"BMW" 5.sērijas jaunais modelis jau Rīgas ielās (+ foto) 28

 

BMW 5.sērija 2017 Foto: iAuto.lv

iAuto | 2.februāris 2017 16:31

"BMW" 5.sērijas jaunās paaudzes modeļa (G30) oficiālais tirdzniecības starts paredzēts 11.februārī. Acīmredzot tam gatavojas arī mūsu dīleri, par ko liecina iAuto.lv uzņemtās fotogrāfijas.

"BMW" 5.sērijas jaunās paaudzes modeļa (G30) oficiālais tirdzniecības starts paredzēts 11.februārī. Acīmredzot tam gatavojas arī mūsu dīleri, par ko liecina iAuto.lv uzņemtās fotogrāfijas.

BMW 5.sērija 2017 Foto: iAuto.lv

BMW 5.sērija 2017 Foto: iAuto.lv

BMW 5.sērija 2017 Foto: iAuto.lv

BMW 5.sērija 2017 Foto: iAuto.lv

BMW 5.sērija 2017 Foto: iAuto.lv

BMW 5.sērija 2017 Foto: iAuto.lv

BMW 5.sērija 2017 Foto: iAuto.lv

BMW 5.sērija 2017 Foto: iAuto.lv

BMW 5.sērija 2017 Foto: iAuto.lv

BMW 5.sērija 2017 Foto: iAuto.lv

BMW 5.sērija 2017 Foto: iAuto.lv

BMW 5.sērija 2017 Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
experc 2.februāris 2017 16:58
12 35 Atbildēt

Krieviem patīk. Domāju kāds Paša, Saša vai Gena to nopirks.

viskrieviskākais auto ir x5, bet 5.sēriju viņi arī mīl.

ReinisPaberzis 2.februāris 2017 17:15
18 3 Atbildēt

Ne tikai lielvalst pārstāvjiem patīk šis prestižās autobūves BMW ražotais auto. Pazīstu vairākus cilvēkus, kuri labprāt iegādātos šo auto. Arī es labprāt iegādātos šo auto, jo BMW ir mana mīļākā autobūves firma.

msh 2.februāris 2017 18:08
4 5 Atbildēt

Es domāju ka visi latvijas sapņotāji labprāt to mašīnu nopirktu, tā ka nebaidies, tu un tavi vairāki cilvēki nav izņēmums.

rt 3.februāris 2017 12:03
1 3 Atbildēt

X5 ir visamerikāniskākais BMW, jo tieši tur viņus ražo vislielākajā apjomā

Latvietis 4.februāris 2017 14:42
1 0 Atbildēt

Vispār Mercedes ir viskrieviskākais auto manos ieksatos, visi Krievu barigas braukā ar visadiem kabaniem un geļikiem.

ģerevņja 2.februāris 2017 17:08
27 37 Atbildēt

Treniņbikses komplektā vai par piemaksu?

ReinisPaberzis 2.februāris 2017 17:32
5 5 Atbildēt

Nevaru sagaidīt, kad beidzot būs iespēja doties izmēģinājuma braucienā ar šo lielisko auto. Tas ir BMW autobūves mākslas darbs. Tajā ir ieliktas visas BMW inženieru zināšanas. Kuras ir uzkrātas, jau no 1972.gada,kad dienas gaismu ieraudzīja pirmais 5.sērijas modelis. Šis modelis ieguva virsbūves apzīmējumu E12. Tas ātri vien kļuva par populārāko un pirktāko sedanu, savā segmenta grupā.

Jaunais 5.sērijas modelis ar virsbūves indeksu G30 ir, jau 7.paaudze prestižās autobūves BMW modelim.

Domāju, ka gūšu daudz pozitīvu emociju pēc brauciena ar šo auto.

es 2.februāris 2017 18:35
7 5 Atbildēt

Nu nepārspīlē, nepārspīlē.

Drīzāk būtu tā: Viņi kopš 1972. gada neko nav mainījuši (bija gluži labs modelis), tikai algojuši labākos inženierus, kas izdomātu ko skrūvēt klāt jau esošajiem agregātiem. Un tā ik 10 gadus jau pieskrūvētiem agregātiem galā pieskrūvē vel kādu agregātu. Viss tas tiek darīts ar mērķi attaisnot sākotnējo cenu, sarežģīt papildopciju sarakstu un nodrošināt rezerves daļu tirgu jau no auto pārdošanas brīžā.

Šo inženieru algošanas rezultātā, lai samazinātu pieaugušās izmaksas, dizaineri tika atlaisti. Turpmāk visi modeļi ir pilnīgi vienādi neatkarīgi no paaudzes. Savukārt modeļu izmēra izmaiņas tiek panāktas lietojot vienkāršu zoom funkciju Adobe Photoshop (es goda vārds nesaprotu kāpēc X3 = nozūmots X5. Man liktos neticami bezgaumīgi, ja mans dēls staigātu tieši tādā pašā kreklā kā es, tikai mazākā).

msh 2.februāris 2017 20:03
5 3 Atbildēt

Jo bembim ir jāizskatās pēc bembja, tāpat kā sēžot tajā, jārada bembja sajūtas. Protams, gan izskats, gan sajūtas pakāpeniski ir mainījušās - astoņdesmito gadu bembji izskatās stipri savādāk [tiktāl par to "pilnīgi vienādi] un rada stiprākas sajūtas.

Scotinsh77 2.februāris 2017 20:11
3 3 Atbildēt

Beidzot sakariigi uzrakstiiji.

druknais1 2.februāris 2017 21:39
4 3 Atbildēt

Tik neapslapinies...

Kanibaals 2.februāris 2017 22:54
2 1 Atbildēt

Kāda vēl uzkrātā pieredze. BMW inženieri uz pircēju auto izmēģina jaunākās tehnoloģijas un tikai tad secina vai tas darbojas vai nē, par klienta līdzekļiem. Pjezosprauslas, pneimatiskā piekare utt. Nolaidām lažu, ai nekas, lai pagaida nākošo modeli.

Bils 2.februāris 2017 17:46
5 3 Atbildēt

Nav ne vainas! Man pirmais BMW bija E30, tagad kā reiz atkal *30, jāņem ciet ;)

sirga 2.februāris 2017 18:29
1 0 Atbildēt

galvenais - ziemas riepas

hex 2.februāris 2017 20:43
1 1 Atbildēt

Skatos uz lukturiekm un prātoju... BMW sāk pārvērsties par VW vai Renault.

Kanibaals 2.februāris 2017 22:51
5 1 Atbildēt

BMW fani varētu tā īsi uzmest, kas tur ir jauns. Es redzu tādu BMW ikdienas, visi izskatās vienādi.

kefiirs 3.februāris 2017 12:04
5 0 Atbildēt

Ar ko atšķiras VW Jetta no passat vai Audi a6 no a8? visi modeļi viens līdzīgs otram :))

RS 2.februāris 2017 23:12
1 0 Atbildēt

Sedeklis ka pec 100 000km kas par?

Znotins 3.februāris 2017 0:20
2 3 Atbildēt

Pēdējos 10 gadus bmw visi ir vienādi. 3. 5. Vai 7. gudrie inženieri, jāsmejas. Viens sēž pie tastatūras ctrl + aga šis būs piektais hahahah che mellais un koz.

kefiirs 3.februāris 2017 12:02
4 1 Atbildēt

Tie kas nevar atļauties tie vienmēr noliks BMW. Vācietis paliek vācietis....labs auto :)

rt 3.februāris 2017 12:05
1 4 Atbildēt

Jā, servismeņiem ļoti patīk. Ne velti uz katra stūra remontē.

es 3.februāris 2017 15:08
1 4 Atbildēt

Varu atļauties, bet nepatīk:

1. Trenniņbikses ar ko šis auto asociējas;

2. Slikti dizainētā konstrukcija, kas sarežģīta tikai tāpēc, lai būtu sarežģīta. + 5/6 bloku ir taisījis Bosch un tas nu ir slavens ar ubersarežģītiem un secīgi nestabiliem un dārgiem risinājumiem

rt 3.februāris 2017 12:04
1 3 Atbildēt

Vizuāli nekā jauna, prasts feislifts.

Rudolph 3.februāris 2017 14:25
3 0 Atbildēt

Piektās sērijas manas mīļākās ar katru modeli ar vien labāk un labāk, katrā ziņā BMW inženieri zin kā pasniegt sapni cilvēkiem lai atvērtu makus :)

es 3.februāris 2017 15:05
2 2 Atbildēt

Sieva šo zin? Jeb piektā sērija sievas vietā?

Conqueror 4.februāris 2017 8:53
3 0 Atbildēt

kas vainas krieviem? man viņi dzīvot netraucē. un latviešiem arī patīk bmw. man arī.

Sviesc 4.februāris 2017 10:25
4 1 Atbildēt

Diez ar ko shis JAUNAIS atshkiras no vecaa?

Nu labi, ja taa ruupiigi ieskataas, citas lampinjas salikushi.

Pa lielam jau baigaas izmainjas taas ir. Dazhiem citiem auto, lai sauktos par jauno modeli, pietiek ar uzkraasotu striipu. :D

Chankaishi 6.februāris 2017 3:32
0 0 Atbildēt

Man tik lielu nevajaga. Braucu ar F30, tresho bembi. Jaa tas daudz neatshkjiraas no mana ieprieksheejaa - E90. Nedaudz jaudiigaaks motors tikai un minimaalas izmainjas virsbuuves formaas. Labas mashiinas, man patiik. Esmu braucis ar ljoti dazhaadaam citu marku - neviena no taam netur liidzi. Nesen mans jaunaakais deels pameegjinaaja, pasham 4gadiigs augjiks - esot nesaliidzinaami, kaa diena(BMW protams) pret nakti. Taa kaa ieteiktu nekritizeet to, ko nezinaat!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Volkswagen Golf zaudē visvairāk saražotā auto titulu Vācijā 11

Golf vairs nav visvairāk saražotais auto modelis Vācijā, tomēr šis tituls joprojām paliek pie Volkswagen. Lasīt vairāk

 
 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 5

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti