Igaunija iezīmēs pierobežas režīma joslu Peipusā, Lemmijervā un Pleskavas ezerā

 

Foto: Ekrānšāviņš no Google.com

Nozare.lv | 25.aprīlis 2017 16:28

Igaunijas Policijas un robežapsardzes departaments sadarbībā ar Ūdenssaimniecības departamentu maijā sāks izvietot bojas Peipusā, Lemmijervā un Pleskavas ezerā, 126 kilometru garumā iezīmējot šajās ūdenstilpēs pierobežas režīma joslu gar Krievijas robežu, otrdien raksta "Tartu Postimees".

"Tā nebūs robežas demarkācija, bet pierobežas režīma teritorijas iezīmēšana," laikrakstam pastāstījis Policijas un robežapsardzes departamenta pārstāvis Aimars Kess.

Šai joslā, kas tiek noteikta 50 līdz 200 metrus no valstu robežas, uzturēšanās ir aizliegta, un boju izvietošana palīdzēs novērst tīšu vai netīšu nelikumīgu robežas šķērsošanu.

"Bojas palīdzēs cilvēkiem vasaras laikā vizuāli vieglāk noteikt savu atrašanās vietu attiecībā pret robežu," skaidrojis Kess. "Ziemā pierobežas režīma teritorija tiek iezīmēta ar brīdinājuma zīmēm uz ledus, un šis darbs tiek veikts jau kopš pagājušā gadsimta deviņdesmitajiem gadiem."

Zīmes ūdenstilpēs uz navigācijas sezonas laiku tiks izvietotas ik pa 1,6 kilometriem. Peipusa ezerā tās atradīsies 200 metrus no pagaidu kontroles līnijas uz abu valstu robežas, bet Pleskavas ezerā, Lemmijervā, kā arī Narvas ūdenskrātuvē - 50 metrus no pagaidu kontroles līnijas. Pie bojām, tāpat kā ziemā pie brīdinājuma zīmēm, būs piestiprinātas plāksnītes ar tekstu igauņu, krievu un angļu valodā "Stop! Igaunijas valsts robeža!".

Kā norāda Igaunijas Iekšlietu ministrija, pierobežas režīma teritorijas iezīmēšana izmaksās aptuveni 200 000 eiro un tiks finansēta galvenokārt no valsts budžeta līdzekļiem.

"Mēs gribam ierīkot vienu no modernākajām robežām Eiropā, kādai arī jābūt Eiropas Savienības un NATO ārējai robežai," norādījusi Iekšlietu ministrijas padomniece Kristīna Rammusa. Pēc viņas teiktā, galīgais mērķis ir pilnībā aprīkot šo robežu ar tehniskajiem novērošanas līdzekļiem, un Igaunija kā Šengenas zonas dalībvalsts dos savu būtisku ieguldījumu visas ES drošības stiprināšanā.

Viss Igaunijas austrumu robežas labiekārtošanas projekts, ko paredzēts pabeigt līdz 2019.gadam, izmaksās aptuveni 74 miljonus eiro.

Martā Igaunijas Iekšlietu ministrija paziņoja, ka pabeigta visas austrumu sauszemes robežas attīrīšana no augu valsts un turpinās piebraucamo ceļu un infrastruktūras ierīkošana un modernas novērošanas tehnikas uzstādīšana.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Traģisks negadījums rallija ātrumposmā Lietuvā - Latvijas rallija ekipāža iebrauc skatītājos 8

Lietuvas pilsētā Utenā piektdienas vakarā latviešu rallija ekipāžai iebraucot skatītāju pūlī, gājis bojā viens cilvēks un 14 ievainoti. Lasīt vairāk

 

Kā paceļot reprezentatīvo auto slieksni, nonācām pie uzņēmuma vieglā transportlīdzekļu nodokļa pieauguma? Intervija ar A.Kulbergu (+ VIDEO) 45

iAuto.lv lasītājs atsūtīja mums informācija, ka darba auto Cupra Formentor VZ ar 228kw jeb 310zs TSI iepriekš uzņēmuma vieglo transportlīdzekļa nodokli maksāja ap 37 eiro mēnesī, bet tagad 159,60 eiro. Lasīt vairāk

 

No nākamā gada CSDD pārbaudīs “kvēpu filtru”; ieteikumi, kā uzturēt to kārtībā 37

Nereti daudziem autovadītājiem tieši partikulāro jeb cieto daļiņu filtrs, tautā dēvēts arī par “kvēpu filtru” sagādā lielākās raizes, izejot tehnisko apskati. Eksperts Ints Purmalis, Inter Cars Latvija Servisa iekārtu segmenta vadītājs skaidro – ko darīt, lai “kvēpu filtrs” nesagādātu raizes, kā to uzturēt vislabākajā kārtībā un ko darīt, ja reiz gadījies tā, ka tas ir izgriezts. Lasīt vairāk

 

Kad beidzot sāks labot Vanšu tiltu? (+ VIDEO) 5

Arvien pieaugošais bedru apjoms uz Vanšu tilta ietvēm pēdējā laikā atkal uzjundījis iedzīvotāju neapmierinātību. Viņuprāt, tilts ir kritiskā stāvoklī. Rīgas domē gan mierina, ka tilts ir drošs – gan autobraucējiem, gan kājāmgājējiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti