Opel kompaktais modelis Astra no nākamā gada pavasara būs pieejams arī ar elektrisko piedziņu, turklāt gan hečbeka, gan universāla modifikācijā.
Tas būs modelis Astra Electric, kas vispirms startēs kā universāls Sports Tourer Electric ar 516 litru bagāžas tilpumu, kas, starp citu, ir tikpat daudz, cik piedāvā Astra uzlādējamais hibrīds.
Astra Sports Tourer Electric ir aprīkots ar 115 kW (156 Zs) elektromotoru, kas nodrošina par 15 kW (20 ZS) vairāk nekā visi iepriekšējie zīmola un Stellantis grupas elektriskie modeļi. Elektromotora griezes moments ir 270 ņūtonmetri, kas arī par 10 Nm vairāk nekā tehniski līdzīgajam Peugeot e-308, tāpat kā sniedzamība (416 km pret 400 km). Elektriskā Opel maksimālo ātrumu elektronika ierobežos pie 170 km/h, kas ir vēlāk nekā citiem elektroautomobiļiem.
Zināms, ka Astra Electric var uzlādēt līdz 80 procentiem aptuveni pusstundas laikā 100 kW līdzstrāvas ātrās uzlādes stacijā, bet sniedzamības diapazonu un automašīnas dinamiku vadītājs var ietekmēt ar trim braukšanas programmām Eco, Normal un Sport.
Abu elektrisko Astra aprīkojumā ietilpst ergonomiski aktīvie sporta sēdekļi, kas sertificēti Healthy Back Campaign, pēc izvēles Alcantara apdare, projekcijas displejs, multimediji ar balss atpazīšanas funkciju, kā arī vairākas elektroniskās palīgsistēmas, ieskaitot pusautomātisko joslu maiņas palīgu un adaptīvās pikseļu gaismas ar 168 LED elementiem.
Jau bāzes versijā arī “dimantu” stila 18 collu vieglmetāla diski, kas pēc izvēles var būt pilnībā melnā krāsā.
Atkal ne vārda par rūsu!
Vateni, vācies pie sava vadoņa!!
Tos vatņikus ir jāsoda par ģenocīdu
Pofig par rūsu, galvenais, ka tehniski uzticams!
Kādu rūsu? Pats braucu ar gandrīz 20 gadus vecu opeli, radiem ir jaunāks opel modelis, ir zināmi vēl vairāki paziņas ar opeļiem pēc 2000 gada un neviens par rūsu nesūdzās. Nevajag pirkt sistus lūžņus un nebūs jābrīnās par rūsu.
Automašīnau uzbūvē joprojām izmanto metālu - tālāk izdomā pats - ja vari.(?)