Losandželosas policija pārliecinājusies, ka elektriskie BMW i3 nav piemēroti policijas darbam. Minheniešu ražojumus tagad izpārdod par puscenu.
2016.gadā Losandželosas policijas departaments iegādājās vairāk nekā 200 elektriskos BMW i3 automobiļus, samaksājot par to 10 miljonus dolāru. Jau toreiz šī ideja likās apšaubāma, ņemot vērā to, ka vācu ražojums parastā režīmā ar vienu uzlādi spēja veikt vien 130 km.
Praksē izrādījās vēl sliktāk, tādēļ vairums i3 netika izkustināti vispār, bet pārējos izmantoja braucieniem personīgās darīšanās.
Policijas departaments automašīnas atgrieza atpakaļ dīlerim, kurš tās izpārdod par 15 līdz 18 tūkstošiem dolāru. Pircējam tas ir izdevīgs darījums, ņemot vērā, ka policijas i3 vidējais noskrējiens ir vien daži desmiti vai simti km (daži eksemplāri no stāvvietas nav izkustējušies vispār), turklāt uz tiem joprojām attiecās garantija.
Salīdzinājumam: jauns BMW i3 ar astoņu gadu garantiju ASV maksā apmēram 44 tūkstošus dolāru.
BMW i3 vācu kompānijas piedāvājumā ienāca 2013.gadā un pieejamā informācija liecina, ka visā pasaulē pārdoti aptuveni 150 000 eksemplāru.
Ņems Teslas. Nav ko ar tiem vācu hlamiem čakarēties.
Ja vini ņems jebko bez iekšdedzes dzineja rezultāts būs precīzi tāds pats, specialie dienesti netikai nevar, bet pat principā nedrīkst nidarboties ar šādām muļķībām ...
Precīzs koments ! Piebildīšu , ka tas attiecas uz mums visiem . Visu laiku tiek , ar dziļu sajūsmu , publicēti raksti par ,,jaunām darba uzvarām,, eauto frontēs . Patiesībā , pat nerēķinot bezgalīgos nodokļus degvielai un auto , pat ar visām subsīdijām eauto , tie e nav konkurētspējīgi .
Viņi ņem Teslas. The LAPD ( Los Angeles Police Department ) has recently considered the Tesla Model S as a full-fledged patrol car.
Attiecībā uz BMW i3 CBS žurnālists uzzinājis, ka vairums no šiem policijas auto stāv nelietoti garāžās, kamēr citus izmanto personiskām vajadzībām.
Galvenais iebildums : nepietiekams nobraucamais attālums : That correspondent was told that many avoided using the i3s in the fleet because of their limited real-world range. The 2017 i3 BEV was rated at just 81 miles, although the 2019 models offer a better rating of 153 miles.
www.greencarreports.com/news/1129430_...ar-deal-or-not