Francijas galvaspilsētā no 1.septembra sāks darboties jauni nosacījumi attiecībā par skrejriteņu lietošanu.
Pārāk daudz sadursmju, cietušo un nekārtību, tādēļ Parīzes iedzīvotāji jau šī gada pavasarī tika aicināti balsot par izmaiņām attiecībā uz elektroskrejriteņu lietošanu galvaspilsētas ielās. Atsaucās aptuveni 100 000 iedzīvotāju, no kuriem 90 procenti nobalsoja par pilnīgu aizliegumu.
Likums attiecas uz tā saucamajiem kicksharing pakalpojumiem, ko sniedz tādi uzņēmumi kā Dott, Lime un Tier. Iznomāšanas pakalpojumu sniedzējiem piederošie aptuveni 15 000 skrejriteņu būs jāaizvāc no Parīzes ielām, taču likums neattiecas uz personīgai lietošanai iegādātiem transportlīdzekļiem, kas pēc aplēsēm, visā Francijā varētu būt aptuveni 700 000 eksemplāru skaitā.
Starptautiski ir zināmi dažādi paņēmieni, kā tiek mēģināts ieviest kārtību līdzīgos jautājumos, piemēram, skrejriteņu ātrums samazināts līdz 10 km/h vai to novietošanai paredzētas speciālas stāvvietas. Ekspluatācijas uzņēmumi izmanto arī tehniskos risinājumus, lai panāktu, ka lietotāji izmanto ierādītās stāvvietas, piemēram, turpinot nomas periodu, ja nomas skrejritenis ir novietots ārpus vēlamajām zonām.
Nevis gatavojas aizliegt, bet jau ir nolēmusi - no 1 septembra nomas skrejbandītu uz Parīzes ielām nebūs. Šobrīd pakāpeniski jau aizvāc no ielām.
Nebūs nomas. Nevis pašu braucamo. Daļa no nomātājāiem sapirks savus. Problēma tak nav nomā, bet viņu braukšanā
Paskaties, cik skrejkļu uz ielas ir savējo, un cik ir nomas. Un ja cilvēks nopērk skrejekli par vairākiem simtiem (kas drīzāk ir aptuveni 5), tas arī brauc atbildīgāk par dauni, kas to iznomā uz 7 minūtēm. Un nepamet kur pagadās.
Līdz ar to es pat neredzu daudz problēmu ar privātajiem skrejekļiem.
Nomas braucēji arī ir dažādi. Drīzāk ar nomātajiem skrejriteņiem jāļauj braukt tikai indivīdiem ar auto/moto tiesībām. Un jāsaved kārtībā infrastruktūra, lai ar skrejriteņiem un velo nav jābrauc pa trotuāriem. Nevis jānorok pati ideja.
Velo jau tagad nav jābrauc pa ietvēm. Jo infrastruktūra jau ir, tikai ne visi to vēl saprot.
Arī skūteri arī varētu braukt pa brauktuvi, godīgi sakot. Jā, vietām traucē mūsu dilburu vēlme visur iesēdināt aku vākus un darīt to nelīdzeni. Bet tos jau var apbraukt.
Uzbūvēt atsevišķus celiņus praksē nozīmētu sašaurināt brauktuvi, jo ne visur ir tā brīvā vieta, lai blakus ietu celiņš.
Pieci sotaki jau vēl ir pa lēto. Man leišos uz veloceliņa mēdz iet garām nopietnie skrejriteņi, tie noteikti ir dārgāki
3 sotaki sākuma normāls, jauns strejritenis, aļo. Par ko jūs runājat?))
Iztirgos nomas par 50 EURO un situācija būs tāda pati.
Sapņo vien, par 50 neviens tos neatdos, bet aizvedīs uz citu valsti kur aitas rāmi ļauj sevi taranēt.
Kārtējais komuņizms izbeidzās pat nesākoties jeb materializējās risks ko rada koplietošana - visiem ir pofig, brauc kā pagadās, nomet kur pagadās, jeb visa kopīpašuma klasika.
Lai ko nestāstītu šēringa aizstāvji, visa šāda veida plaša "šērošana" un bezīpašnieka/kopīpašanieka/koplietojuma manta beidzās vienādi - ar bardaku !
Komunistu piekoptā sieviešu kopdalīšana beidzās ar siffilisu kas tad arī piebeidza revolūcijas teorētiķi un iedvesmotāju.