"BMW" svītro 7.sērijas V12 motora versiju 10

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 26.februāris 2018 15:26

"BMW" atteiksies no 7.sērijas sedana 12 cilindru motora versijas, kas tiks izņemta no piedāvājuma ekoloģisku apsvērumu dēļ.

Izdevums "BMWBlog" vēsta, ka V12 versija izzudīs no piedāvājuma līdz ar modernizētā modeļa ieviešanu, kas tiek plānota nākamā gada vasarā.

Bavārieši nevēlas investēt 12 cilindru motora modernizācijā, uzskatot, ka šāds ieguldījums neatmaksāsies. Tādejādi var uzskatīt, ka 6,6 litru V12 agregāts, kas attīstīja 610 Zs jaudu un 800 Nm griezes momentu, pamazām kļūst par pagātni. Atgādināsim, ka ar šādu motoru komplektēts 7.sērijas sedans 100 km/h sasniedza 3,7 sekundēs, bet vidējais degvielas patēriņš bija 12,6 litri uz 100 km.

Šodien mediji publicēja informāciju, ka kaitīgo izmešu dēļ "BMW" pasaulē atsauc gandrīz 12 000 automobiļu. Šis atsaukums aptver atsevišķus dzinēja variantus 5.sērijas un 7.sērijas modeļu automobiļiem, kas ražoti no 2012.gada līdz 2017.gadam.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 26.februāris 2018 15:56
5 10 Atbildēt

Atteicās tāpēc, ka BMW var likt kaut vai V20 motoru, tāpat neies. Saprata, ka labāk neapkaunoties. Citādi nav patīkami, kad v12 motoraino BMW izkoš kaut kāds ar v6.

usaexperc 26.februāris 2018 16:03
22 1 Atbildēt

Trumpis palūdza vairs neražot tik jaudīgus motorus, jo viņš vairs nespējot nodotēt pat vietējos V8, tikai V6 sanākot piķis. Tad nu, lai nekristu kaunā, piezvanīja Merkelei.

Sviests 26.februāris 2018 17:16
9 2 Atbildēt

Tās Eiropas normas jau noriebušās, drīz visi ar 50cc Aixamiem braukās, jo redz, "tā ir videi draudzīgāk"... varēja jau vismaz premium klasi likt mierā, lai jau tie, kas avr atļauties, piemaksā par neekoloģiskumu, toties bauda normālu dzinēja skaņu...

msh 26.februāris 2018 19:05
1 1 Atbildēt

Ja tu neesi pamanījis, tad tieši tā šībrīža normas arī strādā, plešot plaisu starp bagātajiem un nabagiem, gluži kā tu vēlies - ražotājiem ir "vidējā oglekļa dioksīda atgāze" uz visu gadā saražoto mašīnu čupu, un tā nu lai ražotājs varētu pārdot nedaudzus V8 un V12, pelēkā masa dabū braukt ar 1.0 turbo.

Tas, kāpēc bembijs šito motoru ņem ārā no aprites noteikti ir nespēja ierakstīties kārtējajās atgāzu normās bez nopietnas pārbūves.

Conqueror 26.februāris 2018 18:31
4 0 Atbildēt

Ēēh beigas visam labajam.....

iciks 26.februāris 2018 18:58
4 0 Atbildēt

No vienas puses it kā jau vienalga, jo gluži labi apzinos, ka visticamāk šāds autiņš man nespīd ne tagad, ne tuvākajā (un varbūt arī tālākajā) nākotnē, bet no otras - tās pārspīlētās vides prasības jau izskatās kā farss.

Darbā šad tad sanāk saskarties ar vides jautājumiem un varu pilnīgi godīgi pateikt - 95% no tiem vides cilvēkiem pilns rublis nav. Klapes uz acīm un redz tikai veselīgu varžukrupju populāciju...

msh 26.februāris 2018 19:06
0 0 Atbildēt

Aansis savulaik labi uzrakstīja - pareizējā atgāzu samazināšana ir ar galamērķi - zirga pajūgs

Varētu aizstāt 26.februāris 2018 19:46
0 0 Atbildēt

V12 ar W16. Tad gan visiem iekabinātu!

ro 26.februāris 2018 21:03
0 0 Atbildēt

Njā jo tālāk jo trakāk...tiešām kautkas diži ekoloģiskā ziņā mainīsies uz pozitīvo pusi ja izņems no aprites šo motora versiju?!Nezinu kā jums,bet man vnkārši vimaraživajet pēdējo gadu jauno auto ražošanas tendences..

Palaidniex 27.februāris 2018 7:14
0 0 Atbildēt

Man Až interesanti palika, kurš no šejieniešiem pirktu to V12 ikdienai. Un, pats galvenais, nemēģinātu viņu gazificēt?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti