Bijušais "Aston Martin" dizaineris Henriks Fiskers, kas jau reiz piedzīvojis neveiksmi ar savu autobūves projektu, nācis klajā ar savu jaunāko piedāvājumu – elektromobili "Emotion", kas ar vienu uzlādi spēs nobraukt līdz pat 650 km.
Atguvies pēc apdedzināšanās ar savu pirmo projektu (hibrīdauto "Fisker Karma"), Henriks Fiskers savācis jaunu komandu un izstrādājis elektromobili "Emotion", kas tirgū konkurēs ar "Tesla Model S".
Četrdurvju "Emotion" apveltīts ar kupejveida virsbūvi, automobilim ir konstrukcija no alumīnija un kompozītmateriāliem un “tauriņa spārnu” tipa aizmugures durvis pasažieru ērtākai iekāpšanai salonā.
Salonā iebūvēts ciparu mērinstrumentu panelis un divi lieli multimediju sistēmas ekrāni, kuriem par papildu maksu var pievienot vēl vienu ar 27 collu izmēru, kas izklaidēs aizmugurē sēdošos. Aizmugurē var būt trīs sēdvietas ar kopēju dīvānu vai divas atsevišķas individuālos sēdekļos.
"Emotion" komplektēts ar pieciem LiDAR lāzerskenēšanas sensoriem, kas ir ceturtās paaudzes autonomās braukšanas sistēmas sastāvdaļa. Tas nozīmē, ka automobilis var pārvietoties patstāvīgi, taču vadītājs var iejaukties procesā tad, kad uzskata to par nepieciešamu.
Elektriskās spēka iekārtas jauda nav zināma, "Fisker" vien atklājis, ka automašīnas maksimālais ātrums ir 260 km/h, bet gaitas rezerve ar vienu uzlādi – līdz pat 650 km.
"Fisker Emotion" ražošanai jāsākas 2019.gadā, automašīnas cena varētu būt aptuveni 130 000 dolāru.








Tagad tādi konkurentu nāks no visām malām. Jau tagad, ievadot meklētājā "Teslas konkurents", jau izmet kādus 5 startapus vai prototipus, vismaz. Sevišķi, kad lielie auto ražotāji sāks ražot savus elektroauto. Teslai būs grūti, tas ir saprotams, bet ja ticēt Ilana Maska vārdiem, tad galveno viņš ir izdarījis. Izmainījis visu autobūves nozari, un parādījis lielu faku naftas tirgotājiem. ( to pēdējo viņš neteica, tas no manis).
Lūk 8 startap uzņēmumi, kuri ražos elektroauto, jeb Teslas konkurenti:
1) Weltmeistar ( Ķīnas-Vācu uzņēmums). Bet to jau pārņem ķīniesu kompānija Geely
2) ķīniešu Nio. ( tā kura ražo next EV). Pagaidām brīva. Ta kā ir bagātas kompānijas, kuras pašas elektroauto ražot nemāk ( VW, Toyota, BMW, u.c) tas var šo startapu nopirkt.
3) Faraday Future. ASV firma, Arī es domāju, ka kāda liela kompānija nopirks. Projekti labi, grandiozi, bet mokās ar parādiem.
4) Lucid Motors ( Asv). šo startapu jau noskatījis FORD. Internetā klīst ziņas par slepenu vienošanos.
5) Unity. Zviedru startaps.
6) Elextra. ( šveices startaps). It kā bāzējas Vācijā. Domāju, ka kaut kāds VW viņu nopirks
7) Rimac. horvārtu.
8) FMC. - Ķīniešu startaps ko radīja pārbēdzēji no Teslas, kā arī daži BMW darbinieki.
tieši tāpēc tie startapi izraisa skepsi - kad kāds no tevis nosauktajiem uzņēmumiem izdarīs kaut desmito daļu no tā, ko paveicis Masks, tad varēs runāt
Ja kāda firmele uztaisa gatavu un braucošu prototipu, tad desmito daļu no muska veikuma viņi noteikti ir izdarījuši - musks jau nav neko jaunu izgudrojis vai izstrādājis, tik sakrāmējis pieejamo tehnoloģiju dzelžus mašīnā un noorganizējis ļoti lielas subsīdinas.
izlasi "anonimikis" komentu, tad sapratīsi, ko es domāju
Un ko tad Masks ir paveicis??? Radījis ātri degošas plastmasas un ķīniešu elektronikas/aķu kaudzi uz riteņiem? Kā viņš pats atzina, tad auto ražošana ir tikai vieglas peļņas avots viņa galvenās intereses - kosmosa tehnoloģijām, ar kurām viņam un visai amerkai iet visai čābīgi.
Tagad tieši roskosmosam čābīgi iet. Ja neteikt krievu vārdu ar burtu p..
Space x pārņem visu kosmosa industriju. Jau laiž 80 procentus no visiem satelītiem. Jau tā lidojumi kosmosā ir kļuvuši daudz lētāki, bet masks plāno tos padarīt VĒL lētākus, pateicoties tam, ka visi raķetes posmi tiks izmantoti atkārtoti.
Bet roskosmoss sūkā.
Bet ja tu domā par nasu nevis kompāniju space x, tad nasa arī labi dzīvo.
Nasa nekad neizcēlās ar satelītu nogādāšanu kosmosā. Jo krieviem ( roskosmoss) to darīja lētāk. Amerikāņi ( nasa) maksāja krieviem, jo tā sanāca lētāk kā pašiem laist. Bet tagad nasa maksā pee iksam. Lētāk. Nasa ieekonomē naudu, tāpēc viņiem pat labāk. Bet roskosmoss pazaudēja vienīgos ienākumus. Tā kā valsts viņus slikti finansē , viņiem jau rīz būs āmen. Space x atņem visus klientus krieviem.
Ne velti jau krievu interneta troļļi Masku dēvē par auno ienaidnieku numur 1 .
Ja tu domā, ka space x izkonkurēja NASA, tad tā nav. Space x ir biznesa projekts. No tā visi akcionāri grib raut peļņu. Space x plānos ( ilona maska) ir laist cilvēkus kosmosā; izsēdināt uz mēness tūristus; veidot koloniju uz marsa, laist satelītus. Visu ko, no kā var kāst naudu. Bet nasa vienmēr nodarbojās ar pētniecību. Laiž satelītus - teleskopus, strādā kosmiskajā stacijā, laiž lunahodus, laiž satelītus ārpus galaktikas, utt. Viņi nav konkurenti. Tieši otrādi. Tagad nasa maksā saviem, amerikāņiem un lētāk. Un space x nodokļi atnāk atpakaļ nasai kā finansējums, nevis aizplūst uz krieviju.