Modernizētā Škoda Octavia pieejama pasūtīšanai Vācijas tirgū 28

 

Foto: Škoda

iAuto | 26.februāris 2024 10:47

Jaunākā Octavia tiek piedāvāta sedana un universāla modifikācijas, cena Vācijas tirgū sākas no atzīmes 30 730 eiro.

Dažas dienas pēc modeļa virtuālās pirmizrādes Čehijas autobūves uzņēmums Škoda atvēris pasūtījumu grāmatu modernizētās Octavia pircējiem. Feislifta gaitā Octavia tikusi pie pārveidotiem bamperiem un radiatora režģa, kas savienojas ar jaunā dizaina lukturiem. Par papildmaksu pieejami LED Matrix priekšējie lukturi, bet 10 collu Digital Cockpit Plus kokpits un Climatronic divu zonu gaisa kondicionēšanas sistēma tagad ir standarta aprīkojums.

Jaunākās Octavia motoru izvēlē trīs iespējas: sākuma līmeņa dzinējs ir 1,5 TSI 115 Zs agregāts, kas patērē 5,7–5,2 l/100 km apvienojumā ar manuālo 6 pakāpju pārnesumkārbu, bet šī paša dzinēja 150 Zs versija patērē 5,7 - 5,3 l/100 km. Trešā iespēja ir divlitru TDI dīzeļdzinējs ar 150 Zs un 4,8–4,5 l/100 km patēriņu kombinācijā ar 7 pakāpju tiešās pārslēgšanas DSG pārnesumkārbu.

Aprīkojuma komplektācija Octavia Selection (no 30 730 eiro) ietver LED priekšējos lukturus, 17 collu vieglmetāla diskus, ar ādu apvilktu multifunkciju stūri, parkošanās sensorus priekšā un aizmugurē,  braukšanas profilu izvēli. Būs arī apsildāmi priekšējie sēdekļi, kruīza kontrole,  gaismu un lietus sensori, informācijas un izklaides sistēma ar 10 collu ekrānu, piecas USB-C pieslēgvietas un Wireless Smart Link ērtai mobilā tālruņa savienošanai.

Modeļa Octavia Sportline (no 38 060 eiro) aprīkojumā pazemināta sporta piekare un progresīvā stūrēšana, 18 collu riteņu diski, Sportline emblēmas un speciāli logotipi aizmugures spoileris sedanam vai jumta sliedes universālam. Vēl vienu akcentu piešķir uz zemes no priekšējām durvīm projicētais Škoda uzraksts, kā arī kristālstikla optika aizmugurē ar dinamiskajiem virzienrādītājiem. Aizmugures un aizmugures sānu logi Sportline versijai ir tonēti, tam jāpieskaita īpašs salona noformējums, sportiska stūre, atpakaļskata kamera un jaudīgākais no benzīna motoriem (150 Zs).

Octavia Combi universāls Selection versijā ir par 700 eiro dārgāks, par Sportline universālu jāpiemaksā 800 eiro.

 
Visi komentāri
 
sviesc 26.februāris 2024 11:08
12 9 Atbildēt

Itkā gribam tikt no dīzeļa vaļā, bet tai pat laikā liekam auto mopēda benzīna dzinējus. 2.0tdi vai 1,5 benzīns? šeit izvēle diezgan skaidra. Šādi turpinot, dzinējs būs jāmaina kopā ar eļļu. Tā teikt: izejmateriāls.

khe 26.februāris 2024 11:18
8 6 Atbildēt

aha, jāņem benzīns.

iet labāk, klusāks, mazāk vibrē, nav jāčakarējas ar dpf, egr, ad blue, nav jāēlpo dīzeļa atgāzes utt. 

patēriņa atšķirība tikai ~1l-2l uz 100km, kas atmaksājas tikai, ja brauc kādi 50k km gadā...

Par izturību šiem benzīna motoriem vispār nav jāuztraucas - jau vairāk kā 10 gadus šis motors ir VAG grupas motoru listē kā bāzes variants, visas bērnu slimības novērstas pēc pirmajām paaudzēm, bet arī tie motori savus 300k km brīvi varēja nobraukt.

Ir 26.februāris 2024 11:57
9 3 Atbildēt

gan jāčakarējas ar DPF jeb GPF , jo tagad arī visiem jaunajiem benzīna ICE ir kvēpu filtrs,  kas mazāks un pilsētā aizsērē ātrāk kā dīzeļa DPF

Sergejs 26.februāris 2024 16:09
2 0 Atbildēt

Tas filtrs ir mazākā bēta, salīdzinot ar adblue kur izejot no ierindas sensoram bačokā ir bačoks pa 500-1500eur jāmaina...

 Aizsērēšanu filtram (teorētiski) var mazināt lējot 98 benzīnu, līdzīgi kā dīzelim proDiesel vs Futura (Neste variantā)

 Par to kāds dīzelis vairāk kvēpus dod šajā video, beigās uz 46:56 ir tabula ar rezultātiem (tests uz auto kam nav filtra):

www.youtube.com/watch?v=CGS_lmloTGQ

msh 26.februāris 2024 19:40
3 3 Atbildēt

Mopēda motors?! Es nesen izbraucu ar mk5 Golfu, universāli, kurā atrodas šitentā 1.5 priekštecis, 1.4 ar 140 zs. Secinājums - vācu inženieri nullto pirmajā pusē ir ļoti labi pastrādājuši - tas "mopēda motors" pūtienā ieiet ne vēlāk par pusotru štuku un vispār tā mašīna iet ļoti pārsteidzoši labi - vienīgā nianse ka īsa kārba, bet Latvijas apstākļos tas izpaužas tikai tā, ka pa šoseju jābrauc sestajā robā ar 2,4k pulkstenī.

Vēl man nesen sanāca izbraukt ar tā perioda Polo ar 1.4 TDI [trīs cilindri] - nu jā, trīs cilindri dod savu efektu - tur gan pūtiens nāk vēlu, dzīvība sākas ne ātrāk par 2k - būtu interesanti paprovēt esošo 1.0 turbo, sagaidu ka tur nav īpaši labāk.

feciic 27.februāris 2024 14:05
0 0 Atbildēt

Tas litra trīscilindrs ir gana traktorīgs-velk jau no pašas apakšas krietni labāk kā 1,5. Arī kopējā performance priekš tilpuma pieņemama- uz bāņa ātrumos ap 140 jutās diezgan ērti saglabājot patēriņu 6-7 litru robežās.

khe 26.februāris 2024 11:21
10 8 Atbildēt

precizēšu - patēriņa atšķirība ir par labu dīzelim, bet šādā gadījumā dīzeli ir jēga ņemt tikai, ja nobrauc kādus 50k km gadā, citādi neredzu nevienu ieguvumu, lai pirktu dīzeli.

Noname 26.februāris 2024 12:15
5 8 Atbildēt

Neredzu nevienu ieguvumu lai ņemtu benzīnu

Sergejs 26.februāris 2024 16:12
0 0 Atbildēt

Kaut vai šis iemesls:

www.youtube.com/watch?v=eIAKOpr0EJk

Un tas ka vismaz adBlue nav. Kā arī klusāks

profs 26.februāris 2024 11:47
16 0 Atbildēt

pie benzīna patēriņa var droši pieskaitīt 2 litrus klāt !

Nu 26.februāris 2024 11:59
8 0 Atbildēt

pilsētā vēl pat vairāk

Ģirts 26.februāris 2024 20:43
0 0 Atbildēt

Jā man T-Cross zem 7,3 nelien, tas gan vieglāks

SuperB 1.marts 2024 18:53
0 0 Atbildēt

Nepiekritīšu. 21.gada lielais SuperB ar 1.5 benzīnu un DSG automātu vasarā pa pilsētu mīcotirs tērē 6,5, ziemā 7,2. Taču uz garajiem gabaliem stabili iet zem 5,7, un sieva prātīgi braucot pat vidējo 4,9 dabūja uz pārsimt kilometru braucienu. Uz Tatriem braucot laikam vidējais 5,6 bij.

svarīga ziņa! 26.februāris 2024 12:32
8 0 Atbildēt

Attīs odometrus un šurp,mazlietoto autiņu Latvjas tirgus gaida.

Teslists 26.februāris 2024 12:46
3 8 Atbildēt

Nu i gan kroplis. Peodukts atpalikušiem lauciniekiem.

Sergejs 27.februāris 2024 13:49
0 0 Atbildēt

Peodukts😁

No Peodukta-tukšpļūtītāja dzirdam

Onsis 26.februāris 2024 13:01
4 2 Atbildēt

Rīgā dzeltenās škodas jau gadu žogmalē stāv, VIVI saucās, ar ko šīs būs savādākas?

:-) 26.februāris 2024 13:46
1 1 Atbildēt

Šim tik Škodas logo, faktiski VW. škoda vivi ir īstena škoda!

0pis 26.februāris 2024 13:57
0 1 Atbildēt

Uz Latviju sūta, ja noformē pasūtījumu škoda.de?

Lukturu 26.februāris 2024 17:35
0 2 Atbildēt

dizainu gribēja uztaisīt kā labāk, iznāca sliktāk

Stelantis rulez 26.februāris 2024 22:43
1 0 Atbildēt

Gaumes lieta,dārgais.Ciči vai dibens?

Lukturis 27.februāris 2024 0:05
0 0 Atbildēt

šai gadījumā nav runa par gaumi bet gan par bezgaumību

91oz 27.februāris 2024 13:46
1 0 Atbildēt

Tātad dibens.

ak 27.februāris 2024 7:24
3 0 Atbildēt

10 collu izklaides ekrāns ir tieši tas, kas vadītājam visvairāk vajadzīgs. Drošībai, tā sacīt. Un cena arī "priecē", drīz maksās kā E klase.

khe 27.februāris 2024 12:46
0 0 Atbildēt

precizēšu - kā e-klase pirms 10 gadiem. 

Šobrīd tiem cenas sākas summas virs 60k eur, kas ir 2 reizes vairāk kā šī Škoda...

Motorolers 27.februāris 2024 9:12
0 1 Atbildēt

Jā autobūve sasniedz jaunas virsotnes, top versijā veseli 150Zs un bāzes cena no 38K Vēl ap 2013.gadu par tādu naudu varēja ieķert Audi A6 ar 190Zs. (Akcijas cenas bija)

Sergejs 27.februāris 2024 14:02
0 0 Atbildēt

Jā, kādreiz zāle bija zaļāka un debesis zilākas. Nauda strauji zaudē savu vērtību.

sviesc 27.februāris 2024 10:40
2 0 Atbildēt

ar ko tad tur jāčakarējas? jūs tos autiņus no šrotiem atpērkat, ka pēc tam jāčakarējas?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

BMW X4 kļuvis lieks

Savu trešo paaudzi BMW X4 nepiedzīvos. Lasīt vairāk

 

Ko es nopirku Amazon PRIME 2024 dienās? Cik kas maksāja? 1.daļa (+ VIDEO) 10

iAuto iegādājas preces no Amazon par izdevīgām cenām. Atveda pie durvīm 7-8 dienu laikā - šodien būs jau nākošā piegāde. Lasīt vairāk

 

Apjomīgs saules parks dažās minūtēs (+ VIDEO) 4

Tehnoloģija ar konteineros uzglabājamiem, salokāmiem saules paneļiem, ļauj jaunu un apjomīgu enerģijas parku izvērst īsā laikā. Lasīt vairāk

 

Bentley izlaidis pēdējās automašīnas ar W12 dzinēju (+ FOTO) 4

Pēdējie ar divpadsmit cilindru motoriem komplektētie Bentayga, Continental GT un Flying Spur eksemplāri nobraukuši no konveijera zīmola rūpnīcā Krū. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti