Visi komentāri - Tagad ar 620 Zs - "BMW" sola vēl jaudīgāku "M5"

Tagad ar 620 Zs - "BMW" sola vēl jaudīgāku "M5" 10

 
iAuto | 25.janvāris 2018 10:48

Vācijas autobūves kompānija "BMW" izlaidīs jaudīgā modeļa "M5" īpašo modifikāciju ar sporta paketi "Competition Package", kas sedana jaudu pacels līdz 620 Zs.

Reizē ar "Competition Package" "M5" saņems arī pārstrādātu piekari un modificētu pārnesumkārbu, oglekļa šķiedras-keramikas bremzes un alumīnija riteņu diskus.

Jaunās paaudzes "M5" sedans debitēja pērnā gada septembrī – Frankfurtes autoizstādē. Automašīna aprīkota ar 4,4 litru V8 motoru, kas attīsta 600 Zs (750 Nm) jaudu un darbojas pārī ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu. Iepriekšējā paaudzē "M5" bija klasiskās piedziņas automobilis, taču tagad tiek izmantota pilnpiedziņa ar izteiktu uzsvaru uz aizmugures riteņiem. Paredzēts arī iestatījums, kas aizmugures riteņiem novada 100% griezes momenta.

100 km/h sedans sasniedz 3,4 sekundēs, maksimālais ātrums 250 km/h (elektroniski ierobežots).

 Jaunā "BMW M5" pārdošana Vācijas tirgū sāksies aprīlī. Automašīnas cena – 117 800 eiro.

 

 

 
Visi komentāri
 
LMT 25.janvāris 2018 10:55
2 1 Atbildēt

Šito varētu arī paņemt...

BMW 25.janvāris 2018 11:51
3 3 Atbildēt

Ar šito varbūt varēsim izkost arī kaut kādu nopietnāku aparātu. Citādi apnika mums zaudēt opeļiem, reņiem un stulbajiem amerikāņiem.

Bet šis super aparāts. Tagad braucot ar savu 318 varēšu iztēloties, ka braucu ar šo.

viencexperc 25.janvāris 2018 11:58
14 1 Atbildēt

gopņiki trenūzenēs rauj kulakā no prieka. Varbūt šim izdosies parādīt kaut kādu sniegumu. Citādi Nirburgringā BMW iet pavisam bēdīgi. Bet es šaubos. BMW panākumu atslēga ir 90.-tajos gados iegūtais imidžs un kaut kādi sasniegumi autosportā. Tagad tas tuvojas saviem pirmssākumiem. Jaunais x0.05 būs līdzīgs pirmajam BMW modelim

viencexperc 25.janvāris 2018 12:17
15 2 Atbildēt

No F1 BMW kaunpilni izlidoja 2006 ajā gadā, izkonkurēja tādi dzinēju grandi kā RENAULT, Nascāru viņu dzinēji nemaz nevar pavilkt. Nav sasniegumu nekādās lielās autosacīkstēs kopš 2000 ā gada. Tikai maznozīmīgas gadījuma uzvaras, piemēram, tik pasaules nozīmīgās sacīksts, kā Latvijas čempionāts.

Daudz maz iet driftā, jo jebkurš gopņiks pateiks, ka tie auto ir sķībi un tāpēc viegli iet sķībi. Bt tik un tā kopvērtējumā zaudē japāņiem.

Tāpēc arī BMW orgnizē sacīkts BMW automasīnām. Tajās neviens cits auto netiek, tāpēc tur gan ir uzvaras.

otrsexperc 25.janvāris 2018 12:31
17 0 Atbildēt

BMW kļuva slaveni 80 itajos gados, jo saviem auto ieviesa turbīnu motorus.

Pirmo demonstrēja prototipu 1972 ajā gadā olimpiskajās spēlēs, bet dažus gadus vēlāk jau izlaida BMW 2002

tieši šis modelis atnesa slavu. Tāpēc nākošos 30 it gadus BMW tika radīti tieši tādi.

BMW 2002 atnesa arī daudz uzvaras autosacīkstēs, ka dažās pat aizliedza izmantot turbīnas, lai konkurentiem būtu cerība.

Bet nesakiet hop, pirms esat pārlekusi. BMW turbīnu neizdomāja. Pirmie turbīnas lika kas? Amerikāņi.

Pimēram 1963 ajā gadā kraislers

Bet amerikāņu turbinētie auto neiemantoja popularitāti daudzu iemeslu dēļ.

Bet tāds BMW bija 80-90 itajos gados. Tagad, jāpiekrīt, viencexperc, ka tie ir na pagātnei, kas pamazām iet uz grunti.

otrsexprc 25.janvāris 2018 12:33
0 0 Atbildēt

...ka tie ir ēna pagātnei...

( tekstā pazuda ē burts

usaexperc 25.janvāris 2018 15:08
3 15 Atbildēt

Mans eksperta viedoklis ir tāds, ka Latvijā 23 gadīgs e34 M5 liek iekšā visiem (protams, izņemot tikai jaudīgākus M5). Par amerikāņiem nerunāsim, tur tiešām tas visos topikos pieminētais 318 BMW (dīzelis) griež ārā kā mazos ežus. Esmu bijis Amerikā un redzējis, kā vietējie amīši ar saviem dranduļetiem aiz kauna stājās malā, apzināti noguļ startu un ar visādiem citiem veceņu trikiem nodarbojās.

Tā kā pirmais experc un otrais expercs var nogulties 69 pozā un viens otru expertēt uz vella paraušanu.

Otrsusaexperc 25.janvāris 2018 16:38
8 0 Atbildēt

Tev naudas nav aizbraukt uz ameriku. Nemuldi. Vienīgā vieta kur tu esi bijis ( un tur tikai slapjajos sapņos) ir Krievija.

Conqueror 25.janvāris 2018 18:44
0 2 Atbildēt

Mazs resurss tādiem dzinējiem ar trim turbīnām. Bieži bojāsies.

msh 26.janvāris 2018 18:34
0 0 Atbildēt

Kur tu te rauj trīs turbīnas? Trīs bembijs kaut kādam ķīselim taisās likt [vai liek], divas uz katru cilindru. Te tikmēr ir astoņi cilindri divās rindās, trīs būtu bik problemātiski...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti