Pēdējos gados audzis OCTA negadījumu skaits, kuros iesaistīti motobraucēji 35

 

Foto: iAuto.lv

LTAB | 30.marts 2024 11:07

Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (turpmāk – LTAB) statistika liecina, ka pagājušajā gadā OCTA apdrošinātājiem pieteikti 687 ceļu satiksmes negadījumi (turpmāk – CSNg), kuros bijis iesaistīts mototransporta līdzeklis.

Salīdzinājumam 2022.gadā apdrošinātājiem tika pieteikti 537 CSNg, bet vēl gadu iepriekš – 518 negadījumi ar mototransporta līdzekļa iesaisti. Pēdējos desmit gados CSNg skaits, kuros iesaistīti motobraucēji, pieaudzis par 37%.

Pēdējo gadu laikā, īpaši pēcpandēmijas periodā, ļoti strauji audzis reģistrēto mototransporta līdzekļu skaits. Uz 2023.gada  31.decembri Latvijā bija reģistrēti 79743 motocikli, gadu iepriekš – 75363, bet 2021.gadā - 70877. “Tāpat CSNg skaits, kuros iesaistīti mototransporta līdzekļi, vistiešākajā mērā korelē arī ar laikapstākļiem – jo garāks ir gada siltais periods, jo lielāks ir negadījumu skaits. Visā valstī 2023. gads bija saulaināks nekā vidēji klimatiskās standarta normas periodā. Latvijas austrumos vietām saule spīdēja pat 10% virs ierastā. Jau marta sākumā uz ielām bija novērojami pirmie nepacietīgie motobraucēji, savukārt motobraucējiem nelabvēlīgi laikapstākļi rudenī iestājās vien novembra sākumā,” stāsta LTAB valdes priekšsēdētājs Jānis Abāšins.

Statistika liecina, ka pērn mototransporta līdzekļi bijuši iesaistīti 687 CSNg, kas ir lielākais negadījumu skaits pēdējo desmit gadu laikā. “Motobraucēji biežāk ir CSNg cietušie, nevis izraisītāji. No pērn apdrošinātājiem pieteiktajiem negadījumiem, kuros bijis iesaistīts motorizēts divriteņu spēkrats, 325 gadījumos mototransportlīdzekļa vadītājs bijis CSNg izraisītājs, bet 362 gadījumos – cietušais,” skaidro J.Abāšins, piebilstot, ka pēdējos 10 gados motobraucēji 2509 gadījumos atzīti kā CSNg izraisītāji, savukārt  2695 gadījumos – kā cietušie.

Vidējā atlīdzība par motobraucēju nodarītajiem zaudējumiem CSNg rezultātā pērn bija 1234 EUR, bet par negadījumiem, kuros motobraucēji bija kā cietušie – 1823 EUR. Desmit gadu laikā vidējā atlīdzība par motobraucēju izraisītiem CSNg augusi par 12%, bet gadījumos, kad mototransporta līdzeklis bijis cietušais – pat par 26%. “Jāatzīmē, ka maldīgs ir priekšstats, ka CSNg, kuros iesaistīti motobraucēji ir raksturīgi ar salīdzinoši mazākiem nodarītajiem zaudējumiem. Tā, piemēram, lielākā atlīdzība, kas izmaksāta par negadījumu, kurā bijis iesaistīts motobraucējs, ir 163 tūkstoši eiro par CSNg, kas noticis 2018.gadā,” informē LTAB valdes priekšsēdētājs,

Lai arī oficiālā motosezonas atklāšana šogad ieplānota vien 27.aprīlī, salīdzinoši siltie laikapstākļi sekmējuši to, ka jau marta beigās uz Latvijas ceļiem parādījušies pirmie motobraucēji. LTAB aicina motobraucējus savlaicīgi iegādāties OCTA, lai pasargātu sevi un citus satiksmes dalībniekus no nevajadzīgām likstām un tēriņiem, kas var rasties CSNg rezultātā.

 

 
Visi komentāri
 
Vernons 30.marts 2024 11:23
20 0 Atbildēt

LTAB un CSDD ir viena banda ar līdzīgu domāšanu!

Atbalstot CSDD nespēju izveidot loģiskus CSN un nenorādot uz viņu kļūdām paši cieš zaudējumus!

Virzienrādītāju vispirms iemācāmies lietot, tad palūkoties spogulī, vai stāvoklis joslā atbilst manevram un delikāti bremzējam! 

CSN 57., 70., 64. un 104.4. punkti! Vienā nokļūdīsies un CSL 51. pants garantēts, 280 Eiro sods un 6 soda punkti, varbūt arī kriminālatbildība!

650 30.marts 2024 12:49
14 0 Atbildēt

Pēdējos vai beidzamajos?

0pis 30.marts 2024 18:08
5 0 Atbildēt

Pēdīgajos

Pļurkt 31.marts 2024 9:09
5 0 Atbildēt

pirmsbeidzamajos!

ZZZZ 31.marts 2024 8:11
0 13 Atbildēt

Jāprasa ģenerālim Frīdim, kas tur ir ar tiem močšiem? Ko tas Džils tur starp rozēm teiks?

anonimikis 31.marts 2024 10:25
2 18 Atbildēt

Ja motobraucējs grib dzīvot, tad viņam ir jāskatās divreiz. Un jāsaprot, ka ar saviem diviem riteņiem uz ceļa viņš ir zemākā kasta. Autobraucējiem tas mocis pie dirsas, īpaši ja grib noteikumus pārkāpt. Neviens to tur neievēros, ja pats nebūs uzmanīgs.

RīgasSatiksme 31.marts 2024 12:53
19 1 Atbildēt

Oi, oi kāds žultinieks.

Autobraucējiem viss nav pie dirsas? Arī citi autobraucēji?

Tev kāds bietē nopietni iedeva, ka tāds nicinājums pie katra moto raksta? Skaidrs, ka starp moto braucējiem ir daudz dalbajobu, bet jebkuram loģiski domājošam cilvēkam skaidri saprotams, ka tieši tā pat ir ar autovadītājiem un šis skaitlis ir vel lielāks un ne tikai tādēļ, ka autobraucēju ir vairāk.

Es saprotu, ka esi vecs krabis, bet tu arī viennozīmīgi esi sūdu taisītājs uz ielām, kad ir saskarsme ar motocikliem- tas ir 100%.

Starpcitu ne jau velti CP netur motociklis par ātruma pārkāpšanu līdz 20-30km/h. Tas ir tieši attiecināms uz ta tava komentāra pēdējo teikumu.

P.s

Starpcitu ļoti precīzi aprakstiji savas auto vadīšanas spējas - “viss pie dirsas” jā, jā tā arī vajag visiem visam jābūt pie dirsas, malacis opap.

0pis 31.marts 2024 18:00
14 0 Atbildēt

Kāpēc zemākā kasta? CSN nekur nav teikts ka 2riteņu TL ir mazāk svarīgāki par 4riteņu.

anonimikis 31.marts 2024 18:37
0 13 Atbildēt

Nav jā, par gājējiem ar tur teikts, ka mazākaizsargātie visu laiku jāsargā. Un ko mums LV dara? Brauc nost. Ar motocikliem tas pats. Un ieliekot pāris mīnusus situācija uz ceļa nemainīsies. Kamēr te visi brauks kā pimpji, tiem kas ir mazāki, pašiem sava dzīvība jāsargā. Nevis jāpieprasa, lai kāds uz viņiem skatās divreiz.

RīgasSatiksme 31.marts 2024 19:45
10 0 Atbildēt

Kādēļ, lai situācija uzlabotos, ja “visiem” pie dirsas?

Starpcitu, kā motobraucējs varētu būt zemākā kasta sevišķi Latvijā, kur absalūtais vairākums moto braucēju ir arī autovadītāji? Varbūt zemākā kasta esi tieši tu! Ar motociklu tu pat mēnesi neizdzīvotu, tas vienkārši nav iespējams cilvēkam kuram pat spoguļos skatīšanās apvienojumā ar taisnvirziena kustību sagādā problēmas. Tikmēr kamēr uz ceļiem būs braucēji, kā TU - neviens nebūs drošībā, ne moto, ne auto vadītāji, pat gājējiem jābūt uzmanīgiem, jo pie stūres viens “pie dirsas viņam viss” lohs.

0pis 1.aprīlis 2024 0:14
5 0 Atbildēt

Brauc nost, jo pārāk viegli tiek pie VA un pārāk grūti tās zaudēt. VA ir jāņem nost jau tad, kad 2riteņu TL iesniedz CP video ar auto bīstamu braukšanu, nevis kad izraisa sadursmi. Jā, vajag 2 kameras, bet tas ir izdarāms.

Slinkais 31.marts 2024 14:59
11 0 Atbildēt

Jo super vienkārša tiesību iegūšana. Arī 125 plerdaķu braucēhi ar b kategoriju pienes artavu

RīgasSatiksme 31.marts 2024 20:00
11 1 Atbildēt

Tiesību iegūšana ir vienkārša tam es piekrītu. Ļoti bieži A kategorijas ieguvējs galīgi vel nav gatavs vadīt motociklu droši, nemaz nerunājot par intensīvu satiksmi, vai jebkāda veida avārijas situācijām. Sevišķi, ja nav nekādas pieredzes moto vadīšanā. Tiem kuri jau no bērnības ar moto nodarbojušies ir citādāk. Man šķiet tāds vidējais auto braucējs, precīzāk NEmoto braucējs vispār neapzinās to cik ļoti labi motobraucējam ir “jālasa” ceļš un citi satiksmes dalībnieki, lai vispār varētu palikt dzīvs. Es pat teiktu, ka B kategorijas vadītājiem visiem un bez izņēmuma būtu obligāti jānokārto arī A kategorija, tas būtu tāds pats minimums, lai saprastu kas notiek uz ceļa, cik ātri viss mainās un kaut izprastu kaut kādu lietu par ceļa segumu un riepām/transporta līdzekli.

0pis 1.aprīlis 2024 0:17
6 0 Atbildēt

Noķerot AV par glupībām uz ceļa vajadzētu likt kārtot moča pravas un 3 gadus (jo ziema nebūs stāžā) braukt tikai ar moci - lai labāk sajēgtu. Nu, var arī ar velo😀 

Ja izdzīvos, būtu jau bišku prātīgāks.

RīgasSatiksme 1.aprīlis 2024 10:37
3 0 Atbildēt

Nu ar velo nelaidīsi braucēju kopējā satiksmē uz koplietošanas ceļiem, tas jau būtu hardkors, jo tādu šoferu būtu ļoti daudz.

Pļurkt 31.marts 2024 18:14
16 1 Atbildēt

NU vot konkrēts piemērs šodien!!

Braucu mājās uz Latgali no metas apciemojuma Rīgā.

Uz ceļa pa pilnam motociklistu, BET es laikam biju vienīgais kas bija spējīgs pabīdīties uz labo pusi SAVĀ josla. lai moči varētu mani apsteigt, NEVIS APDZĪT!!

GRŪTI VAI KĀ??????????????????????????????????? Jeb "man pajāt jo ES braucu"!!!

RīgasSatiksme 31.marts 2024 19:53
11 2 Atbildēt

Nu kā?

Augstāk viens mazpipeles īpašnieks jau uzrakstija - pie dirsas viņam VISS. Tādu ir ļoti daudz, viņi sevišķi aktivizējas kad runa ir par moto transportu. Realitātē šie indivīdi ir ļoti bīstami un ļoti bieži ir tieši avārijas situāciju izraisītāji un tā saucamie “prom aizbraucēji” - kad visi brīnās kā notika avārija un parasti ir iesaistīti vismaz divi lohi, tad šie indivīdi ir tie kuri vai nu paliek kā cietējs, vai aizbrauc ar domu “ķip es neko” - mīzalas un nekas vairāk. Pabrauc Rīgā tādu ir ļoti daudz un rezultāts redzams statistikā. Ir ļoti daudz tādu kuri speciāli mēģinās traucēt.

Pļurkt 1.aprīlis 2024 9:16
1 4 Atbildēt

Tev bija grūta bērnība"?? Memmīte ričuku neuzdāvināja, tāpēc tāda žults šķiez;sana!!

Vot pa šīm brīvdienām nevienu tevis aprakstīto neredzēju, ne Kurzemē, ne Zemgalē, ne Vidzemē, ne Latgalē, ne Rīgā!

ZZZZ 2.aprīlis 2024 9:07
0 4 Atbildēt

Ne tikai Pļurkt bet arī citiem. Ne tik veci auto ir aprīkoti ar joslā turētājiem , distroninikiem, utt līdzīgi vai citādi apsauktām palīgsistēmām. Ja aktivizē, atsevišķiem pat bez, tas auto brauc un turās joslā pats. Un lai cik tā josla plata/šaura būtu tas auto tiks turēts VIDŪ joslai. Lai pieturētos pie malas un palaistu tādu, redzu priekšā-apdzenu, tas stūres pagrieziens izsauks dažādu sistēmu pīkstēšanu, vibrēšanu, kā nu tur kuram izveidots. Nav grūti bet TĀĀĀ TAS STRĀDĀ!!!!

Pļurkt 2.aprīlis 2024 10:22
4 0 Atbildēt

Ja tev būtu mazliet smadzenītes, un vismaz kaut kāda cieņa pret citiem..... tad droši vien zinātu, ka ieslēdzot pagriezienu tu vismaz tajā joslā vari pavirzīties uz kaut kuru pusi. PIE REIZES TAM TUR AIZMUGURĒ PARĀDĪSI KA VIŅU LAID!!

ZZZZ 2.aprīlis 2024 11:58
0 4 Atbildēt

Jā, un NĒ! īstenībā tāda aplama rīcība. Jo tas laidējs orientējās pēc savām spējām/iespējām/pieredzes/prasmes. Viņš nezin ko tas aizmugurē pīpē!!! Un tad atkal jau nākošais, redzu priekšā mašīnu APDZENU!

Pļurkt 2.aprīlis 2024 14:32
4 0 Atbildēt

Redzu priekšā mašīnu un apdzenu spoguļos nepaskatoties??!!

RīgasSatiksme 2.aprīlis 2024 15:41
5 0 Atbildēt

Kas tad Tev par auto? Vismaz man nav problēmu ar joslas kontroli pat aktivizētu (lai gan cenšos slēgt ārā), viņš sāk vibrēt un piekoriģēt kad esi kādus 10cm nu varbūt vairāk no joslas, nevis joslām tieši pa vidu. Turklāt braucot tev nav tas jādara, tas domāts kad apstājies/stājies piemēram pirms luksafora, tad neko tā joslu kontrole tur lāga nekontrolē.

Plus protams iepriekš pieminētais pagrieziens - bet pagrieziens vidējam šoferim būs pārāk sarežģīta štelle, jo zin kā “braukt uz priekšu un tajā paš laikā zināt kas notiek aizmugurē, to nevienam laikam vairs nemāca, pārāk grūti, sarežģīti utt. Tādēļ jau rakstiju, ka B kategoriju vajadzētu atļaut iegūt pēc A kategorijas, tad autovadītājam nebūtu problēmu domāt ātri un laicīgi…

spainis 2.aprīlis 2024 16:54
3 1 Atbildēt

Interesanti, kāpēc autovadītājam būtu jābīdās malā un jālaiž garām? Un vēl vairāk, lai varētu apsteigt, NEVIS APDZĪT!!, kā raksti.

Pats braucu ar motociklu un ar mašīnu, un ar velo gan pa lieliem, gan maziem ceļiem. Ar moci braucot man pat prātā nenāk gaidīt, kad kāds patirināsies malā lai es varētu šamo apsteigt pa to pašu joslu. Ja sākās tāda tirināšanās, tad tāds ir jāapbrauc ar pēc iespējas lielāku atstatumu, nevis pa to pašu joslu. Un ja nu šis vienkārši lūrēja telefonā un tāpēc brauc streipuļodams? Ieraudzīs, ka brauc grāvī un raus atpakaļ uz ceļa. KAPI!

Nevar apdzīt - pagaidu, var apdzīt apdzenu. Un viss. Tas pats mašīnā braucot, kāpēc man kaut kur jābrauc malā, lai kāds var aizbraukt garām? Nafig? Ja vari apdzīt - apdzen, ja nevari - brauc aizmugurē. Tik vienkārši. 

Tas pats sastrēgumos braucot starp rindām. Var izbraukt - braucu, nevar - pagaidu kad varēs, nevis gāzēju lai laiž garām.

0pis 2.aprīlis 2024 21:15
3 0 Atbildēt

Niks tev labs. Sēž tādi papi savos spaiņos, sak, nekur jūs man garām neskriesiet, i neceriet ka palaidīšu!

Un kur tad satiksmes netraucēšana, situācijas izvērtēšana un empātija, galu galā? Kristīgais princips - brauc un ļauj braukt?!? Jēzus par šo principu dzīvību atdeva, a tev tas pie kājas. Vot tā es to redzu.

spainis 2.aprīlis 2024 22:15
1 1 Atbildēt

Skatos, vecums nenāk viens. Parādās uztveres traucējumi... Kur es teicu, ka garām man neskriesiet? Lai tak tešās, kaut uz elli (kur jau tie skrējēji pārsvarā nonāk), tikai lai man dēļ tāda steigoņa nav jāmaina sava trajektorija. Es tak nevienu netraucēju, braucu kā braukdams, bez pārgudriem manevriem. Tas, ka kādam "lielceļu karalim" liekas, ka traucēju, tā ir viņa problēma. 

Viņdien braucu ar moci un tad līkumā, kur skaidri redzams, ka nāk mašīna pretī, tas gudrinieks izdomāja mani laist garām un pabīdīties malā, uz nomali! Bļe, putekļi un akmeņi pa gaisu! Nafig to vajag? Nu pagaidīšu un apdzīšu kad varēšu, bez jūsu laipnības.

0pis 3.aprīlis 2024 10:02
1 0 Atbildēt

Sabiedēji veco, izdevās! Šis nodomāja ka iesi šim stiklā iekšā, tāpēc arī rāva uz apmales)

Nu, idiotu pietiek i tur, i šitur, i viskautkur.

spainis 3.aprīlis 2024 10:27
0 0 Atbildēt

Es tak viņam no aizmugures piebraucu, tam malā rāvējam! Tas laikam bija Pļurkt, kas gribēja lai es viņu pa to pašu joslu apsteidzu.

RīgasSatiksme 3.aprīlis 2024 17:28
2 0 Atbildēt

Nu pag, kā tu reāli brauc pa piemēram Tīnužu šosi ar auto? 

Arī takā liela daļa tieši pa ceļa vidu, vai nedod dievs tuvāks sadalošai līnijai? 

Es vienmēr pavirzos malā, ja redzu, ka kāds strauji velk klāt, lai vieglak ātrāk un drošāk var mani apdzīt, lai redz kas priekšā notiek, tas ir tikai normāli. nevajag jau pa grāvi braukt.  

Varbūt pielīdi tam auto pie dirsas un viņš speciāli tajos akmeņos iebrauca? Protams nenoliedzu, ka var būt visādi, kāds tiešām var sabīties utt. tas ir skaidrs, tādēl sorry, ja tas nebija tavs gadījums. Un tomēr tā ir tā mūsu ceļu kultūra un zināšanu līmenis. Labam autovadītājam tur nav nekādu problēmu, nu nebrauks viņš pa grāvi lai ar akmeņiem nomētātu motociklu, vai lai pats avarētu, tajā pašā laikā, ja būs iespēja droši palaist - palaidīs.

650 31.marts 2024 23:35
7 0 Atbildēt

Ja pat kāds izsaka sarkaZmu,vajadzētu ieklausīties.Un arī demagoģiju nevaig drirst, tak pietiek jau..Man pa lielam motobraucēji nemaisa, skatos 3x, 3simtreiz esmu normāli noreaģējis, nezcikreiz palaidis un utt, un tjpp.Jā.

BET- vai kāds ir kādureiz dzirdējis, ka tur tas Frīdis vai kasturvēl no kādiem viņu bijušajiem vai patreiz pēdīgajiem/esošajiem barvežiem būtu publiski vērsies pie saviem "kolēģiem",kuri uzvedas reāli bandītiski? 

Nu tak jau zae Bal 1reiz- tikkko knapi sniegs nost, tā reku jau kāds pirdars gaišā d-laikā pa v-gatvi paņem ratā un starp mašīnām uz krietnu ssotaku aizvelk.. -man,iespējams, (kamēr nebij pa virsu pārrakstījies) bija šis aizpakaļass video caur pusnetīru tonētu stiklu un varbūt pat saredzētu kādu numuru, bet vienkārši negribas ar tiem meesliem sev auru bojāt.Tfu..

Beidzamajā laikā tas hiperaktīvi runīgais Abāšins varēj 1reiz azsipt uz to U-lohgatvi un noinspicēt to cauro zaļo "drošibas" kretīnsētu- nezcik gadus tur pie tā suuda NEviens tas ietekmētājs tā arī nav pabijis.Kārtējais Valsts Varas simbols turpina pūt,bez variantiem.

Ieskaitot (Kārtējoreiz) pirms dažām dienām svaigi demonstratīvi sazīmētās saules pāri visām j-šossejas joslām pie Babītes "transportmezgla".Kur fotoradars visu ziemu skatījās garāmjājējiem "pakakaļā".

Nerunājot nemaz par cssd ta "galv pārstāvja" izcili glumo paziņojumu beZtabū ēterā, ka TA iziešana vēl nenozīmējot, ka mašīna esot tehniskā kārtībā un neseno polipolicijas puspriekšnieka nožēlas pilno atzinumu tai pašā garā, ka (diemžēl) tīnužu bandītam diez vai varēsim piešūt ko diži vairāk par agresīvo un trubass turēšanu/rokā.

RīgasSatiksme 1.aprīlis 2024 10:18
7 1 Atbildēt

Kas vispār ir Frīdis un ko visi viņam pie*isās.

Ne viņš tur kāds lēmējs ne atbildīgais. Tas, ka kādreiz viņš reklamējās tā pat, kā Timrots, tas neko nemainīs.

Trakie un agresīvie un tiem kuriem dzīvot apnicis, nu tādi laikam būs vienmēr un visur, kamēr nebūs izstrādāts veids, kā reāli šiem indivīdiem likt padomāt par savu rīcību.

R 1.aprīlis 2024 22:09
2 0 Atbildēt

Un ar auto nezīmējas, ne? Nu jā, ratā nevar paraut tik viegli, bet tāpat ātrumu pārsniedz arī auto, joslas maina, vēl sānslīdē iet līkumus. Ja vērsies pret agresīvajiem, tad vērsies pret visiem, nevis tikai vienai kategorijai piesienies.

Janka 1.aprīlis 2024 8:19
2 6 Atbildēt

😉 Tīri intereses pēc vai motobraucēji eksamenā arī lien starp mašīnām, gan sastrēgumos gan uz šosejas, kur auto 'plūsma' jau brauc ar 110kmh. 

Kaut kā nav redzēts, bet kā plastikāta kartīte rokā, tad visatļautība augstākaja līmenī, ko paslauka zem moto 'brīvības' sajūtas! 

 Un autovadītajam esot jāskatās nemitīgi uz visām pusēm divdesmit reizes(jautājums- tad kad paliek laiks skatīties uz priekšu?) jo ja būs 'lidotājs' kurš uz 200+ vilks tāpēc, ka grib atvilkt un izmest visu stresu/dusmas, ne jau tas moto vadītajs esot zārkā būs vainīgs.

 😉

Protams arī autovadītaji, kā suga ir l.hi uz ceļa, bet moto droši var teikt, ir kā no ķēdes norāvušies.

 Neviens no ūber slavenajiem ''moto klubiem'' publiski arī neaicina savus divriteņu brāļus uzvesties godīgi ievērojot VISUS CSN (jo paši ikdienā pārkāpj un negrib būt publiski pretrunā ar sevi.)

 Nu un tā, dzīvojam gadu no gada.

RīgasSatiksme 1.aprīlis 2024 10:34
7 0 Atbildēt

Nē eksāmenā nebrauc starp diviem stāvošiem auto, jo instruktors netiks līdzi!

Kad auto jau ir kustībā tad gan nedrīkst braukt starp automašīnām. Ja automašīnas stāv piemēram sastrēgumi utt., teju visās pasaules valstīs ar motociklu ir atļauts braukt starp joslām/automašīnām - kas arī ir tikai pareizi.

Viss tavas huligāniskās darbības piemīt arī auto braucējiem, vienkārši motocikli pēc būtības ir savā veidā agresīvāki un ātrāki, to ir mazāk un tie parādās vasaras sezonā, tādēļ visiem tāds šoks. Citās valstīs laikam neesi ilgāk par nedēļu uzturējies, vai arī sēdējis tikai viesnīcā. Izlecēji ir visur un būs vienmēr.

Tu nekad nebūsu moto braucējs tas ir skaidrs.

Ja tas nebūtu tik bīstami, es tev ieteiktu paņemt nomā 125nieku un pāris stundas pabraukāt pa Rīgu ievērojot CSN, nu vai braukt plūsmā ar automašīnām, pec tam pastāstī kas notika.

topinamburs 1.aprīlis 2024 9:31
1 5 Atbildēt

Tie autobraucēji, kas ir agresīvi uz ceļa ziemā - ir motobraucēji vasarā?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Akmens tilta bojāgājušais motociklists braucis bez tiesībām (+ VIDEO) 11

Ceturtdienas vakarā Rīgā uz Akmens tilta dzīvību zaudējušajam motociklistam nav bijušas atbilstošas kategorijas transportlīdzekļa vadīšanas tiesības, aģentūrai LETA apstiprināja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Divsajūgu pārnesumkārbas ir ne tikai Volkswagen (+VIDEO) 2

Sadaļā TV Autoziņu meistara padoms šoreiz papētīsim tā saukto divsajūgu pārnesumkārbu. Auto Bassadone servisa tehniskais speciālists Edgars Lulle gan nez kāpēc atstiepis mums sajūgu. Lasīt vairāk

 

Jaunais Citroen C3: ar iekšdedzes motoriem un pievilcīgu cenu 4

Līdz ar elektrisko ë-C3, jaunais Citroen C3 no šīs vasaras būs pieejams arī iekšdedzes motoru versijā, turklāt par pievilcīgu cenu, kas sākuma līmeņa versijai paliek zem 15 000 eiro. Lasīt vairāk

 

"Itāds bardaks" - Grebņevā mašīnu rinda desmitiem kilometru garumā (+ VIDEO) 7

Kravas automašīnu rindas robežkontroles punktā “Grebņeva” sāka veidoties šī gada sākumā, taču šobrīd mašīnu skaits ir dubultojies un vietējie iedzīvotāji ceļ trauksmi. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti