Kvalitātes aptauja – vācu autoražotāji saraksta apakšā 21

 

Ilustratīvs attēls Foto: Audi

iAuto | 6.jūlijs 2024 11:36

Jaunākajā datu analītiķu pētījumā par nesen iegādātu automobiļu kvalitāti vācu autoražotāji atrodami saraksta apakšā. Izņēmums ir Porsche.

ASV datu analīzes uzņēmums J.D.Power regulāri aptaujā auto pircējus un apkopo rezultātus par automašīnu kvalitāti savos pētījumos. Vācu kvalitāte ilgus gadus ir bijusi pašsaprotams jēdziens, taču jaunākā statistika liecina, ka Volkswagen, Audi un BMW vairs neatbilst šiem standartiem – vismaz amerikāņu skatījumā.

Pierādījums tam ir D.J.Power pētījums, kas balstās uz 100 000 pircēju un līzinga ņēmēju pieredzi, izvērtējot 90 dienu periods pēc jaunās automašīnas iegādes. Klasifikācijai tika izmantoti dati par ziņotajām problēmām uz 100 transportlīdzekļiem.

Pirmo vietu sarakstā (ar vismazāk problēmām) ieņem zīmols Ram, kas ražo tikai pikapus - 149 ziņojumi uz 100 automašīnām, otro un trešo vietu ieņem Chevrolet (160) un Hyundai (162), bet labākais no vācu autoražotājiem ir Porsche – 7.vieta (172).

No 34 auto zīmoliem BMW atrodas 21.vietā (206), Mercedes – 22. vietā (206), bet Volkswagen un Audi – attiecīgi 28. un 29. vietā (241 un 242).

Vēl viens secinājums, ko izdarīja J.D.Power analītiķi – problēmas elektroautomobiļiem konstatētas biežāk nekā iekšdedzes motoru automašīnām. Attiecība: 266 pret 180.

Kopumā visbiežāk klienti sūdzējušies par nepareiziem ziņojumiem no braukšanas palīgsistēmām, par grūtībām mēģinot savienot viedtālruni ar Android Auto un Apple CarPlay, kā arī par ķīmisko smaku no ventilācijas atverēm.

 
Visi komentāri
 
anonimikis 6.jūlijs 2024 11:54
13 16 Atbildēt

Vācu kvalitāte pašsaprotams jēdziens ir bijusi tikai noteiktai reliģiozu fanātiķu grupai, kuri pie tam brauc ar 15+ gadus veciem hlamiem.

kunaks 6.jūlijs 2024 12:36
19 5 Atbildēt

Ja vācu dzinējam jāmaina gāzu sadales mehānisma ķēde biežāk, nekā citur ražotiem dzinējiem zobsiksna, tad par kādu kvalitāti tur var runāt.

imzz 6.jūlijs 2024 16:55
4 1 Atbildēt

Tas jautājums ir noskaidrots. Ja runa par 1.4 TSI , tad problēma bija vienā ķēžu partijā, pieņemu gan, ka pietiekami lielā. Ķēdes bija sliktas kvalitātes, jo tika štancētas ar nolietotām presformām.

1984 7.jūlijs 2024 19:12
0 0 Atbildēt

Štancēja kaut kur Pakistānā?

Sergejs 9.jūlijs 2024 15:57
0 0 Atbildēt

Tip togo gan jau, tur kur lētāk, pašsaprotami. bet papīri kārtībā un visu darija "sertificēti specialisti"

Viencexpercs 6.jūlijs 2024 15:30
7 4 Atbildēt

Lai visi vācu izstrādājumu fani nebēdātos, iauto pierakstīja - "jaunākajā pētījumā"

patiesībā, tā bija vienmēr.

WALA 8.jūlijs 2024 9:54
3 0 Atbildēt

Patiesībā ja pētījumu veic ASV, tad tikai loģisks gala iznākums, jo tiek konkurēts ar japāņiem ... Bet kopsummā jaASV kāds nopērk Eiropas auto, tad viņam ir arī augstas prasības pret to, bet ASV dīleru automehi nereti ir lieli sūdabrāļi un nejēdz nedz diagnosticēt nedz arī kvalitatīvi paveikt darbu. Japāņiem pārsvarā arī dīleru mehi tiek kārtīgi pieskatīti, tā ka arī tur tiek turēta kvalitātes latiņa. Un vēl - tie kas pērk vāciešus/eiropiešus, ir gana turīgi ļautiņi, un maina tos pietiekoši bieži, līdz ar ko atsauksmes visbiežāk tiek "ģenerētas" otrā vai trešā konkrētā auto īpašnieka līmenī ... un tā ir mega loterija ...

sviesc 8.jūlijs 2024 11:29
0 0 Atbildēt

Šai gadījumā [ētījums ir veikts jauniem auto līdz 90it dienu vecumam.

WALA 9.jūlijs 2024 13:30
0 0 Atbildēt

Patiesībā pie kājas - ja tikpat kategoriski pieietu paši savas ASV autobūves vērtēšanai, tad tie šādā auto aptaujā būtu jāliek pat zem legāli importētiem ķīniešiem ....

topinamburs 6.jūlijs 2024 16:24
37 4 Atbildēt

Galvenais sūdzības iemesls - Android planšete... Maz saistības ar auto kvalitāti ilgtermiņā. Fufelis ne aptauja!

650 6.jūlijs 2024 20:08
5 2 Atbildēt

Kamēr te "sabiedrības uzmanība""tiek novērsta ar dažāda fufeļa izplātīšanu, tamēr pieklususi ir saruna/Par! visādu Ministru un/vai (itin jo īpaši) dažādu Pr-nieku lomu nedrošās bandītsatiksmes straujajā izplatībā LV.To nedrīstētu pieļaut, tēma ir jāturpina.

Tā piemēram, (nez kāpēc, bet jo projām) ir tāda avīze "Diena"(tās pielikukums 6st-diena).Tur (arī..) ir (nezko Pēēkšņi) iepublicējusēs plaša intervija ar misteru Pr-nieku.

Viņš (tas Mistērs Pr-nieks..) savā tajā gar-vervelējumā cita starpā pavēstīja (mums,Lohiem) šo sekojošo: fotoradāri pērn (2023jā,LVijā) esot reģistrējuši 306 tūkst pārkāpumumu (nu ok,lohiem lohu liktenis, LLL), taču vis vis vis interesantākais ir TAS, ka no šiem 306tūkst TIKAI 28 tūkstoši ir ĀTRUMA pārkāpumi!  Varbūt kādam te LOHAM vēl ir kaut kādi tā dēvētie "jautājumi"??

Itālijā uz šauri/barjerota ceļa pa ceļam uz ezeru pirms nedēļas bij saskrējušies 4 motocikli ar 1 auto, un 3 mocisti turpmāk peldēs "citur".Taču, atšķirībā no "mūsējā", viņējais "misters dr.šBrrš-kens" (savulaik pat uz augstāku amatu pretendējušais Matteo Salvīni ir izdevis dekrātu.Kurš paredz stingri PAMATOT fotoradaru izvietošanu attiecīgajos posmos un stingrāk reglamentēt dažādu pasvaldību un vietvalžu nemērā pieaugušo "pašadarbību" budžeta papildināšanā ar atklātā textā cilvēku apkāšanu.Mūsējiem "gudro svetOforu" faniem un tml raciOnalizātoristiski noskaņotiem ienesīgā fufeļa stūmējiem arī derētu "padomāt/Par!"...

650 6.jūlijs 2024 20:09
2 1 Atbildēt

(c) No jūnija sākuma spēkā esošā noteikuma mērķis ir skaidrs vismaz tā nodomos: stingri regulēt fotoradaru izmantošanu un izvietošanu. Pašvaldībām būs jāpielāgojas jaunajiem noteikumiem: tie ir "būtiski, lai nodrošinātu, ka fotoradari tiek izmantoti kā DROŠĪBAS instrumenti, nevis kā līdzeklis pašvaldību ieņēmumu palielināšanai ar naudas sodu palīdzību", sacīja Salvīni. Turklāt, saskaņā ar Sole24Ore statistiku, sodi par ceļu satiksmes pārkāpumiem 2023. gadā (itaTālijā,neLVijā,jā...) bija vairāk nekā 1,5 miljardu eiro vērtībā.... www.monzatoday.it/attualita/nuo...controlli.html

reku 6.jūlijs 2024 23:37
0 2 Atbildēt

Nuja,pirmajā vietā Lada.

Onsis 7.jūlijs 2024 10:39
14 0 Atbildēt

Te gan jāatceras, ka VW rūpnīca ķīnā, un daudzas detaļas WAG grupai nāk no turienes. 

Un to lielo planšeti cenšas kompensēt pārējos trūkumus, kas pats par sevi jau ir trūkums

Edgar 7.jūlijs 2024 11:39
16 3 Atbildēt

1. Visi zina, ka "vācu kvalitāte" beidzās sākot ar 90's. Pietiek šo vēsturi nepārtraukti atkārtot. Viss! Laiki beigušies.

2. Tā notiek, kad auto piebāž ar bezjēdzīgām un dārgām tehnoloģijām. Auto dārgi palikuši un pilns ar sensoriem, kuri varēja arī nebūt.

3. Ļoti apšaubu šo rakstu, jo pāris dienas apakaļ skatījos ziņu izlaidumu, ka RAM esot nopietnas kvalitātes problēmas, kā iemesla dēļ cilvēkiem strauji krīt uzticība šai markai. Auto esot labs tikai konkrētos apstākļos, bet reālos apstākļos tas esot nelietojams.

650 7.jūlijs 2024 12:30
6 1 Atbildēt

Pietiek te muldēt, labāk parunāsim/Par! Ir bijuši gadījumi, kad vācu mašīnas pie intensīvas latviešu (latvijiešu) lietošanas sadalās 2 daļās, tukuma lohi nedos sadrirst. Kā pēc tas tā notiek? Kur diez ira Priekšnieks Juris, kapc nava kammentāru?

W12 7.jūlijs 2024 13:50
13 4 Atbildēt

Var būt nevajag cepties par kaut kādu pasūtītu pētījumu ASV. Jau sen ir zināms, ka amerikāņi izmisīgi mēģina stutēt savu autobūvi. Turklāt, viena daļa no tur pārdodamajiem Eiropas auto tiek ražoti lokāli ASV rūpnīcās Par ko mēs te vispār runājam?

650 7.jūlijs 2024 14:47
1 0 Atbildēt

Mēs (neko lieku) nerunājam.Mēs (visu ceļu,vienkārši) Melojam. 

Aptauja visdrīzāk ir veikta Lvijā(jā),lokakālajos Mulleruvagauto un/vai Inčheipbemevēmotars servis centros.Varbūt jaunajā 15 miljardus vērtajā a-centrā vai turpat pāri ielai nupat miljonu nopelnījušajā we-motorā.Vai nu (vismaz) Patērētēju tiesību aizsardzības ministrijā.Jā.

Khe 7.jūlijs 2024 15:45
5 0 Atbildēt

Kaut kādā dīvaina aptauja.

Pēc datiem sanāk, ka VW pirmajās 90 dienās katram auto ir bijušas vidēji 2,4 problēmas :o

Neizklausās ticami.

Nu, jā, manam tēvam audi ar ī sākumā neizdevās palaist android auto bez vadiem, bet tā bija telefona problēma, jo ar manu viss strādāja...

650 7.jūlijs 2024 21:45
0 0 Atbildēt

Jaunākās vācu (autoražotāju) ziņas vēsta/Par! vispārēji labdabīgu mikro klimatu kādā no augstākminētās nozares atzariem.Vadītāji un /vai top-menedžeri ir savu uzdevumu pašos augstākajos augstumos, nevis tā kā kādas citas europiejūras valsts satiksmes drošibas uzraugi un plānotāji (ieviesēji). tsn.ua/ru/svit/topme...i-2616039.html

Latvietis 8.jūlijs 2024 17:28
0 1 Atbildēt

BMW un Mercedes kvalitāte ir Topā. Protams neiet runa par lēto galu un vidējās klases sūdiem! Tos pērk plebeji un,, viduslānis,,  virs 110k  ir ar nevainojamu kvalitāti, par tehnisko apkopi jāuztraucas auto centram nevis Tev! Es tikai izbaudu dzīvi un braucienu!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

ES valstis atbalsta papildu ievedmuitu, Vācija uzskata, ka tā ir kļūda 1

Neraugoties uz Vācijas paustajām bažām, lielākā daļa ES valstu ir atbalstījušas papildu tarifus līdz pat 35,3% apmērā. Lasīt vairāk

 

ES valstis atbalsta papildu ievedmuitu elektromobiļu importam no Ķīnas

Eiropas Savienības (ES) dalībvalstis piektdien atbalstījušas papildu tarifus elektromobiļu importam no Ķīnas, lai gan pret to iebilda bloka lielākā ekonomika Vācija, atklājuši avoti ES diplomātiskajās aprindās. Lasīt vairāk

 

Viens no retajiem sedaniem Toyota Camry būs pieejams Latvijā no 38 600 līdz 46 500 eiro (+ VIDEO) 6

Vidējās klases sedans Toyota Camry šogad ieiet savā devītajā paaudzē. Pasaulē tas ir visvairāk pārdotais sedans ar vairāk nekā 21 miljonu eksemplāru. Jaunākais modelis Eiropā tiek piedāvāts vien izvēlētos tirgos, tajā skaitā arī Baltijā. Lasīt vairāk

 

Circle K: Irānas uzbrukums Izraēlai cēlis naftas cenu; globālais patēriņš samazinās 10

Irānas raidītie raķešu uzbrukumi Izraēlai ir paaugstinājuši naftas un naftas produktu cenas pasaules tirgū, un tas var ietekmēt degvielas cenu izmaiņas arī Latvijā. Tajā pašā laikā globālajam pieprasījumam ir tendence samazināties. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti