Ford Ranger pikaps Eiropā turpmāk būs pieejams arī īpaši labi aprīkotajā Platinum versijā.
Platinum versijas pikaps būs aprīkots ar F-150 trīslitru V6 dīzeļdzinēju, kas attīsta 240 Zs jaudu un 600 Nm griezes momentu. Spēka agregāts darbojas kombinācijā ar pilnpiedziņu un desmit pakāpju automātisko pārnesumkārbu, kas pielāgojas vadītāja braukšanas stilam.
No citām Ranger versijām Platinum atšķiras ar režģa dizainu un matēta hroma apdari, Matrix priekšējiem lukturiem un īpaša dizaina 20 collu riteņiem. Salons apdarināts ar perforētu un stepētu ādu, dekoratīvie ieliktņi izgatavoti no tumša kļavas finiera ar rupjgraudainu tekstūru.
Priekšējie sēdekļi ir elektriski regulējami 10 pozīcijās, aprīkoti ar apsildes un ventilācijas funkcijām. Ranger Platinum standarta aprīkojumā ietilpst arī Bang & Olufsen audio sistēma, bezvadu uzlāde, FordPass Connect modems un multimediji ar 12 collu ekrānu.
Jau tā plašo elektronisko palīgu klāstu papildina asistents izbraukšanai no stāvvietas, 360 grādu kameras, Cross-Traffic brīdinājums un sistēma pašas automašīnas un piekabes aklo zonu novērošanai.
Vienlaikus ar Platinum modeli, tagad var pasūtīt arī sākuma līmeņa modeli Ford Ranger XL – pēc izvēles parasto kabīni, pagarināto kabīni vai dubultkabīni. Aprīkots ar Ar 170 ZS 2,0 litru dīzeli un sešpakāpju pārnesumkārbu, tas ir paredzēts izmantošanai būvniecības nozarē vai mežsaimniecībā, kā arī glābšanas dienestu autoparkam. XL versijas cena Vācijā – no 40 210 eiro.
Būtu labāk Expedition piedāvājuši eiropā Hybrid versijā.
Rietumeiropa cilveki , kas perk sadu auto , Hybdids nemaz viniem neder un ta Platina versija ari viniem neinterese
tieši tā, tas ir parasts darba zirgs, priekš kam tādam platīna versija? uz operu tapat ar tādu gaziku nebrauksi , tik pat labi asinizācijas mašīnu ar varētu izlaist ar platīnu versiju
Tu gandrīz uzminēji - vēl nesen pa Gulbeni braukāja asenizācijas mašīna ar uzrakstu "Kvass" - nezinu, varbūt tagad beidzot pārkrāsota.
Nuu nesaki viss, eiropā šie aizietu, ja cena būs ok, jo šeit tomēr lielie “F”inieki nav tik lielā cieņā.
Plus daudzi ņem medībām, mežsaimnieki utt., zinu ļoti daudzus kuri brauc ar teju max komplektētiem amarokiem un pat pārcenotajiem mb x-klasi, tas pats ar iepriekšējiem rengeriem, attālam paziņam ir raptor rengers, vai vismaz bija, tagad nav manīts
Plikos pārsvarā pērk uzņēmumi.
Ja tu esi bomārs no hrušcenes, un tu tāds noteikti esi, tad ir tāds viedoklis, bet ja tu esi veiksmīgs lauku biznesmenis, tad šī platīna versija būs tieši tas kas vajadzīga un tiks izķerta kā karsri pīrādziņi.
pirmkārt bomārs nevar būt no hruščenes jo bomāram nav dzīvesvietas. Nē daudzstavu majā , lai gan ir tāds dzīvoklis īpašumā kuru izīrēju. Cik pazīstu veiksmīgus lauku uzņēmējus tad viņi ar tādu vai līdzīgu pikapu dara darba lauku lietas, bet privātajām vajadzībām ir mersītis. Pāsam darba vajadzībām agrāk bija hilux, ļoti nekonfortabls priekš braukšanas ikdienā.