Elektriskais Volkswagen ID.3 nobrauc bez uzlādes 531 km 28

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 26.augusts 2020 5:21

Volkswagen ID.3 elektriskais hečbeks bez papildu uzlādes nobraucis 531 km – par 111 km vairāk nekā ražotājs norādījis tehniskajā dokumentācijā.

Volkswagen ID.3 ar ekonomiskās braukšanas guru Fēliksu Egolfu pie stūres, spējis nobraukt 531 km – no Cvikavas rūpnīcas Vācijā līdz Šveices pilsētai Šafhauzenei.

Testam izmantoja ID.3 1. Pro Performance versiju, kas aprīkota ar vidēās kapacitātes (58 kWh)  akumulatoru un 204 zirgspēku jaudu. Apmēram 44 procentus ceļa hečbeks brauca pa šoseju, bet atlikušie 56 procenti tika veikti pa lauku ceļiem. Deviņu stundu garajā pārbraucienā automašīnas vidējais ātrums bija 56 kilometri stundā.

Lai sasniegtu šādu rezultātu Egolfs izmantoja visu ekonomiskās braukšanas arsenālu: ļaujot ripot automobilim pēc inerces, paslēpjoties kravas auto aizvējā u.tml. Brauciena laikā pilotam blakus sēdēja operators ar kameru, dienasgaitas gaismas bija ieslēgtas pastāvīgi, bet radio un ventilācija – laiku pa laikam.  

Neskatoties uz to, ID.3 vidējais enerģijas patēriņš izrādījās ievērojami mazāks nekā deklarētais un bija 10,9 kilovatstundas, nevis 14,5-15,4 kilovatstundas uz 100 kilometriem, kā to norādījis ražotājs.

Hečbeks Volkswagen ID.3 tika prezentēts pagājušā gada septembrī Frankfurtes autoizstādē. Automašīna var būt aprīkota ar 150 vai 204 zirgspēku motoriem, kā arī 45, 58 vai 77 kilovatstundu akumulatoriem. Atkarībā no akumulatora elektrotransportlīdzekļa attālums pēc WLTP cikla ir 330, 420 vai 550 kilometri.

 

 
Visi komentāri
 
copyPaste 26.augusts 2020 9:32
2 0 Atbildēt

kur atsauce uz avotu?

PasteCopy 26.augusts 2020 15:17
4 0 Atbildēt

iečeko jebkuru vācu mediju, sāc ar Volkswagen Media

aha 26.augusts 2020 9:33
2 1 Atbildēt

kad tantes un onkas, kas knapi māk braukt ja uz ceļa ir vēl kāds bez viņa, sāks braukt brīvgaitā un aiz fūrām lai iep***u vatiņu, jautrība tikai sāksies, bet bleķu taisnotāji kārtējo reizi priecāsies ka ziemas sākums tagad turpināsies cauru gadu.

anonimikis 26.augusts 2020 9:45
5 8 Atbildēt

Vislielākie sīcenes drāzēji ir bembisti. Reku viens nesen pat šosejas otrā joslā apstājās, kad tam beidzās degviela

Bils 26.augusts 2020 12:47
4 1 Atbildēt

Nemuldi, ja nezini. Adaptīvā kruīz-kontrole strādā pat ļoti labi, izvēlies distanci un auto to turēs, attiecīgi nobremzēs, ja vajag, ātrāk, nekā autovadītājam vispār ir reakcija.

heh 26.augusts 2020 13:13
4 1 Atbildēt

KK nomainīs arī pamperu, kad fūres vadītājam apniks astē sēdētājs?

WALA 26.augusts 2020 15:26
3 0 Atbildēt

man tev viens jautajums - kādu punktu kopu šī kruizkontrole novēro, turbari slepjas atbilde kur un ka ta gļuko ...

viencexperc 26.augusts 2020 9:48
5 17 Atbildēt

vērienīgs komunistu sasniegums - nobraukt gandrīz divas reizes mazāk kā Tesla, un par to piemīzt biksēs no prieka.

Teslas rekords ir 670 JŪDZES ar vienu uzlādi - kas ir - 1078 km.

Markss 26.augusts 2020 10:11
17 0 Atbildēt

Tev komunisti bikses piemīza? Vai tikai simpatizē tādā veidā?

qwerty 26.augusts 2020 10:41
18 2 Atbildēt

experc ir naida cēlājs.

Viņš ļoti labi apzinās, kas ir kas, bet speciāli te visu laiku raksta provocējošos komentārus, kas izraisa strīdus.

Viņš loti labi zin, ka teslai ir 100kW baterija un "pareizās" riepas, kā pats Musks saka, bet šim mazauto 58kW.

Bet tas viņu neattur iekomentēt savā slitā un pēc tam pirecāties, kā bērnam, ka citi pavēlkās.

viencexperc 26.augusts 2020 11:29
2 11 Atbildēt

1.) Šis raksts ir sava veida reklāma. Un daudziem komunistiem uzreiz bikses pilnas, jo lūk, viņu mīļotā lauksaimniecības tehnika var nobraukt tik "daudz". Bet patiesībā tas nav nekāds asniegums. Tas ir sasniegums starp citiem Eiropas sūdiem. Pat Ķīniešu elektroauto nobrauc tālāk.

2) Kas VW un citām kompānijām neļauj savos sūdos likt 100kw? Iebāž maz, lai paši vairak nopelnītu ( jo tās baterejas pērk no ķīniešiem vai korejiešiem). Un pēc tam jūsmo.

msh 26.augusts 2020 12:58
9 1 Atbildēt

2) Svars un izmērs. Šis te ir golfa klases hečbeks, nevis liels begemots kā teslas mašīnas izstrādājumi.

Merks 26.augusts 2020 18:57
7 0 Atbildēt

Msh atceries vienmēr - ar viencexpertu nekad nerunā par tehniskām, vai loģiskām tēmām, jo viņš ar tām ir uz "jūs", nu gluži kā ar sievietēm.

Tas neglītais daugavpilietis pats brauc ar vecu sūdu un to dienu, kad jebkura tesla maksās tik daudz, lai viņš varētu to atļauties (kaut lietotu), visdrīzāk nekad nepienāks, vai pareizāk sakot viņš to nepiedzīvos.

Bikses 26.augusts 2020 12:04
15 1 Atbildēt

Kādam loham jābūt, lai salīdzinātu 100kWh baterijas nobraukumu ar 58kWh baterijas nobraukumu!?

Ir jāsalīdzina iztērātās kwh uz 100km, nevis nobrauktā distance.

Tas jau tas pats kas salīdzināt 50litru un 100litru bākas nobraukumu iekšdedzes motora mašīnai!

HE 26.augusts 2020 10:14
2 3 Atbildēt

Mēs nobraucām ar Teslu 3 dual motors 525km nekādi sevi neierobežojot , darbojās gan radio, gan kondicionieris...

qwerty 26.augusts 2020 10:42
6 1 Atbildēt

Ar tādas pašas kapacitātes bateriju?

HE 26.augusts 2020 11:21
1 3 Atbildēt

Batereja 62kwh , bet auto pilnpiedziņa, protams VW ir lētāks...

msh 26.augusts 2020 13:03
7 0 Atbildēt

Pilnpiedziņa šajā gadījumā drīzāk ir distances pluss, vai, vismaz, neietekmējošs faktors - tā kā runa ir par tādiem akmenslaikmeta izstrādājumiem kā elektromobīļi, ar viena ātruma mehāniskajām kārbām, par spīti tam ka elektromotora lietderības koeficients nav taisna līnija un neatkarīģs no apgriezieniem, tad tesla savās pilnpiedziņas versijās izmanto dažādus pārnesuma skaitļus katrai kārbai - viena vairāk piemērota pilsētai, otra šosejai; to, kurš motors tiek darbināts nosaka apstākļi...

Penzonārs 26.augusts 2020 14:19
3 0 Atbildēt

Tikai atšķirībā no Teslas, VW ID3 ir finansiāli paceļams auto priekš masām, kamēr Tesla ir tikai bagātu ļaužu spēļmantiņa!

Krotow 26.augusts 2020 18:08
2 3 Atbildēt

VW ID.3 var pacelt tikai pensionārs ar 2k+ eiro pensiju vai cits ar līdzīgiem ienākumiem. Pārējiem atliek pasākumu ignorēt līdz kādus 8K eiro no cenas nometīs.

Slinkais 26.augusts 2020 10:52
6 0 Atbildēt

teslu pie mums ofic. nopirkt un apkopt pagaidām nevar. kkad sola vienu kantori, bet jau varu iedomāties kādas tur būs rindas. tesla 3 maksā par 10k vairāk nekā fofagens. fofāgens win win)))

Krotow 26.augusts 2020 10:53
2 1 Atbildēt

Atkriežoties pie kapeiku sipšanas... Ja vēl šo modeli varētu nopirkt par ciparu līdz 25 kEUR, bet atkal ir auto biezajai publikai.

ZZZZ 26.augusts 2020 11:30
3 0 Atbildēt

Beidzot wāgens ir izveidojis sakarīgu gaitas pārslēgšanas režīma kloķi un novietojis sakarīgā vietā. Logu slotiņu mehānisms, kas vienā reizē, principā notīra logu dubultā

Pļurkt 26.augusts 2020 16:51
2 0 Atbildēt

Savu laik Šnepsts (autiņu kādas tur katedras vadītājs) ar savu Žiguli tādā pat garā nobrauca ar benzīna patēriņu krietni zem 3 litri uz 100 km. Arī slēdza neitrālajā un ripināja, izslēdzot dzinēju, dragāja aizvējā utt.

Ar to Žiguļa bāku (laikam) 42 litri šis spēja nobraukt dikti virs štukas km, ar obligāto vidējo ātrumu, ja nemaldos virs 70 km/st (!!!!! kas ir ļoti augsts vidējais ātrums reālajā satiksmē pat komunistu laikos).

Diez vai Šnepsta komunistu laiku sasniegums ir dārgāks par šo te publicēto izgājienu.

WALA 26.augusts 2020 17:14
0 0 Atbildēt
WALA 26.augusts 2020 17:24
0 0 Atbildēt

P.S. nezinu vai tas ir tas par ko tu saki, bet šis vismaz bija oficiāli publicēts un joprojām ir atrodams.

Pļurkt 27.augusts 2020 11:30
0 0 Atbildēt

Ne gluži tas pat, bet krietni iepriekš (80. vai 81.) - respektīvi pirmssākums šādiem ekorallijiem.

iciks 27.augusts 2020 9:07
1 1 Atbildēt

Nu un ko dod tas 531 km? Ar jebkuru mašīnu var izspiest daudz km, ja lietos aizvējus, pārpumpētas riepas, no kalna ieskriesies, brauks ar nelielu ātrumu u.tml. Diemžēl ikdienā neviens šādi neākstās un tam lielumam nav pielietojuma.

Ja reiz 420 km ir tas, ko norādījis ražotājs, tad jāņem vērā to, ka faktiski būs kādi 300? Cilvēki jau vēlēsies lietot kondiķi/nesalt un braukt normāli. Nu vismaz iekšdedzes dzinēja lietotāji. E-mobiļu braucēji varbūt ir savādāki.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

No 45 750 eiro - Toyota sākusi jaunā GR Yaris iepriekšpārdošanu

Ir sākusies jaunā Toyota GR Yaris iepriekšpārdošana, un tā cenas ir no 45 750 eiro. TOYOTA GAZOO Racing rallija programmā dzimušais un sacīkstēs rūdītais hečbeks debitēja pirms trim gadiem, bet pēc modernizācijas tas ir ieguvis dažādus dizainiskos, tehniskos un konstruktīvos uzlabojumus, kas braukšanu pacels jaunā līmenī. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 9

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti