Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Porsche Taycan elektriskā sporta auto saime pilnā sastāvā arī Latvijā (+ FOTO) 11

 

Foto: Publicitātes attēls

Porsche | 25.februāris 2020 14:26

Pagājušā gada septembrī Porsche prezentēja savu pirmo elektrisko sporta auto Taycan, kas nu nonācis arī Latvijā. Porsche centrā Rīga no šīs nedēļas pieejami visi trīs Taycan sērijas modeļi – Taycan 4S, Taycan Turbo un Taycan Turbo S.

“Attīstoties infrastruktūrai un iedzīvotāju izpratnei par klimata problēmām, pēdējos gados pieaudzis elektroauto skaits ne tikai kopējā automobiļu tirgū, bet arī premium segmentā – ja 2018. gadā Latvijā tika reģistrēti 25 premium elektroauto, tad 2019. gadā tie bija jau teju divreiz vairāk jeb 48. Ar lepnumu varu paziņot, ka tagad premium elektroauto piedāvājumu esam papildinājuši ar Porsche pirmo elektrisko automobiļu sēriju Taycan, kas ļauj izbaudīt sporta auto jaudu, vienlaikus neradot kaitīgos CO2 izmešus,” saka SIA “Baltijas sporta auto” vadītājs Ivars Norvelis.

Taycan elektroauto sērijā apvienots leģendārais Porsche mantojums un jauda, nākotnes inovācijas un ērta ikdienas lietojamība. Taycan Turbo S var nodrošināt līdz 560 kW (761 ZS) jaudu, Taycan Turbo — līdz 500 kW (680 ZS) jaudu, bet Taycan 4S tiek piedāvāts ar divu izmēru akumulatoriem: ar veiktspējas akumulatoru tas sasniedz 390 kW (530 ZS) jaudu, savukārt ar veiktspējas akumulatoru Plus tas sasniedz 420 kW (571 ZS) jaudu. No nulles līdz 100 km/h Taycan Turbo S paātrinās 2,8 sekundēs, Taycan Turbo šo sprintu paveic 3,2 sekundēs, savukārt Taycan 4S tam nepieciešamas 4 sekundes. Taycan Turbo S nobraucamais attālums sasniedz 412 kilometrus, Taycan Turbo — 450 kilometrus, bet Taycan 4S ar veiktspējas akumulatoru var nobraukt līdz 407 kilometriem un ar veiktspējas akumulatoru Plus — līdz 463 kilometriem (visos gadījumos saskaņā ar WLTP datiem). Taycan Turbo un Taycan Turbo S maksimālais ātrums ir 260 km/h, tikmēr Taycan 4S var sasniegt 250 km/h.

Porsche Taycan 4S bāzes modeļa cena ir 88 200 eiro, Taycan Turbo – 127 300 eiro, bet Taycan Turbo S – 155 300 eiro. Visas cenas norādītas, neieskaitot PVN.

Porsche izplatītājs SIA “Baltijas sporta auto” ir pirmie, kas Latvijā ne tikai piedāvā iegādāties elektroautomobili, bet arī iegulda šāda veida braucamo infrastruktūras attīstībā, izveidojot elektroauto uzlādes vietas. Šobrīd Porsche uzlādes stacijas pieejamas pie Porsche centra Rīga, Ozo Golf Club, ACB tenisa kluba un Liepupes muižas, taču drīzumā plānots atklāt vēl trīs uzlādes stacijas.

Taycan 4S ar veiktspējas akumulatoru: kombinētais elektroenerģijas patēriņš 24,6 kWh/100 km, kombinētā CO2 izplūde 0 g/km.
Taycan 4S ar veiktspējas akumulatoru Plus: kombinētais elektroenerģijas patēriņš 25,6 kWh/100 km, kombinētā CO2 izplūde 0 g/km.

Taycan Turbo: kombinētais elektroenerģijas patēriņš 26 kWh/100 km, kombinētā CO2 izplūde 0 g/km.
Taycan Turbo S: kombinētais elektroenerģijas patēriņš 26,9 kWh/100 km, kombinētā CO2 izplūde 0 g/km.

Foto: Publicitātes attēls

 
Visi komentāri
 
Antons 25.februāris 2020 16:56
1 4 Atbildēt

Tulīt sanāks "eksperti"-klauni, kuri mums visiem "pierādīs", ka par šo naudu jāņem tikai X6 vai GLE, jo redz tiem ir patīkamāks dizains, gaitas īpašības utt.

Krotow 25.februāris 2020 17:37
0 0 Atbildēt

Ar Porsche faniem rietumu forumos Tesla fani ēdas

JanJan 26.februāris 2020 9:07
1 1 Atbildēt

Un obligāti dīzeli!

LMT 25.februāris 2020 17:45
2 7 Atbildēt

Tā tak Tējkanna, skaidrs, ka jāņem Tesla.

WALA 25.februāris 2020 18:57
4 0 Atbildēt

Nu ne velna šim ir 2 parnesumi Teslas 1 pārnesuma vietā, tas ir jēdzīgāk, un arī uzlādes jauda bija iespējama lielāka ja ir attiecīgs lādētājs.

Tele2 26.februāris 2020 12:26
7 2 Atbildēt

Tu labāk nomaksā kredītu par savu veco bmw, ne aizdirs komentāru sadaļu.

kasinsh79 26.februāris 2020 12:11
0 0 Atbildēt

Tehnika uzrunā

autoparts777 26.februāris 2020 12:17
4 1 Atbildēt

Ja tā ir autoindustrijas nakotne, tad jasaka ka, izskatas skaisti.

Auto apskatnieki norada, ka ladejas (pie pareiza lādētāja) pat atrak neka Teslas. 25 min pilna “bāka”.

Frontera 27.februāris 2020 18:46
1 2 Atbildēt

nezinu pat ko rakstīt...hmm.Tas jau tagad vairs nav PORSCHE..nezinu..kaut kā visi aptrakuši ar to elektrību..savairojoties Ntām šādām mikrenēm,būs nepieciešamas lielas jaudīgas elektrostacijas kas ražos elektrību ..un ālāk kas būs??Nekas lētāks nepaliks..tas ir 100%,bet kas attiecas te uz vienu komentāru,kipa ,nomaksā kredītus untt,pashol dirst!!Neskaiti svešu naudu un tīri subjektīvi,man porše nekad nav paticis.

Tele2 28.februāris 2020 4:42
1 0 Atbildēt

Tu neuztvēri domu mudak.

Es vairāk par to, ka kaut kāds hibrīds proti useris "LMT" te muld pie visiem rakstiem tas slikti, šis slikti utt, bet pats brauc ar vecu bmw kurš piedevām ir kredītā

Ne Tu, ne viņš vel ilgi nedabūs pasēdēt ne teslā, ne poršā.

Dirsēji jobanie..

spriidiic 27.februāris 2020 23:09
1 0 Atbildēt

Kaut kad 50.jos bija masu psihoze ar kosmosu . Lidosim uz zvaigznēm , tur planētas ... . Tagad ir litija bads , no kā tos superpurer aķus darināsim ?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vai arvien vairāk būs avāriju dēļ luksofora sarkanās gaismas kamerām! Kāpēc? (+ VIDEO) 1

iAutolv prognozē, ka Jūrmalā palielināsies avāriju skaits, jo LMT uzstādīto kameru dēļ, autovadītāji strauji bremzēs, baidoties no soda, kas sekos, ja neizdosies ievērot luksofora signālu maiņu. Lasīt vairāk

 
 

Drūms skats, iebraucot Latvijā no Igaunijas puses (+ FOTO) 36

Uz Igaunijas-Latvijas robežas skatu pievelk degradēta teritorija, ko agrāk izmantoja robežsargi. Lasīt vairāk

 

Kažociņš: Baltijas valstis ir tehnoloģiski ļoti ievainojamas 3

Baltijas valstis ir tehnoloģiski ļoti ievainojamas, un tas ir jāsaprot, komentējot konstatētos zemūdens kabeļu bojājumus Baltijas jūrā, intervijā TV3 raidījumam "900 sekundes" sacīja bijušais Valsts prezidenta padomnieks nacionālās drošības jautājumos Jānis Kažociņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti