Atšķirībā no dažiem autobūves uzņēmumiem, kas pēdējā laikā kļuvuši krietni piesardzīgāki attiecībā uz izteicieniem par pilnīgu pāreju uz elektrisko piedziņu, Opel turpina “gāzēt” uz priekšu.
Vācu izdevums Focus raksta, ka Opel izpilddirektors Florians Huettls intervijā žurnālistiem apliecinājis dzelžainu apņemšanos no 2028.gada Eiropā pārdot tikai elektriskās piedziņas modeļus.
Nākotnē Opel vēlas ne tikai pārliecināt cilvēkus, konsekventi veidojot mobilitātes pāreju uz elektrisko piedziņu, bet arī piedāvāt to par saprātīgām cenām. Tas būs iespējams ar mātes uzņēmuma Stellantis atbalstu, kurā Opel ir integrēts.
Pēc Huettla teiktā, Opel ir ceļā uz klientam izdevīgāku modeļu ražošanu un pirmais solis ir jaunais Frontera, kura hibrīdmodifikācija tiek piedāvāta par aptuveni 24 000 eiro, kamēr pilnībā elektrisks modelis ir iespējams jau par cenu, kas mazāka par 30 000 eiro. Nākamais riselsheimiešu mērķis ir elektrisks modelis par aptuveni 25 000 eiro, kas būtu lētāks par Corsa.
Izpilddirektors atklājis, ka uzņēmums turpina darbu pie jaunās pilnībā elektriskās Manta un apliecinājis, ka Opel vēlas pieturēties pie sava plāna vairs nepiegādāt jaunus modeļus ar iekšdedzes dzinējiem Eiropā no 2028. gada.
Kaut kāds Vāgens jau aplauzās! Opelis grib pēc gada pateikt, ka arī ražos dīzeli?
Opel vairs nav teikšanas - tas Stellantis jāprasa, bet šamējie ir no tiem, kas liek uz elektrību, tāpat kā Volvo un daudzi ķīnieši.
VW nevienu brīdi nav atteicies ni iekšdedzes dzinēju ražošanas. Pāris gadu atpakaļ tieši pretēji ziņoja, ka dīzelim ir kur augt, jeb to attīstīt.
Volkswagen 2023.gadā pateica, ka iekšdedzes dzinējs var iet pie velna vecmāmiņas - viņi tos vairs neizstrādās un naudu tajos neieguldīs, uzsvars uz elektrisko piedziņu un tikai.
Tāda konkrēta teksta no VW nav bijis. Varētu, iespējams, tas nenozīmē neko, AUDI kaut ko iepīkstējās, bet kā mamma teiks, tā būs. J lielākais pasaules spēlētājs TOYOTA pat nedomā atteikties no iekšdedzes dzinējiem, 2. ir jātur līdzi
Dīzeļus jau mūsdienās pērk tikai lohi un zemnieki.
Vāgens neaplauzās, acīm redzot Stellantis koncerna ietvaros Opel būs atvēlēta elektroauto niša. Neviens nav teicis ka lielais koncerns atsakās no iekšdedzes dzinējiem. Tas tāpat kā Audi te ik pa brīdim lēkā turpu šurpu starp elektromobilitāti un "tomēr ražosim arī ICE"