Eiropas tirgū ļoti trūkst cenu ziņā pieejamu elektroautomobiļu, tādēļ Hyundai pieteikums, kas sola elektrisko mobilitāti mazāk kā par 20 tūkstošiem eiro, ir ļoti interesants.
Pagaidām par korejiešu jaunumu, kas būs pazīstams ar nosaukumu Inster, vēl ir maz informācijas. Zināms vien, ka tas startēs klasē, ko pārstāv Fiat 500 Elektro, Citroen e-C3 un Dacia Spring, bet ražotājs atklāj, ka ar pilnībā uzlādētu akumulatoru tas varēs veikt līdz 355 kilometriem. Nav noslēpums arī tas, ka Inster pamatā būs korejiešu tirgū kopš 2021.gada pieejamais mazauto Casper – protams, uzlabots un pielāgots jaunākajām prasībām.
Publicēti arī pirmie tīzera foto, kuros redzama mazauto apgaismes tehnika, jumta sliedes un uzlādes kabeļa pieslēgvieta priekšā.
Dienvidkorejā elektriskais mazauto startēs jau jūnijā ar vietējam tirgum izvēlēto nosaukumu Casper Electric.
Ar tādām cenām pat lohi vairs nepirks dīzeļus.
Nu kas traucē tagad e corsu pa 21k paņemt ar atbalstu? Bet nu dvj, kad šito varēs nopirkt un cena tiešām būs tāda, tad parunās. Solīt sola visi.
lohi būs tie ,kas par tādu izmetīs 20tūkst, cenai vismaz jabūt uz pusi mazākai lai par tādu būtu kāda intrese,jo der tikai ,kā otrais auto, īsiem pārbraucieniem
Tad tie kas nopērk otru mašīnu ģimenē ir lohi?
Nevis tie ,kas pērk otro mašīnu, bet tie ,kas pērk vienalga kāds ,ka tik elektrisku un ka tik lētāks, vienalga par kvalitāti un pārējo, Pie mums arī ir daudz lētie mēsli visādi e-upi-e-līfi, e-souli, u.t.t ,kurus tagad nezin kur likt.
ko nozīmē "nezin, kur likt"? To pašu var teikt par dajebkuru benzīna vai dīzeļa verķīti - ja grib pārdot virs tirgus cenas, tad grūti.
Elektroauto iegādes cenas un tālākpārdošanas vērtības attiecība pašlaik ir vēl tikai nostabilizēšanās sākumstadijā.
Tad pastāsti ,kur var likt elektroautu ,kurš nav nobraucis pat 100tūkst, bet ar vienu uzlādi nevar nobraukt pat 50km, Nabaga pircējs par kuru izmetis vaitāk ,kā 20tūkst EUR bet nu praktiski miinimāli braukts palicis jau par atkritumu. Šos auto nevar pārdot arī zem tirgus cenas ,jo nevienam nevajag. Bendzīna un irt sevišķi dīzeļi bieži sevi atkalpojuši ar uzviju ,jo nobrauc vairāk par 500tūkst. Degvielas auto pārdot zem tirgus cenas problēma ir pilnīgi nobrauktiem un protams neveiksmīgiem modeļiem, kas nav populātri, it sevišķi ar maziem nemotoriem.
Katrai mašīnai ir sava cena. Ar visu to cenas kritumu, to ietaupījumu pret benzīnu tāpat sanāk lētāk. Kāpēc ne pret DD? Īsiem gabaliem neviens normāli domājošs cilvēks DD nepirks.
kapēc nevar pirkt dīzeli īsiem gabaliem, pilsētas režīmā pat vidējās klases dīzelis tērēs 5-6 litri.
Protams, pērc pislētā DD, un tad izgries visus EGR, DPF utt un saki, nafig vajag. Bet kad CSDD sāks likt 2niekus par DPF neesamību, raudāsi krokodīla asaras.
kapēc kaut ,kas jagriež ārā> pērc normālu mašīnu un nebūs nekādu problēmu ne ar dpf , ne ar egr, iepriekšējam auto pie 450tūkst egr dabūju mainīt dpf bija labs. dpf parasti aiziet ciet ja auto rodās citas problemas , turbīna , forsunkas , u.c. ja auto uztur kārtībā ar dpf arī nav problēmas, ar esoso , pa desmit gadiem esmu nobraucis 250tūkst, ar dzinēju nav vispār nekādu problēmu, tiesa pēdējos divus gadus sanāk braukt pārsvarā īsos gabalus pa pilsētu, , varbūt paris reizes mēnesī kādu garāku gabalu.
Protams, jaunām mašīnām DPF skalošana pie 15k nobraukuma ir normāla Nedirst tu man te pasakas, es ļoti labi zinu par DPF problēmām, pie tam garantijas auto, kur cilvēki dienā pat 10km nenobrauc, ziemā DPF aiziet ciet.
Varbūt Tev gadījies ,kāds problemētisks modelis, nekad man dpf nav skalots, auto pats izdedzina dpf, skalosana nepieciesama ja dzinejam bijis kads defekts . parsvaraa turbinas, vai sprauslu. cik zinu citroenam bija viens neveiksmigs motors, kas tika uzstadiits arii fordiem un volvo, drosi vien ,ka vēl kādam, par kuru smējās, ka turbīna jamaina reizē ar eļļu, Tādam dzinējam ir problēma ar dpf, bet ja dzinējam viss normāli tad arī dpf nav problēmu
Beidz rakstit mulkibas , jauns auto, ja tev nav gadijies brakis , atkariba no km nobraukuma pietiek vien ar standarta apkopi , ella , ellas filtrs un salona filtrs , 1x gada , vai ik pa 15/20 tkm nobraukumu , bremzu kluci pie 40 tk , var jau braukt vairak , brt ir risks , ka var nakties mainit diskus , cilveki , kas perk jaunu auto par PDF neuztraucas , jo pec 6/7 gadi visas problemas un lielos remontus uztic nakosajam ipasniekam no austrumeiropas
A, tātad vest vairākus darba auto ar DPF problēmām pie dīlera ir brāķis visiem? Ok Nu nestāsti man pats pasakas, ir izbraukts ar vairākiem auto darba specifikas dēļ, tie kas brauca mazos gabalus brauca pie dīlera uz DPF remontiem jau garantijas laikā.
Un tie, kas nopērk otro auto otrajai ģimenei?