ID.3 elektronika joprojām niķojas - Volkswagen saskāries ar nopietnām problēmām 11

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

iAuto | 29.marts 2020 6:24

10 000 speciālistu cenšas atrisināt problēmas ar elektriskā ID.3 programmnbodrošinājumu, taču velti – risinājumu neizdodas rast un, šķiet, ka Volkswagen būs saskāries ar lielām problēmām.

Pagājušajā nedēļā jau rakstījām par vācu blogeri, kas Leipcigas apkārtnē uzgājis vairākus steigā iekārtotus stāvlaukumus ar tūkstošiem pilnīgi jaunu ID.3 automobiļu. Tās ir automašīnas, kam jau vasaras sākumā vajadzētu būt dīleru centros, taču, iespēja, ka tā notiks, kļūst arvien mazāk ticama.

Vācu izdevums Süddeutsche Zeitung apgalvo, ka Volkswagen saskāries ar nopietnām problēmām elektronikas jomā un, lai gan to atrisināšanai piesaistīta vesela armija speciālistu (10 000) problēmas, par kurām bija zināms jau 2019.gada nogalē, nekādi neizdodas atrisināt.

Minētais izdevums, atsaucoties uz avotiem Volkswagen struktūrās ziņo, ka viss virzās uz to, ka pirmie ID.3 dosies pie pircējiem ar vienkāršotu elektronisko pildījumu, ko laika gaitā uzlabos saņemot jauninājumus ar globālā tīmekļa starpniecību.

Tā rezultātā dažas no pasludinātajām funkcijām nebūs pieejamas. Tiek baumots, ka elektriskajam ID.3 Volkswagen izvēlējies pilnīgi jaunu programmatūras arhitektūru, kuru, pēc ekspertu domām, ir diezgan grūti uzlabot, ņemot vērā katastrofālo laika trūkumu. Volkswagen dzīvi sarežģī tas, ka pietrūkst programmētāju, turklāt daži vadošie speciālisti pametuši ID.3 izstrādes projektu.

Saskaņā ar Volkswagen tuviem avotiem, elektriskais automobilis nav pat tuvu palaišanai masveida ražošanā un, visticamāk, nebūs gatavs arī vasarā, kad plānots tā tirdzniecības starts.

Lasi arī: 

 
Visi komentāri
 
felix65 29.marts 2020 7:31
8 3 Atbildēt

Kā krievi saka- ņemožeš sratj, ņemučaj žopu. Labāk būtu ražojuši ko prot- labud iekšdedzes dzinējus, kuri var norukāt pa pusmiljonam, nevis nemotorus, kuri knapi garantijas laiku novelk, bet elektromobīļus atstājuši Maskam.

WALA 29.marts 2020 10:47
4 0 Atbildēt

Nesatraucies - Masks gāja tieši to pašu ceļu - vienīgi uz to brīdi nebija tik daudz hakeru pievērsušies auto vadības sistēmu lauzšanai, jo citādi Tesla auto un arī pati rūpnīca patāvīgi "stāvētu uz ausīm". Un fīčas arī tikai pamazām salaboja, pielika utml. uz Teslām. Un neba nu visas lažas un muļķības Tesal ir izlabojusi … tas ir pastāvīgs un nebeidzams process.

msh 30.marts 2020 13:05
1 0 Atbildēt

Viņi jau noteikti labprāt, bet ekofašisti ar vidējajiem oglekļa dioksīda gramiem neļauj...

HE 29.marts 2020 9:38
7 3 Atbildēt

Izslavētā vācu tehnikas kvalitāte, bija 80tajos

eidis 29.marts 2020 11:43
1 1 Atbildēt

Šo arī varēja gaidīt. Iepriekš (diezgan sen) VW dīleri man pie gļukiem atbildēja: mēs taisam auto ne elektroniku. Ej pie Bosch un žēlojies. Tas garantijas laikā!

Tagad savlaicīga kļūdu nelabošana likumsakarīgi ir summējusies.

msjdu 29.marts 2020 13:28
3 1 Atbildēt

Tādi dīleri ir koku jādzen, ja nav sajēgas par to ko paši tirgo. Normālā servisā visu salabos, jo tur naudu maksā spečukiem, nevis plātīzeriem kas apreibuši no sava dīlera statusa.

msh 30.marts 2020 13:10
1 0 Atbildēt

Diemžēl tā vis gluži nav... Man, piemēram, patīk tas variants ar BMW - kur ražotāja dīleris nav spējīgs pilnvērtīgi nodiagnosticēt mašīnu - jo lai to izdarītu, jāizmanto trīs dažādas programmas, bet dīleris drīkst izmantot tikai vienu - pie viena vēl šādas tādas problēmas apzināti tiek slēptas, lai nevajadzētu uz ražotāja rēķina šo to mainīt - rezultātā dīleris pat pēc ražotāja instrukcijām vadoties var tikai uz labu laimi izšaut no detaļu lielgabala... VAG droši vien ir labāk, bet tas nemaina faktu ka visādi programmatūras gļuki mūsdienās mēdz gadīties, bet dīlerservisā neba programmētāji strādā...

Kanibaals 29.marts 2020 22:05
0 0 Atbildēt

Pie dīzelgeitas par "acoustic function" arī BOSCH vainīgs. Tiesa tā tika uzlabota dēļ VW pasūtījuma un sākotnēji bija paradzēta klusākai motora darbībai kamēr to iesmērē pircējam.

atrabotka 29.marts 2020 17:17
1 1 Atbildēt

Būs sapi*ušies ar savām tehnoloģijām un nebūs kur savas kompjutarizētās un fīčām piebāztās mašīnas likt. Lai nedaudz atslābst - pietiek ražot visu laiku nonstopā kaut ko. Dabai un ekoloģijai šis pāris mēnešu "lockdowns" pats par sevi būs devis ievērojamus rezultātus.

Kanibaals 30.marts 2020 8:27
0 0 Atbildēt

Tie 10k ir viltus ziņas. Reāli tika izveidots jauns uzņēmums "Car Software Org" apvienojot 3000 darbiniekus. Tie 10000 ir paredzēti vien 2025. gadā. Vismaz man kakendārs vēl rāda 2020. gadu.

Hackey 30.marts 2020 10:42
2 0 Atbildēt

Es domāju nav vaina programmētājos bet gan tajā kur ir problēma, ja nodefinē kā nākas problēmu tad programmētājs to izpildīs. Tā ka labāk būtu palaiduši tautās aprakstot problēmu un pareizajam risinājumam atlīdzību x milj €

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti