Volkswagen tagad standartā visiem jaunajiem automobiļiem piešķir piecu gadu garantiju 29

Foto: iAuto.lv

Volkswagen | 9.jūlijs 2019 7:58

Volkswagen ieviesis uzlabotu garantijas politiku, kas tagad jau standartā paredz piecu gadu vai 100 000 kilometru nobraukuma rūpnīcas garantiju visiem jaunajiem Volkswagen automobiļiem, kas iegādāti šobrīd un turpmāk.

"Augstākās kvalitātes standarts vienmēr bijusi daļa no Volkswagen DNS. Mēs tiecamies pēc inovācijām un vienmēr vēlamies saviem klientiem piedāvāt labāko automobiļu tehnoloģiju jomā. Mēs esam droši, ka jaunie garantijas nosacījumi padarīs Volkswagen vēl konkurētspējīgāku un mūsu klientiem sniegs papildu pārliecību," norāda Volkswagen zīmola vadītājs Baltijas valstīs Justas Nekrošius.

Tagad visiem jaunajiem Volkswagen automobiļiem būs pagarināta rūpnīcas garantija uz pieciem gadiem vai līdz 100 000 kilometru nobraukumam. Pirmos divus gadus rūpnīcas garantija tiek piemērota neatkarīgi no nobraukuma. Šī garantija attieksies uz visiem jaunajiem Volkswagen automobiļiem, kuru tehniskās apkopes tiek veiktas autorizētajos servisos. Papildus tam automašīnas virsbūves krāsu nepilnību novēršanai tiks piemērota trīs gadu garantija, automašīnas virsbūves korozijai – līdz pat 12 gadu garantija, bet visiem aksesuāriem un rezerves daļām – divu gadu garantija.

Piecu gadu vai 100 000 kilometru nobraukuma garantija piemērota arī visiem jaunajiem plug-in hibrīdiem un elektroautomobiļiem. Turklāt augstsprieguma akumulatoriem noteikta astoņu gadu vai 160 000 kilometru nobraukuma garantija.

 
Visi komentāri
 
Bijušais klients 9.jūlijs 2019 8:53
8 17 Atbildēt

Mans Passat pat 100k nenobrauca, kad motors nobeidzās!

Un garantijas komunikācija nav nekāda vienkāršā!

Čomam cik zinu 10 gadīgam lexusam maina baterijas un invertorus bez vārda runas. Lai VW pamācās no japāņiem, kas ir garantija! Mans nākamais auto būs japānis, nevis neuzticams VW.

Damn 9.jūlijs 2019 10:19
11 2 Atbildēt

6 gadi, 124k km - auto ripo bez bez problēmām.

Passerati 9.jūlijs 2019 10:58
3 9 Atbildēt

Aizdedz svecīti!

Es savam passat jau 2 kondiškas radiatorus esmu mainījis 7 gadu laikā, pilnībā korodējuši un cauri. Salīdzinājumam, vectēva 1999.gada SAAB joprojām brauc ar Oriģinālo, pirms 20 gadiem rūpnīcā uzstādītu kondiškas radžiņu, un pat freons 20 gadu laikā ne reizi nav pildīts, viss šancē. Vot tā ir kvalitāte.

viencexperc 9.jūlijs 2019 9:38
3 11 Atbildēt

aksesuāriem un rezerves daļām - 2 gadu garantija.

Tad kam būs 5 gadu garantija? Kārtējais lohatrons pastulbajiem vācu kurpju kastu faniem.

Vācu auto, kuri vecāki par 2 gadiem kļūst par lūžņiem un nododami metāllūžņos.

JanJan 9.jūlijs 2019 10:34
0 0 Atbildēt

Motors, kārba visticamāk. Labs jautājums, kurā kategorijā ietilpst, piemēram, elektronika?

Klok 9.jūlijs 2019 10:04
3 0 Atbildēt

Interesanti, ka nobraukuma garantiju nav palielinājuši. Viņi vienkārši cer, ka brauks mazāk?

WALA 9.jūlijs 2019 10:09
6 1 Atbildēt

Reāli privātie brauc arī mazāk, auto ielās ir vairāk, bet brauc vidēji mazāk. Ģimenē nereti jau ir 2 vai 3 auto vai moči/motorolleri, dažādiem mērķiem, līdz ar ko tas kas kādreiz tika lietots visur un visos gadalaikos, tagad neretiir sezonāls utml.

JanJan 9.jūlijs 2019 10:40
2 0 Atbildēt

Tas gan, privātajam 20k gadā tomēr ir diezgan daudz. Piemēram, ja katru dienu uz darbu un atpakaļ nobrauc 50km (tāds +/- normāls Pierīgas attālums). Tas gadā ir tikai kādi 12kkm. Nu ok, brīvdienu izbraukumi, uz veikaliem, laukiem utt. Vēl kādus pārsimt km mēnesī piemet klāt. Nu ok, ja katru nedēļas nogali brauc uz Zilupi vai Krāslavu vai esi garo ceļojumu ar auto uz ārvalstīm fans, tad drusku cita lieta.

Freijers 9.jūlijs 2019 11:18
1 0 Atbildēt

Nav īsti pareiza metodika, savācās tie K km beigās, pat ikdienā nebraucot ar pirmo auto gadā noripinājām savus 15K, jo ir dažādi vasaras tripi, regulārie braucieni uz laukiem (kuri nav Latgalē pārsimts km attālumā), ja nebrauc darbdienās, tad weekendos točna, kad visur jāpaspēj. Vairāki auto protams samazina uz auto nobraukto kilometrāžu, bet kopumā pa gadu savākt 15-20 K km ir īzi pīzi pat Rīgā dzīvojot (kur arī var sanākt 20+ uz darbu vienā virzienā ripināt), par pierīgu un sevišķi tiem, kas 50+ km uz darbu vienā virzienā braukā, nerunājot.

msh 9.jūlijs 2019 13:01
2 1 Atbildēt

Tas ir tāds dižās pilsētas iemītnieka dzīvesstils. Man, vidēji kustinot mašīnu divas dienas nedēļā, gadā savācas pat virs tām 20 štukām...

Jūrmala 9.jūlijs 2019 13:23
0 0 Atbildēt

Man nepilnos 3 gados 90 štukas dien dienā uz darbu un atpakaļ + pa brīvdienām vēl kaut kur. Jūtu, ka uz 3 gadu termiņu būs stipri pāri 100 štukām.

m 9.jūlijs 2019 13:57
1 0 Atbildēt

tā matemātika nav īsti korekta, mums 2 auto, dzīvojam 10km no Rīgas robežas - nobraukums vienam ~32k, otram ~20k (sievas auto principā tikai darbs - mājas režīms)

dzīvojot Rīgā iztikām ar vienu auto, bet tāpat savi ~25k gadā savācās, pat nebraukājot pa tālām ārzemēm.

WALA 9.jūlijs 2019 10:07
2 0 Atbildēt

viencexperc - nu nav tik traki kā tu te mālē, bet nu katrā ziņā japāņi māk labāk tos bleķus salikt, rūsē mazāk, skrūves viegli skrūvējas pat 30 gadīgām mašīnām (ir gan bijusi vien Celica GT4 kas pec izjūtām bija bezmaz sāls vannā sēdējusi, bet skrūves tāpat netika sildītas un tika atskrūvētas pa visu piekari, ar spēku - bet tomēr).

Freijers 9.jūlijs 2019 11:25
2 2 Atbildēt

japāņiem bleķi ? Mazdas, pat relatīvi jaunas ar caurumiem virsbūvē braukā...par komplektācijām un motoriem gan viņiem cepuri nost, bet virsbūvēs gan azīātiem pašvakas ir, diemžēl.

WALA 9.jūlijs 2019 11:39
0 0 Atbildēt

Mjā no Mazdai es esmu gājis ar lielu līkumu, ar ģimenē tādas nav bijušas, tādēļ kaut kā piemirsās , ka šis kastes tiešām rūsē diezgan izteikti ( ir paziņām bijuši no jaunām "nobrauktas"). Honda un Toyota kas liktas Japānā (JT un JH VIN sākumi) - galīgi nevar pārmest rūsēšanu pie visiem plānajiem bleķiem.

Tobiš rūsu pie ~ 20 gadu vecuma kur vismaz puse pa LV ceļiem - to vairs es neskaitu pie "ražošanas defektiem", bet gan "nacionālajām ceļu uzturēšanas īpatnībām".

Mazdists 9.jūlijs 2019 13:27
2 1 Atbildēt

Briesmīgi Rūsē Mazda3 un Mazda6 līdz 2007.gadam, jaunajām rūsēšana ir novērsta. Tāpat arī vecās 626, Xedos, MX utt brauc arī 25 gadīgas pa visiem mūsu sāļiem. 25gadīgs pasāts ir lielāks retums ielās, kā veca mazda.

msh 9.jūlijs 2019 17:58
3 1 Atbildēt

Tikai nevajag, par tām vecajām mazdām. B3, B4 un B5 passātu vēl ir pietiekami daudz, lai arī B3 diezgan strauji izmirst, tikmēr deviņdesmito gadu vidus 626 vairs nekur nav redzamas, un pēdējais 626 modelis lielākoties dabā sastopams stāvoklī "metināts, norūsējis, pēc tolmeta brēcošs šrots".

Mazdists 11.jūlijs 2019 9:16
1 0 Atbildēt

Nemuldi, pilna ss-ka ar 626. Turklāt, atšķirībā no to pašu gadu passat, mazdām visām ir elektriskie logi gan priekšā, gan aizmugurē, kamēr passat nāk ar ļurļankas kloķi kā žigulim, it sevisķi aizmugurē!

solaris 9.jūlijs 2019 10:09
4 6 Atbildēt

KIA vairākus gadus pēc iegādes iedegās lampiņa panelī, ka pazudusi pilnpiedziņa. Garantijas kārtībā nomainīja automātisko ātrumkārbu bez jebkādiem jautājumiem. Tā ka korejiešu solītajam par 7 gadu garantiju es ticu.

WALA 9.jūlijs 2019 10:11
8 1 Atbildēt

Un cik ilgi gaidīji kamēr daļa atnāca ?

Man nav bijusi KIA, bet apkārt 3 cilvēkiem bija - pa lielam 2 gadījumos no 3 cilvēki gaidīja savas daļas mēnešiem ( līdz pat 2 vai 3) kamēr auto bija jāpamet servisā. Un 3. ar ne bez problēmām, bet tur ne tik traki.

solaris 9.jūlijs 2019 11:46
1 0 Atbildēt

Ja ar auto var mierīgi turpināt braukt, tad servisā nav vajadzības turēt. Aizved tikai, kad daļa jau atnākusi.

Bijušais klients 9.jūlijs 2019 13:45
0 2 Atbildēt

Man Passat jau 3šo nedēļu stāv pie dīlera ar nolocītiem vārstiem un gaida detaļas. Diez vai būs ātrāk kā pie KIA!

Bradypus 9.jūlijs 2019 16:01
0 2 Atbildēt

Tā nevar būt. Ar jaunu auto taču ir jābrauc bez raizēm.

nomiks 9.jūlijs 2019 17:52
0 0 Atbildēt

Diez uz Multivan arī attiecas? Multivan līdz šim segmentēja kā komercauto, kam strikti 2 gadu garantija.

Manam mazliet pāri 3 gadiem, bet nobraikumu 100 000 km sasniegs drošo vien kaut kad rudenī/ziemā.

Pie ~70 000 km nobraukuma pa garantiju nomainīts EGR vārsts un motora galvas bloks. Pārāk ātri, manuprāt.

HE 11.jūlijs 2019 9:48
0 0 Atbildēt

No savas pieredzes varu teikt, ka motora galvas bloka maiņa ir tikai visa procesa sākums.

kasinsh79 10.jūlijs 2019 7:14
0 0 Atbildēt

Kopsummā tas ir patīkami. Reāli - man sanāk, ka būtu vien 3 gadu garantija, jo nobraucu ap 35tkm gadā.

Tomēr labāk par tagadējo 2 gadu garantiju.

Blenderis 11.jūlijs 2019 9:22
0 0 Atbildēt

Vakar nopirku blenderi Eironikā, pat tam ir 3 gadu garantija bez motorstundu un nobraukuma ierobežojuma!

Passerati 11.jūlijs 2019 9:20
0 0 Atbildēt

Tev smagi noveicās, ka pa garantiju mainīja, laikam neatrada kur piečakarēties. Būtu nokavējis apkopes intervālu kaut vai par 1km un motora remonts būtu par paša naudu!

nomiks 11.jūlijs 2019 20:11
0 0 Atbildēt

Nav tik traki. Es Mollerā pirku 2gadīgu, tikko pēc beigušās garantijas. Bet paņēma pa garantiju šā kā tā. Par to Moller Krasta PALDIES!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Līdzīgi komētai - motociklists ietriecas braucošas automašīnas aizmugurē (+ VIDEO) 1

Motociklists, kas ievērojami pārsniedz ātrumu, ietriecas braucoša auto aizmugurē un līdzīgi komētai, pārlido pāri sastaptajam šķērslim. Lasīt vairāk

 

Sieviete pie stūres - no automazgātavas uzreiz upē (+ VIDEO) 2

Autovadītāja izstūrē savu mašīnu no automazgātavas, piepeši strauji paātrinās un iegāžas upē. Lasīt vairāk

 

Vienatnē ceļojošus bērnus varēs pavadīt līdz izlidošanas vārtiem (+ VIDEO)

Ik mēnesi aptuveni 200 bērni no lidostas “Rīga” dodas ceļojumā bez vecāku klātbūtnes. Ņemot vērā šo statistiku, no pirmā jūlijā lidostā tiek nodrošināta iespēja vecākiem vai viņu izraudzītām personām bērnu pavadīt līdz izlidošanas vārtiem, nevis līdz drošības kontroles postenim, kā tas bija līdz šim. Lasīt vairāk

 

Aizokeāna pikaps Jeep Gladiator arī Latvijas tirgū (+ FOTO) 8

Automašīnu ražotājs Jeep izveidojis jaunu auto modeli Gladiator, tādējādi atgriežoties pikapu tirgū pēc 27 gadu ilgas pauzes. Jaunā automašīna ir pilnīgi no jauna radīts modelis, kas aprīkots ar galvenajām ražotāja auto iezīmēm un funkcijām. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti