aicis, 16.augusts 2004 0:00
Labdien. Es ar savu autinju uztaisiju avariju - ietriecos staavosaa auto, un man ir kasko apdrosinassana. Gribeeju uzzinaat vai man var "Piesiet "aatruma paarsniegsanu, jo taads bija. Pielaujamais ir 50+30, man bija ap 110. Paldies, ja atbildeesiet.
Ēriks Griģis:
Ātruma pārsniegšanu nepiesien, bet pierāda.
Ceru, ka procesa virzītāja labās rokas pusē sēdēs kāds spečuks, kurš prot rēķināt un skolā ir mācījies fiziku.
vārds Raitis, 13.augusts 2004 0:00
Es un mans auto esam kļuvuši par CSN upuriem, kad vaininieks pie krustojuma sarkanās gaismas taranēja mana auto aizmuguri, ietriecot mūs priekšā stavošajā automašīnā. Pēc negadījuma biju pamatīgi apdullis un apskatot savu auto īpaši nenovērtēju sava auto priekšai nodarītos bojājumus, bet tie vēlāk izrādījās pietiekoši nopietni. Pēc negagadījuma priekšā esošā auto vadītājs apskatījis savu auto ar manīm (tai brīdī nebiju spējīgs novērtēt sekas) un vaininieku vienojās par notikuma vietas atstāšanu. Vēlāk policijas paskaidrojumā nespēju norādīt priekšā bijušās automašīnas valsts numuru, bet tikai tās marku. Paskaidrojumā norādīju tikai savai mašīnai radušos bojājumus un negadījuma apstākļus. Par no aizmugures izdarītā trieciena spēku varu tikai sniegt sekojošu informāciju: manai automašīnai Ford Mondeo 1996.gada izlaidums bija saliekts piekabes āķis, aiz tā esošais aizmugurējais bamperis un aizmugurējo durvju (universāls) slieksnis. Priekšpusē attiecīgi bija bojāti lanžeroni un priekšējais bamperis kā arī priekšējie lukturi.
Šobrīd vainīgā apdrošinātājs (AAS BALVA) kavējās ar automašīnas priekšai nodarīto bojājumu labošanu saistīto izdevumu segšanu pieprasot kaut kādas papildus izziņas no CP. Esmu izmantojis apdrošinātāja ieteiktā servisa pakalpojumus un pirms došanās uz servisu saņēmu apdrošinātāja apgalvojumu, kad ar CSN viņam viss ir skaidrs. Vēlāk izrādījās ka nav. Kā man rīkoties, lai saņemtu servisam samaksāto savu ķīlas naudu par auto saņemšanu pēc remonta.
Cerot uz jūsu palīdzību, ar cieņu Raitis
Ēriks Griģis:
1. Bojājumus pats vadītājs nevērtē.
2. CSN iesaistītie vadītāji rīkojas atbilstoši CSN 50., 51. vai 52., 53. vai 54. punktu prasībām.
3. CSN 52.punkts.
Ja 51.punktā minētajā CSNg iesaistīti vairāk nekā divi transportlīdzekļi...
Tu esi pārkāpis CSN 52. punktā noteikto.
Tev bija jāziņo policijai un, ja nepieciešams, glābšanas dienestam.
LAPK 149.16 panta 5. daļas noteiktā kārtībā Tu esi nopelnījis sev 4 soda punktus Pārkāpumu uzskaites punktu reģistrā kopā ar sodu Ls 100 – Ls 500 un transportlīdzekļu vadīšanas tiesību atņemšanu uz 2 gadiem.
PS/
Apdrošināšanas gadījums nav noteikts pareizi. Ja policija vai kāda cita institūcija, kas var fiksēt CSNg faktu, neapstiprinās Tevi par negadījumā cietušā TL īpašnieku, tad atlīdzība nav tiesiski nosakāma OCTA likumā noteiktā kārtībā.
PS//
Vainīgajam vadītājam, ja viņš nespēs samaksāt, tad izraisītāja TL īpašniekam būs jāatmaksā apdrošinātājam visi izdevumi: zaudējumu atlīdzība, ekspertīzes un atlīdzibas lietas apstrādes izdevumi.
PS///
Apmācām TL vadītājus ceļu satiksmē rīkoties atbilstoši CSN, kustības drošības un OCTA apdrošināšanas likuma prasībām, autoskolā BCDE, Bauskas 86, t. 7627901, komplektējot apmācāmo grupas pēc iepriekšējiem pieteikumiem.
Skolnieks, 10.augusts 2004 0:00
Vai un kur jaunie tematiskie CSN ir nopērkami?
Ēriks Griģis:
Jaunos "Tematiskie uzdevumi ceļu satiksmes noteikumos" var iegādāties
autoskolā BCDE, Bauskas ielā 86,
404. telpā, tālrunis 7627901
Megija, 6.augusts 2004 0:00
Dzīvoju un strādāju Īrijā. Esmu iegādājusies automašīnu, kas reģistrēta Īrijā. Vai varu veikt auto civiltiesisko apdrošināšanu šai automašīnai caur kādu no Latvijas apdrošināšanas kompānijām. Kā to praktiski izdarīt, cik tas maksā.
Ēriks Griģis:
Vari noslēgt CAOA starptautiskās Zaļās kartes līgumu, lai tas darbotos Īrijā un Latvijā (līguma darbības valsti norāda valsts kods, kas polisē nav nosvītrots).
1. No CAOA likuma.
"7.pants. Starptautiskais apdrošināšanas līgums (Zaļā karte)
(1) Starptautiskais apdrošināšanas līgums (Zaļā karte) ir apdrošināšanas līgums, kas tiek noslēgts attiecībā uz transportlīdzekli, kurš piedalās ceļu satiksmē valstī, kura ir Zaļās kartes sistēmas dalībvalsts.
(2) Zaļā karte ir spēkā apdrošināšanas polisē norādītajās valstīs.
(3) Latvijas Republikā reģistrēta transportlīdzekļa īpašnieks starptautisko apdrošināšanas līgumu var noslēgt tikai ar apdrošinātāju, kas ir Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja biedrs."
No tā, ja Tev ir Latvijā nereģistrēts transportlīdzeklis, tad vari līgumu noslēgt ar jebkuru apdrošinātāju...arī ar apdrošinātāju, tā pārstāvi vai aģentu uz Vācijas vai Polijas robežas, kas Latvijā nav Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja biedrs.
2. Praktiski ir nepieciešama persona, kurai ir īpašnieka (Tavi), transportlīdzekļa reģistrācijas dati un īpašuma apliecinošs dokuments (kopija). Personai par līgumu būs jāsamaksā apdrošinātāju noteiktā prēmija un jāparakstās, ka sniegtā informācija ir patiesa.
3. Pārbaudi iespēju, pasūtīt polisi pa tālruni vai inetu (e-polisi), lai Tev to aizsūta pa pastu. Izdomā, kā atbildēsi uz apdrošinātāju jautājumu par samaksas nodrošinājumu.
4. Tā kā Īrijā ar viesstrādniekiem vietējie apdrošinātāji neslēdz CAOA līgumus, tad piedāvā Latvijas kādai apdrošināšanas sabiedrībai atvērt tur savu pārstāvniecību. Tad varēsi izveidot savu biroju un būs darbs Tev un tavam ... auto.
Par reģistrētiem un apdrošinātiem transportlīdzekļiem izveido datu bāzi, tad sagatavo iespēju noteikt zaudējumu apjomu uz vietas, apmāci vadītājus, saskaņo datus ar policijas pārvaldi...brīdini pārkāpējus nacionālajās valodās, piedāvā šo projektu vietējam transportlīdzekļu apdrošināšanas birojam Dublinā...
pauls timrots, 29.jūlijs 2004 0:00
Sveiks, Erik! Te Timrots no Zebras. Vajadzetu tavu konsultaciju. Ludzu, piezvani man 9227688, jo esmu pasejis tavu mobilo.
Pauls
Ēriks Griģis:
Vienmēr laipni...
Ciešu, nezinot par ko, 26.jūlijs 2004 0:00
Kas ir agresīva braukšana?
Mani sodīja par to, bet nepaskaidroja...kāpēc?
Ēriks Griģis:
Tas, ko tiesā var pierādīt vai apstrīdēt.
Agresīva braukšana ir apzināta vadītāja ļaunprātīga rīcība, pārkāpjot tiesību aktos noteikto kārtību ceļu satiksmē, kas rada bīstamību ceļu satiksmes kustības drošībai un apdraudējumu citiem ceļu satiksmes dalībniekiem
(6 soda punkti).
Tiesību aktos noteiktā kārtība ir kustības drošība ceļu satiksmē, kas iedarbojas un regulē sistēmas “vadītājs-transportlīdzeklis-ceļš” darbību.
Bīstamību ceļu satiksmes kustības drošībai rada ceļu satiksmes dalībnieka ceļu satiksmes noteikumu punktu pārkāpumi.
Apdraudējumu citiem ceļu satiksmes dalībniekiem raksturo tiem nodarītais traucējums, radītā bīstamā vai izraisītā avārijas situācija ceļu satiksmē.
Atbilstoši situācijas smaguma pakāpēm piemēro sodu vadītājam par agresīvu braukšanu, attiecīgi LAPK 149.4.p. 11.daļā noteiktajam (Ls 50-200).
Kā noteikt apdraudējuma smagumu, izmaiņas CSN, LAPK un soda punktu piemērošanas kārtību, Saskaņotā paziņojuma aizpildi un vadītāja rīcību CSNg vietā, lai par notikušo neziņotu policijai, atbilstoši CSN 51. punktā noteiktajam, mācām autovadītāju grupām, autotransporta uzņēmumiem un firmām pēc iepriekšējiem pieteikumiem autoskolā BCDE,
Bauskas ielā 86.
vizbulīte, 14.jūlijs 2004 0:00
Labdien, dārgo ekspert!
Vai Jūs nepateiktu kur varētu iegādāties jaunos ceļu satiksmes noteikumus?Un vai ir iznākusi arī jaunā sodu grāmatiņa.
jau iepriekš paldies! Lai veicas!
Ēriks Griģis:
Hi zbulīt!
Ceļu satiksmes noteikumu grāmatiņu par Ls 1,35 vari iegādāties AUTOSKOLA BCDE, Bauskas 86, 404. telpā, t.7627901
Turpar par Ls 0,50 ir
"Administratīvā atbildība par ceļu satiksmes un ceļu aizsardzības noteikumu pārkāpumiem un Pārkāpumu uzskaites punktu sistēmas piemērošanas noteikumi".
vārds Marija, 6.jūlijs 2004 0:00
So mnoi proizoshlo DTP v kotorom ya okazalas' postradavshei.Ehav po shosse v menya szadi vrezalsya avtomobil',v kotorom nahodilsya voditel' v alkogol'nom op'yanenii i bez voditel'skogo udostavereniya.Postradal moi syn .Obrativshis' v policiyu mne skazali,chto esli budet vozbuzhdeno ugolovnoe delo,tak kak est' postradavshie,to vyplata strahovogo polyusa za moyu mashinu budet vyplachena tol'ko posle sudebnogo razberatel'stva i etot process mozhet zatyanut'sya na neskol'ko let.V etom dele menya postavili pered vyborom-vozbuzhdaya ugolovnoe delo ,sledovatel'no zhdat' vyplaty strahovogo polyusa neskol'ko let ili otkazat'sya ot ugolovnogo dela i poluchit' vyplatu po vremeni ran'she.Deistvuyut li oni po zakonam nashei strany?
Zaranie spasibo za otvet.Otvet mozhet byt' i na latyshskom yazyke.
Ēriks Griģis:
1. Marija, Jūsu aprakstītais gadījums nevarētu būt attiecināms KPK 111. pantā noteiktajam, ka krimināllieta tiek ierosināta pēc cietušā, tb. Jūsu sūdzības. Krimināllieta ir jāierosina, jo noziedzieks ir jāsoda tikai tāpēc, ka viņš var būt tas slepkava, kas reiz jau ir izvairījies no soda par līdzīgu nodarījumu un Jums vienkārši palaimējās. Viņa upuris būs nākošais....
2. Finansiāli apdrošinātāji atradīs iemeslu, lai izliktos neprotam noteikt CSNg izraisītāju...un valstī nav neviena, kas viņiem par to aizrādītu.
Atliek tiesas lēmums.
Gaidot tiesas lēmumu, kas noskaidros izraisījušās personas vainu, paies divi līdz trīs gadi...(CAOA likumu pieņēma Saeimas deputāti, par kuriem esam balsojuši, tātad Jūs, Marija, pati šādu likuma darbības izpausmi Latvijā esat vēlējusies).
Apdrošinātāji atlīdzinās zaudējumus par cietušo dēlu (vidēji 65 Ls pēc statistikas, vidēji par automobili Ls 430, pēc statistikas datiem).
3. Ierosinot krimināllietu, Jūs, Marija, gaidīsiet tikpat ilgi, tikai cerības saņemt zaudējumu atlīdzību Jums būs pirmstiesas izmeklēšanas laikā, nekā apdrošināšanas gadījumā. Tas ir panākams ar to, ka noziedzniekam ir jāliek apznāties, ka viņš tiktu sodīts tikai atbilstoši KL noteiktā kārtībā, ja civilprasība tiktu apmierināta pirms tam. Un viņš to sapratīs, jo dzērāja, tādēļ noziedznieka vadītāja noziegumu finansiāli būs jāsedz automobiļa īpašniekam.
Jums ir nepieciešams advokāts, kurš prot šādas lietas virzīt un eksperts, lai krimināllietai pievienotajā civilprasībā uzrādītu pamatotu zaudējuma summu par CSNg bojāto transportlīdzekli.
Pārējo izstāstīšu konsultācijā, ja vēlēsieties.
4. Krimināllietā civilprasītājs, tb, jūs, Marija, esat vienlīdzīga ar prokuroru.
Tāpēc Jūsu pievienotā civilprasība var tikt apmerināta pirms par to sāk domāt apdrošināšanas sabiedrība.
Advokāts un eksperts ir mūsu rīcībā.
Ja tas būs nepieciešams, konsultācijas laikā varēsim Jums tos ieteikt.
vārdsaivars, 1.jūlijs 2004 0:00
auto Ford Stratus
Ēriks Griģis:
Kas ir ar šamo verķi?
Dainis, 28.jūnijs 2004 0:00
Vai gadījumā, ja vadītājs ir atstājis notikuma vietu (situācijā, kad tiešām pats vadītājs nebija pamanījis, ka stāvvietā nedaudz aizskāris citu a/m un policija ir samazinājusi sodu, jo ir bijuši vainu mīkstinoši apstākļi) apdrošinātājiem ir tiesības pieprasīt regresa prasību atbilstoši Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas likums jaunā varianta (2004. gada) 41. punkta prasībām
Ēriks Griģis:
Ja CSNg vieta ir atstāta, tad pastāv regresa iespējamība, atbilstoši tiesību aktam par CAOA.
Apdrošinātājs ir tiesīgs prasīt regresu un var arī to nedarīt, lai vainīgās personas neiemācītos to, kā izvairīties no regresa....
Regresam nav nekāda sakara ar administratīvā soda bardzību, tb. pakāpi.
Regress ir apdrošinātāja sods vainīgai pesonai, ko apdrošinātājs var prasīt vai neprasīt, atkarībā pēc saviem ieskatiem.
vārds Valdis, 19.jūnijs 2004 0:00
Labdien! Situacija tada - mans auto stav pagalma un stundas laika kads ir iebukteejis mana auto sparnu un durvis. Manam auto nav KASKO, bet parastaa ERGO apdrosinashana. Izsaucu policiju, sastada protokolu, bet saka taa: ja jus nezinat precizu auto numuru, kas izraisija sho sadursmi, mees neko nevaram dariit un apdrosinasanu jus nesanjemat! Vai taa ir taisniba, ka man pagalmaa sabuktee auto, bet jaaremontee pasam?
Ēriks Griģis:
Jā, tā ir taisnība, bet par to ERGO nav nekādas daļas. Viņi izpilda tikai to, ko ir vēlējusies latviešu tautas balstiesīgo daļa.
Ja ir tikai CAOA apdrošināšanas līgums, tad nenoskaidrota transportlīdzekļa nodarītie materiālie zaudējumi netiek atlīdzināti, kā to nosaka tiesību akts par CAOA.
Dainis, 15.jūnijs 2004 0:00
Ir noticis CSN. Sveša a/m mainot joslu aizskāra sievas vadītās a/m aizmugurējo daļu (durvis, spārnu un bamperi). Negadījums notika uz apļa pie Stahanoviešu tilta. Otras a/m vadītājs apzinātu vai neapzinātu iemeslu dēļ pēc negadījuma arī iebrauca tajā pašā joslā, kurā atradās sievas vadītais a/m, rezultātā policisti nevarēja noteikt vainas pakāpi. Tā kā sievai šāds negadījums ir pirmo reizi, tad arī nekādus lieciniekus nedabūja. Policijas dokumentos tika atzītas abas puses par vainīgajām, jo otras a/m melojot apgalvoja, ka sieva mainījusi joslu. Mūsu a/m ir Kasko apdrošināšana. Tika dzirdēta tāda versija, kad šādā gadījumā katrai mašīnai nodarīto zaudējumu sedz otras a/m OCTA kompānija, vai tas ir tiesa? Kā arī bija otrs variants, ka par mūsu Kasko pašriska daļu iegūst no otras mašīnas OCTA kompānijas. Vai mums ir iespējams pieprasīt ekspertīzi, jo ,manuprāt, ir iespējams noteikt pēc bojājumiem, kurš kuram ir uzbraucis? Ja tā, tad kā tad tiek darīts?
Saprotu, ka varbūt mans nākošais jautājums nav saistīts ar apdrošināšanu, bet iespējams, ka Jūs kā eksperts varētu pateikt, kā iespējams izvairīties no tā, kad vadītājs maina savu liecību mēģinot otru padarīt par vainīgu?
Ēriks Griģis:
1. Jūsu sievas KASKO apdrošinātājs atlīdzina zaudējumus un par OCTA daļu piestāda prasību zaudējumus izraisījušā transportlīdzekļa OCTA apdrošinātājam.
2. Policija noteica pareizi vai neprata tikt skaidrībā un noteica, ka abas puses ir vienādi vainīgas. Tas paliek policijas ziņā, līdz Jūs pārsūdzēsiet policijas pieņemto lēmumu.
3. Ekspertīze būtu jāpieprasa KASKO apdrošinātājam, lai noteiktu, kadu daļu pieprasīt atmaksāt OCTA apdrošinātājam.
4. Ja lieta nonāks līdz tiesai, tad neiebildīšu, ja mani uzaicnās izteikt savu viedokli.
Līdz pirmstiesas izmeklēšanai abi automobiļi ir jāsaglabā pēcavārijas stāvoklī. Tas ir jānosaka procesa virzītājam apdrošināšanas sabiedrībā, policijā vai tiesā.
5. Vadītāja liecību maiņas gadījumā paskaidrojuma atbilstību notikušajam var apstiprināt vai uzrādīt neatbilstību eksperts, kurš negadījuma vietā ir veicis negadījuma apstākļu izpēti un noskaidrojis to rašanās iemeslu(s).
6. Tiesas lēmums vai eksperta viedoklis par notikušo ir pamats, lai Jūs pārsūdzētu policijas pieņemto lēmumu.
7. Pārsūdzēšanas pamatojumu pārskata Jūsu izvēlēts advokāts, kurš gatavo prasību un lietas materiālus iesniegšanai tiesā vai policijā (attiecīgi Administratīvajai rajona vai apgabala tiesai).
Vaimana, 13.jūnijs 2004 0:00
Vai celu policistam ir jaaprot noteikt mans brauksanas aatrums, ja esmu nobremzeejusi taa, ka no shluucoshiem riteniem paliek peedas?
Ēriks Griģis:
Ja bremzēšanas pēdas un ar to rašanos saistītais braukšanas ātrums ir tiešā cēloņsakarībā ar izraisīto negadījumu, tad ātrumu nosaka:
- procesa virzītājs,
- uzdot to noteikt ekspertīzei,
- izmeklētājs,
- ja iepriekšminēto nav, tad persona, kura pieņem lēmumu APK noteiktā pārkāpuma lietā - policijas daļas priekšnieks,
- ceļu policijas inspektors vai
- iecirkņa pilnvarotais, ja iepriekšminētās amatpersonas nav iesaistāmas.
Protams, ka jāprot!
ZJPB EIRO TEMIDA, 4.jūnijs 2004 0:00
Administratīvie pārkāpumi ceļu satiksmē, par kuriem piešķir pārkāpumu uzskaites punktus un to skaits...
Ēriks Griģis:
Paldies EiroTemīdai par info.
Pirmdien sākam praktiskās braukšanas meistaru apmācības ceļu satiksmes kustības drošībā tieši ar jaunumiem LAPK un izmaiņu Ceļu satiksmes noteikumos apskatu.
Uzskatu, ka:
- saīsinājums "u.tml." tiesību aktos, kas nosaka pārkāpuma veidu, smaguma pakāpi un atbilstošu sodu, ir izslēdzami;
- piezīme nepaskaidro lietu pēc būtības, bet transportlīdzekļa vadītājam liek minēt...mīklas!
PS/
To izmantošana šādos tiesību aktos rada priekšnosacījumus ... u.tt., u. tml, iespējams a.c..
vārdsjanis, 31.maijs 2004 0:00
Vai Latvija darbojas apdrosinasana pa tetefonu?Mani interese OCTA.
Ēriks Griģis:
Apdrošināšana ir ceļš, kur naudas plūsmas satiksme notiek divos virzienos - samaksa par riska nodošanu apdrošinātājam un zaudējumu atlīdzināšana cietušajam, iestājoties apdrošinātajam riskam.
Pa telefonu var samaksāt, bet kā tiks organizēta satiksme pretējā virzienā!
Neviena apdrošināšanas sabiedrība par šāda apdrošināšanas veida nosacījumiem, kas ir pamatoti ar tiesību aktiem, nav mums piestādījusi Latvijā darbojošus apdrošināšanas noteikumus.
Eidis, 31.maijs 2004 0:00
vairak ka gadu atpakl braucu bez tiesibam, ziema, likuma izslidja masina ieslideja preti brauacoshai sanos, tadag vairak ka pec gada un 3 menesiem apdrosinasanas kompanija man piestada apdrošināšanas likuma 41 panta kartiba noteikto regresa pretenziju , par zaudejumiem. Cik ilga laika apdrosinasanas kompanijai ir pretenzija japiestada, ja zudejumus ta segusi vairak ka gadu atpakal?
Ēriks Griģis:
Kā jebkuras civilprasības gadījumā - 10 gadu laikā no paziņojuma saņemšanas brīža.
JPS, 31.maijs 2004 0:00
Labdien!
Kā mēs varētu sakontaktēties, lai pārrunātu mūsu problēmas būtību?
Lūdzu atsūtiet savas koordinātes!
Ēriks Griģis:
BCDE EKSPERTS, Bauskas 86.
Par tikšanās laiku zvaniet t. 6322578
vārdsArmands, 30.maijs 2004 0:00
Manai 2 gadus jaunajai mašīnai garantijas laikā ar KASKO apdrošināšanu tika veikts aizmugurējā bampera remonts (ar krāsošanu) attiecīgo dīleru servisā, bet tagad pēc pus gada remontētajā vietā nāk nost krāsa. Ko darīt - griezties pie apdrošinātājiem vai remonta veicējiem? Vai KASKO apdrošināšana sedz izdevumus, kas saistīti ar citu ļaunprātīgas rīcības seku novēršanu, piemēram, nelieliem skrāpējumiem virsbūves krāsā?
Ēriks Griģis:
1. Remontam dīlera servisā tiek dotas garantijas uz detaļām, krāsojumu un remonta tehnoloģiju. Jānoskaidro garantijas.
Apdrošinātāji neveic remontu,- kāda viņiem gar to daļa!
2. KASKO sedz trešās personas ļaunprātīgas rīcības rezultātā nodarītus zaudējumus, ja apdrošināšanas līgumā šāda riska radītie zaudējumi ir paredzēti atlīdzināt.
JPS, 28.maijs 2004 0:00
Paldies para atbildi! Vai Jūs varētu ieteikt kādu advokātu, kurš specializējas šādās lietās! Apdrošināšanas kompānija ar kuru iet strīds ir ERGO!
Ēriks Griģis:
Varu, bet lai Jums ko ieteiktu, es vēlētos iepazīties ar lietas būtību.
PS/
Tas ir nepieciešams, jo advokāts sūtīs Jūs pie eksperta, lai uzzinātu procesa izredzes klienta sekmīgai aizstāvēšanai.
PS//
Ekspertam būs jāgatavojas piedalīties tiesas procesā, lai sekmētu lietas izskatīšanu pēc būtības un atbilstošas kompetences.
vārds, 27.maijs 2004 0:00
cik maksā toyota camry 2.2 , 98 gads
Ēriks Griģis:
Ceru, ka iespējamo cenu atradīsiet šajā ineta lapaspusē:
http://www.mobile.de/SIDrgXZPvUhEezPDhD4Hgyr1w-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB10LsearchPublicJ1085761597A1LsearchPublicD1100CCarS-t-vpLtt~BmPA1B20A0%81%60-t-vCaMkMoPORDSm_X_Y_x_ypoprrdsO~BSRA6D1100E24100ECamryB85D1998ECAMRYA2A0A0A0B67H10000000D1998A0/cgi-bin/searchPublic.pl?_form=search&sr_make=24100&sr_model=Camry&sr_priceFrom=10000000&sr_priceTo=-2&sr_category=1100&sr_powerRange=-2&sr_registrationDateFrom=1998&sr_registrationDateTo=1998&sr_mileageFrom=-2&sr_mileageTo=-2&sr_engineType=-2&sr_doorCount=-2&sr_color=-2&sr_country=-2&sr_zip=&sr_zipRadiusTo=-2&sr_damaged=0&sr_daysOldTo=-2&sr_sortOrder=0&doSearch.x=39&doSearch.y=10