Visi komentāri - Tesla Model Y kļūst par Eiropas visvairāk pārdoto Premium krosoveru

Tesla Model Y kļūst par Eiropas visvairāk pārdoto Premium krosoveru 18

 

Foto: Ekrānbilde no facebook.com/ModelY

iAuto | 10.augusts 2022 5:05

Labāku rezultātu 2022.gada pirmajā pusgadā nav izdevies uzrādīt nevienam citam Premium vidējās klases SUV Eiropas tirgū neatkarīgi no tā, vai tas komplektēts ar iekšdedzes motoru vai izmanto elektrisko piedziņu.

Jaunākie statistikas dati liecina, ka gada pirmajos sešos mēnešos Tesla Eiropā (izņemot Somiju un Portugāli) pārdevis 41 851 Model Y eksemplāru, apsteidzot Mercedes-Benz GLC (40 554) un BMW X3 (31 138). Model Y sniegums vēl pārliecinošāks izskatās, ja salīdzina to ar citiem pilnībā elektriskās piedziņas Premium klases SUV – nākamais labākais šādas konstrukcijas pārstāvis ir Audi Q4 e-tron, kas ar 11 182 reģistrācijām ieņem 7. vietu kopējā sarakstā.

Kopš tā pakāpeniskās ienākšanas Eiropas tirgū pagājušajā gadā Tesla krosovers ir guvis žilbinošus panākumus: 2022.gada pirmajos sešos mēnešos tas kļuva par Norvēģijas visvairāk pirkto auto, jūnijā iekaroja 1.vietu Zviedrijā, un tajā pašā mēnesī nostājās uz otrā pakāpiena Lielbritānijā.

Pašlaik pārdošanas apjomi Eiropā pieaug tik strauji, ka Model Y, iespējams, pat apsteigs Audi A3, lai kļūtu par visvairāk pārdoto premium modeli visās klasēs vecajā kontinentā. Pirmajā pusgadā Audi A3 saglabā absolūtā līdera godu ar 51 994 reģistrācijām.

Eksperti tomēr nešaubās, ka svaru kausi nosvērsies par labu Model Y, kolīdz Tesla sakārtos lietas ar jauno Berlīnes rūpnīcu (Gigafactory 4), kas pēc Īlona Maska solījumiem palielinās iknedēļas izlaidi no 1000 automašīnām jūnijā līdz 5000 automašīnām "līdz gada beigām vai nākamā gada sākumam".

 
Visi komentāri
 
Antons 10.augusts 2022 9:42
17 1 Atbildēt

Spriežot pēc salona materiāliem un kvalitāti, līdz premiumam tur vēl ir ļooooti tālu...

viencexperc 10.augusts 2022 11:05
8 3 Atbildēt

Eiropā prēmiums skaitās pat x3, a3.

Tāpēc normāli.

Vidzeme 10.augusts 2022 11:38
2 7 Atbildēt

Tikko brauca pretī Model Y - neko jau sev, smuks auto un tiešām Premium nevis "Premium"

Klāvs 10.augusts 2022 13:01
10 1 Atbildēt

X3 apdares kvalitāte ir galvas tiesu augstāka par jebkuru šobrīd pieejamo teslu!!

Nesi redzējis kā teslām tur viss čīkst?

Biju panemis tesla model3 nomā, kas pēc izmēriem ir aptuveni kā 3ser. A4 un c klase, bet apdares kvalitāte ne Tuvu nav tāda, drīzāk fords.

Vienīgais kas tur ir premium, tā ir cena…

eidis 10.augusts 2022 14:34
0 1 Atbildēt

Esi braucis? Neesi!

Tad izstāstīšu: BMW salona risinājums ir tups kā āmurs salīdzinot ar Teslas sniegumu. Un BMW X ir vēl par kārtu tupāki kā sedani. Teslas programatūras risinājumi, tajā skaitā UX, ir gaismas gadus priekšā BMW aizvēsturiskajai kuļmašīnai.

Izmantotie materiāli ir aptuveni vienādi.

Teslai mēdz čīkstēt sānu stikli pret gumiju, kas ir normāli bezrāmju durvīm.

msh 10.augusts 2022 17:14
2 1 Atbildēt

Programmatūras risinājumi... Runāt par programmatūras risinājumiem mašīnā ir apmēram kā salīdzināt kuram sūdam smarža patīkamāka - mašīna ir domāta braukšanai, ja kas.

eidis 10.augusts 2022 18:55
0 1 Atbildēt

Būsi kautko sajaucis. Kopš kāda 2013 gada auto gan UX, gan dizainu, gan braukšanas īpašibas nosaka prograatūra. Daži to atrisina tizli. Toyota tizlumā uzvar visus citus, vācieši mēgina atainot vismaz 1 miljardu visādus nevajadzīgus mēslus, bet Tesla to visu paplašināti nogriezusi ļaujot visu darīt AI. Piem logtīrītājam ir vnk 1 poga. Braukšanas asistenti darbojas gandrīz superīgi - nostrādā kad paliku izklaidīgs. Kļūdās ārkārtīgi reti.

Un secīgi tu ar auto vari nodarboties ar braukšanu, ne pētīt visādus ņirbošus štruntus

Klāvs 11.augusts 2022 14:22
1 1 Atbildēt

Es kaut ko teicu par salona risinajumu pamulki?

Gribi muldēt ej uz delfiem!

Es runāju par salona kvalitāti, izradi vēlreiz kāmi

Pasaki vel, ka fordam ari tur vis ar to ir kārtībā!?

Ko var dirst, tagad teslas testiem ir pieejamas teju uz katra stūra, ties ar Y nav braukts, bet Tu pamudināji mani to izdarīt.

Kāmis ibo, koncentrējies labāk uz auto vadīšanu nevis klūsti izklaidīgs…

eidis 11.augusts 2022 14:44
0 0 Atbildēt

Ui kāda valodiņa. Papūt vēl kādu draņķvārdiņu!

Ja mācētu lasīt, būtu izlasījis, ka arī salona kvalitāte ir līmenī. Materiāli vienādi ar tupo X3, bet risinājumi gaismas gada attālumā.

Un es braucu tieši ar Y. A tu tikai ļerksti.

Klāvs 11.augusts 2022 16:36
0 1 Atbildēt

Kas Tev nepatik?

Tu man pirmais bruki virsu pasniedzot savus izdomajumus par esošo!

Es uzrakstiju savu pieredzi, tā kā vari atšūties kāmi!

P.s. Tupa ir tava seja kāmi.

Ak Tu brauc ar “Y”, tad jau nav brīnums, ka kāmim “saniezējās” kurš gan sunim asti cels, ja ne viņš pats.

eidis 12.augusts 2022 10:28
0 0 Atbildēt

Tak ej taču tu!

Stulbenis!

Klāvs 12.augusts 2022 14:06
0 0 Atbildēt

Stulbenis ir tavs uzvārds kāmi.

Imants 11.augusts 2022 9:31
0 0 Atbildēt

Nesen sanāca vizināties ar Teslu model 3. Nezinu gan par kādu čīkstēšanu tu runā, bet sajūtas bija ka esmu ļoti kvalitatīvā premium klases auto.

Iespējams ka pirmajiem Tesla modeļiem bija problēmas ar apdares materiālu kvalitāti, taču šobrīd nevienu no kādreizējām likstām nenācās novērot.

eidis 11.augusts 2022 14:46
0 2 Atbildēt

Y drusku šīkstēja stikls pret gumiju, jo logi bez rāmja un būda augsta. Tā behu jūsmiņu salona nolikšana nekur nebija novērojama. Tukširsēji.....

Riks 10.augusts 2022 12:56
1 2 Atbildēt
Traks vai 10.augusts 2022 17:06
1 1 Atbildēt

Lasām virsrakstu, pēc tam tekstu, tad domājam, ko ar atsūtīto saiti gribējām teikt

Dāvis 10.augusts 2022 16:30
1 0 Atbildēt

Tikai 1 atšķirība Tesla ir vienīga ar kuru var kauko nobraukt. Ne BMW ne audi ne Porsche - neko nesniedz sniedzamības ziņā.

Jā uz papīra ir līdzīgi, bet ne dzīvē.

WALA 10.augusts 2022 17:29
0 1 Atbildēt

Ja tukšu pļūtī, tad vismaz pārbaudi savus faktus, jo atrast BMW kam ir draņķīga smiedzamība protams var, bet ja salīdzināsi "apelsīnus" ar apelsīniem, tad Tesla būs grūti konkurēt ar Porsche un BMW, taču protams starpība būs jauna auto cenā ... bet tur nu katram savs ... un Porsche bateriju sistēma un piedziņa saliek Tesla "vienos vārtos" ...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti