizsargaataajiem.

Es domaaju, ja katram vadiitaajam liidzi buutu Dzzerinnsh te varbuut buutu tikai 7 sodi.

17556. viesis 21.marts 2002 16:09
0 0 Atbildēt

MATI un pārējie.

Nav runa par to kurš te tāds, ne tāds, vai labāks vai sliktāks. Runa ir par to, ka likuma neievērošanai NAV atrunu. Arī tas, ka CP ir dranķi neder. Likums jāievēro vienalga. Pie tam, vismaz 90% CSN pārkāpumi tiek izdarīti aiz iedzimtas sulbības, nihilisma un kretīnisma. Bez tam pārmetums tantiņām nav īsti vietā. Cilvēki nav kurmji, viņi pa pazemi nepārvietojas (normālos apstākļos). Pārmetumi būtu adresējami pilsētplānotājiem.

Burbulis:

Kapēc gan tā? Neesmu ne provakators, ne arī *****. Vienkārši uzskatu, ka katram ir jāsāk ar sevi un tikai pēc tam jārāda uz citiem ar pirkstu. Neticu, ka šejienas lielie taisnības meklētāji paši tik pedantiski ievēro visas tās lietas par kurām citiem pārmet. Neticu.

17557. viesis 21.marts 2002 16:14
0 0 Atbildēt

bedo: vienalga nespēju saprast kapēc sodītie ir "neaizsargaataakie"???? Man autoskolā Tretjakovs mācīja, ka autovadītājs pēc būtības ir potenciāls noziedzinieks ņemot vērā nejaušību iespējamību un statistiku. Principā viņam piekrītu. Bet saki man, kur ir problēma? Vai tiešām to gājēju palaist ir tik grūti? Piebremzēt, nemaukt uz 70?

17559. viesis 21.marts 2002 16:16
0 0 Atbildēt

skolniek- par to likumu utt. aizbrauc uz Basteja bulvaari pie briviibas piemineklla un paskaties cik tur ir gaajeeju un cik plata paareja= gandriiz visus kas tur brauc var sodiit par cella nedoshanu ( kameer vienu laid otrs jau ir pie saaniem) un tavupraat situaacija ir normaala?

Kad riigas domes satiksmes departaments beigs nnirgaaties par vadiitaajiem tad manupraat vareetu prasiit arii kultuuru ciennu utt.

17561. viesis 21.marts 2002 16:21
0 0 Atbildēt

Nu labi. Piekrītu, ka mans pirmais komentārs par to sodīšanu bija pārāk radikāls.Vaiāk gan man tas morālais apspekts uztrauc. Tipa, par mani ņirgājas (lai gan ja tā konkrēti paprasa, tad tā ņirgāšanās ir aiz ausīm pievilkta), es, tipa, tagad močīšu uz nebēdu. Tīņu domāšana.

Par Basteja bulvāri. A ko Tu iesaki? Kāds tur ir reiz sodīts?

17563. viesis 21.marts 2002 16:22
0 0 Atbildēt

lai nebuutu taa kaa tev teic Andris Tretjakovs vajag sakopt satiksmes organizaajijas liidzekklus, veikt izgliitoshanu kampannu veidaa vai kaa savaadaak( izgliitot gan vienu gan otru), veidot modernas paarejas- atdalot gaajeeju pluusmu (manis mineetajaa vietaa) vainu laikaa vai telpaa un neviens nebuu potenciaalaa slepkava.Bet tagadeejaa situaacijaa gribeetu redzeet kaa tu shkeersotu gaajeeju paareju uz Basteja bulvaara bez csn paarkaapuma

17566. viesis 21.marts 2002 16:28
0 0 Atbildēt

par to nnirgaashanos- iedomaajies situaaciju- nakts, liist tu brauc pa daleeji apgaismotu ielu, kurzemes prospekts aareejais loks vienaa briisii ir triis paarejas peec kaartas, kustiibas aatrums 50 km/h tad lai garanteetu droshiibu uz paarejaam jaabrauc uz 30, kaut gan pietiek normaali apgaismot lai var redzeet no lielaakaa attaalum.

Galvenaa doma zinot cilveeka buutiibu ka gribaas (tieshas briesmas neredzot) aatraak noklluu maajaas ir taada situaacija tik apdziivotaa vietaa.

17568. viesis 21.marts 2002 16:30
0 0 Atbildēt

bedo: pastāsti ko vairāk par modernajām pārejām. kā tas ir atdalīt to plūsmu vai laikā vai telpā? Konceptuāli piekrītu, ka vajag visu ko sakopt. Bet vienalga, sakoptības trūkums nav un nevar būt par attaisnojumu rupjībai un kretīnismam. Nezini kas tas ir? Aizej un pamēģini pāriet Brīvības ielu Teikā pa gājēju pāreju. Nesen notestēju. Arī taures visā to daiļumā dabūju dzirdēt.

17571. viesis 21.marts 2002 16:43
0 0 Atbildēt

mana pieeja vienkaarsha paskatoties pasaulee piennemto praksi, pie konkreeta lieluma gaajeeju un transp.liidz. pluusmas attdaliit laikaa uzstaadot reguleejamu gaajeeju paareju ( pareizi apriikojot ar luksaforiem) vai veidojot augshzemes vai apakhzemes paareju. teikaa buutu veelams pat viadukts.

P.S. nevienaa attiistiitaa valstii ja cellam ir triis braukshanas joslas katraa virzienaa neuzstaada nereguleejamas gaajeeju paarejas arii taa ir satiksmes organizeetaaju bezatbildiiba.

17573. viesis 21.marts 2002 16:49
0 0 Atbildēt

CSN un to ievērošana nav pašmērķis, bet gan kā palīglīdzeklis organizēt kustību, lai savā galapunktā nonāktu visi satiksmes dalībnieki. Problēma ir tā, ka šajā procesā (satiksmē un tās regulēšanā) iesaistītie brīžiem nodarbojas ar vairāk vai mazāk destruktīvu rīcību. CP pilda soda naudu plānu vietās, kur bīstamība ir tuvu 0, bet $ ir viegli iekasējama (tiesa pēdējā laikā ir daudzreiz novērotas arī pozitīvas aktivitātes), gājēji slāj kad un kur iegribas un pats sliktākais, ka aiz rokas velk līdzi savus bērnus, iauto redaktors rīko mini dragreisus un pukojas uz sievietēm, bet dažs piedāvā gandrīz visus "nosaut".

to Skolniek - piekrītu, ka jāsāk ir ar sevi un daudzkārt esmu pārbaudījis, ka pašam noskaņojums uzlabojas, ja smaidošas gājējs pamāj ar roku pēc ielas šķērsošanas (pirms to daru gan vienmēr cenšos izvērtēt apkārtējo situāciju, jo ir pieredzēti arī nelieli crash no citu līdzbraucēju puses, kuri ignorē noteikumus).

17577. viesis 21.marts 2002 16:56
0 0 Atbildēt

Skolniekam- par to ka vadiitaaji ir neaizsargaati- tram trol parkam ir juristi utt tos nekad neviens policists nesoda, autobusu parkam pat kaut kaadz satiksmes departaments, kas izskata avaarijas utt, taksobusiem policijaa jumts, bet vadiitaajiem tevi nosodiija taatad taa vajadzeeja un viss.

17578. viesis 21.marts 2002 16:59
0 0 Atbildēt

kuraa vietaa ir tie stihiski skraidoshie gaajeeji Rīgā??? sajuuta taada ka juus runaajat par kaadu citu pilsteetu! nu ir jau dazhi aapsiishi, bet ne jau nu taa kaa te tiek aprakstiits. esiet nu raami. vispaar smiekliigi kaa zemu lidojoshie jaunieshi atkal ir apgriezushi visu kaajaam gaisaa,- tipa akcija lai vadiitaaji laistu gaajeejus - tagad sanaak ka cuukas gaajeeji vainiigi- zigzagveidaa skraida pa pilseetu, neskataas uz mashiinaam, lien pie tramvajiem(ko nez tur tiem vajag?) paaraak leenu skjeerso krustojumu, pirms gaajeeeju paarejaam nestaav un pirms ieshanas paari 5 minuutes nevicina sarkanu karogu. labdien.

17579. viesis 21.marts 2002 17:10
0 0 Atbildēt

burbulis:

Varu vēl pievienot sliktajiem piemēriem. Vakar biju uz gospeļu koncertu kongresu namā. Mašīnu novietoju pazemes autostāvietā, lēti un ērti. Pēc koncerta skaidrs, ka nebiju viens tāds un pazemes autostāvietā pie izbrauktuves izveidojies sastrēgums. Paskatījos kapēc. Nu tad lūk. Cilvēki iekāpj mašīnā, piebrauc pie kases, izkāpj ārā, iet stāv rindā, samaksā un tad tikai brauc. Tas ir OK. Protams, nevar gribēt, ka cilvēkam būs pietiekami daudz prāta aiziet samaksāt un tad braukt ārā. Tomēr galvenie sastrēguma taisītāji bija tie, kas mašīnas pie kases lika kā pagadās, tikai ne tā, lai tie, kas jau samaksājuši tiktu garām. Es vienam tādam pat uzpīpināju un pa logu pateicu, ka var tak arī nolikt auto tā, lai citi tiek garām. Atbilde bija skaidrā latviešu valodā - pagaidīsiet. Nu lūk. Kamēr būs tāda attieksme - es tas lielais, man pofig, kura sakņojas vienkāršā kretīnismā, tikmēr arī būs tāds bardaks uz ielām. Tas ir pamatu pamats. Satiksmes organizācijas īpatnības jau patiesībā ir sekundāras, lai arī ne mazāk svarīgas.

17580. viesis 21.marts 2002 17:14
0 0 Atbildēt

Latvijas autobrauceeju probleema ir taa, ka lielaakaa dalja no vinjiem pilniigi NEANALIZEE situaaciju uz celja, nepadomaa ne mirkli uz priekshu, kas var notikt - tik mauc. Nevar tak kaut cik pakustinaat smadzenes, jo braukshana ir relakseeshanaas! Daudzaas muljkjiigaas avaarijas, kaa distances neieveeroshana, ir jau sekas. Taam visaam elementaars iemesls, vadiitaajs ignoree to ka prieksheejais auto var arii negaidiiti bremzeet.

Tas viss principaa ir saistiits ar vispaareejo izgliitiibas liimeni valstii, kur skolaas ljoti uzmanaas, lai nabaga skolnieki "nepaarpuuleetu" smadzenes, jo njemam piemeeru no Eiropas. Ko taadaa veidaa izaudzina - sliimestus, slinjkus un *******istus no kuriem peedeejie veel ieguust tiesiibas.

Tas pats arii attiecaas uz gaajeejiem, jo lielaakaa dalja nemaz nezin satiksmes noteikumus, kur nu veel tos ieveero. Lai gan tie principaa visi ir logjiski, tik un taa, gaajeejs speras paari ielai neskatoties un nepadomaajot ne mirkli!!

Taa kaa laikam vien buus jaagaida uz vispaareeju materiaalo un kulturaalaa liimenja celshanos valstii, neko citu sheit nepadariit!

17582. viesis 21.marts 2002 17:27
0 0 Atbildēt

Kanibaals-

Ar to distances ievērošanu nav tik vienkārši, jo tiklīdz tā atbilst komforta līmenim, tā kāds viņā mēģina ielīst. Cita lieta ir, ka cilvji nesaprot, ka mitrs ceļa segums atšķiras no sausa un ap 0 grādiem ūdens mēdz sasalt.

skolniek- tā stāvvieta ir projektēšanas marasms, toties blakus uz ielas, kur agrāk varēja stāvēt tagad tas ir aizliegts.

popo - 2x dienā izbraucot pa pilsētu es sastādīšu tik garu pārkāpumu sarakstu, ka ja par katru gadījumu pierēķināsim atbilstošo sodu (sākot no vienkāršas CSN ignorēšanas, kas dažreiz nevienam netraucē un var tikt neskaitīta līdz avārijas situācijas izraisīšanai) naudu es būtu gatavs bez problēmām sakārtot un salabot ievērojamu satiksmei paredzēto platību.

17585. viesis 21.marts 2002 17:41
0 0 Atbildēt

burbulis:

Manis aprakstītajā gadījumā projektēšanas vaina ir minimāla. Vairāk gan autobraucēju kretīnisms un acis pakaļā.

17586. viesis 21.marts 2002 17:49
0 0 Atbildēt

burbulis - piekrītu, nākošo akciju vajadzētu rīkot par distances ievērošanu, manuprāt tā ir lielāka problēma nekā braukšana pa labo malu - ko tagad rīko CSDD un pietam tā ir aktuāla tieši pilsētā. Varbūt kļūdos, bet man tas traucē vairāk.

17587. viesis 21.marts 2002 18:00
0 0 Atbildēt

jūs pamēģiniet Vangažos pāriet pār gājēju pāreju, kas iet pāri visai Pleskavas šosejai, tas pats arī berģos, kur neregulējama gājēju pāreja ir uz šosejas, vot tās ir patiesi asas izjūtas;)

Venreiz gaju pāri un mašīnas apstājās, bet tas lielākoties bija tāpēc, ka bija dienas laiks un mūsu bija daudz.

Uz šīm pārejām mirst ļoti daudz gājēju, bet tik un tā neviens nav vēl neko darījis, lai kaut ko mainītu

uz vienu nedēļu bija 70 un 50 no rīgas puses braucot pirms Vangažu pārejas, menti pastāvēja, iekasēja naudiņas

tad zīmes palika, bet tika aizgrieztas tā lai braucot neredz:(

17617. viesis 22.marts 2002 9:32
0 0 Atbildēt

Un cik reiz tika sodīti gājēji, kas ielas šķērso "kā svētās govis"??? Necik! Tāpēc, ka a-vadītāju ir vieglāk izdrāzt, nekā gājēju!

17629. viesis 22.marts 2002 10:02
0 0 Atbildēt

Ir jāmaksā un jādomā paaugstināt sodi par gājēju pāreju noteikumu neievērošanu! Kad lasu, kā aprobežots 23 gadīgs džekiņš atrodoties alkohola reibumā nobrauc sievieti uz gājēju pārejas un par to viņam piespriež tikai 5 gadi nosacīti, kā policijas šefs notriez bērnu un aizmūk no notikuma vietas, tad man gribas viņus pašrocīgi pakārt aiz .....! Tas ir ārprāc, kas notiek uz gājēju pārejām. Neviens jau neaizdomājas par cilvēka dzīvības vērtību un sekām.

17633. viesis 22.marts 2002 10:06
0 0 Atbildēt

17635. viesis 22.marts 2002 10:09
0 0 Atbildēt

pirmkaart csdd buutu jaaparuupeejas lai gajeeju parejas buutu

kartiigi apziiimetas ar celaziimeem un tikau tad saakt sodiit

"neuzmaniigos"autovadiitaajus

17645. viesis 22.marts 2002 10:26
0 0 Atbildēt

Vai shai reidaa sodiija kaadu gaajeeju ???!!!

Cik izskataas bildee, tad gaajeeji neiet paari pa zebru, bet gan dur kur grib.

17647. viesis 22.marts 2002 10:28
0 0 Atbildēt

Bedo nav llaunais, bedo grib veerst Iauto uzmaniibu: vadiitaajs ir viens posms shajaa biistamajaa kkeediitee, varbuut vajadzeetu

1. aiziet uz riigas domes stiksmes departamentu un pajautaat ko vinni ir izdariijushi lai pareizi apriikotu paarejas, lai horizontaalie apziimeejumi notureetos visu gadu (lietojot plasmasiigos markkeejumus, nejau pirmo gadu satiksme tiek organizeeta, un vienai paarejai tas nav tik daargi), sakaartot ielas lai mazinaatu spriedzi vadiitaajos.

2.veerst arii gaajeeju uzmaniibu uz to pasaakumu

CENTRAALAIS JAUTAAJUMS, KAAPEEC VISS TIEK PRASIITS NO VADIITAAJA, BET PAAREEJIE VAR ATBILDEET-NAV NAUDAS, LAIKA, LIIST LIETUS NEKO NEVAR DARIIT??????????????????????????

17648. viesis 22.marts 2002 10:30
0 0 Atbildēt

P.S. PROTAMS AR VADIITAAJIEM ARII IR JAASTRAADAA.

17649. viesis 22.marts 2002 10:34
0 0 Atbildēt

Kas es bruacot kurstojumu kur luksofors man raada zaljo.. man priekshaa grib skriekt (cik nu var paskrtiet) pensionaarvecene... Ko lai dara taadaas reizees...

Es nenoslinkoju atveert logu un nolamaaties... un ko Juus domaajiet??? Vinja mani nosauca par idiotu... :)) ne jau par to ka es attaisiiju logu un uzbljaavu, bet part to ka es vinjai redziet braucu virsuu...

Pa seju taadiem gaajeejiem... un nepaskatiities ka taa ir sieviete/pensionars/cilveeks, ja par taadiem tos var nosaukt.... pariezaak jau pashnaavnieki...

17652. viesis 22.marts 2002 10:43
0 0 Atbildēt

UPENE:

Shii bilde gan laikam nav no taa reida, kad tika soodiiti gajeejii...

17669. viesis 22.marts 2002 11:42
0 0 Atbildēt

Visiem, kas vel nav sapratuši - šeit iet runa par autovadītāju kultūru UZ GĀJĒJU PĀREJĀM nevis citviet, kur gājēji pārkāpj noteikumus! Ja tiek notriekti gājēji uz "zebras", tas vairs nav normāli un nav pieņemamas vairs nekādas atrunas, ka gājējs ir idiots, vai neredzēju, u.t.t. Situācija ir tāda, ka gājējam ir tiesības šķērsot ielu uz "zebras" un viņš ar to rēķinās, ka viņu palaidīs, bet nekā - viņu izsmērē pa brauktuvi! Kurš šeit man grib oponēt? Šī gājēja vietā var gadīties bērns tavs, mans! Ko tad? Tos idiotus, kas notriec gājējus uz gājēju pārejām ir jātupina cietumā un bez žēlastības.

17672. viesis 22.marts 2002 11:46
0 0 Atbildēt

Speciāli bedo:

Vai ar zīmi nepietiek, lai pamanītu gājēju pāreju? Vai tev ir vajadzīgs speciāls mirgojošs apzīmējums? Kā tad tu krustojumos pārvietojies, kur ir zīmes dodiet ceļu, uz čuju? Šīs atrunas par krāsojumu, u.t.t. ir smieklīgas. Nevajag nesties pilsētā ar vid. ātrumu 100 km/h, tad pamanīsi visu, ko jāpamana.

17732. viesis 22.marts 2002 14:23
0 0 Atbildēt

TO JURONS- paskaties starptautisko pieredzi un tad bubini- varbuut vispaar kraasojumu nevajag, jo tu tachu visu labi redzi?

17759. viesis 22.marts 2002 16:43
0 0 Atbildēt

Pirms aptuveni astoņiem gadiem notriecu uz gājēju pārejas 13 gadīgu skuķi(pie VEFa strūklakām uz Ieriķu ielas), kura izskrēja no trol. pieturā stāvošā trol. priekšpuses un sķērsoja ielu pie sarkanās gaismas. Izvairīties no sadursmes neizdevās, uzsitu ar kreiso lukturi. Viss notika( ātrie, CP). Mani attaisnoja. Kad inspektoram jautāju vai vainīgo gājēju sodīs, saņēmu atbildi: mēs viņus parasti nesodam, jo viņi paši sevi jau ir sodījuši saņemot traumas. Interesanti gan! Es gandrīz sirmus matus dabūju un izpīpēju cigarešu mēneša normu, jo + visam, kamēr gaidīju CP, manu auto izd..za no mugurpuses cits auto. Ja mani būtu atzinuši par vainīgu varēju arī "iesēsties". Ar ko tad gājēji ir labāki vai privilēģētāki par šoferīšiem?!

18511. viesis 27.marts 2002 19:38
0 0 Atbildēt

pareizi tos gājējus, kas pārkāpj noteikumus vajadzētu pamatīgi izdrāst dirsā

18536. viesis 28.marts 2002 9:00
0 0 Atbildēt

Jaasaak ar d***aa d***anu no vadiitaajiem, tiem, kuri redzot pie paarejas staavam mashiinu, velk tai garaam, it kaa nekas nebuutu noticis. Rezultaataa gaajeejs raustaas kaapt uz paarejas, pat , ja vinju laizh, sekojoshi vieni laizh , citi p***ri nesaas garaam un finaalaa elementaars process "vadiitaajs piestaaj / gaajeejs paariet" ievelkas velns zin cik ilgi ...Lietuvaa draazh, draazh nezheeliigi un probleemu nav, turklaat ne jau allazh ir pilniigi jaaapstaajas :-(

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 5

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Velosipēda vadītāja apliecība – bērniem jau 10 gadu vecuma. Kā to iegūt? (+ VIDEO) 4

Bērniem, kas pārvietojas ar velosipēdu, nepieciešams nokārtot velosipēda vadītāja apliecību. Šāda apliecība vai augstākas kategorijas apliecība, piemēram, autovadītāja tiesības, nepieciešama arī pilngadīgām personām, kas pārvietojas ar elektroskrejriteni. Kā iegūt velosipēdista apliecību, un kā sagatavoties eksāmenam? Lasīt vairāk

 

Vidzemes šosejas un Ķekavas apvedceļa posmos palielinās maksimālo atļauto ātrumu 8

No šodienas atsevišķos Vidzemes šosejas (A2) un Bauskas šosejas Ķekavas apvedceļa (A7) posmos tiks palielināts maksimālais atļautais ātrums, aģentūru LETA informēja VAS "Latvijas valsts ceļi" (LVC). Lasīt vairāk

 

Ķīnas autotirgus – 2024. gada marta rezultāti un ražīgāko zīmolu TOP-10 2

2024.gada martā Ķīnā pārdoti 1,690 miljoni automobiļu, ar lielu atrāvienu dominējot vienam pašmāju zīmolam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti