Ukrainas tūninga kompānija Spec Auto Tuning specializējas uz individuāliem projektiem, piedāvājot BMW un Mercedes automobiļu pārbūvi padomjlaiku auto stilā.
Spec Auto Tuning ir kompānija no Kijevas, kas uz dažādu rietumu ražotāju automobiļu bāzes veido unikālus projektus, kur moderna un mūsdienīga tehnika apvienota ar vizuālo tēlu padomjlaika automobiļu stilā.
Parasti par donoriem kalpo vācu ražojumi: BMW vai Mercedes. Spec Auto Tuning realizēto projektu skaitā ir „Pobeda” uz Mercedes-Benz CL 500 bāzes, GAZ-12 ZIM, kam pamatā BMW 7.sērija un divdurvju „Volga” ar BMW 6.sērijas tehnisko pildījumu. Interesanti, ka šo automobili pasūtījis slavenais franču kinoaktieris Žerārs Depardjē, kas pirms dažiem gadiem ieguva Krievijas pilsonību.
Ukraiņu veikumu atzinīgi novērtējuši arī vācu un amerikāņu auto tematikai veltītie resursi, uzsverot, ka Spec Auto Tuning radītie automobiļi noderēs tiem, kas jūt nostaļģiju pēc PSRS laikiem, taču nevēlas atteikties no pierastā komforta un drošības līmeņa.
Ja vērojot kijeviešu darbus kādam rodas līdzīgas izjūtas, tad ziniet, ka šobrīd pārdošanā ir uz Mercedes-Benz CL 500 bāzes radīta „Pobeda”. Cena – 36 000 eiro.
Un kā tie brīnumi iziet TA?
Kaut gan pie lielveikala Sky esmu ievērojis šad tad stāvam GAZ 12 ZIM ar merša tomātkārbu, visticamāk arī motors no merša. Tāds braucamais gan ir interesants.
Tā vienkārši, ņem un iziet. Latvija droši vien ir viena no dažām eiropas valstīm, ja ne vienīgā, kurās neko īsti pārtaisīt nedrīkst - tāpēc internetā var redzēt visādus interesantus projektiņus, pamatā rietumos, par kuriem zināms ka pie mums ar tādiem apskati noteikti neizietu - teiksim, redzētas bildes no projektiņa, kur uz VW passat B5.5 4.0 4motion apakšas uzlikta Volkswagen K70 virsbūve, vai arī mk2 golfa universālis, uztaisīts džetai piemetinot golfa pakaļu, utt.
Izlasi Latvijas likumdošanu, un ja saproti ko lasi, tad sapratīsi ka var pārbūvet un iziet tehnisko....
Bet ko var gribet, ja jūsmo par Passat, un Golf....
Tiešām? Tu neaizmirsti ka pie mums kaut vai ir aizliegtas piekares un bremžu sistēmas izmaiņas [vienīgi drīkst uzlikt citu galveno cilindru un pastiprinātāju "ja tas neizmaina darbību"], pat tad, ja tās sastāv no citiem, jaunākiem modeļiem pārskrūvētām detaļām. Tāpat ja tev būs mašīnas jumtā ielikta aftermarketa lūka, par to apskatē būs divnieks "nesošās konstrukcijas stiprību ietekmējoša izmaiņa kas samazina nesošās konstrukcijas stiprību", lai arī neko nesamazina. Varētu tā turpināt - un tu gribi mainīt virsbūvi... VARBŪT ka būtu iespējams to piereģistrēt, bet es pat negribu iztēloties kāds papīru blāķis būtu jāsagatavo ar rasējumiem un visu pārējo...
Par golfu un pastēti - jā, tieši tā - VAGmobīļi ir kliedzošs piemērs mūsu CSDD nekompetentajai pieejai - astoņdesmito beigās un deviņdesmito pirmajā pusē VAG bija 4 mašīnu platformas, kur uz katras bija 2-3 radniecīgi modeļi, kas ļoti veicina visādu konstruktoru būvniecību - un tā nu mēs nonākam pie situācijas ka Volkswagen Corrado par synchro pārbūvēt nedrīkst, lai arī tas pasāciens ir relatīvi vienkāršs, par cik zem tās smukās virsbūves apakšā atrodas otrā golfa platforma, ļaujot izmantot golfa daļas - līdzīgs stāsts ir audī kabriķim, kur apakšā atrodas otrās paaudzes kupeja - pārējajiem modeļiem tādu pasācienu var izdarīt tikai pa kluso, tā lai CSDD nepamana ka tas ir noticis; audī stiliņā jau ir piemērs - B4 A80 pārtaisīja par kvatru - nākamajā gadā bija jābrauc uz ekspertīzi, aiznākamajā ierubīja nepieciešamību pēc projekta.