Renault Samsung Motors šorīt Tegu Starptautiskajā nākotnes auto izstādē atklāja jauno SM3 Z.E.
Apņēmusies uzlabot savu elektrisko transportlīdzekļu klāstu, lai apmierinātu patērētāju pieprasījumu, un balstoties uz ET pieredzi, ko tā ir guvusi pēdējo astoņu gadu laikā, nemaz nepieminot tās Eiropas tirgus līdera statusu, Renault grupa turpina atjaunot savu auto klāstu. Jaunākais piemērs ir SM3 Z.E. jaunā versija, kas pirmo reizi parādījās 2013. gadā.
Žils Normands, Renault Elektrisko transportlīdzekļu vecākais viceprezidents: “Renault grupa, kas ir elektrisko transportlīdzekļu vadošais zīmols Eiropā un šā tirgus pionieris, ir ceļā uz to, lai ieviestu otrās paaudzes versijas saviem elektriskajiem transportlīdzekļiem. Kā izklāstīts mūsu Drive the Future plānā, šis process palīdzēs Renault grupai stiprināt tās ģeogrāfiskās un segmentu pozīcijas un sagatavot jaunu lēcienu elektrisko transportlīdzekļu tirgū.”
Renault Samsung Motors SM3 Z.E., kam vienīgajam tirgū ir trīsdaļīgs salons, autonomija ir palielināta par 57% līdz 213 kilometriem.
Baterijas jauda ir palielināta līdz 36kWh bez svara palielinājuma, turklāt, atsaucoties uz Korejas transporta drošības autoritātes biroja ziņojumu, kas Dienvidkorejā vidējo nobraukumu dienā aprēķinājuši ap 40km, jaunais auto spēs ar vienu uzlādi braukt piecas dienas.
Šis autonomijas palielinājums un modeļa ietilpīgais salons ļaus SM3 Z.E. apmierināt ne tikai arvien pieaugošo mazumtirdzniecības klientu, bet arī administratīvos autoparku un taksometru operatoru pieprasījumu. Tā, piemēram, Dienvidkorejas Veselības un labklājības ministrija aprīlī iegādājās 1 200 automašīnas un šis modelis ir iecienīts arī kā ET taksometrs Seulā, Tegi un Čendžu salā
ASV un Ķīna laikam tagad rēc par eiropas jampampiņiem.
Ja tu par nobraucamo attālumu, tad jā, viņi arī rēc par to, kā eiropas jampampiņi var nebraukt ar sešlitrīgiem OHV benzīnniekiem.
Atšķirībā no teslas, eiropieši vismaz domā par tādu nesvarīgu lietu kā mašīnas svars - paskatāmies kaut vai uz tesla model s, kurš sver kā lielais buss, lai arī tā ir tikai četrvietīga mašīna...
Piecvietīga, pardon.