Mērs pilns - Parīze gatavojas aizliegt elektrisko skrejriteņu nomu 18

 

Ilustratīvs attēls Foto: iAuto.lv

iAuto | 28.augusts 2023 14:37

Francijas galvaspilsētā no 1.septembra sāks darboties jauni nosacījumi attiecībā par skrejriteņu lietošanu.

Pārāk daudz sadursmju, cietušo un nekārtību, tādēļ Parīzes iedzīvotāji jau šī gada pavasarī tika aicināti balsot par izmaiņām attiecībā uz elektroskrejriteņu lietošanu galvaspilsētas ielās. Atsaucās aptuveni 100 000 iedzīvotāju, no kuriem 90 procenti nobalsoja par pilnīgu aizliegumu.

Likums attiecas uz tā saucamajiem kicksharing pakalpojumiem, ko sniedz tādi uzņēmumi kā Dott, Lime un Tier. Iznomāšanas pakalpojumu sniedzējiem piederošie aptuveni 15 000  skrejriteņu būs jāaizvāc no Parīzes ielām, taču likums neattiecas uz personīgai lietošanai iegādātiem transportlīdzekļiem, kas pēc aplēsēm, visā Francijā varētu būt aptuveni 700 000 eksemplāru skaitā.

Starptautiski ir zināmi dažādi paņēmieni, kā tiek mēģināts ieviest kārtību līdzīgos jautājumos, piemēram, skrejriteņu ātrums samazināts līdz 10 km/h vai to novietošanai paredzētas speciālas stāvvietas. Ekspluatācijas uzņēmumi izmanto arī tehniskos risinājumus, lai panāktu, ka lietotāji izmanto ierādītās stāvvietas, piemēram, turpinot nomas periodu, ja nomas skrejritenis ir novietots ārpus vēlamajām zonām.

 
Visi komentāri
 
0pis 28.augusts 2023 14:49
5 1 Atbildēt

Nevis gatavojas aizliegt, bet jau ir nolēmusi - no 1 septembra nomas skrejbandītu uz Parīzes ielām nebūs. Šobrīd pakāpeniski jau aizvāc no ielām.

Slinkais 28.augusts 2023 14:54
1 2 Atbildēt

Nebūs nomas. Nevis pašu braucamo. Daļa no nomātājāiem sapirks savus. Problēma tak nav nomā, bet viņu braukšanā

0pis 28.augusts 2023 15:06
5 0 Atbildēt

Paskaties, cik skrejkļu uz ielas ir savējo, un cik ir nomas. Un ja cilvēks nopērk skrejekli par vairākiem simtiem (kas drīzāk ir aptuveni 5), tas arī brauc atbildīgāk par dauni, kas to iznomā uz 7 minūtēm. Un nepamet kur pagadās.

Līdz ar to es pat neredzu daudz problēmu ar privātajiem skrejekļiem.

Krotow 28.augusts 2023 15:17
0 0 Atbildēt

Nomas braucēji arī ir dažādi. Drīzāk ar nomātajiem skrejriteņiem jāļauj braukt tikai indivīdiem ar auto/moto tiesībām. Un jāsaved kārtībā infrastruktūra, lai ar skrejriteņiem un velo nav jābrauc pa trotuāriem. Nevis jānorok pati ideja.

0pis 28.augusts 2023 15:36
1 1 Atbildēt

Velo jau tagad nav jābrauc pa ietvēm. Jo infrastruktūra jau ir, tikai ne visi to vēl saprot.

Arī skūteri arī varētu braukt pa brauktuvi, godīgi sakot. Jā, vietām traucē mūsu dilburu vēlme visur iesēdināt aku vākus un darīt to nelīdzeni. Bet tos jau var apbraukt.

Uzbūvēt atsevišķus celiņus praksē nozīmētu sašaurināt brauktuvi, jo ne visur ir tā brīvā vieta, lai blakus ietu celiņš.

msh 28.augusts 2023 16:34
0 0 Atbildēt

Pieci sotaki jau vēl ir pa lēto. Man leišos uz veloceliņa mēdz iet garām nopietnie skrejriteņi, tie noteikti ir dārgāki

Slinkais 28.augusts 2023 17:25
0 1 Atbildēt

3 sotaki sākuma normāls, jauns strejritenis, aļo. Par ko jūs runājat?))

es 28.augusts 2023 20:44
0 0 Atbildēt

Iztirgos nomas par 50 EURO un situācija būs tāda pati.

0pis 28.augusts 2023 22:39
2 0 Atbildēt

Sapņo vien, par 50 neviens tos neatdos, bet aizvedīs uz citu valsti kur aitas rāmi ļauj sevi taranēt.

Freijers 29.augusts 2023 11:28
0 0 Atbildēt

Kārtējais komuņizms izbeidzās pat nesākoties jeb materializējās risks ko rada koplietošana - visiem ir pofig, brauc kā pagadās, nomet kur pagadās, jeb visa kopīpašuma klasika.

Lai ko nestāstītu šēringa aizstāvji, visa šāda veida plaša "šērošana" un bezīpašnieka/kopīpašanieka/koplietojuma manta beidzās vienādi - ar bardaku !

0pis 29.augusts 2023 12:41
2 0 Atbildēt

Komunistu piekoptā sieviešu kopdalīšana beidzās ar siffilisu kas tad arī piebeidza revolūcijas teorētiķi un iedvesmotāju.

spainis 28.augusts 2023 16:02
5 0 Atbildēt

Tā braukšana kretinē pat mazāk kā tas, ka tos sūdus pamet krustām šķērsām kur un kā pagadās. Neba tiesību esamība būs rādītājs braucēja kultūrai un to sūdu pamešanai kur pagadās. Privātais uz ielas krustām pāri trotuāram nemētāsies, to tomēr savāks iekšā.

650 29.augusts 2023 0:58
0 0 Atbildēt

Privātajam ir jau cita specifika- viņam parasti ar tiem tur (priekš lohiem deklarētajiem) "25km/sek" ir kretni par maz.Pa zilā raga plūdmali reku šogad laiž jau uz visiem 75, un neviens neko.

To ssuudu pamešanai kurpagadās savukārt tikai liela brēka- darbības imitācija, ar mazu praktisko jēgu.Tipa, pieņemam zināšanai un/vai kkur tā uz nākamā janvāra sākumu tos trūkumus noteikti novērsīsim.Atceramies kaut vai pirmo sniegu pagāšgad, kad tie izmētātie ssuudi zem tā saldi gulēja, kamēr tas suudasniegs sadomāja nokust.

Bolt 29.augusts 2023 8:46
1 0 Atbildēt

Mums jau ir nomas elektrovelosipēdi, tā kā esam gatavi....., turklāt varēs prasīt lielāku nomu, jo nebūs konkurentu.

0pis 29.augusts 2023 15:18
0 0 Atbildēt

Prasīt jūs varat kaut vai zirgu, bet kas jums dos)) Sliņķi nemīsies ar ričukiem pat ja tie ir elektriski, jo uz tiem nevar ieπist kapeiciņu, braucot 2atā.

Piz-da-bolt 30.augusts 2023 0:41
0 0 Atbildēt

Beidzot kāds ierāda vietu tuem stāvdrāžiem. Samesti kur pagadās. Feini pēc lietus, kad iepidžina grāvī tos sūdus kas samesti uz ietves.

Tallinā normāli sakārtots šis jautājums. 

Par braukšanu jau nav tik liels iebildums, jo riteņbraucēji ir līdzvērtīgi bezatbildīgi, pie tā jau nedaudz pierasts.

Z 1.septembris 2023 11:37
1 0 Atbildēt

vai nav apnicis pārpublicēt mūsu masām melojošajos mēdijos publicētās muļķības? Parīzes referendums par skūteru aizliegšanu izgāzās ar lielu blīkšķi, jo savu viedokli izteikt ieradās tikai 7% balsstiesīgo Parīzes iedzīvotāju... ar 1. septembri Parīzes mērija atsakās pagarināt nomas līgumu ar trim skūteru iznomāšanas firmelēm, jo tie no savas puses apzināti nav ievērojuši līguma noteikumus, kas pieprasīja ātruma ierobežojumus parkos un pilsētas zaļajā zonā, bet te masām melojošie mediji apzināti melo un viņu pakaļlaižas pārpublicē nepatiesu informāciju, tādejādi zombējot domātnespējīgos par skūteru ienaidniekiem...

Krotow 4.septembris 2023 17:02
0 0 Atbildēt

Kašķi, rūcēji un apkaimju fanātiķi nav daudzskaitlīga publika. Taču viņi smird baisi.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen ID.3 saņem vēl vienu uzlabojumu paketi 9

Elektriskais Volkswagen modernizāciju piedzīvoja jau pērn, taču ražotājs pie tā nav apstājies un atradis veidu, kā elektrisko hečbeku uzlabot arī šogad. Lasīt vairāk

 

Jaunais CUPRA Leon - vēl viens trumpis spāņu ražotāja piedāvājumā (+ FOTO)

29. aprīlī Madridē notika jaunā CUPRA Leon pasaules pirmizrāde, iezīmējot nozīmīgu pagrieziena punktu zīmola attīstībā. Iespaidīgajā pasākumā tika prezentēts gan CUPRA Leon piecdurvju hečbeks, gan Sportstourer. Lasīt vairāk

 

Ar tehniskajiem līdzekļiem konstatētas braukšanas bez OCTA gadījumā sodīs ne biežāk kā reizi diennaktī 13

Saeima šodien galīgajā lasījumā pieņēma grozījumus Ceļu satiksmes likumā nosakot, ka par ar tehniskajām ierīcēm konstatētu braukšanu bez apdrošināšanas vai valsts tehniskās apskates sodu piemēros ne biežāk kā reizi 24 stundu laikā. Lasīt vairāk

 

Volkswagen ID. Code – vācu markas dizaina nākotne (+ FOTO) 6

Pekinas autoizstādē Volkswagen izlicis apskatei konceptu ID. Code, kas liek noprast kādā virzienā stūrē vācu autobūves uzņēmuma dizaina komanda. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti