Aprīļa vidū Vācijā kļūs pieejams Dacia Spring – lētākais elektroautomobilis Eiropas lielākajā automobiļu noieta tirgū.
Jaunais Dacia Spring tiks piedāvāts trīs versijās, pamata līmeņa modeļa cenai sākoties no nepilniem 17 000 eiro, kamēr par dārgāko un labāk aprīkoto versiju prasīs 19 900 eiro – tātad arī šajā gadījumā cena nesasniegs 20 tūkstošus.
Cenu ziņā pieejamākais Spring Essential iegūs 33 kW (45 ZS) elektromotoru, Media Control multimediju sistēmu ar kontroli arī no stūres, divus skaļruņus, Bluetooth un USB pieslēgvietu, bet drošības palīgsistēmu skaitā automātiskā avārijas bremzēšanas sistēma ar transportlīdzekļu, gājēju, velosipēdistu un motociklu atpazīšanu, ceļa zīmju atpazīšana, aizmugures parkošanās palīgsistēma, joslu maiņas brīdinājums, joslas novirzīšanās brīdinājums, vadītāja uzmanības uzraudzība un ārkārtas izsaukums (eCall). Vēlamo palīdzības sistēmu konfigurāciju var pārvaldīt, izmantojot pogu “My Safety”.
Multimediju iekārta Media Nav Live ar 10 collu ekrānu būs standartā dārgākajai komplektācijai Extreme un pieejama no opciju saraksta vidējai komplektācijai Expression. Media Nav Live savieno savienotos pakalpojumus un navigācijas sistēmu ar reāllaika satiksmes apstākļiem un vienmēr atjauninātām Eiropas kartēm. Komplektā arī Apple CarPlay un Android Auto, turklāt visi Spring iegūst praktisko YouClip sistēmu, kas atvieglos bagāžas un sīkāku priekšmetu izvietošanu un fiksēšanu automašīnā. Pieejama arī Vehicle-to-Load tehnoloģija, kas ļauj ar strāvu apgādāt dažādus ārējos patērētājus.
Dacis Spring dārgākā versija tiek aprīkota ar jaudīgāko 48 kW (65 ZS) elektromotoru, bet standarta patēriņš pēc ražotāja datiem ir 14,6 kilovatstundas uz 100 kilometriem.
45 un 65ZS, kaut kas ļoti lēns un maziņš, bet ne auto.
Nez vai nu ir sliktāks par šo: iauto.lv/zinas/pasaule...16-gadiem-foto
Pārvietošanās līdzeklis pilsētai un ļoti tuvai piepilsētai cilvēkam ar augumu līdz 1.75, šādam mērķim der ļoti labi jo pilsētas plūsmā līdz 70km/h varēs bez problēmām iekļauties, tam 700zs nevajag. Ezim skaidrs ka par šo naudu nekādu lielu komfortu (it īpaši akustisko) un draivu nav ko gaidīt. Bet nu pēc idejas bez beņķiem ar masāžu 30min braucienā var izciest.
Vai gribētu sev tādu? Nē, kaut vai tamdēļ ka dzīvoju un pārvietojos ārpus pilsētas pārsvarā, kā arī ir prasības citas.