Labāku rezultātu 2022.gada pirmajā pusgadā nav izdevies uzrādīt nevienam citam Premium vidējās klases SUV Eiropas tirgū neatkarīgi no tā, vai tas komplektēts ar iekšdedzes motoru vai izmanto elektrisko piedziņu.
Jaunākie statistikas dati liecina, ka gada pirmajos sešos mēnešos Tesla Eiropā (izņemot Somiju un Portugāli) pārdevis 41 851 Model Y eksemplāru, apsteidzot Mercedes-Benz GLC (40 554) un BMW X3 (31 138). Model Y sniegums vēl pārliecinošāks izskatās, ja salīdzina to ar citiem pilnībā elektriskās piedziņas Premium klases SUV – nākamais labākais šādas konstrukcijas pārstāvis ir Audi Q4 e-tron, kas ar 11 182 reģistrācijām ieņem 7. vietu kopējā sarakstā.
Kopš tā pakāpeniskās ienākšanas Eiropas tirgū pagājušajā gadā Tesla krosovers ir guvis žilbinošus panākumus: 2022.gada pirmajos sešos mēnešos tas kļuva par Norvēģijas visvairāk pirkto auto, jūnijā iekaroja 1.vietu Zviedrijā, un tajā pašā mēnesī nostājās uz otrā pakāpiena Lielbritānijā.
Pašlaik pārdošanas apjomi Eiropā pieaug tik strauji, ka Model Y, iespējams, pat apsteigs Audi A3, lai kļūtu par visvairāk pārdoto premium modeli visās klasēs vecajā kontinentā. Pirmajā pusgadā Audi A3 saglabā absolūtā līdera godu ar 51 994 reģistrācijām.
Eksperti tomēr nešaubās, ka svaru kausi nosvērsies par labu Model Y, kolīdz Tesla sakārtos lietas ar jauno Berlīnes rūpnīcu (Gigafactory 4), kas pēc Īlona Maska solījumiem palielinās iknedēļas izlaidi no 1000 automašīnām jūnijā līdz 5000 automašīnām "līdz gada beigām vai nākamā gada sākumam".
Spriežot pēc salona materiāliem un kvalitāti, līdz premiumam tur vēl ir ļooooti tālu...
Eiropā prēmiums skaitās pat x3, a3.
Tāpēc normāli.
Tikko brauca pretī Model Y - neko jau sev, smuks auto un tiešām Premium nevis "Premium"
X3 apdares kvalitāte ir galvas tiesu augstāka par jebkuru šobrīd pieejamo teslu!!
Nesi redzējis kā teslām tur viss čīkst?
Biju panemis tesla model3 nomā, kas pēc izmēriem ir aptuveni kā 3ser. A4 un c klase, bet apdares kvalitāte ne Tuvu nav tāda, drīzāk fords.
Vienīgais kas tur ir premium, tā ir cena…
Esi braucis? Neesi!
Tad izstāstīšu: BMW salona risinājums ir tups kā āmurs salīdzinot ar Teslas sniegumu. Un BMW X ir vēl par kārtu tupāki kā sedani. Teslas programatūras risinājumi, tajā skaitā UX, ir gaismas gadus priekšā BMW aizvēsturiskajai kuļmašīnai.
Izmantotie materiāli ir aptuveni vienādi.
Teslai mēdz čīkstēt sānu stikli pret gumiju, kas ir normāli bezrāmju durvīm.
Programmatūras risinājumi... Runāt par programmatūras risinājumiem mašīnā ir apmēram kā salīdzināt kuram sūdam smarža patīkamāka - mašīna ir domāta braukšanai, ja kas.
Būsi kautko sajaucis. Kopš kāda 2013 gada auto gan UX, gan dizainu, gan braukšanas īpašibas nosaka prograatūra. Daži to atrisina tizli. Toyota tizlumā uzvar visus citus, vācieši mēgina atainot vismaz 1 miljardu visādus nevajadzīgus mēslus, bet Tesla to visu paplašināti nogriezusi ļaujot visu darīt AI. Piem logtīrītājam ir vnk 1 poga. Braukšanas asistenti darbojas gandrīz superīgi - nostrādā kad paliku izklaidīgs. Kļūdās ārkārtīgi reti.
Un secīgi tu ar auto vari nodarboties ar braukšanu, ne pētīt visādus ņirbošus štruntus
Es kaut ko teicu par salona risinajumu pamulki?
Gribi muldēt ej uz delfiem!
Es runāju par salona kvalitāti, izradi vēlreiz kāmi
Pasaki vel, ka fordam ari tur vis ar to ir kārtībā!?
Ko var dirst, tagad teslas testiem ir pieejamas teju uz katra stūra, ties ar Y nav braukts, bet Tu pamudināji mani to izdarīt.
Kāmis ibo, koncentrējies labāk uz auto vadīšanu nevis klūsti izklaidīgs…
Ui kāda valodiņa. Papūt vēl kādu draņķvārdiņu!
Ja mācētu lasīt, būtu izlasījis, ka arī salona kvalitāte ir līmenī. Materiāli vienādi ar tupo X3, bet risinājumi gaismas gada attālumā.
Un es braucu tieši ar Y. A tu tikai ļerksti.
Kas Tev nepatik?
Tu man pirmais bruki virsu pasniedzot savus izdomajumus par esošo!
Es uzrakstiju savu pieredzi, tā kā vari atšūties kāmi!
P.s. Tupa ir tava seja kāmi.
Ak Tu brauc ar “Y”, tad jau nav brīnums, ka kāmim “saniezējās” kurš gan sunim asti cels, ja ne viņš pats.
Tak ej taču tu!
Stulbenis!
Stulbenis ir tavs uzvārds kāmi.
Nesen sanāca vizināties ar Teslu model 3. Nezinu gan par kādu čīkstēšanu tu runā, bet sajūtas bija ka esmu ļoti kvalitatīvā premium klases auto.
Iespējams ka pirmajiem Tesla modeļiem bija problēmas ar apdares materiālu kvalitāti, taču šobrīd nevienu no kādreizējām likstām nenācās novērot.
Y drusku šīkstēja stikls pret gumiju, jo logi bez rāmja un būda augsta. Tā behu jūsmiņu salona nolikšana nekur nebija novērojama. Tukširsēji.....