Visi komentāri - "BMW" svītro 7.sērijas V12 motora versiju

"BMW" svītro 7.sērijas V12 motora versiju 10

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 26.februāris 2018 15:26

"BMW" atteiksies no 7.sērijas sedana 12 cilindru motora versijas, kas tiks izņemta no piedāvājuma ekoloģisku apsvērumu dēļ.

Izdevums "BMWBlog" vēsta, ka V12 versija izzudīs no piedāvājuma līdz ar modernizētā modeļa ieviešanu, kas tiek plānota nākamā gada vasarā.

Bavārieši nevēlas investēt 12 cilindru motora modernizācijā, uzskatot, ka šāds ieguldījums neatmaksāsies. Tādejādi var uzskatīt, ka 6,6 litru V12 agregāts, kas attīstīja 610 Zs jaudu un 800 Nm griezes momentu, pamazām kļūst par pagātni. Atgādināsim, ka ar šādu motoru komplektēts 7.sērijas sedans 100 km/h sasniedza 3,7 sekundēs, bet vidējais degvielas patēriņš bija 12,6 litri uz 100 km.

Šodien mediji publicēja informāciju, ka kaitīgo izmešu dēļ "BMW" pasaulē atsauc gandrīz 12 000 automobiļu. Šis atsaukums aptver atsevišķus dzinēja variantus 5.sērijas un 7.sērijas modeļu automobiļiem, kas ražoti no 2012.gada līdz 2017.gadam.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 26.februāris 2018 15:56
5 10 Atbildēt

Atteicās tāpēc, ka BMW var likt kaut vai V20 motoru, tāpat neies. Saprata, ka labāk neapkaunoties. Citādi nav patīkami, kad v12 motoraino BMW izkoš kaut kāds ar v6.

usaexperc 26.februāris 2018 16:03
22 1 Atbildēt

Trumpis palūdza vairs neražot tik jaudīgus motorus, jo viņš vairs nespējot nodotēt pat vietējos V8, tikai V6 sanākot piķis. Tad nu, lai nekristu kaunā, piezvanīja Merkelei.

Sviests 26.februāris 2018 17:16
9 2 Atbildēt

Tās Eiropas normas jau noriebušās, drīz visi ar 50cc Aixamiem braukās, jo redz, "tā ir videi draudzīgāk"... varēja jau vismaz premium klasi likt mierā, lai jau tie, kas avr atļauties, piemaksā par neekoloģiskumu, toties bauda normālu dzinēja skaņu...

msh 26.februāris 2018 19:05
1 1 Atbildēt

Ja tu neesi pamanījis, tad tieši tā šībrīža normas arī strādā, plešot plaisu starp bagātajiem un nabagiem, gluži kā tu vēlies - ražotājiem ir "vidējā oglekļa dioksīda atgāze" uz visu gadā saražoto mašīnu čupu, un tā nu lai ražotājs varētu pārdot nedaudzus V8 un V12, pelēkā masa dabū braukt ar 1.0 turbo.

Tas, kāpēc bembijs šito motoru ņem ārā no aprites noteikti ir nespēja ierakstīties kārtējajās atgāzu normās bez nopietnas pārbūves.

Conqueror 26.februāris 2018 18:31
4 0 Atbildēt

Ēēh beigas visam labajam.....

iciks 26.februāris 2018 18:58
4 0 Atbildēt

No vienas puses it kā jau vienalga, jo gluži labi apzinos, ka visticamāk šāds autiņš man nespīd ne tagad, ne tuvākajā (un varbūt arī tālākajā) nākotnē, bet no otras - tās pārspīlētās vides prasības jau izskatās kā farss.

Darbā šad tad sanāk saskarties ar vides jautājumiem un varu pilnīgi godīgi pateikt - 95% no tiem vides cilvēkiem pilns rublis nav. Klapes uz acīm un redz tikai veselīgu varžukrupju populāciju...

msh 26.februāris 2018 19:06
0 0 Atbildēt

Aansis savulaik labi uzrakstīja - pareizējā atgāzu samazināšana ir ar galamērķi - zirga pajūgs

Varētu aizstāt 26.februāris 2018 19:46
0 0 Atbildēt

V12 ar W16. Tad gan visiem iekabinātu!

ro 26.februāris 2018 21:03
0 0 Atbildēt

Njā jo tālāk jo trakāk...tiešām kautkas diži ekoloģiskā ziņā mainīsies uz pozitīvo pusi ja izņems no aprites šo motora versiju?!Nezinu kā jums,bet man vnkārši vimaraživajet pēdējo gadu jauno auto ražošanas tendences..

Palaidniex 27.februāris 2018 7:14
0 0 Atbildēt

Man Až interesanti palika, kurš no šejieniešiem pirktu to V12 ikdienai. Un, pats galvenais, nemēģinātu viņu gazificēt?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 25

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti