Renault vadītājs: Eiropā ražotie auto ir pārāk lieli, grezni un dārgi 11

 

Renault 5 Foto: Renault

iAuto | 29.februāris 2024 10:27

Renault vadītājs Luka De Meo skaidro sava uzņēmuma stratēģiju, kas paredz atgriešanos pie mazāku un lētāku automobiļu ražošanas.

Ženēvas autoizstādē Luka De Meo uzstājies ar runu, kas skaidro kādēļ jauna auto iegāde parastam cilvēkam ir kļuvusi par greznību un iezīmējis virzienu, kādā tagad dosies Renault, lai mainītu situāciju.

Daļu no vainas nesamērīgajā automašīnu cenu kāpumā De Meo uzliek ES izstrādātajiem noteikumiem, kas pēdējo divdesmit gadu laikā esot stimulējuši "dārgāku produktu klāstu".

Pēc De Meo domām labumu no tā guva premium klases automašīnu ražotāji (t.i., Vācijas ražotāji), un tie, kas izmantoja ES naudu, lai pārvietotu rūpnīcas uz austrumu valstīm - kaitējot Itālijai, Spānijai, Portugālei un Francijai.

Renault šefs uzskata, ka jāatgriežas pie mazām automašīnām, ko cilvēki var iegādāties. De Meo neslēpj, ka tādas varētu piedāvāt franču koncerns, nosaucot Ženēvā prezentēto Renault 5, kam sekos jaunie Renault 4 un Twingo izdevumi.

De Meo atklājis, ka Renault izstrādā jaunu platformu Twingo, kas ļaus gūt peļņu arī no automašīnām, kuru cena tirgū būs mazāka par 20 000 eiro.

Liela daļa šo risinājumu jau izmantoti Renault 5, taču uzņēmumam ir potenciāls samazināt līdz 2026.gadam izmaksas par 40-50%, salīdzinājumā ar jau pieminēto Ženēva 2024 jaunumu.

De Meo uzsvēris mākslīgā intelekta nozīmi un pielietošanu iekšējos procesos,  izteicies par sadarbības iespēju ar citiem ražotājiem, taču noliedzis aliansi ar Stellantis, kas pēdējās nedēļās vairakkārt minēta mediju ziņās.

Menedžeris uzsvēris, ka Eiropai laiks atgriezties pie mazo automobiļu ražošanas minot piemēru, kas reiz jau bijis. "Atceros, kad strādāju Toyota, mēs kopā ar PSA Čehijā ieviesām Aygo, C1 un 107 programmu. Tolaik šajā segmentā bija Fiat 500, Ford Ka un citi modeļi. Ir pienācis laiks. Mums tas ir jādara atkal, citādi mēs vairs nevarēsim atļauties pārdot mazās mašīnas." – šādi Renault plānus žurnālistiem De Meo izklāstījis intervijā Ženēvas autoizstādē.

 
Visi komentāri
 
imzz 29.februāris 2024 10:57
11 2 Atbildēt

"De Meo atklājis, ka Renault izstrādā jaunu platformu Twingo, kas ļaus gūt peļņu arī no automašīnām, kuru cena tirgū būs mazāka par 20 000 eiro."

Pirms desmit gadiem daudzu auto cena bija zem 20k. Nevajadzēja pārbāzt auto ar digitālo gadžetu kolekciju. Bet galvenais sadārdzinājuma iemesls, saprotams ir tēze "mēs jūs piespiedīsim mīlēt elektroauto"

andza 29.februāris 2024 18:25
4 2 Atbildēt

Vai to 10 gadu inflāciju arī ņēmi vērā?

R(8) 29.februāris 2024 12:21
8 3 Atbildēt

Atkal no jauna tiek atklata Amerika , e-auto ir autoindustrijas lielaka izgasanas , tapat De Meo kungam vajadzetu papetit neseno Renault vesturi un kapec Dacia LOGAN kluva tik populara 2005 gada

(8)R 29.februāris 2024 12:26
12 1 Atbildēt

Domāju, ka viņam viss ir skaidrs un nekas na jāatklāj, bet mēs gan pēdējos gados tiekam pieradināti pie domas, ka ir normāli, ja Volkswagen, Škoda, Seat un Opel var maksāt pāri par 50 000 eiro, premium ražotāju modeļi - pat virs 100 000

Sergejs 29.februāris 2024 12:35
1 1 Atbildēt

Neatradu rakstā ar ko pārvietojās De Meo kungs, varbūt kāds zin pateikt.

 Masks ir redzēts braukdams ar Tesla, Henriks Fiskers arī brauc ar savu Fisker Ocean, vai De Meo brauc ar Twingo?

sviesc 29.februāris 2024 13:10
2 2 Atbildēt

kāda starpība ar ko viņš vai citi brauc. Pēc jūsu loģikas sanāk, ja es audzēju govis, tad man ar viņām ir jājāj?

Sergejs 29.februāris 2024 14:41
2 0 Atbildēt

Nu ja prātiņ nav tad var jāt ar govi un slaukt automašīnu, katra brīva izvēle😁

 Bet man šķiet normāli ja uzņēmejs ikdienā lieto paša firmas radīto produktu un pats dara to par ko aģitē.

darklight 29.februāris 2024 15:32
3 0 Atbildēt

Viņš jau nekur nesaka, ka tagad visiem jābrauc tieši ar Twingo. Runa ir par tirgu un pircēju vēlmēm. Gan jau brauc ar kādu glaunāku reni, būtu dīvaini, ja šams ikdienā pārvietotos ar Audi vai BYD 😎

Ezis UK 29.februāris 2024 15:57
1 2 Atbildēt

Cilvēks runā kā ir.Ko dod" elektriska" gāze ,kura maksā vismaz 500 ,bet trosīte 5 euro.Elektrisks pakaļdurvis 200 utt.TV auto.Signāls atkal TV,lsi to pašu veco palaistu,nestrādā noliec 200 par remontu. Un tā no 5T sanāk 25T bet " miskaste" ta pati.Un cik co2 tos s*** ražojot!

felix65 1.marts 2024 7:15
1 0 Atbildēt

Aizmirsti par trosītēm. Tās nesadzīvo ar elektroniski vadāmo ieplūdes sistēmu.

ES 1.marts 2024 11:25
0 0 Atbildēt

Nevajadzētu padārdzināt auto cenas ,papikdinot tos ar elektroniku.Jo tā jau sen ir ikdiena un nevajadzētu to uzskatīt par kādu extru par kuru būtu jāpārmaksā desmitiem tūkstoši

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

BMW X4 kļuvis lieks

Savu trešo paaudzi BMW X4 nepiedzīvos. Lasīt vairāk

 

Ko es nopirku Amazon PRIME 2024 dienās? Cik kas maksāja? 1.daļa (+ VIDEO) 10

iAuto iegādājas preces no Amazon par izdevīgām cenām. Atveda pie durvīm 7-8 dienu laikā - šodien būs jau nākošā piegāde. Lasīt vairāk

 

Apjomīgs saules parks dažās minūtēs (+ VIDEO) 4

Tehnoloģija ar konteineros uzglabājamiem, salokāmiem saules paneļiem, ļauj jaunu un apjomīgu enerģijas parku izvērst īsā laikā. Lasīt vairāk

 

Bentley izlaidis pēdējās automašīnas ar W12 dzinēju (+ FOTO) 4

Pēdējie ar divpadsmit cilindru motoriem komplektētie Bentayga, Continental GT un Flying Spur eksemplāri nobraukuši no konveijera zīmola rūpnīcā Krū. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti