Vācijas policija izplatījusi brīdinājumu, ka gadījumā, ja negadījumu izraisīs ledus un sniegs, kas pirms brauciena netika notīrīts no puspiekabes jumta, pie atbildības tiks saukts ne tikai vadītājs, bet arī pārvadātājs.
Šoziem situācijas, kad sniegs un ledus sakrājas uz "fūres" jumta nav nekāds retums, ņemot vērā šīs sezonas laika apstākļus. Šoferiem tas sagādā papildu grūtības, taču sniegs un ledus jānotīra, jo uzņemot ātrumu šī nevēlamā un bīstamā krava sāk atdalīties nu jumta un apdraudēt aizmugurē braucošos.
Šajā sakarībā policijas darbinieki veica pastiprinātas pārbaudes Ziemeļreinas-Vestfālenes reģionā un apturēja vairākas kravas automašīnas kas ceļu varēja turpināt tikai pēc tā, kad pilnībā noņema ledu no savu auto jumtiem. Vairākiem šoferiem un kravas automašīnu īpašniekiem uzlikti naudas sodi.
Izdevums Kravutransports.lv ziņo, ka Vācijas policijas veiktās pārbaude bija reaģēšana uz vairākiem satiksmes negadījumiem, kuri bija notikuši pagājušās nedēļas laikā. Tos visus, kā tika ziņots, izraisīja sniega un ledus gabaliņi, kas krita no kravas automašīnu jumtiem. Piemēram, vienā no Ķelnes reģiona šosejām sadūrās divas vieglās automašīnas. Rezultātā, pēc tam, kad automašīna "Mercedes" ietriecās automašīnā „Audi", tika ievainots "Audi" vadītājs, kurš mēģināja izvairīties no sadursmes ar ledus plāksni, kura nokrita no kravas automašīnas puspiekabes.
Jau 1980. gadā, Vācijā, kāpu augšā uz fūres un raku sniegu nost, kas bija sasnidzis nakti! Vietu arī varēja piemeklēt, kur nevienam netraucēs ne sniegs ne pats.
80. gadā Vācijā pat fūru šoferi varēja tikt tikai tie, kas bija īpaši centīgi režīma līdzskrējēji.
Pēc tāda veca, iesīkstējuša krabja-plānā galdiņa urbēja arī izklausies.
... SovTrasAvto! Stukaču midzenis!
tie visi ir jāataisno, tāpat kā čekas maisos iekļuvušie (nabadziņi, velti baidījās - nekas šamējiem nenotika), tāpat kā magonis un lembergs, jo viņam taču mazs bērns, jo tajos laikos tak visi zaga, bet viņš vienīgais bedrē iegrūsts (no advokāti teiktā) un vispār, j'us ziniet, cik cietumā grūti?
Varētu aizbraukt piem uz Kongo un parādīt kā pareizi jauniem krabjiem dzīvot vajag
Vispār es esmu "čekas majors" un ne tikai es! Vācijā, vadot auto, klausījāmies raidstaciju "Brīvā Eiropa". Vienā no raidījumiem stāstīja par mums SovTransAvto, ka auto vadot čekisti, ar dienesta pakāpi ne zemāk kā Majors! Raidstacija piešķīra dienesta pakāpi!
Beļgijā gan mēs bijām pielīdzināti tirdzniecības kuģu kapteinim. Tāds bija apkārtraksts par arzīmēšanos. Katrā spedīijā bija cilvēks no struktūras! Interesants laikmets bija.
Cilvēki netic .Ticiet ļaudis šoriez viš saka taisnību.