Sākas Xiaomi SU7 pārdošana – ražotājs saņem 50 000 pasūtījumu nepilnā pusstundā 14

 

Foto: Foto: Ekrānbilde no facebook.com/carnewschina/

iAuto | 1.aprīlis 2024 4:45

Ķīnas tehnoloģiju gigants var priecāties – pirmo 27 minūšu laikā kopš elektriskā sedana SU7 pārdošanas starta, uzņēmuma kontā jau pirmie 50 tūkstoši pieteikumu no klientiem, kas vēlas iegādāties Xiaomi pirmās automašīnas modeli.

Xiaomi  paziņoja, ka 4 minūtes pēc pārdošanas starta saņemti 10 000 pasūtījumu, pēc 7 minūtēm to bija 20 000, bet 50 000 tika sasniegti pēc 27 minūtēm.

Tā ir tikai statistika - daudz svarīgāka ir cena, un arī te Xiaomi atzīmējies no pozitīvās puses, vismaz salīdzinājumā ar tiešo konkurentu Tesla Model 3. Ķīnā amerikāņi par bāzes versiju prasa 245 900 juaņu (31 500 eiro), bet Xiaomi – 215 000 juaņu, kas ir aptuveni 27 700 eiro.

Tiek ziņots, ka SU7 tiks piedāvāts trīs versijās: divas ir aizmugures riteņu piedziņas versijas, viena – divmotoru pilnpiedziņas variants. Paredzēti dažāda lieluma akumulatori un motoru jaudas, Advanced Driver Assistance Systems (ADAS) autonomās braukšanas sistēmu.

SU7 bāzes versija Standart aprīkota ar 220 kW (295 Zs) motoru un 73,6 kWh akumulatoru, kas nodrošina sniedzamību līdz 700 km (pēc Ķīnas CTLC), bet 400V arhitektūra ļauj uzlādēt enerģiju 350 kilometriem 15 minūšu laikā. Šajā gadījumā paredzēts vienkāršots ADAS „autopilots”

Arī vidējā SU7 versija Pro iegūst tādu pašu motoru, bet CATL LFP 94,3 kWh akumulators sola gaitas rezervi līdz pat 830 kilometriem. SU7 Pro cena – 245 900 juaņu (31 500 eiro). 

Visdārgākā un jaudīgākā versija Max Performance saņem pilnpiedziņu, divus motorus ar kopējo jaudu 495 kW (663 Zs), 800V arhitektūru un pilnvērtīgu Xiaomi Pilot Max ADAS autonomās braukšanas sistēmu. 101 kWh CATL Qilin akumulators ļauj nobraukt līdz 800 km, bet 100 km/h Max Performance sasniedz 2,78 sekundēs. visdārgākās versijas cena – 299 900 juaņu (38 500 eiro).

Jaunākā informācija liecina, ka 24 stundas pēc pārdošanas starta, Xiaomi saņēmis jau gandrīz 90 000 pasūtījumu.  

 
Visi komentāri
 
ZZZZ 1.aprīlis 2024 10:14
1 3 Atbildēt

0pis 1.aprīlis 2024 13:17
2 0 Atbildēt

Kā ar apkopi un remontiem Eiropā, Baltijā, Rīgā? Kurš nodrošina garantiju?

Meeris 1.aprīlis 2024 19:59
8 2 Atbildēt

būs japiebrauc uz Xiaomi veikalu akropolē

Jānis 1.aprīlis 2024 17:51
9 0 Atbildēt

Nekā, jo neviens te viņus netirgos, vismaz ne par tādu ciparu, savādāk visi Eiropas autobūves ražotāji jau var bankrota pieteikumu taisīt. Mums spīd tikai elektroauto pa 50 000 ar 300km bateriju

Meeris 1.aprīlis 2024 21:53
3 0 Atbildēt

tirgos, bet jau pa eiropas cenām

Aux 1.aprīlis 2024 18:12
7 2 Atbildēt

Un ar ko sliktāki jaunie Dacia elektro vāģi, kas knapi sasniedz 20000eiro!?

0pis 1.aprīlis 2024 20:51
2 2 Atbildēt

Lohs dacīti nepirks, jo negrib būt lohs. Labāk taču nopirkt auto par 60nieku kā neloham. Ko kaimiņš padomās? Un kolēģi.

darklight 2.aprīlis 2024 0:58
3 0 Atbildēt

Pats tu esi lohs. Man ir pilnīgi pajāt uz kaimiņu un kolēģu domām, bet es nepirkšu Daciju. Nepirkšu, jo man riebjas viņā braukt. Es labāk braukšu no ārpuses norūsējušā benzīna kapsētā, bet salonā man ir komforts, nekas negrab, skan kvalitatīvs audio un uz šosejas bez piepūles tiek apdzīts viss, kas kustās lēnāk par atļauto (vai man tīkamo) ātrumu.

P.S. Nu par 60K es arī mašīnu nepirkšu. Nekādu. Man tādas naudas ne kontā, ne pagultē nav, un, ja būtu, tad zinātu vairākas jēdzīgākas lietas, kur to iztērēt.

Krišs 2.aprīlis 2024 11:01
2 0 Atbildēt

Par daciju pirms 10..15 gadiem, piekritīšu - lēts rumāņu meistarojums, jeb kartupeļvāgen metāls uz riteņiem.

 Iesēžoties 2021gada 2. paaudzes feislifta dasterī, patīkami parsteidza.. PROTAMS ja jāsalīdzina, tad ir līmeni zemāks ne kā jebkurš doičland brends, bet nu vairs nebija sajūta, ka iesēties prastā metāla kastē uz riteņiem kam viss grab.... Ka arī 2h brauciens nebija tik slikts un pakaļa man nesāpeja. 😉 Nu jau bija normāls autiņš ar visām tehnoloģijām kas būtu vajadzīgas nokļūstot no punkta A uz B.

 Tagad jaunais dasterītis, izskatās vēl advencētāks un mūsdienīgs ar visiem led priekšā, pakaļā....

 Īsti nezinu vai pa 20tūkstošu eiro budžetā joprojam ir laba doma pirkt 10gv+ vācieti, kuram īstais nobraukums vismaz pus ļima, tādejādi motortelpā viss mehaniski ir nolietojies un 'tavās rokās' dārgi servisa apmeklējumi ātrāk vai vēlāk būs nepieciešami.

Vai pirkt tādu nullīti daciju. Ne nu PROTAMS ka 10+ gadus un vismaz pus ļimu ar to dasteru nenobrauksi, bet nu šaubos ka pirmos 100..130tūkstošus, būs kādas dārgas problēmas.

 Bet nu te jau arī klauvē klasiskais latviešu ponts, ka labāk dzīvosies pa servisiem uzturot sarūsejušu vecu vācieti kārtībā,(jo vēl viņš ir jāpārdod pa ne tolmeta cenu) Ne kā vismaz 3x svaigāku dacia, kia, hyundai marku tajā budžetā.... 

 Jo ''krutums'' neļauj, ka arī vajag tak vismaz 200lopiņus(un vēl obligāti uzmest čipu!!!!!), savādāk cincītis sēdeklī nebūs pietiekami liels apdzenot tos kas jau brauc uz simtiņu, 90 vietā 😉

darklight 2.aprīlis 2024 16:15
1 0 Atbildēt

Par 20K pirkt 10+ gadīgu vācieti pilnīgi noteikti nav laba doma, tur nu es par visiem 100 piekrītu 😎

darklight 2.aprīlis 2024 16:22
2 0 Atbildēt

Paturpināšu: mans visdārgākais auto maksāja 2,5k eiro. Pašreizējais maksāja pat zem štukas 😎 Protams, lai ar šādām mašīnām komfortabli brauktu, nākas ieguldīt, bet tas piederās pie lietas un tiek rēķināts jau mašīnu pērkot. Vot, kad cilvēks nopērk vecu premiumu par tiem 20k līzingā un viņš pirmajā nedēļā nobirst, pieprasot remontu vēl uz pāris štukām - lūk tas ir reāls ieberziens!

Volx 2.aprīlis 2024 10:18
0 0 Atbildēt

Dacia ir eiropiešiem, Ķīna tādas Dacia analogi ir vairāki. Šeit iet runa par augstākas klases mašinām.

youtu.be/0b68tD_nuQI?si=tUHxkDSSY15Ganqh

Ābols 2.aprīlis 2024 9:39
0 0 Atbildēt

Interesanti, cik no pasūtījumniem ir privātie un cik juridiskie pircēji? 😉

Liekas ka te jau hustle #bizņess, kur perekups iepirks pāris/dažas vienības, atvilks, piereģistrēs, uzkarot nummuru, uzliks savus 5-6tūkstošus pa virsu, tā teikt par ieguldīto darbu un pārdos vidējam iedzīvotājam.😂

Sergejs 3.aprīlis 2024 16:39
1 0 Atbildēt

Ir redzēts apskats par šo, tiek viena ļoti kruta un līdz šim nekur neredzāta opcija piedāvāta - fiziskas pogas daudzām funkcijām😊

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Gājējs "nogāž" divus motociklistus (+ VIDEO) 8

Viens no motociklistiem pamana gājēju pie pārejas un sāk bremzēt, taču aizmugurē braucošais tam nav gatavs. Lasīt vairāk

 

Ar tehniskajiem līdzekļiem konstatētas braukšanas bez OCTA gadījumā sodīs ne biežāk kā reizi diennaktī 9

Saeima šodien galīgajā lasījumā pieņēma grozījumus Ceļu satiksmes likumā nosakot, ka par ar tehniskajām ierīcēm konstatētu braukšanu bez apdrošināšanas vai valsts tehniskās apskates sodu piemēros ne biežāk kā reizi 24 stundu laikā. Lasīt vairāk

 

Volkswagen ID. Code – vācu markas dizaina nākotne (+ FOTO) 6

Pekinas autoizstādē Volkswagen izlicis apskatei konceptu ID. Code, kas liek noprast kādā virzienā stūrē vācu autobūves uzņēmuma dizaina komanda. Lasīt vairāk

 

Mopēds vai velosipēds? (+ VIDEO) 12

Laikam kļūstot siltākam, ielās arvien vairāk parādās arī elektroskrejriteņi un elektromopēdi. Vienlaikus – ar jaunu sparu uzliesmo domstarpības starp šo braucamrīku lietotājiem un kājāmgājējiem. Tikmēr saasinās konkurence arī pašu koplietošanas braucamrīku operatoru vidū. Viens no uzņēmējiem tiek vainots konkurences kropļošanā, sev par labu interpretējot likuma normas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti